Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
pishky
la tine e gri, cu o dunga bleu de marker (cea de langa tubulatura de aer spre turbo - ca de aia ii zice senzor temperatura turbo amonte).
masoara temperatura aerului inainte e turbo, post comprimare in tubocompresor are o temperatura mai mare decat inainte de turbo
la mine, la colegu cu koleosu de bistritz, la andreist a fost acelasi lucru, si mufaraia frantuzeasca e......perfectibila.
simptomu, dincolo de check injection e si pierdere de putere, multa pierdere de putere, dar masina este inca utilizabila.
argon
Dacă e gri l-am găsit. L-am curățat oricum, dar eroarea se referă la presiune, deci, mă gândesc la senzorul de presiune, care e în față motorului.
einstein1984
QUOTE(ss_remus @ 31 May 2018, 21:38)
Politia din Hamburg a declarat ca are lucruri mai bune de facut cu oamenii putini pe care ii are decat sa verifice norme de poluare la masinile care trec prin zonele restrictionate.
*


au camere, cand iei stikerul ala declari si nr de i nmatriculare. O sa-i vina acasa vreo felicitare de 100 de euro (una munchen, alta nuremberg)

4 Jun 2018, 07:53:
QUOTE(madhorsefuzzy @ 31 May 2018, 21:58)
Tot incerc sa gasesc asa ceva si toti ma mint ca sunt EURO 4. Niste nemernici.
*


sa vezi cate se dau a fi 2008 si sunt fabricatie 2007....
argon
Bine bine, dar tehnic ..ai idee de la ce e eroarea aia? Că un inginer Renault care se respecta..
cj98czh
QUOTE(einstein1984 @ 4 Jun 2018, 07:50)
au camere, cand iei stikerul ala declari si nr de i nmatriculare. O sa-i vina acasa vreo felicitare de 100 de euro (una munchen, alta nuremberg)
..
*



Nu am avut onoarea sa imi vina nimic, in multi ani de batut DE, nu o sa ii vina nici lui ...
YRX
E ciudat ca ai în același timp și overbost și underboost. Poate fi și de senzori dar verifica totuși și funcționarea geometriei, actuatori și vacuum.
einstein1984
QUOTE(argon @ 4 Jun 2018, 08:06)
Bine bine, dar tehnic ..ai idee de la ce e eroarea aia? Că un inginer Renault  care se respecta..
*


una din doua, ori cotrolul de VGT gripat, ori se la cip cirip tuning facut pe genunchi a reusit sa faca niste valori de boost la care nu se astepta.
Defectul are si un context de aparitie din ale carui valori poti decide daa e un senzor razna.
cj98czh
Masina a citit diferente mai mari decat trebuia intre senzori, nu este neaparat ceva defect ... daca nu mai apare eu zic sa ii dai pace ...
AmunDei
Cauze multiple.
cj98czh
O pompa de vacuum care nu mai este in mintile ei te poate duce la din astea ... sau furtun de la vacuum piscat ... da cum am zis avand in vedere ca nu a facut decat o data .. nu mi-as bate capul pana la urmatoarea ... Asta daca o sa mai fie ..
argon
Multumesc, deocamdata am curatat toate mufele, desi nu a mai facut. Am facut test de injectoare in CLIP, au iesit boboc cu pompa cu tot, aia e important. Cu motorul cald, pe loc in limitare nu da gram de fum, nici in mers blana nu vad si nu am vazut niciodata nimic in oglinzi.
AR-18-MOS
K 9! up.gif
MuciX
QUOTE(argon @ 4 Jun 2018, 11:08)
nici in mers blana nu vad si nu am vazut niciodata  nimic in oglinzi.
*


Si nici nu o sa vezi atat timp cand nu e fum foarte gros, care sa innegreasca bara, eventual. E rara avis masina diesel de varsta alei tale care sa nu dea macar putin fum, sau care sa nu lase miros dubios in urma.
Incearca numai sa mergi fara a\c si recirculare in trafic intr-o zi sa vezi aroma oceanului cum vine.
AmunDei
Daca si-a revenit dupa si merge la fel ca inainte, problema nu e grava. Din lista de posibile cauze din poza aia, asa miza pe ceva senzor map, senzor de aer sau chiar regulatorul de presiune de pe pompa de injectie (cel mai predispus la uzura din astea 3).

