In primul rand ca io n-am luat nici o bordura la parcarea cu frana de mana si amortizoarele mi-s in buna stare
Stai sa caut io niste filmulete prin computador, cu masina de dftor, cu doftoru'n ea
Saint666
9 Jul 2011, 19:41
QUOTE(Merced @ 9 Jul 2011, 19:38)
Te-ai lovit si tu la cap?
Nu dau Kalosul si n-o iau pentru mine, daca asta vrei sa zici.
Daca nu..
Nu tin io minte sa fi apucat tu sa filmezi ceva compromitator
Le-am gasit, da' nu le pun, in speranta ca-mi dai de stire daca auzi de vreo masina buna de vanzare.
N-ai tu nici un clip cu mine cand ma dau Colin McRae
Iti zic sigur
Vezi ca 307-le ala de 110 cp, 1.6 Hdi, merita banii si-i masina ingrijita.
QUOTE(dr_mKe @ 9 Jul 2011, 20:45)
N-ai tu nici un clip cu mine cand ma dau Colin McRae
Iti zic sigur
Vezi ca 307-le ala de 110 cp, 1.6 Hdi, merita banii si-i masina ingrijita.
HDnustiucatALX?
Nu am retinut numarul, are ceva peste 100.000 km masina, argintie, jante orijinale Pejo in 5 spite.
Hatch, argintiu, echipare superioara, inclusiv aer conditionat automat.
cristio_79
9 Jul 2011, 19:55
QUOTE(vallyyy @ 9 Jul 2011, 20:37)
Majoritatea asa spun ca tabla e galvanizata la ambele si la G si la classic,dupa esecul care a fost la astra F s-au gandit si ei sa imbunatateasca treaba.Nu ridic opelul in slavi,dupa parerea mea e o masina cinstita la banii care ii dai pe ea.
Am vazut eu Vectra dupa 2000 cu rugina inflorita pe la aripile spate si tu zici ca Astra G este galvanizata ? Poate H-ul sau G-ul facut pentru cine stie ce tari.
Ca sa dau un exemplu: un amic si-a adus un G acum cativa ani din Germania, rulata acolo, masina avea cam un an si jumatate. Altul si-a luat una de noua din Romania. Aia din Germania, desi rulata aproximativ 100.000, nu avea nici un zgomot in interior, usile se inchideau frumos, fara zgomot, nu troncanea. In schimb, aia luata de noua din Romania era ca o conserva. Zdranganeau toate prin ea, usile se auzeau mai rau ca la o Dacie cand se tranteau, nu avea nici scut sau roata de rezerva (optionale, se plateau separat). A scapat de ea destul de repede, iar asta care a luat-o din Germania o are si acum.
<span class='edit'>9 Jul 2011, 20:57:</span>
Iti dau eu numarul omului pe privat, daca vrei. E vorba de 307-le ala de la Deva.
Ca mi-am adus aminte de G, deja din 2001 cele de Grmania au standard airbaguri laterale in scaune, Astra Clasic chiar si din 2007 nu.
vallyyy
9 Jul 2011, 20:01
Nu e pe standard, e optiune ,iti arat destule care nu au airbaguri laterale,ma rog eu v-am explicat cum sta treaba mai sus motoare vs caroserii si inchegatura.O alta treaba,astra G-ul are cablajul tras chiar daca nu are optiunea pe masina(cum ar fi pentru pilot,DRL,geamuri electrice spate),astra classic nu are
cristio_79
9 Jul 2011, 20:07
editat
Cand citesc Astra G mi se ridica parul pe mine. Are varamiu una ( an '98) si numai belele a avut cu ea. Rugina la aripi spate la greu, i-a picat calculatoru la costat vreo 20 de mil, aerul conditioat nu-i mai merge, frana de mana nu-i tine deloc, frana de picior tine prost tare, arcuri pe spate rupte...Mai repede m-as incumeta la un clasic 1,6 16V sau un peugeot 307 sau 406.
vallyyy
9 Jul 2011, 20:11
QUOTE(Neagu Ionut @ 9 Jul 2011, 20:09)
Cand citesc Astra G mi se ridica parul pe mine. Are varamiu una ( an '98) si numai belele a avut cu ea. Rugina la aripi spate la greu, i-a picat calculatoru la costat vreo 20 de mil, aerul conditioat nu-i mai merge, frana de mana nu-i tine deloc, frana de picior tine prost tare, arcuri pe spate rupte...Mai repede m-as incumeta la un clasic 1,6 16V sau un peugeot 307 sau 406.
