Mai degraba asa ceva:
http://www.booster.ro/car-sound/pachet-de-...-pack-7654.htmlNu ai nevoie de dif de 12", care vine intr-o incinta mare ca porcul (45-50 litri). Pana la 700-800W RMS merge lejer fara condensator.
andreiutzu
2 Jul 2011, 22:12
argoane eu zic sa iei si niste plasa din aia de se pune pe la colturi sau pe pereti si sa dai cu chit peste ea ca sa fie treaba treaba! eu zic ca nu mai smecherie decat tabla ei originala!
Hay argoane sa iti dau asa ceva..iti dardaie si splina in tine daca ii dai drumu
marksman
2 Jul 2011, 22:18
@argon: daca ai vrut sa ridici audienta topicului, felicitari, ai reusit. Daca nu, si ceea ce scrii ca faci e adevarat, esti inconstient, asta ca sa ma exprim elegant.
Lasa-l, tot e bine ca n-a umplut pragul cu mortar.
Argon nu minte ! Nici o data !
Wolfman
2 Jul 2011, 22:27
QUOTE(argon @ 2 Jul 2011, 21:18)
Ok, s-a notat, si amplificatorul unde-l leg? Au cam toate playerele RCA? Asta de exemplu are? ca-mi trebe si d'asta.
http://www.be-loud.ro/produse/CD_Playere_M...INE/CDE-100EUB/Cam toate playerele astea noi au iesire pt. amplificator. Eu la combina originala n-am iesire de linie insa am intrare de nivel inalt la amplif. si l-am legat pe boxele din spate. O sa mai ai nevoie de 1,5 m de cablu cu sectiune de 8 mmp pt. masa, ala care vine in kitul de instalare e cam scurt (masa o legi de regula sub bancheta spate, la surubul pt. prinderea centurii).
SorinCT
2 Jul 2011, 23:14
QUOTE(Markos @ 2 Jul 2011, 23:21)
Lasa-l, tot e bine ca n-a umplut pragul cu mortar.
Pai cred ca toarna sapa in portbagaj pentru discoteca.
bmwh548
2 Jul 2011, 23:39
QUOTE(argon @ 2 Jul 2011, 21:39)
Ce gauri ma, ca nu e Dacie, pragurile-s goale pentru ca daca erau pline masina avea 3 tone.
Bai rodi...pragurile au gauri de scurgere (nici Bentley-u' nu cred ca are pragurile etanse), daca tu bagi spuma in ele cum dracu' se mai scurge apa care ajunge acolo cand ploua/speli masina etc?
QUOTE(dr_mKe @ 2 Jul 2011, 23:26)
Argon nu minte ! Nici o data !
Nasol
QUOTE(bmwh548 @ 3 Jul 2011, 00:39)
Fara injuraturi
cosmin_2300
3 Jul 2011, 00:01
QUOTE(bmwh548 @ 3 Jul 2011, 00:39)
Bai rodi...pragurile au gauri de scurgere (nici Bentley-u' nu cred ca are pragurile etanse), daca tu bagi spuma in ele cum dracu' se mai scurge apa care ajunge acolo cand ploua/speli masina etc?
Bă băiatule, ești brocoli la cap?
Tu nu înțelegi că Espero are pragurile ETANȘE?
Și ca dovadă, fabricantul a băgat VID în praguri! Cum vidul s-a terminat între timp, argon bagă spumă!
bmwh548
3 Jul 2011, 00:31
QUOTE(ady77 @ 3 Jul 2011, 00:41)
Fara injuraturi
Ai dreptate
Rodi (oriunde te-ai afla), imi cer scuze.
QUOTE(cosmin_2300 @ 3 Jul 2011, 01:01)
Bă băiatule, ești brocoli la cap?
Tu nu înțelegi că Espero are pragurile ETANȘE?
Și ca dovadă, fabricantul a băgat VID în praguri! Cum vidul s-a terminat între timp, argon bagă spumă!
Vand unii prin Pantelimon vid de praguri de Espero, 125 de lei setul. Conditia e sa nu fie mancate de rugina, ca scapa vidul.
Deci
asta ramane, plus condensatorul indicat de Wolfman, dau comanda, problema e ca mai trebuie sa iau si masina pentru el, am plecat la targ sa vad care-i miscarea!
QUOTE(argon @ 3 Jul 2011, 07:47)
Deci
asta ramane, plus condensatorul indicat de Wolfman
Bine ma, sa fie intr-un ceas bun!
Degeaba iti zice lumea sa nu mergi pe tub, sa nu mergi pe dif de 12", sa nu cumperi stifturi, plus ca nu ai nevoie de putere mare sau condensator.
Argon este un mare fan al stilului stift !