Inainte de a schimba senzori, poti face totusi un log in mers la senzorul map sa vezi curba de presiune din admisie (valorile ar trebui sa apara in kpa). Ar trebui sa fie o curba liniara, cu o crestere spre un varf de boost la o anumita turatie (probabil undeva inainte de 3000 rpm) si apoi, pe masura ce cresti turatia, in principiu ar trebui ca valorile sa coboare pe masura ce te apropii de limitare. Daca graficul plotat din valorile astea nu iese liniar (ca o curba de putere sau de cuplu) si are fluctuatii bruste, fie in sus sau in jos, verifica wastegate-ul turbinei sa nu fie ceva suruburi slabite pe acolo sau alte probleme.
einstein1984
exista ulei 2t cu aroma de capsuni, poate piune din ala in motorina....
cj98czh
MuciX - tu cred ca inca nu ti-ai dat seama despre ce masina vorbim ...
MuciX
Ei nu e chiar asa, chiar nu incercam sa fiu rautacios. Este foarte greu sa iti dai seama din masina daca scoate fum doar mergand inauntru.
Sotia mea pedaleaza o Octavie din 2017 cu vreo 30k la bord, 1.6 diesel si dimineata cand o lasa putin pornita tot miroase. Am mers eu in urma ei si nu da fum, dar de mirosit miroase, mai ales cand e rece.
cj98czh
Mirositul este una si fum vizibil alta treaba .. si fiind VW ... nu ma mira cand este in mers sa intre in Mode Non Euro ...
einstein1984
QUOTE(AmunDei @ 4 Jun 2018, 11:19)
Daca si-a revenit dupa si merge la fel ca inainte, problema nu e grava. Din lista de posibile cauze din poza aia, asa miza pe ceva senzor map, senzor de aer sau chiar regulatorul de presiune de pe pompa de injectie (cel mai predispus la uzura din astea 3).

Inainte de a schimba senzori, poti face totusi un log in mers la senzorul map sa vezi curba de presiune din admisie (valorile ar trebui sa apara in kpa). Ar trebui sa fie o curba liniara, cu o crestere spre un varf de boost la o anumita turatie (probabil undeva inainte de 3000 rpm) si apoi, pe masura ce cresti turatia, in principiu ar trebui ca valorile sa coboare pe masura ce te apropii de limitare. Daca graficul plotat din valorile astea nu iese liniar (ca o curba de putere sau de cuplu) si are fluctuatii bruste, fie in sus sau in jos, verifica wastegate-ul turbinei sa nu fie ceva suruburi slabite pe acolo sau alte probleme.
*


chief, regulatorul de presiune pompa de injectie pentru problema de boost cand NU ai defecte de injectie???? radmasa.gif iar turbina cred ca e VNT totusi, nu WG.., ca nu e K9K
MuciX
QUOTE(cj98czh @ 4 Jun 2018, 11:25)
si fiind VW ... nu ma mira cand este in mers sa intre in Mode Non Euro ...
*


touche radmasa.gif
AmunDei
Nush ce turbina are, cel mai probabil VNT, merge facut un log de control totusi.

Unul din pasii indicati fiind "controle de la system de injection whatever" , regulatorul face parte din acel sistem, din ce am vazut e identic la Renault/PSA cel putin pe unele modele si uzura lui apare dupa 100k km, cu diverse manifestari, printre care si posibil limp mode temporar.

Poate sa nu fie deloc, poate sa fie doar ceva pe la turbo, codul de eroare fiind unul foarte general.
YRX
Vezi ca trebuie sa replici exact conditiile in care ti-a intrat in limp ca sa intre din nou.
Nu stiu cum e la Renault dar la Vw se face log in mers de la 1700 la 4000 de ture si vezi unde da rateu boost-ul.
Nu te mai lua de injectie ca n-are treaba, problema e la supraalimentare.
argon
Renuntam la supraalimentare, bateam orice 1.5 dci cu consumul in limp biggrin.gif

