Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
C@talin
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 19:59)
ba rezista ca nu e tico, ai vazut cat ii strut-bar-ul? biggrin.gif  dar nu vad rostul, sunt suficienti 52 de cai si cu aerul pornit, apropos ca am umblat cu el azi toata ziua si abia se simte diferenta la cum trage motorul, si eu bag subturat la greu, a 4 la 40-50 km/h.
*


ete la el tongue.gif daca avea tico era mai bun ca matizu
argon
eu Tico cautam initial, dar nu am gasit, si daca gaseam nu stiu daca ma coafa carburatorul si pozitia prea joasa. Injectia multipunct e din alt film.
C@talin
carburatoru ala scoate consum mai mic ca matizu tongue.gif
argon
nu, cele 650 de kile sau cat are.
C@talin
chichi per total carbu de tico nu se compara cu carbu de dacie,care trebuie reglat odata la 6 luni.la asta nu se umbla.
ultima oara am facut 230 km afara cu viteza maxima 70-80,consum un cadran dala din 4 . sa inteleg ca a luat doar 6 l in distanta asta ?
nam stat sa mai bag iar benzina atunci
argon
din pacate la cele mai multe si-au bagat nasul 'specialistii' autohtoni in ele si sunt varza, cati stiu eu cu Tico ba variaza turatia, ba sta la 3000 la rece ca la driverx..
BZN
Vezi, d-aia cand mi-a umblat mie unu' la el cand am facut ultima revizie in service Daewoo( acu' vreo 10 ani) m-am uitat atent cate ture a dat cu surubelnita p-acolo. Cum am iesit am dat la loc. De atunci merge saracul ca vioara si n-are decat 260.000km.
C@talin
ghinion tongue.gif
poza cu explicatia cadranelor tongue.gif ,atunci nici macar nu facusem plinu bagaem de 80 ron siai aveam 1 cadran ,si pompa nu sarise inca.

ce vreau sa zic e ca daca mergi cu el lejer 70-80 cu a 5 frumos consumurile sunt.

aa si ca ziceai tu ca era usor laugh.gif la cate bagaje aveam in el nu mai incapea alta persoana biggrin.gif . era plina bancheta spate si prin fata la pasager biggrin.gif
argon
nu te poti lua dupa cadran, metoda corecta e metoda plinului.
C@talin
nu te poti, da io lam invata cum se comporta,poza aia e veche acum are 137 mii de km .
BZN
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 20:07)
eu Tico cautam initial, ...
*


Corect, acum mi-am adus aminte ca te interesai de asa ceva acu' vreo 6 luni. Chiar aveai intentia de a lua un "pui". biggrin.gif
argon
QUOTE(C@talin @ 23 Apr 2010, 19:26)
nu te poti, da io lam invata cum se comporta,poza aia e veche acum are 137 mii de km .
*


multi inainte, eu am 200 cu ea doar in oras, a scazut acum un cadran d'ala.
C@talin
laugh.gif ms la fel smile.gif
bre cand bagam 15 l cu 50 ron reuseam sa fac in bucuresti cu bani aia 200 si unpic de km in bucuresti.acuma cand dabia mai intra 11 l ciuciu . poate mai scade benzoina la 2.7 lei sa vezi atunci plinu cu 60 ron laugh.gif
ArtVandelay
cam la orice masina, cand e acul spre maxim scade mai greu, iar cand e in prima jumtate (rezervorul mai spre gol) se duce mai repede. nu e liniar
C@talin
la tico cand virezi stanga tare creste benzina biggrin.gif
BZN
Da, dar daca te uiti dupa ce iesi din viraj pentru ca acul are reactie intarzaiata... biggrin.gif
C@talin
oricum e ciudat ,aveam odata jumate de rezervor,am bagat de 20 ron si se dusese la full laugh.gif dupa 20 km a inceput sa scada biggrin.gif mai rapid asa .
DragosP
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 20:28)
multi inainte, eu am 200 cu ea doar in oras, a scazut acum un cadran d'ala.
*


Mă coane, limuzină ai, matiz ai, o Nubiră nu vrei? nedumerire.gif Pentru cărat porcu', pentru cine știe ce alte prilejuri unde ai avea nevoie de un spațiu generos. Știu eu pe cineva cu o Nubira Wagon dispus să negocieze o vânzare...
FLP
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 20:07)
eu Tico cautam initial, dar nu am gasit, si daca gaseam nu stiu daca ma coafa carburatorul si pozitia prea joasa. Injectia multipunct e din alt film.
*




Da, e din Stargate injectia multipunct wacko.gif wacko.gif .

