Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
mi-am comandat un set de capace originale de roti, cu 80 ron, la magazin aici sunt 120 ron...mi-a disparut unul cand am fost la cluj, cu asta se ocupa unii cetateni de acolo, aici nu am patit niciodata asa ceva.
C a t a l i n
Bine, în Coreea ar fi costat 5 won... Să nu cumva să te fi depășit acel capac pe Feleac, și cum nu l-ai auzit...
argon
nu nu, seara era, dimineata a facut picioare.
danyhhh
Eu zic totusi ca l-ai pierdut pe undeva .. daca cineva avea nevoie de capcele tale ti le fura pe toate biggrin.gif
Serje
Io l-am furat, ma gandeam ca daca il pun pe logan ... nu mai aud claxoanele de afara.
cj98czh
la cate SEXpero circula in Cluj... sigur a avut nevoie cineva de el... chiar al tau... bucura-te ca nu ti-au furat tigaia cu totul...
Merced
E trist ca la Dacie puneai parca filtre de calitate si aici pui "originale" d-alea, facute de fapt de S.R.L.-uri gen Asam la ei acolo, nici de cum originale GM. Toate Espero-urile alea cazute pe care le-ai vazut pe strazi tot cu asa ceva au fost intretinute,
Data viitoare ia-ti filtre Mann daca vrei sa se mentina masina asta.
Si sa-mi zici si mie cum sunt capacele alea, eu pariez ca la banii aia sunt muuult mai varza ca alea de le-ai avut pe masina. Macar cu niste "soricei" de le prindeai si tu p-alea originale, daca antifurt nu au avut.
sorin1983
@Merced: te contrazic! La cele cazute nu le-a schimbat nici dracu de la iesirea din fabrica!Stiu cazuri(cielo espero), printre care si a mea de altfel la care cel de polen era acoperit de 2 degete de pamant, sa nu mai zic de cel de aer! Jale! E vorba de nepasare nu de piese proaste! Mai bine schimbi 2 filtre in 10 mii decat unul laudat la 10 mii!
Steel Tormentor
faza asta cu capacele prinse cu soricei mi se pare aiurea, sincer.
Merced
Nu, cel mai bine schimbi un filtru de calitate cu altul tot de calitate cand trebuie schimbat. Valabil asta la orice consumabil.
Poate pentru unii par bani aruncati, dar nu e chiar asa, maruntisiuri de genu' asta te pot scuti de niste operatii costisitoare la masina peste cativa ani de exemplu.

Uite asa am luat si eu distributie de Coreea pentru rabla, si am schimbat-o prin 2002 parca, daca nu 2003. Masina era din 1995 cu distributia originala. Cureaua aia arata impecabil, a si zis mecanicu' respectiv ca mai bine nu schimba nimic. Cureaua care a urmat s-a rupt la un moment dat pe autostrada. Scurt. Noroc ca la OHC nu se intampla nimic la motor in cazul asta.
Sau sa zic de amortizoarele originale, schimbate acum nici 2 ani pe motiv ca mi se parea cam barca de la o vreme. Pana la urma doar unul era zob, dar luasem 4 "de Coreea" si am zis ca e timpul. Eh vreau sa spun ca e deja cel putin la fel de barca ca atunci.
Sunt piese ieftine, poate par ok dar nu e chiar asa. Vrei sa fie piesele inlocuite macar apropiate ca si calitate si durata de viata in comparatie cu alea originale, iei piese. Pentru Cielo cel putin se gasesc piese serioase, multe fiind comune cu piese de Opel. Dai un ban dar stai in fata.

