Ambele si pe urcare si coborare, 7 zile din 7, dar pe spate sunt cu impuls la biceps, adica manivele.
Hmmm...la Sedan am geam cu impuls numai pe stanga, in rest dotarile si tapiteria sunt identice cu ce ai tu. Break-ul in schimb e Authentique, deci si mai chel.
marksman
16 Jan 2012, 15:23
QUOTE(ArtVandelay @ 15 Jan 2012, 23:57)
Lasa ca exista si ford. Eu am cu impuls doar la sofer, si doar pe coborare .
Asa e si la Hyundai-ul Accent din dotarea familiei.
corbex
16 Jan 2012, 15:27
Toti ati cumparat numa' juma' de masini.
Iulikk
16 Jan 2012, 15:32
La mine jamu' pe stanga nu coboara aproape deloc, adica el coboara... dar motorasu' ala face ca toti dracii. Si nu plang atat ca voi .
marksman
16 Jan 2012, 15:40
QUOTE(corbex @ 16 Jan 2012, 15:27)
Toti ati cumparat numa' juma' de masini.
La pret intreg!
Laurentziu83
16 Jan 2012, 22:45
Si noul Symbol are impuls doar pe coborare. Vechiul Symbol avea pe unele modele geam cu impuls la sofer. Butonul de geam "fara impuls" costa 95 de lei, butonul de geam "cu impuls" costa 500 lei. Ai dreaku frantuji, pentru inca un integrat cat unghia in interiorul butonului cereau de 5 ori in plus.
marian-j
17 Jan 2012, 00:19
QUOTE(corbex @ 16 Jan 2012, 15:27)
Toti ati cumparat numa' juma' de masini.
Stii ce-i interesant,coane corbex? Io la "semi-masina" beamve(low-entry) am "impulsuri" d-alea pe ambele geamuri.Si in sus si in jos! Variantele mai bine echipate au niste mici cilindri(comandati electric) ce deschid/inchid si geamurile din spate.La mine,alea-s fixe. La Laguna in schimb(nivel de echipare mult superior pisoiului),desi are toate patru geamurile actionate electric,n-am impuls pe niciunul.Nu ca mi-ar fi de trebuinta! Pas de mai intelege ce-o fi in mintea constructorilor.
Markos
17 Jan 2012, 00:24
QUOTE(Laurentziu83 @ 16 Jan 2012, 22:45)
Butonul de geam "fara impuls" costa 95 de lei, butonul de geam "cu impuls" costa 500 lei. Ai dreaku frantuji, pentru inca un integrat cat unghia in interiorul butonului cereau de 5 ori in plus.
Nu e doar un integrat, e si un senzor care împiedica geamu sa se chinuie ca prostul sa urce, atunci cand nu e cazul.
marian-j
17 Jan 2012, 00:34
Daca nu ma insel,acel "senzor" de care pomenesti matale se afla integrat in orice macara de geam actionata electric.Asta in cazul in care te uita Dumnezeu cu degetul pe butonul de comanda.
Markos
17 Jan 2012, 00:36
Corect. E util si în iarna, în cazul geamurilor înghetate. Dar nu e inclus în "in orice macara de geam actionata electric", ca nu e cazul.
bucatzel
17 Jan 2012, 00:37
@marian-j. Nu chiar, ca atunci impulsul ar fi permanent on. Senzorul ala de care zici matale taie alimentarea la motoras, care-i consumatorul mare, nu si la buton. Bine, tot nu cred ca justifica diferenta de pret, da' trecem peste asta.
Markos
17 Jan 2012, 00:39
QUOTE(bucatzel @ 17 Jan 2012, 00:37)
Senzorul ala de care zici matale taie alimentarea la motoras
Nu chiar. Daca geamul e în urcare si întampina un obstacol, îl coboara la loc, de tot. Cel putin asa e la reno.
