C a t a l i n
19 Feb 2015, 14:05
Nasol e ca nici la megane 2.1 nu le nimeresti.
Markos
19 Feb 2015, 14:08
Bine ca le nimeresti tu.
QUOTE(C a t a l i n @ 19 Feb 2015, 12:28)
E conditionat in primul rand de existenta pasagerului.
Alte dude mai ai?
b76bgaarh
19 Feb 2015, 14:13
container e ocupat sa isi laude premuimu lou cost, ca la ce succes a avut in heuropa, hamerica si australia.
si uxe is da cu presupusu de cum e la megan si de ce se retrag greu centurili. ma duc sa vad la al meu daca nu au sarit airbagurile si au fost reparate cu rezistenta, volan din dezmembrari, azi noapte cand era in parcare.
psychoo
19 Feb 2015, 14:41
QUOTE(marksman @ 19 Feb 2015, 12:59)
@psychoo: pentru grupul VAG imi aduc aminte de ceva informatie dintr-un SSP in care se mentiona clar faptul ca nu se declanseaza airbagul daca nu exista o persoana pe scaun si nu are centura pusa. O sa caut SSP-ul respectiv sa vad daca n-am citit eu altceva.
Nu este necesar sa ma lamuresti. Stiu foarte bine despre ce e vorba in special la grupul VAG.
Singura informatie referitoare la airbag si scaun se refera la airbagul de pasager. Si doar la cele cu modul de BodySense. Toate masinile de US au acest modul de BodySense care, intr-adevar, daca nu detecteaza o persoana pe scaunul pasagerului, va dezactiva airbagul de pasager frontal, lateral si cortina. Acest BodySense are acelasi efect ca si switchul actionabil cu cheia de dezactivare al airbagului de pasager si il inlocuieste la masinile de US si prin alte tari la modele mai scumpe.
Legat de centura, singura influenta este timpul de fire. La fel si cu sensorul de pe sina scaunului care are 2 informatii utile: Front sau Rear, influenteaza tot timpul de fire. Nu inhibit fire!
marksman
19 Feb 2015, 14:44
Nu ziceam sa te lamuresc pe tine, ci pe mine. Posibil sa fi citit partea asta pentru US, habar n-am pana o sa gasesc SSP-ul, au trecut deja vreo doi ani de cand l-am citit, si asta numai de distractie, ca mi-a picat sub ochi cautand alte informatii.
AR-18-MOS
19 Feb 2015, 15:02
QUOTE(marksman @ 19 Feb 2015, 15:44)
Posibil sa fi citit partea asta pentru US
Te-ai molipsit de la tonies?
marksman
19 Feb 2015, 15:08
Dupa ce am luat Meganu', am luat si un scut de otel original in loc la gluma aia de plastic, neavand PDG, s-a dovedit cea mai buna investitie, as fi schimbat cel putin 3 bai de ulei de atunci fara el...si e a naibii de rezistent, ieri am spart o bordura cu el, si abia s-a zgariat putin
Markos
22 Feb 2015, 13:51
Ciudat oraș, Deva asta...
Mergeți pe câmp?
Prea putin circul prin Deva, pe coclauri mai mult, chiar pe camp s-a intamplat, pe un drum cu o banda, bordurat pe margini, si mai vedeau si din fata altii... era bun un PDG din acest pct de vedere.
In iarna iar am luat in plin un bolovan pe DN, am crezut ca-i gheata, daca aveam chestia aia de plastic pe post de scut, acolo lasam oloiu
cdadan
22 Feb 2015, 19:52
Spre deosebire de cei care dau in gropi, argon prefera bordurile si bolovanii. In gropi dadea cand era mai tanar, acu' a trecut la nivelul urmator.
cj98czh
24 Feb 2015, 10:54
Ii adevarat ca Twingo dupa 2001 are caroseria galvanizata ca si meganul doi? Asa umbla vorba..si adevarat e ca nu am vazut rugina decat la alea de dinainte de 2000...
Laurentziu83
2 Mar 2015, 13:43
Cat o vei avea tu nu vei avea probleme cu rugina, cumpar-o linistit.
b76bgaarh
2 Mar 2015, 13:45
o hare deja.
De la Daewoo nu am mai avut probleme cu rugina. Si e cumparata demult, dar nustiu daca e adevarata treaba cu galvanizatu'...si e made in France 100%, nu ca meganu
espacern
2 Mar 2015, 14:33
QUOTE(argon @ 2 Mar 2015, 13:38)
Ii adevarat ca Twingo dupa 2001 are caroseria galvanizata ca si meganul doi? Asa umbla vorba..
Asa este...fara probleme de coroziune daca nu s-a intervenit la strat protector (lovitura pietre/accident) si s-au facut intretinerile anticoroziune.
Poze cu bestia...gânduri de 'bine' franțuzului care a proiectat chestia asta..ca sa cureți corpul clapeta trebuie demontat juma de motor.
Masina unui prieten, bag seama
Ma insel sau tre sa zboare si compresorul de a/c de acolo?
Masina mea.
Sper ca te înșeli cu compresorul..clapeta e pe interiorul galeriei de admisie, deci trebuie data jos, cu tot cu injectoare.