Later edit: @Steel Tormentor: E naspa faza cand prinzi capace d-alea penibile din piata cu ditamai soriceii. Am vazut destule Espero-uri cu cate doi soricei discreti prinsi pe fiecare capac, si nu era nimic nasol acolo. Sanse sa pierzi capacul, sa te depaseasca cum se glumea mai sus, zero, de furat ti-l fura daca insista cineva orice ai avea pus, dar macar eviti faze facute de plictiseala/prostie/betie, cand trec un numar de insi printr-o parcare si desprind diverse lucruri de pe unde pot. Am vazut si d-astea destule, probabil ca in cazul lui argon a fost ceva similar, unu' cu sparleala le lua pe toate.
Miria
Doamne cata vb pt o masina de acum un deceniu si ceva.Daca ar fi stiut Daewoo ,nu ar fi murit .Bai nici daca era Mercedes sau Bmw x6 nu vorbeati atat.Doamne cat timp liber ,de aceea ne aflam in criza economica.
sorin1983
Pai mercedes si x6 are toata lumea... aici e vorba de pasiune smile.gif
Marty
Pe mine ma framinta o-ntrebare: Espero atrage prafu' ca alte masini? Mai mult ca loganu' sau mai putin?
l@u
Nu atrage ca are un gaz protector in jurul lui...........<<Argonul, având pe ultimul strat structură stabilă de octet, este foarte stabil și opune o rezistență foarte mare la combinarea cu alte elemente.>>
argon
QUOTE(Miria @ 11 Jul 2009, 23:39)
Doamne cata vb pt o masina de acum un deceniu si ceva.Daca ar fi stiut Daewoo ,nu ar fi murit .Bai nici daca era Mercedes sau Bmw x6 nu vorbeati atat.Doamne cat timp liber ,de aceea ne aflam in criza economica.
*




alou, plictisitule, te retin din ceva? ti-am mai vazut si celelalte mesaje de genu' , te roade ceva?


Ontopic: tocmai m-am intors dupa uichend cu 620 km in plus pe bord, facuti in nord-vestul tarii, acu' aflu ca a fost dezastru de ploi prin tara, eu sambata am prins putin inorat, cu soare, azi soare toata ziua, masina merge neasteptat de bine, mai ales dupa ce am schimbat filtrul de aer, fuge mai bine, poate era mai lenesa de la jegul de tri degete din filtrul vechi, drumul fiind mai liber, i-am dat 140-150-160 la ora in mod normal, dar la 120 la ora se simte cel mai bine, daca drumul e bun, filingu e ca parca sta pe loc, consumul nu l-am facut exact, asa aproximativ 8-9 % cu vitezele mentionate mai sus la greu, si AC pornit aproape tot timpu, cum spuneam fu canicula, deci sunt multumit.

PS detectoru' de radar si-a scos banii de 2 ori 04.gif e foame la MAI si gabori din plin la traseu.
driverx
QUOTE(argon @ 12 Jul 2009, 20:16)
....i-am dat 140-150-160 la ora in mod normal, ....
*



Tu pe unde mama dracu circuli cu vitezele astea? Trebuia sa fac poze la Esperoul ala alb din camp, aproape de Teius. Poate te mai trezesti...
argon
pai daca fu liber... ca sa-ti raspund, Oradea - Arad, si apoi Arad - Deva, unguri-s destepti si nu lasa tiruri in uichend la ei, deci drumul asta din urma de obicei plin de tiruri e cam gol.
driverx
Poate-mi pocnesti un oradean cu tinicheaua aia. Fa pe reisaru pe dealul catre cetate. Hill climb. Sa vedem....rezista covata?
C@talin
n-ai auzit ca e ca pe shine pe serpentine laugh.gif
argon
cam asa, dar tu cu un Tico si un Logan nu ai avea de unde sa stii cum vine aia biggrin.gif
driverx
QUOTE(C@talin @ 12 Jul 2009, 20:27)
n-ai auzit ca e ca pe shine pe serpentine laugh.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
bulan
Dar cu relantiul cum stati Domnule argon?Numarul ala galben e frumos si ii sta bine limuzinei.
C a t a l i n
Relantiul nu se aude... biggrin.gif
kog
deci domnul Argon a trecut pe langa mine si nici gand sa se opreasca sa dea un salut, sau sa ii vad si eu limuzina sad.gif
bulan
Domnu argon daca vreti sa-l ucideti pe driverx puneti paharul cu apa pe capacul de la culbutori lasati motorul la relanti filmati si puneti filmuletul pe youtube!
driverx
Noah argonica, te bagi?
sorin1983
Sau macar o moneda de 5000 in picioare biggrin.gif
aphophis
normal, doar e phaeton luat la oferta radmasa.gif
dr_mKe
Si fara lipici moneda radmasa.gif
Drumul catre Arad este foarte liber in week-end, iar pe Arad Oradea se merge tare oricand si pe orice trafic, asa-i modelu tongue.gif
nextwebmaster
QUOTE(Miria @ 12 Jul 2009, 00:39)
Doamne cata vb pt o masina de acum un deceniu si ceva.Daca ar fi stiut Daewoo ,nu ar fi murit .Bai nici daca era Mercedes sau Bmw x6 nu vorbeati atat.Doamne cat timp liber ,de aceea ne aflam in criza economica.
*



Esti veriga slaba ... stai jos ... nota 2!