marian-j
17 Jan 2012, 01:14
Sa va spun cum e la bmw-ul meu Apas pe buton(egal ca-i in sus sau jos) doar un pic.Se simte un mic declic si geamul urca/coaboara doar cat tin butonul apasat,Daca apas pe buton mai tare,se simte un al doilea declic(la fel de discret) si geamul isi continua cursa pana la punctul maxim stabilit de sensul in care am actionat butonul.Daca pe parcursul cursei respective apas iarasi butonul respectiv(indiferent cat de tare apas sau in ce sens)geamul se opreste acolo unde se afla.Nu mai urca si nici nu mai coboara.Daca blochez geamul cu mana(pe sensul de urcare),iarasi se opreste in pozitia in care se afla.Am incercat! Daca am usa deschisa si ii dau impuls sa urce sau sa coboare geamul si intre timp inchid usa,geamul se opreste in pozitia in care se afla. Intr-o zi din iarna trecuta am vrut sa deschid geamul din dreapta si masina era inghetata bocna.Nu s-a clintit neam,asta fara sa aud ceva "scandal" in usa! Prin urmare io raman la ideea mea!Orice macara electrica are integrat un sistem prin care sesizeaza efortul maxim pe care il poate depune,dupa care se opreste in pozitia in care se afla.Ca or fi unele mai dastepte care comanda imediat deschiderea maxima nu contest. Ceva asemanator am la portile de la hala unde lucrez. Coane bucatel,nu prea vad cum sa-mi taie alimentarea la motorase. Sa zicem ca am ambele geamuri inchise si io actionez ambele butoane(simultan,ca sa fie si mai rau) pe "inchis".Daca motorasele alea nu ar "sti" ca io-s batut in cap,ce s-ar intampla?
Nu chiar. Daca geamul e în urcare si întampina un obstacol, îl coboara la loc, de tot. Cel putin asa e la reno.
Confirm, am inchis din gresala geamul si eram cu capul afara.
In schimb la Ford e mai nasol:
C a t a l i n
17 Jan 2012, 08:45
Acel senzor de care vorbiți nu există fizic. Când este acționat geamul, curentul absorbit de motorul electric este monitorizat. Dacă geamul întâmpină un obstacol sau ajunge la capăt de cursă (sus sau jos), curentul absorbit de motor crește brusc, depășește pragul setat și este deconectat automat.
Orice geam cu funcția impuls funcționează în felul ăsta. Altfel s-ar strica la capăt de cursă.
Diferența se face doar la modul cum se manifestă la întâlnirea unui obstacol diferit de capetele de cursă. Unele se opresc. Altele coboară puțin. Altele de tot.
corbex
17 Jan 2012, 09:21
QUOTE(argon @ 17 Jan 2012, 09:40)
Confirm, am inchis din gresala geamul si eram cu capul afara.
Daca se defecta integratul de comanda, beleai cocosul.
bucatzel
17 Jan 2012, 13:02
QUOTE(marian-j @ 17 Jan 2012, 01:14)
Coane bucatel,nu prea vad cum sa-mi taie alimentarea la motorase. Sa zicem ca am ambele geamuri inchise si io actionez ambele butoane(simultan,ca sa fie si mai rau) pe "inchis".Daca motorasele alea nu ar "sti" ca io-s batut in cap,ce s-ar intampla?
Vezi ca o raspuns C a t a l i n doua post-uri mai sus.
Ce ziceam eu cu impulsul, dar nu ma omoram cu logica aseara.
Cand apesi normal pe bumb, se face un contact fizic, se actioneaza releul motorasului, pleaca motorasul, merge pana ajunge la un obstacol, se sesizeaza instalatia ca-i o suprasarcina, si opreste motorasul. Daca insisti, incearca, vede ca ii tot obstacol, si-o luam de la capat.
Cand il pui pe impuls, tu lasi dupa aia intrerupatorul jos, nu mai e acelasi contact "fizic", comanda releului motorasului se face putin pe alt traseu. Care ar putea sa fie un comandat de un timer (ma indoiesc) sau de un circuit care simuleaza ca tu ai apasat botonu'. Numa' ca circuitul ala in cauza ii mai bolovan, si nu stie cand o ajuns geamul sus. Asa ca pana primeste un "Hooo" de la cineva, el tot se face ca-i butonul apasat. Banui ca hoo-ul ala si-l primeste deodata cu motorasul, cand se ajunge la obstacol. Argoane, data viitoare cand iti prinzi capul in geam, fii putin atent la ce sunete se-aud, si in ce ordine, sa lamurim misterul, bine?
kum
17 Jan 2012, 13:35
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jan 2012, 09:50)
si eu tot doar la sofer am. ma duc sa o parchez la unirea sa ii dea foc sa imi iau altceva.
Vezi ca iei o lula CASCO la din astea. Citeste contractul cu atentie!
QUOTE(Markos @ 17 Jan 2012, 00:39)
Nu chiar. Daca geamul e în urcare si întampina un obstacol, îl coboara la loc, de tot. Cel putin asa e la reno.