Classicul are motoarele de pe H(un progres zic eu fata de G),ala din 98 are motorul de pe astra F, probabil despre x16szr e vorba.Classic 3 are motoare de pe astra J
QUOTE(Neagu Ionut @ 9 Jul 2011, 20:09)
Cand citesc Astra G mi se ridica parul pe mine. Are varamiu una ( an '98) si numai belele a avut cu ea. Rugina la aripi spate la greu, i-a picat calculatoru la costat vreo 20 de mil, aerul conditioat nu-i mai merge, frana de mana nu-i tine deloc, frana de picior tine prost tare, arcuri pe spate rupte...Mai repede m-as incumeta la un clasic 1,6 16V sau un peugeot 307 sau 406.
mai taci ca ai fii instare sa iti donezi un rinichi si jumate din ficat pentru un astra
vallyyy
9 Jul 2011, 20:18
Ar mai fi ceva de zis, un astra H in 2007 costa 14 000 de euro, un classic cu acelasi motor costa (9000-10 000 poate chiar mai putin).Deci cu bani mai putini te bucurai de aceeasi fiabilitate ca si cel cu H-ul
Astra normal nu Clasic din 2004 am vazut cu exact acelasi motor pe benzina in cazuld e fata ca pe Astra H, care a aparut in 2005, deci nu mai ridica Astra clasic in slavi.
Si pe langa motor sunt mult mai multe detalii care conteaza, ca si Supernova avea motor bun, si asta nu o scotea cu nimic din statutul de tomberon.
vallyyy
9 Jul 2011, 20:26
Vrei sa-ti zic ceva , 1.4 twinport e de doua feluri,desfa axele cu came si o sa vezi diferente,cele de erau pe G-urile de Germania au fost pana in seria de motor 19DN0327 si au suruburi mai lungi si pinioane mai calite la axele cu came,cele de pe H sunt cu pinioanele mai subtiri si suruburile mai scurte si ceva modificari pe la filtru de ulei,de aia cineva pe aici se plangea ca ii mananca ulei pe astra G 1.6 twinport si ceilalti cu 1.6 de pe H nu se plang,mai sunt modificari intre motoare,sa nu crezi ca pe H sunt chiar 100% aceleasi motoare care le-ai vazut tu pe G-ul din 2004,ma rog fiecare vorbeste despre ce cunoaste.Si dupa cum ziceam nu ridic opelul in slavi,e o masina corecta pentru banii care ii dai,dar pe un alt topic erai tare inversunat ca cineva cere 4000 de euro pe un G de 10 ani (cum zici tu mai inchegat),ca poate la putin peste banii astia iei un classic din 2007,deci de ce nu iei G-ul ?
<span class='edit'>9 Jul 2011, 20:33:</span>
Ca un adaos,ti-ai putea permite ceva mai sus de opel,esti salariat,eu am ales G/classicul din prisma faptului ca sunt student,mai putini bani de buzunar,piese gasesc pe toate drumurile pentru ea
sobolan
9 Jul 2011, 20:52
si golanul dupa 2007 are tabla galvanizata...
ca masina eu i-am sugerat un e46 cu motor de 2k pe benzen.....era ok,eu am unul prin familie cu care ma mai dau prin oras
<span class='edit'>9 Jul 2011, 21:53:</span>
QUOTE(ArtVandelay @ 9 Jul 2011, 03:29)
acum ai 320i? ca acum ceva vreme era 318. sau nici tu nu stii exact ce e?
nu e al meu,deci NU AM BMW ,si e
318 cu motor de 2000,asa e el de la mama lui ! nu mai rastalmaci aiurea vorbele !
stima !
cristio_79
9 Jul 2011, 20:55
QUOTE(sobolan @ 9 Jul 2011, 21:52)
si golanul dupa 2007 are tabla galvanizata...
poate in visele unora, in realitate poate prin 2017 daca o sa aiba
vallyyy
9 Jul 2011, 20:57
QUOTE(cristio_79 @ 9 Jul 2011, 20:55)
poate in visele unora, in realitate poate prin 2017 daca o sa aiba
Tu nu crezi orice ti-ar zice omul,loganul are tabla galvanizata dupa 2007(galvanizatul asta parca ar fi o mina de aur asa vorbiti de el)
Ma vallyyy, ai scris despre astrele astea mai mult decat Merced în zilele lui bune, zici ca-s vreo combinatie uluitoare de Maserati, Ferrari si Mercedes, pe cuvantul meu. Mai ramane doar sa pui poze colorate.