On-topic: argon, cu cat face limuzina ta repriza de 80-120 cu a 5-a? De curiozitate ... asa tongue.gif
C@talin
QUOTE(argon @ 12 Jul 2009, 20:29)
cam asa, dar tu cu un Tico si un Logan nu ai avea de unde sa stii cum vine aia biggrin.gif
*


cu tico am facut si adormiti cu tdi pe serpentine radmasa.gif daia care puneau la fiecare curba frana icon_mrgreen.gif doar e tot dw radmasa.gif
da nu se compara cu TGV lu matale rolleyes.gif

Io zic ca baietii de la topgear ar trebui sa testeze expero Vs clio 3 rs ,io zic ca ca-si ia buleala clio pe circuitu lor,cine mai ma sustine ? radmasa.gif
argon
QUOTE(bulan @ 12 Jul 2009, 19:52)
Dar cu relantiul cum stati Domnule argon?Numarul ala galben e frumos si ii sta bine limuzinei.
*


o pornesc dimineata, sta lipit la 1100 rpm, in 2-3 minute scade treptat la 1000 si apoi la 850 unde ramane nemiscat. Daca ii dau drumul la 'clima' un moment urca 100 rpm dupa ce cupleaza compresorul, apoi scade unde era.
QUOTE(kog @ 12 Jul 2009, 19:56)
deci domnul Argon a trecut pe langa mine si nici gand sa se opreasca sa dea un salut, sau sa ii vad si eu limuzina sad.gif
*


shit, aveam in gand dar mi-a iesit din cap, chiar am oprit la Radna..da cum dadeam de tine? facem schimb de numere dc vrei pt' data viitoare.
QUOTE(dr_mKe @ 12 Jul 2009, 21:38)
Drumul catre Arad este foarte liber in week-end, iar pe Arad Oradea se merge tare oricand si pe orice trafic, asa-i modelu  tongue.gif
*


wub.gif
QUOTE(nextwebmaster @ 12 Jul 2009, 22:00)
On-topic: argon, cu cat face limuzina ta repriza de 80-120 cu a 5-a? De curiozitate ... asa tongue.gif
*


prefer cu a patra, a cincea e lunga rau, si la 80 e subturata, in schimb cu a cincea de la 120 la 140 urca destul de repede.
AR-18-MOS
QUOTE(argon @ 12 Jul 2009, 19:24)
pai daca fu liber... ca sa-ti raspund, Oradea  - Arad
*


radmasa.gif In afara de portiunea de dinainte de Nădab, unde mama suparari i-ai dat tu 140? Ca la 100, sarea Loganu' dintr-o parte-n alta pe banda din cauza gropilor.
ArtVandelay
QUOTE(AR-18-MOS @ 13 Jul 2009, 08:18)
radmasa.gif  In afara de portiunea de dinainte de Nădab, unde mama suparari i-ai dat tu 140? Ca la 100, sarea Loganu' dintr-o parte-n alta pe banda din cauza gropilor.
*



espero se lipeste de asfalt la 160, nu ai studiat deloc
argon
QUOTE(AR-18-MOS @ 13 Jul 2009, 07:18)
sarea Loganu' dintr-o parte-n alta pe banda din cauza gropilor.
*