Lucru mai evoluat nu exista, a fost descoperit pe planeta Marte. Este folosit foarte rar pe masini, in speta pe cele ale viitorului.
Maskatu
Nu mai are bani acum de inca o masina. Ce crezi ca o fi Dinu Patriciu? biggrin.gif Cu 3 masini in fata blocului (sau ma rog, doua, ca una sta in garaj) o sa arunce vecinii cu cartofi in ele toata ziua. rolleyes.gif
Markos
i-ar mai trebui un 4x4 nedumerire.gif
sorin1983
ssang yong
driverx
N-ar lua el Ssang Yong cand are Musso.

http://www.m1911.org/musso.htm

Bine, asta de fapt e tot un Ssang Yong, dar daca argonel ar avea un Musso, sigur ar face 3289742384 pagini tot pe acest topic sa ne convinga cat de speciala si ca nu se compara cu un Ssang Yong...
Merced
Daca-si vinde "limuzinele" isi poate lua lejer unul.

Si normal ca e speciala masina, cum iti permiti sa spui altceva? ohmy.gif
Maskatu
Eu zic ca mai bine un Damas... huh.gif In spate ii poate amenaja o mini bucatarie, il ia pe doctoru si se duc la picnic... wub.gif
C@talin
QUOTE(driverx @ 24 Apr 2010, 11:36)
N-ar lua el Ssang Yong cand are Musso.

http://www.m1911.org/musso.htm

Bine, asta de fapt e tot un Ssang Yong, dar daca argonel ar avea un Musso, sigur ar face 3289742384 pagini tot pe acest topic sa ne convinga cat de speciala si ca nu se compara cu un Ssang Yong...
*


drivere vrei sa inceapa argon sa zica ca are mertz.
cum ai putut arata articolu ala

QUOTE
For those interested, this car was designed by Ken Greenley of London's Royal College of Art and first manufactured around 1995, by a Korean company called Ssang Yong. The interesting thing was, that Mercedes Benz participated in Ssang Yong, and so the Musso was produced using Mercedes engines (2.0, 2.3 and 3.2 lt petrol engines and a 2.9 lt diesel one).
driverx
OMFG

Oricum, totusi e bine ce am facut. Incurajez ca acest topic sa treaca la "the next level" biggrin.gif
C@talin
London's Royal College of Art fraza asta e bestiala,ce arta domle radmasa.gif
Maskatu
Cel mai citit/controversat/mare jurnal de bord de pe dacia club. wub.gif
andreiutzu
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 16:03)
Astazi m-am dat jos din shoarec si circulat cu Octavia RS,, am tras si o poza la consumul mediu in Deva la mersul meu destul de potolit, si limuzina mea alba cu 9-10 % in oras imi place mai mult radmasa.gif
*


deci te-ai dat jos din rasnita si ai mers cu o masina...diferenta nu?! icon_mrgreen.gif
si consumu mediu in Deva nu prea am inteles-o...e comuna ceva Deva de ai dat exemplu? draq comparam mere cu pere...comparam consumul la un motor de 2.0 cu unul de 1.5! parca 1.5 are limousina capacitatea!
si poate ma lamureste si pe mine cineva...la Matiz cand alimentezi faci ca la trabi? adica bagi benzina cu oloi ?
argon
QUOTE(DragosP @ 24 Apr 2010, 09:12)
Mă coane, limuzină ai, matiz ai, o Nubiră nu vrei? nedumerire.gif Pentru cărat porcu', pentru cine știe ce alte prilejuri unde ai avea nevoie de un spațiu generos. Știu eu pe cineva cu o Nubira Wagon dispus să negocieze o vânzare...
*



cred ca e aia de Braila, intreba-l pe ala de-l stii cat consuma? naughty1.gif

QUOTE(Merced @ 24 Apr 2010, 10:40)
Daca-si vinde "limuzinele" isi poate lua lejer unul.

Si normal ca e speciala masina, cum iti permiti sa spui altceva?  ohmy.gif
*



putem lua una le pret preferential mult mai mic ca ala din link cand s-au vandut la firma, dar nu mersi, cu toate ca avea motor Mercedes, cutie automata si piele, nu sunt ruda cu Patriciu. Pana la urma au luat-o niste olteni, sau poate din Arges erau respectivii, nu mai tin minte exact.

QUOTE(andreiutzu @ 24 Apr 2010, 17:06)
si poate ma lamureste si pe mine cineva...la Matiz cand alimentezi faci ca la trabi? adica bagi benzina cu oloi ?
*


nu, uleiul 2T se pune separat si le amesteca sigur, ca la scuterele mai destepte.
C@talin
bre dragos sa numi zici ca e un avocat cel ce o vinde,dupa dorobanti ?
argon
eu am auzit ca ar fi un moderator blush.gif
C@talin
aa e troaca lui blush.gif .
DragosP
QUOTE(argon @ 24 Apr 2010, 18:46)
cred ca e aia de Braila, intreba-l pe ala de-l stii cat consuma? naughty1.gif
*


Amănunte coane! Amănunte! Ce mai contează asta când ai avea colecția woo împlinită cu încă un exemplar de excepție?