sobolan
9 Jul 2011, 21:03
QUOTE(cristio_79 @ 9 Jul 2011, 21:55)
poate in visele unora, in realitate poate prin 2017 daca o sa aiba
are
cristio_79
9 Jul 2011, 21:05
O fi cum ziceti voi, eu stiu ca toate marcile care ofera caroserie galvanizata, dau si garantie minim 12 ani la coroziune. M-as mira sa ofere Dacia 12 ani garantie la tabla. Eu stiam ca de abia ofereau 6 si tot iesea cu scandal prin reprezentante cand se iveau probleme de genul acesta.
Daca au bagat chestia asta, e un pas inainte. Pe site-ul oficial nu am zarit nici o referire, ori nu am fost foarte atent.
sobolan
9 Jul 2011, 21:09
si renault 18 are parti multe de tabla galvanizata
ArtVandelay
9 Jul 2011, 21:10
QUOTE(sobolan @ 9 Jul 2011, 21:52)
nu e al meu,deci NU AM BMW ,si e
318 cu motor de 2000,asa e el de la mama lui ! nu mai rastalmaci aiurea vorbele !
stima !
nu rastalmacesc nimic, uita-te mai bine ce ai scris tu !
QUOTE(sobolan @ 9 Jul 2011, 01:39)
la E46 i-am dat de nenumarate ori 6-7000 rpm,nu am auzit zgomot de lant sau alte belele...320i ...
QUOTE(sobolan @ 22 Jun 2011, 15:32)
e 320i,masina nu e a mea dar e in familie!
318i nu e tot una cu 320i ..
vallyyy
9 Jul 2011, 21:11
QUOTE(Markos @ 9 Jul 2011, 21:01)
Ma vallyyy, ai scris despre astrele astea mai mult decat Merced în zilele lui bune, zici ca-s vreo combinatie uluitoare de Maserati, Ferrari si Mercedes, pe cuvantul meu. Mai ramane doar sa pui poze colorate.
Unde stiu stiu,poate si tu stii multe despre megane 2,apropo hai sa facem un battle si la tine ,tu de care ai de Turcia nu ? e praf frate schimba-l si tu si i-ati de Franta
9 Jul 2011, 21:13:QUOTE(vallyyy @ 9 Jul 2011, 19:28)
Nu stiu ce ai vazut tu,dar cine si-a luat astra classic de noua a primit 12 ani garantie la tabla
QUOTE(cristio_79 @ 9 Jul 2011, 21:05)
O fi cum ziceti voi, eu stiu ca toate marcile care ofera caroserie galvanizata, dau si garantie minim 12 ani la coroziune. M-as mira sa ofere Dacia 12 ani garantie la tabla. Eu stiam ca de abia ofereau 6 si tot iesea cu scandal prin reprezentante cand se iveau probleme de genul acesta.
Daca au bagat chestia asta, e un pas inainte. Pe site-ul oficial nu am zarit nici o referire, ori nu am fost foarte atent.
Sa fiu al naiba cum s-au legat frazele astea doua
Dupa 2007 Loganul are unele parti galvanizate, in nici un caz toata caroseria.
corect, au galvanizat pedalele.
9 Jul 2011, 22:19:QUOTE(vallyyy @ 9 Jul 2011, 22:11)
poate si tu stii multe despre megane 2,apropo hai sa facem un battle si la tine
M-ai vazut tu pe mine povestind ca am nava spatiala?
vallyyy
9 Jul 2011, 21:21
QUOTE(Markos @ 9 Jul 2011, 21:18)
corect, au galvanizat pedalele.
<span class='edit'>9 Jul 2011, 22:19:</span>
M-ai vazut tu pe mine povestind ca am nava spatiala?
De unde ai dedus ca eu am nava spatiala ?Daca imi cunosc masina nu inseamna ca e nava spatiala.
nalodaniel
9 Jul 2011, 22:08
si markos isi cunoaste masina:
stie ca tre sa bage benzina, stie ca odata la doi ani tre sa i-o verifice unu' de la stat si stie ca tre s-o duca regulat la service sa-i mai schimbe uleiu' .
si sincer, e nevoie de mai mult?
