Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
C a t a l i n
Nasol e ca nici la megane 2.1 nu le nimeresti.
Markos
Bine ca le nimeresti tu.
QUOTE(C a t a l i n @ 19 Feb 2015, 12:28)
E conditionat in primul rand de existenta pasagerului.
*


Alte dude mai ai?
b76bgaarh
container e ocupat sa isi laude premuimu lou cost, ca la ce succes a avut in heuropa, hamerica si australia.

si uxe is da cu presupusu de cum e la megan si de ce se retrag greu centurili. ma duc sa vad la al meu daca nu au sarit airbagurile si au fost reparate cu rezistenta, volan din dezmembrari, azi noapte cand era in parcare.
psychoo
QUOTE(marksman @ 19 Feb 2015, 12:59)
@psychoo: pentru grupul VAG imi aduc aminte de ceva informatie dintr-un SSP in care se mentiona clar faptul ca nu se declanseaza airbagul daca nu exista o persoana pe scaun si nu are centura pusa. O sa caut SSP-ul respectiv sa vad daca n-am citit eu altceva.
*



Nu este necesar sa ma lamuresti. Stiu foarte bine despre ce e vorba in special la grupul VAG. sleep.gif
Singura informatie referitoare la airbag si scaun se refera la airbagul de pasager. Si doar la cele cu modul de BodySense. Toate masinile de US au acest modul de BodySense care, intr-adevar, daca nu detecteaza o persoana pe scaunul pasagerului, va dezactiva airbagul de pasager frontal, lateral si cortina. Acest BodySense are acelasi efect ca si switchul actionabil cu cheia de dezactivare al airbagului de pasager si il inlocuieste la masinile de US si prin alte tari la modele mai scumpe.
Legat de centura, singura influenta este timpul de fire. La fel si cu sensorul de pe sina scaunului care are 2 informatii utile: Front sau Rear, influenteaza tot timpul de fire. Nu inhibit fire!
marksman
Nu ziceam sa te lamuresc pe tine, ci pe mine. Posibil sa fi citit partea asta pentru US, habar n-am pana o sa gasesc SSP-ul, au trecut deja vreo doi ani de cand l-am citit, si asta numai de distractie, ca mi-a picat sub ochi cautand alte informatii.
AR-18-MOS
QUOTE(marksman @ 19 Feb 2015, 15:44)
Posibil sa fi citit partea asta pentru US
*


Te-ai molipsit de la tonies?
marksman
coffee_spitsk.gif
argon
Dupa ce am luat Meganu', am luat si un scut de otel original in loc la gluma aia de plastic, neavand PDG, s-a dovedit cea mai buna investitie, as fi schimbat cel putin 3 bai de ulei de atunci fara el...si e a naibii de rezistent, ieri am spart o bordura cu el, si abia s-a zgariat putin blush.gif
Markos
Ciudat oraș, Deva asta...


Mergeți pe câmp?
argon
Prea putin circul prin Deva, pe coclauri mai mult, chiar pe camp s-a intamplat, pe un drum cu o banda, bordurat pe margini, si mai vedeau si din fata altii... era bun un PDG din acest pct de vedere.

In iarna iar am luat in plin un bolovan pe DN, am crezut ca-i gheata, daca aveam chestia aia de plastic pe post de scut, acolo lasam oloiu ohmy.gif
cdadan
Spre deosebire de cei care dau in gropi, argon prefera bordurile si bolovanii. In gropi dadea cand era mai tanar, acu' a trecut la nivelul urmator.
cj98czh
QUOTE(cdadan @ 22 Feb 2015, 19:52)
In gropi dadea cand era mai tanar, acu' a trecut la nivelul urmator.
*




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
Ii adevarat ca Twingo dupa 2001 are caroseria galvanizata ca si meganul doi? Asa umbla vorba..si adevarat e ca nu am vazut rugina decat la alea de dinainte de 2000...
Laurentziu83
Cat o vei avea tu nu vei avea probleme cu rugina, cumpar-o linistit.
b76bgaarh
o hare deja.
argon
De la Daewoo nu am mai avut probleme cu rugina. Si e cumparata demult, dar nustiu daca e adevarata treaba cu galvanizatu'...si e made in France 100%, nu ca meganu icon_mrgreen.gif
espacern
QUOTE(argon @ 2 Mar 2015, 13:38)
Ii adevarat ca Twingo dupa 2001 are caroseria galvanizata ca si meganul doi?  Asa umbla vorba..

Asa este...fara probleme de coroziune daca nu s-a intervenit la strat protector (lovitura pietre/accident) si s-au facut intretinerile anticoroziune.
argon
Poze cu bestia...gânduri de 'bine' franțuzului care a proiectat chestia asta..ca sa cureți corpul clapeta trebuie demontat juma de motor.
dr_mKe
Masina unui prieten, bag seama happy.gif
MuciX
Ma insel sau tre sa zboare si compresorul de a/c de acolo?
argon
Masina mea.