gropi nu am vazut...ci denivelari, plombe peste plombe, asfalt deformat, oricum ma bucur ca primesc feedback referitor la stabilitatea proasta a Loganului stiu ca e nasol...am condus suficient cat sa-mi dau seama si Logan...cand am spus ca Espero nu se compara (si) la acest capitol unii aveau chef de sto.
driverx
Stiam ca scoti asemenea post radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Devii o gluma proasta. Sincer...
argon
cand citesti asta, da-i back, de sus din bara, si vezi ca sub acest topic e plin de glume bune, cine te pune sa-l citesti pe cel din capul listei? wacko.gif vezi-ti de ralantiul tau, aici nu-s probleme ce te-ar putea intreresa happy.gif
dr_mKe
Nu poti nega dezavantajele suspensiilor foarte foarte moi, stabilitate redusa si ruliu mare. La manevre rapide de evitare lasa foarte mult de dorit, chiar mai mult decat fratele mai mic Cielo.
Iar franele, dupa o franare de la 150 sunt deja in fading total. Asta daca sunt stock.
Andy_ACS
Dupa peste 1000 de posturi mai mult sau mai putin relevante, eu trag o singura concluzie: Polo ala in 3 cilindri e o masina foarte nasoala daca trecand de la ea la Espero un user cu experienta si obiectivitate ca argon se extaziaza asa fatis.

Bafta!
argon
QUOTE(dr_mKe @ 13 Jul 2009, 12:04)
chiar mai mult decat fratele mai mic Cielo.

*



huh.gif vorbesti din auzite din Supernova ta, Cielo e barca, oricine a fost si cu una si cu alta iti va spune clar ca Espero e mult mai stabil ca Cielo. Franele sunt OK la ambele, sunt eficiente si dupa multe franari serioase, asta cu fadingu de unde ai scos-o? suna misto numa cand o zic aia la emisiuni auto, nu si telespectatorii..

QUOTE(dr_mKe @ 13 Jul 2009, 12:04)
Nu poti nega dezavantajele suspensiilor foarte foarte moi,
*


n'ar fi rau sa fie mai moi..dar totusi, pentru informarea ta, ca vad ca le stii desi nu te-ai uitat niciodata sub unul(si de mers am suspiciuni) suspensia e tare, la puntea spate arcurile sunt foarte scurte, o palma, doua spire doar..m-am mirat si eu..oricum cu masina goala elimini pietrele de la rinichi pe un drum mai rau..m-am mai plans de asta.
ArtVandelay
discuri pline fata si tambur spate = frane eficiente dupa franari consecutive? la nicio masina..
argon
poate tu la Focus ai discuri pline, ca eu am ventilate..niste jante de aluminiu cred ca ar ajuta si mai mult, pentru disiparea caldurii..
ArtVandelay
user posted image ventilate pe fata si pline pe spate 04.gif si jante de aluminiu happy.gif

asa aveam impresia ca sielo si espero au discuri pline. my bad
einstein1984
Argoane, nush cum arunca ancora Espero-ul, insa sa zici ca Cielo are frane ok chiar e aberant. Si daca espero e la fel de bun..... Desi espero are un nume predestinat: "sper" sa se opreasca!
vijelie
... ca si 90% din Loganele fara ABS, dotate cu Montana/Kormoran.
argon
Pai are frane OK ,nu stralucite, ca stralucite nu pot fi fara ABS, nu e acelasi sistem de franare la Cielo-Espero, au alte discuri, alti etrieri si normal alte placute. La espero astea-s de la Vectra B, la Cielo cred ca-s de la ceva mai vechi, dar nu mi s-au parut proaste nici alea.
C@talin
daca aveai cielo ziceai ca la cielo sunt mai noi si la sexpero mai vechi radmasa.gif
argon
nu ziceam eu, asa e, acu-s documentat la piese si compatibilitati. Ma uitam si la Cielo cand eram pornit sa-mi iau woo, dar bordul ala e penal, stabilitatea mai proasta, si spatiul mai mic...la servici avem o gramada de woo-uri, am mers destul si cu Cielo si cu Espero inainte sa-mi vina ideiile de cumparare, am avut timp sa-mi fac o idee despre ele, si nu-mi pare rau nici o secunda cu alegerea facuta.
pastrama
QUOTE(argon @ 13 Jul 2009, 14:05)
dar nu mi s-au parut proaste nici alea.
*


radmasa.gif
De curiozitate, asa, ai condus vreo masina la care sa ti se para franele proaste? In afara de isteit.
l@u
Raspunsul lui va fi.....................LOGANNNNNNNNNNNNN !!!!! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.