Vad problema ! Nu ai un flex suficient de finom !
Flexuri am destule, bosch albastre
Am trecut la rotile de vara...care arata ca dracu fata de aliajele de iarna
andreist
7 Mar 2015, 18:43
Moda nu era invers ? vara - aliaj, iarna tabla ?
Argoane, mie compresorul ala nu-mi arata bine pus acolo. Sper sa ma insel, stiu unde vine clapeta, dar "coarnele" alea sunt prinse in vreo 8 suruburi al naibii de greu accesibile.
espacern
7 Mar 2015, 19:02
Compresorul trebuie demontat/departat....dar fara sa fie debransat de la instalatia de freon.
hitman1234
7 Mar 2015, 21:58
Argon e mai gay, el poarta iarna aliaje si vara table, pe motiv de greutate si consum, a revolutionat fizica mondiala cu asta
QUOTE(argon @ 7 Mar 2015, 10:24)
Poze cu bestia...gânduri de 'bine' franțuzului care a proiectat chestia asta..ca sa cureți corpul clapeta trebuie demontat juma de motor.
Ce ți-e cu franțujii ăștia... au greșit inscripționarea capacului de pe motor.
Hai c-am rezolvat io problema!
Din ciclul ce-ti faci cu mana ta, se cheama lucru manual...cruise control si speed limiter fara schimb blocul de lumini si airbagul, deci costuri, spre moca, multumiri moderatorlui Liviu pentru indrumari.
cj98czh
27 Mar 2015, 11:08
Cam putina spre 0 benzina in rezervor ... de la tine am pretentii ...
Si fara centura
Fusese recent la benzinarie, nu judecati. In cateva zile e acul sus, la loc.
b76bgaarh
27 Mar 2015, 11:22
iar scade pretul la benzina.
hitman1234
27 Mar 2015, 13:08
limo
Laurentziu83
28 Mar 2015, 11:57
Sa vezi consumuri minuscule acuma.
Consumul a scazut intradevar, cel putin ce arata cb-ul, ca altul nu am apucat sa fac. Dar la viteza constanta, la aceasi viteza, banuiesc ca ecu are un mod mai eficient decat piciorul pe pedala, cam 0.5 % difera in minus, la 90 km/h consumul instant variaza intre 4.5 si 5, mediu pe la 5%.
gabize
29 Mar 2015, 19:42
Io n-am condus mașină care pe cc să consume mai puțin. Și chestia asta a fost constatată și de alții.
La plin o sa constat diferentele.
pishky
29 Mar 2015, 20:03
sa vezi cand ii montezi si "placebo" ce o sa scada consumu!
gabize
29 Mar 2015, 20:10
placebo merge decât pe dizăl.
Mie la focos mereu mi s-a parut ca imi consuma mai putin cand foloseam cc. Si eu chiar il foloseam foarte mult, deci nu 2-3 cazuri. Il foloseam chiar si in oras (treapta a 3-a la 50kmp\h). Rationamentul meu este ca ala tinand viteza constanta nu mai arde gaz in plus pe accelerari inutile, cum se intampla la mersul la picior. E posibil si sa fiu eu un sofer cu mai putina experienta decat voi (nu zic la oha) si sa variez prea mult viteza, prea des.
C a t a l i n
30 Mar 2015, 07:18
Cand drumul are des rampe si pante, pe CC consumul e mai mare. Dar in rest, poate fi mai mic.
Pai stai asa, ca pe rampe si piciorul accelereaza. In acelasi timp si cc stie frana de motor pe coborare. Deci de ce zici asta?
C a t a l i n
30 Mar 2015, 07:43
La rampe CC accelereaza mai puternic decat o face de obicei soferul ce urmareste un consum mic. In schimb, in panta, CC intra in frana de motor, pe cand soferul pastreaza acceleratia apasata si viteza creste, fara un consum sensibil mai mare.
Cu alte cuvinte, la trecerea peste o rampa si o panta, CC va mentine aceeasi viteza permanent, in timp ce soferul va urca cu viteza mai mica si va cobori cu viteza mai mare. Viteza medie va fi egala, insa consumul cred eu ca va fi mai mic in cazul soferului.
madhorsefuzzy
30 Mar 2015, 08:44
Depinde de drum e adevarat. La Leguma pe autostrada A1 consumul pe CC la 140Km/h setati e acelasi cu cel de mers fara CC la 160-170Km/h. Ilegal ... stiu ...
O intrebare pentru cine are pe reno cc/limitator de mult, cum e cu limitatorul, se decupleaza daca apesi acceleratia la maxim, si dupa cat timp? Am apasat dar nu am tinut mult, ea mergea linistit cu cat era setat..
espacern
30 Mar 2015, 08:53
Apasa la maxim....pentru decuplare limitator!
Cat timp? Am apasat, dar nu am tinut apasat deloc.
gabize
30 Mar 2015, 09:00
Cele cu cc din fabrică decuplează când apeși accelerația la pământ. Nu contează cât. Și se simte un prag când ajungi aproape jos cu pedala.
Markos
30 Mar 2015, 09:11
Apasă accelerația la podea 5 minute.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.