dr_mKe
30 Nov 2009, 20:37
La Dacia rugina inca-i ehipare standard, dar vad ca multi nu stiu chestia asta
, desi cica-i Dacia Club aici
Vrei sa nu rugineasca ? O imbibi bine de noua cu vaselina sau ulei si ai pace.
Andy_ACS
30 Nov 2009, 21:22
Curaj la postari, primul de pe pagina 100 castiga o plimbare cu limuzina
Bafta!
dr_mKe
30 Nov 2009, 21:26
Zau ? Oricum Argoneatza era dator cu o tura
pastrama
30 Nov 2009, 22:19
QUOTE(dr_mKe @ 30 Nov 2009, 20:37)
Vrei sa nu rugineasca ? O imbibi bine de noua cu vaselina sau ulei si ai pace.
Sau ii faci o revopsire totala o data la 2 ani.
dr_mKe
30 Nov 2009, 22:35
Rugineste numa' la 5 ani mai
cristio_79
30 Nov 2009, 22:54
QUOTE(dr_mKe @ 30 Nov 2009, 22:26)
Oricum Argoneatza era dator cu o tura
Nebunaticilor. D-aia nu mai da el nici un semn de viata. Stia consoarta de ce trebuie sa-i taie netu' si toate legaturile cu forumu'
Nenorocita asta de inventie capitalista.
dr_mKe
30 Nov 2009, 23:03
Cred ca da rugina si-n sexpero pana ma scoate la plimbare
marian-j
30 Nov 2009, 23:11
QUOTE(argon)
... d'aia imi place forumul asta, pe woo daca faceam topic adunam 3 posturi in 3 zile
Aici ai acusica 3000(in mai putin de juma' de an).
Ti-ai ales mai bine targetu'!
dr_mKe
30 Nov 2009, 23:12
Plan cincinal, tovarasi !
Andy_ACS
30 Nov 2009, 23:16
Daca vrei posturi multe du-te la aia pe daewoo si fa jurnal de bord cu un Logan, si lauda-te cat de bun e. De ex un romeo pe forum la ei.
Numai spunand un procent destul de mare de aberatii si exagerari strangi posturi multe.
Bafta!
dr_mKe
30 Nov 2009, 23:25
Geniala idee
cristio_79
30 Nov 2009, 23:30
QUOTE(Andy_ACS @ 1 Dec 2009, 00:16)
Daca vrei posturi multe du-te la aia pe daewoo
Aia fac si auto sau doar masini de spalat ? Cu bule.
Stiu, am fost rau, dar nu m-am putut abtine.
dr_mKe
30 Nov 2009, 23:31
Daca nu-s io primu pe pajina 100, va belesc !
Andy_ACS
30 Nov 2009, 23:33
Lasa ca il rogi pe argon sa editeze astfel incat sa cstigi tu marele premiu - plimbarea in masina cu bule
Bafta!
cristio_79
30 Nov 2009, 23:36
QUOTE(dr_mKe @ 1 Dec 2009, 00:31)
ioi ba
nh1980ro
1 Dec 2009, 00:04
QUOTE(dr_mKe @ 30 Nov 2009, 21:37)
La Dacia rugina inca-i ehipare standard, dar vad ca multi nu stiu chestia asta
, desi cica-i Dacia Club aici
Vrei sa nu rugineasca ? O imbibi bine de noua cu vaselina sau ulei si ai pace.
Ceara...de la lumanari!
PS: La dracu, nu mi-a iesit sa trec pe pagina 100.
Mai este nevoie de vre-o 10 postari pe pagina asta
bogdan_dsn
1 Dec 2009, 00:09
10-1
A ajuns topicul la 100 pagini. Il las pe domn' doctor sa se plimbe cu sexpero-ul ca eu n-ajung in deva degraba.
Andy_ACS
1 Dec 2009, 00:11
Bravoooooo!
doctore - se vede ca nu le ai cu matematica
daca era vreun 'amarat de economist' macar si tot calcula corect
Edit: Sa nu uit - La Mult Ani argon, La Multi Ani limuzina, 'this is the begining of a beautiful friendship'.
Sa ne vedem sanatosi la pagina 1000
Bafta!
marian-j
1 Dec 2009, 00:12
Muahahaaa!!
Doctore,ºo pe el!!
De unde incepi operatiunea??