QUOTE(Alex4u @ 9 Jul 2011, 21:15)
mai taci ca ai fii instare sa iti donezi un rinichi si jumate din ficat pentru un astra
Ti-ar tigaia, nu m-a lasat niciodata dacia in drum cum l-a lasat opelul pe varamiu. Deci raman la aceeasi parere. Sa nu mai vorbesc de motoru ala super lesinat.
vallyyy
9 Jul 2011, 22:19
QUOTE(nalodaniel @ 9 Jul 2011, 22:08)
si markos isi cunoaste masina:
stie ca tre sa bage benzina, stie ca odata la doi ani tre sa i-o verifice unu' de la stat si stie ca tre s-o duca regulat la service sa-i mai schimbe uleiu' .
si sincer, e nevoie de mai mult?
Cand vrei sa mai faci ceva lucruri pe la masina,te mai interesezi in prealabil de ele,cel putin pentru schimbul de ulei (antigel,lichid de frana sau mai stiu eu ce)masina mea nu vede service-ul,astea le fac eu si pana sa ajung la service trebuie sa ma mai documentez putin despre problema,in special cum oamenii nostrii din service au dinamometrica in degete, de pasta de blocare nu au auzit,cuplurile de strangere de unde sa le iei, nu las masina pe mana oricarui mecanic,pana nu studiez eu problema in detaliu intai
QUOTE(Neagu Ionut @ 9 Jul 2011, 22:16)
Ti-ar tigaia, nu m-a lasat niciodata dacia in drum cum l-a lasat opelul pe varamiu. Deci raman la aceeasi parere. Sa nu mai vorbesc de motoru ala super lesinat.
bay homo...sapiens
pai farasu lu vartu e din 98 si are motorul de 75 cp ..pana in 2006 mai e ceva...lesinatura..fiti-ar carapacea de ras ca daca stiam plecai in chiloti acasa
Da ma scuze am uitat ca BMW tau are 120 de cai
Imi cer scuze inca o data.
Si mai am o indrebare, mai indiscreta...esti gay?
QUOTE(Neagu Ionut @ 9 Jul 2011, 22:45)
Da ma scuze am uitat ca BMW tau are 120 de cai
Imi cer scuze inca o data.
Si mai am o indrebare, mai indiscreta...esti gay?
cand ne-am intalnit ai ajuns acasa intreg ? deci raspunde'ti singur la intrebare
si nu uita ca te-ai aplecat in fata mea deci..
9 Jul 2011, 22:51:si era vorba de opel...
de ce sunt discriminat ? ca am rwd si nu fwd?
nu vreau sa mai ma discriminati
Dupa cum ati observat titlul, am comis-o , sa-mi trag mucu'
Reno Megan 2005, 1.4 16v, euro 4, de la primul proprietar cu carte service doar in reprezntanta, la zi. Poate ma ajutati cu versiunea, ca nu ma pricep, vad numa ca scrie airbag pe tot locu
cdadan
10 Jul 2011, 10:05
Hai ca ti-a venit mintea la cap. La banii aia, pare o optiune corecta.
Cred ca este aceeasi varianta ca a mea, Influence,avind in vedere dotarile,care sunt absolut aceleasi.
Diferenta este la motor,Meganica al meu are 1,6 l 16V,al tau are 1,4 l 16V.
Si nu cred ca este Euro 4,este Euro 3,are acelasi an de fabricatie cu al meu.
Oricum,s-o stapinesti sanatos,ai facut o alegere buna!
CRY 79
10 Jul 2011, 10:28
Este prima versiune de echipare (cea mai cheala sa zic asa) plus cotiera.
cdadan
10 Jul 2011, 10:37
Eu vad acolo ceva geamuri electrice, AC, cotiera, BC, comenzi pe volan si evident inchidere centralizata din buton. Daca mai are un ABS si niste airbaguri, e suficient. Parerea mea. Restul sunt dotari neesentiale.
Pai astea le avea Influence in dotare.
Geamuri electrice fata,comenzi cd la volan,ABS,AFU,6 pungi ,inchidere centralizata de la boton..
Fara proiectoare,oglinzi laterale reglabile manual..
andreiutzu
10 Jul 2011, 10:45
argoane motorul ala e cam micut pentru caroseria aia. e foarte ok d.p.d.v al dotarilor.
sa o stapanesti sanatos multi km fara incidente!
p.s. ne vinzi si noua benzina din productia utilajului din dotare?
cdadan
10 Jul 2011, 10:52
In conditii de exploatare lejera, motorul e suficient.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.