Sper ca te înșeli cu compresorul..clapeta e pe interiorul galeriei de admisie, deci trebuie data jos, cu tot cu injectoare.
dr_mKe
Vad problema ! Nu ai un flex suficient de finom !
argon
Flexuri am destule, bosch albastre tongue.gif

Am trecut la rotile de vara...care arata ca dracu fata de aliajele de iarna sad.gif
andreist
Moda nu era invers ? vara - aliaj, iarna tabla ?
MuciX
Argoane, mie compresorul ala nu-mi arata bine pus acolo. Sper sa ma insel, stiu unde vine clapeta, dar "coarnele" alea sunt prinse in vreo 8 suruburi al naibii de greu accesibile.
espacern
Compresorul trebuie demontat/departat....dar fara sa fie debransat de la instalatia de freon.
hitman1234
Argon e mai gay, el poarta iarna aliaje si vara table, pe motiv de greutate si consum, a revolutionat fizica mondiala cu asta bla bla bla.gif
gabize
QUOTE(argon @ 7 Mar 2015, 10:24)
Poze cu bestia...gânduri de 'bine' franțuzului care a proiectat chestia asta..ca sa cureți corpul clapeta trebuie demontat juma de motor.
*


Ce ți-e cu franțujii ăștia... au greșit inscripționarea capacului de pe motor.
Hai c-am rezolvat io problema!
argon
Din ciclul ce-ti faci cu mana ta, se cheama lucru manual...cruise control si speed limiter fara schimb blocul de lumini si airbagul, deci costuri, spre moca, multumiri moderatorlui Liviu pentru indrumari.
cj98czh
Cam putina spre 0 benzina in rezervor ... de la tine am pretentii ...
argon
Si fara centura sad.gif
MuciX
Fusese recent la benzinarie, nu judecati. In cateva zile e acul sus, la loc.
b76bgaarh
iar scade pretul la benzina.

hitman1234
limo wub.gif
Laurentziu83
Sa vezi consumuri minuscule acuma. biggrin.gif
argon
Consumul a scazut intradevar, cel putin ce arata cb-ul, ca altul nu am apucat sa fac. Dar la viteza constanta, la aceasi viteza, banuiesc ca ecu are un mod mai eficient decat piciorul pe pedala, cam 0.5 % difera in minus, la 90 km/h consumul instant variaza intre 4.5 si 5, mediu pe la 5%.
gabize
Io n-am condus mașină care pe cc să consume mai puțin. Și chestia asta a fost constatată și de alții.
argon
La plin o sa constat diferentele.
pishky
sa vezi cand ii montezi si "placebo" ce o sa scada consumu!
gabize
placebo merge decât pe dizăl.
MuciX
Mie la focos mereu mi s-a parut ca imi consuma mai putin cand foloseam cc. Si eu chiar il foloseam foarte mult, deci nu 2-3 cazuri. Il foloseam chiar si in oras (treapta a 3-a la 50kmp\h). Rationamentul meu este ca ala tinand viteza constanta nu mai arde gaz in plus pe accelerari inutile, cum se intampla la mersul la picior. E posibil si sa fiu eu un sofer cu mai putina experienta decat voi (nu zic la oha) si sa variez prea mult viteza, prea des.
C a t a l i n
Cand drumul are des rampe si pante, pe CC consumul e mai mare. Dar in rest, poate fi mai mic.
MuciX
Pai stai asa, ca pe rampe si piciorul accelereaza. In acelasi timp si cc stie frana de motor pe coborare. Deci de ce zici asta?
C a t a l i n
La rampe CC accelereaza mai puternic decat o face de obicei soferul ce urmareste un consum mic. In schimb, in panta, CC intra in frana de motor, pe cand soferul pastreaza acceleratia apasata si viteza creste, fara un consum sensibil mai mare.

Cu alte cuvinte, la trecerea peste o rampa si o panta, CC va mentine aceeasi viteza permanent, in timp ce soferul va urca cu viteza mai mica si va cobori cu viteza mai mare. Viteza medie va fi egala, insa consumul cred eu ca va fi mai mic in cazul soferului.
madhorsefuzzy
Depinde de drum e adevarat. La Leguma pe autostrada A1 consumul pe CC la 140Km/h setati e acelasi cu cel de mers fara CC la 160-170Km/h. Ilegal ... stiu ...
argon
O intrebare pentru cine are pe reno cc/limitator de mult, cum e cu limitatorul, se decupleaza daca apesi acceleratia la maxim, si dupa cat timp? Am apasat dar nu am tinut mult, ea mergea linistit cu cat era setat..
espacern
Apasa la maxim....pentru decuplare limitator!
argon
Cat timp? Am apasat, dar nu am tinut apasat deloc.
gabize
Cele cu cc din fabrică decuplează când apeși accelerația la pământ. Nu contează cât. Și se simte un prag când ajungi aproape jos cu pedala.
Markos
Apasă accelerația la podea 5 minute.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.