Cred ca-i plasez niste solutie salina suprasaturata prin praguri
nh1980ro
1 Dec 2009, 00:42
SI pestii?
Broaste mai, broaste ! Pentru pesti trebuie apa destula, numai in SN intra apa din belsug pe la chederul haionului
PS > azi cica nu se lucreaza nu ? Salutari de la spital
Andy_ACS
1 Dec 2009, 11:25
Apropo de nu se lucreaza - salutari de acasa, lucrez remote
Bafta!
bucatzel
2 Dec 2009, 13:34
Bai nene, dupa ce regula pagina 100? ca io am 50/pagina si vaz ca-i pagina 60. Nu stabilim un standard?
Nu de alta, dar altfel s-ar putea sa se enerveze doamna argon cand tot mai apare cate unu la usa: "Buna ziua, tocmai am castigat loteria de pe forum, domnu' argon si faimosul sexpero sunt acasa?".
E unul nu vreau sa musc din sucitor doar ca sa vad bijuteria mecanicii germano-coreene.
C@talin
2 Dec 2009, 14:07
io am pagina 100
Tu nu esti normal de aia
marksman
2 Dec 2009, 14:24
Bine ca n-are pagina 666
vad ca va descurcati si fara mine
C@talin
2 Dec 2009, 14:41
vreau 666
turturel
2 Dec 2009, 21:50
argon..motorul e ca al tau de 1.5 16 vulve.
hai zi-mi te rog..ce e cu motorul amicului meu..macar asa din ce ti-am spus vreo 2 pagini in urma cu relantiul ala psihopat. sarumana!
uite..ca sa nu fiu rau iti atasez poze cu interiorul dsn-ului meu plin de rugina. sub stratul de pasla e un strat de antifon cauciucat. masina a stat si sta afara. a fost prima data cand s-a scos mocheta din ea..haionul NU troncane..apa NU intra. a intrat din cauza inteligentei mele ca am ridicat ca disperatul acele picioruse de cauciuc. prietena mea baga degetele pe acolo..asa mare era luftul. ma rog..o aveam de cateva zile masina.
poti sterge pozele daca doresti.
[attachmentid=1627573292] [attachmentid=1627573291] [attachmentid=1627573290] [attachmentid=1627573289] [attachmentid=1627573288] [attachmentid=1627573293] [attachmentid=1627573294] [attachmentid=1627573295] [attachmentid=1627573296] [attachmentid=1627573297] [attachmentid=1627573298]
nh1980ro
2 Dec 2009, 22:00
A ta nu se pune, ca e refuzata la export.
dogy_10
2 Dec 2009, 23:14
faza cu relantiu posedat, cel putin la vag e de la clapeta de acceleratie si EGR, si eu am problema asta si am inteles ca trebuie curatate, EGR nush ce mama dracului e, o sa ma mai documentez
cristio_79
2 Dec 2009, 23:19
Exhaust Gas Recirculation.
Intra pe forumul VW si gasesti acolo discutii despre EGR.
@titiDSN felicitari arata foarte bine, daca ar fi toate ca a ta ar fi ceva, sa ai grija de ea in continuare. Am mentionat ca nu m-am referit la
toate DSN-urile, ci la multe dintre ele. Si de ce as sterge pozele? nu vezi zilnic as aceva
referitor la ralantiu, deuu nu are EGR, cati km are masina? multe dintre ele au prostul obicei sa aiba multe sute de mii. Intreb de km, ca daca problema nu e de la bujii/fise, si nici de la IAC, poate fi de la un cilindru la care difera compresia cu mai mult fata de ceilalti, spune-i sa faca un test de compresie ca e moca, macar sa elimine problema asta.
La "Sute de mii" se tin mai bine decat Woo
Un Passat de 1.6, motor care-i o caciula cam mica n-are sanse reale sa aiba sute de mii.
turturel
3 Dec 2009, 23:02
thank you mr argon (pt urari si pont). i-am spus baiatului. a spus ca o sa verifice.
dogy_10
3 Dec 2009, 23:48
QUOTE(dr_mKe @ 3 Dec 2009, 21:34)
La "Sute de mii" se tin mai bine decat Woo
Un Passat de 1.6, motor care-i o caciula cam mica n-are sanse reale sa aiba sute de mii.