Dane, mi-s curios ce zici de modificarile facute de mine in ultima vreme, cand ne-om vedea la o pizza
C@talin
3 Jul 2011, 09:18
condensatoru ala e un mare fas.am vazut sisteme de competitie ptr claritate ,si nu aveau condensator.ptr ca nu trebe.
Argon are nevoie de muuuulta putere sa scuture si ultimul gram de rugina din limuzina ! Nepriceputilor !
Partea buna e ca argon nu cumpara masini din targ.
Doctore, pregatesc țidiurile.
QUOTE(bmwh548 @ 3 Jul 2011, 01:31)
Ai dreptate
Rodi (oriunde te-ai afla), imi cer scuze.
Vezi ca se poate
Am pregatit eu deja: Rammstein, Type 0 Negative, Deftones, etc
Poate ar trebui sa adaug si Wagner, care pune-n 4 labe 90% din sistemele audio
C@talin
3 Jul 2011, 10:05
pregteste si un cd cu maestru.cu hiturile,offoff mor dusmanii.si am semnal lagps
Laurentziu83
3 Jul 2011, 10:10
QUOTE(argon @ 2 Jul 2011, 20:33)
M-am apucat sa mesteresc la limo automata, cacuasta umblu momentan, fac pragul cu spuma poliuretanica, chit fibra, si vopsea, am deslipit dungile alea negre de pe laterare cu pistolul de aer cald, cu eleronul nustiu ce sa fac, ca raman gaurile daca il dau jos.
Adica ai dat masinile bune si ai pastrat putregaiu'?
QUOTE(bmwh548 @ 3 Jul 2011, 00:39)
Bai rodi...pragurile au gauri de scurgere (nici Bentley-u' nu cred ca are pragurile etanse), daca tu bagi spuma in ele cum dracu' se mai scurge apa care ajunge acolo cand ploua/speli masina etc?
Stai linistit, daca ramane apa acolo oricum nu mai are ce sa mai rugineasca.
Oricum, misto sa dai meleoane pe sonorizare, tub de bass, condensator, sa le montezi la o masina la care intra sobolanii prin gaurile de praguri.
Woo atrage numai pisicile ! Sobolanii trageau numai la esteit !
SorinCT
3 Jul 2011, 11:05
Acum a plecat in targ sa se laude ca are sistem audiu sau sa-si ia masina poporului?
QUOTE(SorinCT @ 3 Jul 2011, 11:05)
Acum a plecat in targ sa se laude ca are sistem audiu sau sa-si ia masina poporului?
sa schimbe pareri ca intre samsari....
Sa muara Cici, a ajuns argon Magnat
Acum explica prin targ tehnologia spuma-chit, îsi iau samsarii notite, e zeu pentru aia.
cosmin_2300
3 Jul 2011, 11:25
QUOTE(argon @ 3 Jul 2011, 07:47)
Deci
asta ramane, plus condensatorul indicat de Wolfman, dau comanda,
problema e ca mai trebuie sa iau si masina pentru el, am plecat la targ sa vad care-i miscarea!
QUOTE(Laurentziu83 @ 3 Jul 2011, 11:10)
Oricum, misto sa dai meleoane pe sonorizare, tub de bass, condensator, sa le montezi la o masina la care intra sobolanii prin gaurile de praguri.
Nu le pune pe Espero, că se rupe de la jumate'!
Oricum, e singurul om din lumea asta care cumpără sistem de sunet înaintea mașinii
Dacă mașina pe care o cumpără are deja subwoofer, ce face?
Daca are deja subwoofer argon nu o cumpara. Oamenii cu subufer in masina sunt din aceiasi categorie cu cei care isi schimba ledurile in bord
Oricum, sunt dezamagit de magnetii aia
Ma asteptam la ceva mai serios.
Asteptam cu interes noi noutati de la argonel. La ora asta-i mare aglomeratie la iesirea din piata !
spy_oh_joy1389
3 Jul 2011, 12:49
QUOTE(C@talin @ 3 Jul 2011, 09:18)
condensatoru ala e un mare fas.am vazut sisteme de competitie ptr claritate ,si nu aveau condensator.ptr ca nu trebe.
Nu e strict necesar, e adevarat, dar e util. Ii zice condensator de decuplare. Se polarizeaza, nu trece curent continuu prin el dupa ce se incarca si ii ofera circuitului varfurile de curent de care are nevoie ca zicea cineva bine ca altfel iti palpaie luminile daca iti cere putere. Poate nu l-ai vazut ca era integrat intr-o statie sau in alt circuit.
Am fo la piata, am vazut ceva masini, e greu sa mai fiu fan Logan, cand te sui intr-un stift nemtesc mai vechi si vezi calitatea materialelor, si Loganul pare o gluma proasta pe langa, asta e, inca nu-s hotarat, asta imi facea cu ochiul, 2003, 6 airbaguri, 1.6 benzina Z16SE, maine daca ii dau verde face cartea la RAR, merem la finante dau taxa, si e a mea, 3700 euro cu totul.