Sper sa nu mai apara eroarea, s-a mai intamplat si mi-a mai dat o eroare la ESP acum un an o singura data - senzor pozitie volan... si nu a mai aparut de atunci.
pishky
nu detecta lemnul de pe timona
marksman
Avea prea multa apa in santina.
argon
Nu a mai dat nici o eroare. Preventiv am dat o tura la 4000 rpm pe Transalpina.
bion
rpm= rateuri/minut biggrin.gif
argon
Din contra, la 2500 de metri merge si mai fin, pare ca ii place, spre deosebire de benzinarul aspirat care devine astmatic.
cristic1982
Eroare îți dă în zona 0-800 m altitudine, 115-120 km/h și treapta a 6-a. Acolo mai ai egr și posibil ca la o accelerare medie ( in care nu taie egr-ul datorita poziției pedalei) să apară o diferență între cererea de presiune și ceea ce sistemul poate face.
In altitudine apare eroarea daca există probleme mari și în general e mai jos in turație (până în 2000rpm), pt că la 4000rpm faci presiune in circuit datorită energiei gazelor de eșapament.
argon
Eroarea a apărut la un demaraj cu eliberarea accelerației in timpul turbolagului , am mai repetat condițiile de atunci și nu a mai apărut, a fost one time only.
einstein1984
demaraj cu eliberarea acceleratiei??? demarai la vale sau ce?
marksman
O fi pornit-o impinsa.
argon
Doar s-a oprit o idioata in mijlocul drumului fara motiv.
bion
O idioata de laguna biggrin.gif
argon
Pentru fabuloasa de 10 lei am făcut Twingo OEM. Merge perfect și bate la culoare.
mars
Mama, da’ ce frumusel e soarecu’! Mai pune niste poze.
argon
Am mai pus ..pe parcurs...1.2 16v easy r, echipare cea sub inițiale. Cel mai tare motor... 17 ani mai târziu e inca disponibil in gama.
R19/16v
Mai bine spalai masina de aia 10 lei...
einstein1984
aia nu e easy R, ca e hidraulica comanda de cutie. A ta e doar easy, adica usuratica
argon
Intervalul e 15.000, mai am cat scrie, concediul e 5000 de km. Are ceva daca trec cu 1200, ținând cont că uleiul la 12000 e maroniu nu negru, și că am circulat doar drumuri lungi, fara oraș...
dandobre
Eu la-s schimba.
MuciX
Argoane, la orice diesel uleiul e negru după prima sută de kmp. Tu nu cumva ai verificat lichidul de frână? nedumerire.gif
b06fcn
Si daca il schimbi la termen, pe drum fiind? Nu cred ca sughite...eu am facut la Kia revizii prin Elvetia, Franta si Portugalia, iar la Toyota prin Franta, Elvetia si Austria...si nu s-au plans...
argon
Am auzit cum că trebuie să fie negru la diesel, chiar am văzut la un Ford că era ca și tăciunele de negru...dar eu nu l-am văzut asa negru niciodată, după 100 km e că nou, după 10.000 e maroniu. O sa pun poza cum arată acum când mai are 3800 până la schimb. Nu știu cum arată la interior, dar la 400k merge bine, egr oglinda, turbina și tubulaturi la fel.
cj98czh
Ti s-a mai spus ... tu te faci ca nu pricepi ... lasa joja de culoare galbena ... pune pe un servetel si o sa vezi ca este negru ..
AR-18-MOS
QUOTE(b06fcn @ 5 Aug 2018, 10:30)
Si daca il schimbi la termen, pe drum fiind?
*


Ej' nebun? De ce crezi ca nu-l schimba acum? Tu vrei sa-l schimbe in afara, unde e si mai scump? wacko.gif
argon
Nu e mai scump, e mai ieftin . Și bariera lingvistică mă împiedică să fac asta , pentru că nu vorbește nimeni engleză acolo.
BN64FLO
Nici chiar tu biggrin.gif
pishky
in ungaria?
ursul_bipolar
QUOTE(argon @ 5 Aug 2018, 09:51)
Intervalul e 15.000, mai am cat scrie, concediul e 5000 de km. Are ceva daca trec cu 1200, ținând cont că uleiul la 12000 e maroniu nu negru, și că am circulat doar drumuri lungi, fara oraș...
*



E ok, nu are nimic. Mergi linistit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.