QUOTE(C@talin @ 24 Apr 2010, 21:08)
bre dragos sa numi zici ca e un avocat cel ce o vinde,dupa dorobanti ?
*


După ce mă? nedumerire.gif

QUOTE(argon @ 24 Apr 2010, 22:06)
eu am auzit ca ar fi un moderator blush.gif
*


Corect!
Merced
Si cat e halatul?
argon
16% in Braila 04.gif
Maskatu
16%? Nici scorpio de 2,4 litri, V6 nu consuma atata.... blink.gif Da ce motor are nubira de consuma atat? unsure.gif
Merced
Daca-si baga nasu' tot felu' de meseriasi, nu ma mira nimic. Intrebarea mea ramane valabila.
sorin1983
Nu consuma atat smile.gif
argon
la pariu? si 20 % in Bucuresti naughty1.gif

Nubira2 de la noi de la firma are vreo 15 % in Deva si minim 8 extraurban, meseriasii nu au unde-si baga nasul ca e injectie mpi, nu carbelitor.
Merced
Eh, bine ca tu crezi ca nu se poate baga nasu' decat la carburatoare. Pai numai eu stiu pe cineva care are o Nubira si zicea ca avea un furtun crapat, "meseriasii" de la service-ul unde mergea el ziceau ca n-are nene nicio treaba, ca nu conteaza ca-i crapat ala, ca nu influenteaza nimic, si cand a ajuns din intamplare la unu' care stia ce-i ala, si l-a schimbat, i-a scazut consumu' cu 2 litri.
Intretinerea masinii e foarte importanta, d-aia auzi ca Cielo-urile consuma mult, si rad multi cand le zic ca nu e deloc de speriat consumul(ultima oara am scos 7.3%, drum la Bucuresti cu 4 persoane in masina, plus vreo 30 km in Bucuresti, mers normal, adica 130-140km/h pe autostrada, trafic moderat in capitala). Ca ei au mers in tot felu' de cazaturi intretinute cu picioarele. wink.gif
sorin1983
O fi n2 mai a dracu dar a mea consuma 11-12 in bucale... iarna trecuta mi-a luat si 16 dar eu o las sa se incalzeasca, merg putin, stau cam 30 min, iar plec etc. Deci in regimul asta o cred sa consume 16. Dar acum consuma ok.
padre
QUOTE(argon @ 25 Apr 2010, 13:13)
la pariu? si 20 % in Bucuresti naughty1.gif

Nubira2 de la noi de la firma are vreo 15 % in Deva si minim 8 extraurban, meseriasii nu au unde-si baga nasul ca e injectie mpi, nu carbelitor.
*



Inseamna ca eu sunt norocos cu consum in Bucuresti intre 15 si 18% cu motor 2.5l turbo benzina (mers la placere, nu la consum). In afara am scos si 8% dar mers aproape legal (in limita celor 10% peste viteza legala).
hitman1234
aspir si eu la un consum de doar 15% blush.gif

Argoane ia uite ce poti sa faci cu shoarecu, cica ar fi facut drive-in la bar in Craiova..

http://www.antena3.ro/stiri/romania/craiov...-bar_97693.html
C@talin
io am loc cu tico in casa scarii,deci nu ma mira nimic laugh.gif
argon
QUOTE(padre @ 25 Apr 2010, 13:41)
Inseamna ca eu sunt norocos cu consum in Bucuresti intre 15 si 18% cu motor 2.5l turbo benzina (mers la placere, nu la consum). In afara am scos si 8% dar mers aproape legal (in limita celor 10% peste viteza legala).
*



nu esti norocos, esti normal, doar am impresia ca toti posesorii de Nubira 2 sunt sunt ghinionisti nedumerire.gif
C@talin
bre argon sa vezi inteligenta pe ticosenie.
tot auzeam iacu ala la relantii cum tcacanea,si pe unitatea lavado era ba ledu verde ba ledu rosu(era amestecu prea bogat).m-am jucat unpic la surubu de amestec si am zis ,ia sa-l saracesc pana moare motoru.de unde,nu vroia sa moara,cand dadea sa moara pac intra socu automat il tura porma iar se zbucuma pana sa moara iar intra socu automat laugh.gif

a dracu carburici destept mai e laugh.gif

Filip
Vin si eu ca musca-n lapte, legat de Daewoo/Ssang Yong Musso:

In specificatii scria: "Brakes : Disk brakes front and rear, rear drums for mechanical handbrake, ABS" Adica cum, pe spate are discuri dar si tamburi pentru frana de mana?
maryus_83
da
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.