Masina asta a costat 2500 la nemti ?
Mi-s curios cand reincepi cu amortizoare, flanse, etc, samd
Poate si-o segmentare la iarna
Foarte frumos cosmetizata masina, nimic de comentat
La 3700 E la neamt acasa gasesti o masina buna, pana in 150.000 km, cu motor maxim 1.6 benzina, cu echipare bunicica, din secolul asta
neînmatriculata?
SorinCT
3 Jul 2011, 13:03
Cati km?
QUOTE(SorinCT @ 3 Jul 2011, 14:03)
Nu se stie, e ars bordul.
3xx.xxx, mai conteaza? Inca-i in rodaj
Nu am zis ca o iau, daca era mai noua eram cu ea acasa, dar 2003
E 3200, 100 cartea, 400 taxa. 120.000 km, cu carte service pana in 2011 la neamt.
Ideea era cum poate sa difere la interior ca si calitate fata de Logan, nu ar fi asta criteriul definitor pentru mine, nu e exclus un Logan.
Eu sunt curios ce o fi sub pragurile alea, din plastic.
spuma si chit, ce sa fie?
Nu are rugina pe niciunde, doar pe interiorul capotei, pe langa nervurile alea
dubios.
Daca sunt greieri, ii rezolva argonel imediat cu niste spuma poliuretanica
Plasticul nu rugineste, cda, aveam asteptari mai mari de la cunostintele tale !
Argonele, eu cunosc un numar suficient de domni care aduc masini la comanda din nemtia, si cam stiu preturile si de asemenea ce aduc pentru vandut in piata
Daca cartea de service nu are si chitantele la fiecare fila de revizie, este la fel de valoroasa ca un kurpapier roz
nalodaniel
3 Jul 2011, 13:09
argoane, data viitoare pune doua poze, una cu pielea de pe volan si una cu mansonul schimbatorului, si-ti spunem noi cati km are
a, si pregateste niste bani pentru o verificare totala si un schimb complet de consumabile, orice ai lua
Cu 150 de lei maxim se rezolva altele de la dezmembrari, de pe masini cu rulaj mai mic
Maine merg sa vad daca bat palma la un Logan de 1.4 Laureat, al unui vecin, cu huse pe scaune de noua, si ca noua la exterior, de la garaj creca i se trage, ca o tinut-o in garaj pana acum 2 sattamani.
Argoane, Logan 1.4 ? Cum mai poti tu scrie pe forum dupa o asemenea ''cascadorie'' ?
ah, si am mai testat o Astra, tot G ca aia din poze, dar parca arata o idee mai bine, 1.7 diesel, dar nustiu cum e la astea, ca la acceleratie se cam balbaia, parca dadea o secunda in nas inainte sa se tureze si la 3000 rpm facea ca toti dracii, nu le am cu opelurile, dar la Logan dci sau vw diesel, se tureaza mai promt si silentios.
Cand s-o tura Loganul silentios, oi juca si eu in filme porno
QUOTE(argon @ 3 Jul 2011, 13:19)
ah, si am mai testat o Astra, tot G ca aia din poze, dar parca arata o idee mai bine, 1.7 diesel, dar nustiu cum e la astea, ca la acceleratie se cam balbaia, parca dadea o secunda in nas inainte sa se tureze si la 3000 rpm facea ca toti dracii, nu le am cu opelurile, dar la Logan dci sau vw diesel, se tureaza mai promt si silentios.
argoneatza eu am z16se ...2006 sunt niste motoare excelente ..eu acum 3 ani cand am luat-o am dat 8 mii pe ea..sunt motoare destul de zvelte pentru aia 84 de cp care ii are...dar sunt foarte multi care se vaita ca le mananca ulei si trebuie sa curete egr si alte prostii...eu momentan nu am avut problemele astea cu el..singura problema care o am este un tachet care se aude asa in surdina..dar asta din cauza mea datorita uleiului bagat..sincer eu as recomanda un motor cum are colegul vally..un 1.4 twinport are varul meu una si e destul de fasneatza..are 90 cp..deci z16se sunt motoare foarte bune dar depinde cum au fost birjarite...eu momentan nu am probleme dar daca intri pe clubul dedicat multi se vaita de consumul de ulei dat...asta combi care l-ai aratat tu arata bine mai ales ca este modelul njoy dar mai bine un 1.4 twinport..daca ar fii fiecare si-ar lauda caruta dar eu mereu spun adv..deci z16se sunt motoare bune dar nu exceptionale..depinde si de km..si de cum au fost intretinute..asa ca mai bine daca vrei astra uita'te spre un twinport..si de diesel nu stiu ce sa zic...
eu am mers doar cu 2.0 dti mergea exceptional pana i s-a rupt vibrochenul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.