La mine nu coboara de tot, ci doar putin.
b76bgaarh
17 Jan 2012, 21:35
kumule nu se cheama vandalizare? ca io am casco cu vandalizare. bafta
Markos
17 Jan 2012, 21:45
Ba da, e optional. In Galati, însa, nu-s vandali, ar fi bani aruncati.
argon
19 Jan 2012, 18:22
Am luat de la dilarul Renault setul de bujii, cu 2 electrozi, e si ceva promotie pe tara, si de la 101 lei e redus la 85 / set. Mai sunt la promotie baterii, placute frana, stergatoare aero.
Iulikk
19 Jan 2012, 23:16
Codu' e ala cu 168 la sfarsit?
argon
20 Jan 2012, 08:38
Da.
Iulikk
20 Jan 2012, 13:14
Hmm pai la 101 lei, cat era inainte nu e mare afacere. Cand am facut revizia de șaijdemii la Ferrari au costat 98 de lei, cu tot cu montaj si alifie .
argon
21 Jan 2012, 08:57
Alifie pentru ce? Ca ai doar o singura bobina, se pune doar la 16 v, si nici macar acolo, ca eu nu pun ca nu am de unde.
Alex4u
21 Jan 2012, 09:34
QUOTE(argon @ 21 Jan 2012, 08:57)
Alifie pentru ce? Ca ai doar o singura bobina, se pune doar la 16 v, si nici macar acolo, ca eu nu pun ca nu am de unde.
Renault Megane 2.1 1.4 16v 100 cai E4 Autentique - din plastic cu luminite
argon
21 Jan 2012, 11:22
Unde ai mai vazut numar de plastic?
AR-18-MOS
21 Jan 2012, 11:32
A incercat sa dea si el un spirit, da' era evident ca nu-i iese.
argon
21 Jan 2012, 14:24
Bujiile vechi, la aproape 60.000 km, arata bine, zic eu
corbex
21 Jan 2012, 14:27
Par putin rulate. Ai mers batrineste?
argon
21 Jan 2012, 14:36
Binenteles, rar trec de 3000 rpm, de aia ma mir ca arata asa bine.
marksman
21 Jan 2012, 14:44
A mers numai la relanti...
Markos
21 Jan 2012, 16:58
QUOTE(argon @ 21 Jan 2012, 14:24)
Bujiile vechi, la aproape 60.000 km, arata bine, zic eu
Vrei sa le vinzi?
argon
21 Jan 2012, 18:04
Binenteles, si pentru membri Daciaclub si reno ofer reducere 10 %, ca nu-s naspa ca ercea ieftin, cu doar 5 %.
Markos
21 Jan 2012, 18:05
Cat ceri pe doua bucati?
hitman1234
21 Jan 2012, 18:26
Vreau si eu una, sa o port cu mandrie de gat, ma gandeam la ceva de genul
Markos
21 Jan 2012, 18:28
Mai trebuie un doritor pentru o bucata, sa dea tot setul.
corbex
21 Jan 2012, 18:38
vreau eu, dar s-o puna intr-o cutie. Cu putin tix e ca noua Scot un ban cinstit. O pun la vinzare linga spoilerele lu' mrkiry.
Laurentziu83
21 Jan 2012, 18:57
60000 de km? Cat mai au pana la semnul de uzura?
corbex
21 Jan 2012, 19:16
Argoane, acum, ca ai pus bujii noi, ai grija cum dozezi acceleratia! Masina o sa fie nervoasa pe primii 50.000 de kmp.
Markos
21 Jan 2012, 19:25
Corect, sa nu treci de 8000 rpm.
marksman
21 Jan 2012, 19:43
Noroc ca a facut Reno reducere, altfel mai mergeau inca cinshpe mii garantat.
hitman1234
21 Jan 2012, 20:53
Da, sunt convins ca se cam zgarie pe ochi ca le-a schimbat cand le-a scos
argon
21 Jan 2012, 22:59
La-am scos si cand am luat masina sa le verific stai relax.
Laurentziu83
22 Jan 2012, 00:01
Si cand le-ai vazut ai zis ca "mai tin x km"?
argon
22 Jan 2012, 15:20
Da, am zis ca mai tin 10.000, si au tinut. O poza cu bujiile noi, sunt sub capota pe undeva.
corbex
22 Jan 2012, 15:22
Astia crede ca numai ei stie sa face misto.
Diac
22 Jan 2012, 15:38
Nice, spalata si curata in ciuda vremii de afara.
hitman1234
22 Jan 2012, 16:39
Spalata si cu spray pe numar
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.