se referea la woo nu la passat
si daca stai putin si analizezi e posibil ca passatu sa aibe cam acelasi raport cp/kg ca si supernova
Inca nu te-a luat in colimator la modul direct, colega
, dar eu il iau din timp sa-si intre-n ritm
Motorul e cam mic pentru o caroserie asa de grea
TDI-ul de 90 cp care se putea lua pe modelele ante-facelift scotea ficatii din 1.6 si 1.8 aspirat
Cel mai misto era un 1.8 T pe masina asta
QUOTE(dr_mKe @ 3 Dec 2009, 22:34)
La "Sute de mii" se tin mai bine decat Woo
Un Passat de 1.6, motor care-i o caciula cam mica n-are sanse reale sa aiba sute de mii.
ma refeream la espero-uri, uite asta tocmai ce si-a dat drumul, m-ai vazut cu el prin oras[attachmentid=1627573594]
apropos de Supernova, n-am putut sa nu remarc pe sectiunea aferenta de pe acest forum oamenii ce se plang ca le da in nas, se ineaca, tremura la ralanti, merge in 3, se agita sa caute o benzinarie anume ca la altele moare motorul, etc, si ma mir domnule Mr_devil83 daca motorul e asa avansat tehnologic, de ce se manifesta ca vechea Dacie?
nh1980ro
4 Dec 2009, 09:01
Hai mai argon, ca nu e chiar asa. Acelasi motor e si pe Solenza si, cu ceva schimbari, pe Logan. Si, ca orice masina cu motor pe injectie, daca apesi pedala de acceleratie aiurea normal ca da in nas, ca n-are "repriza" de carburator. Multi nici n-au habar cum se conduce. Au trecut de pe masina cu carburator direct pe SN.
nu vorbeam de micul lag cand apesi brusc pedala, ci cand pleci de pe loc si iti da in nas, arunca ulei in filtru un motor care n;are 100.000 km , amanunte d'astea, asa in trecere pe la probleme tehnice SN mi-au sarit in ochi.
SN care dau in nas au anumite probleme de intretinere, la fel ca orice alte masini prost intretinute, asa cum sunt majoritatea masinilor la noi in tara.
Toate motoarele cu injectie pe benzina au o mica ezitare cand pui pedala la podea, ezitare direct proportionala cu norma euro, geniule
Ezitare mult mai mare apare la dieselurile euro 4, spre exemplu.
Cand pun pedala la podea in treapta 1, de regula pe asfalt raman 2 scurte urme de derapaj insotite de scartaitul de rigoare
Sunt sigur ca si Espero face la fel, ca doar este non-euro si mai are si gume cu aderenta precara (mult negru de fum in compozitie
)
O dacie 1310 regalta beton, in treapta 1 la 1000 rpm scartaie in toata regula cand ii aplici o talpa pana la podea. Nu ca defunctul tau esteit facea asa, din cate-mi amintesc eu nu isi atingea performantele prescrise in nici un fel sau forma
si totusi avea doar putin mai multi km decat fosta mea berlina
QUOTE(dr_mKe @ 4 Dec 2009, 09:10)
si mai are si gume cu aderenta precara (mult negru de fum in compozitie
)
tovarasu' pedelist, cum e Base cu mogulii esti tu cu gumele, limuzina are acum in dotare GoodYear UltraGrip 7, am omis sa mentionez.
QUOTE(dr_mKe @ 4 Dec 2009, 09:10)
Ezitare mult mai mare apare la dieselurile euro 4, spre exemplu.
mai bine il intrebai inainte pe nentu' einstain care-i treaba cu ezitarea la diesel cu turbo, si de ce nu ar fi trebuit sa-l aduci in comparatie cu benzinarele
dogy_10
4 Dec 2009, 09:19
lagu ala se poate rezolva printr-un soft mai agresiv, chiar daca nu castigi la putere, masina e mai fun de condus, testat pe golan
cj98czh
4 Dec 2009, 09:30
QUOTE(argon @ 4 Dec 2009, 09:13)
limuzina are acum in dotare GoodYear UltraGrip 7, am omis sa mentionez.
Ti-au luat in sfarsit anvelope si tu.... nu ai mai gasit super Dayton la oferta? parca erai tare multumit....
de cand a dat frigul imi disparuse multumirea..asta vara chiar fusera OK.
cj98czh
4 Dec 2009, 09:36
UG 7 sunt ok atat pe uscat cat si pe ud... de zapada nu mai vorbesc.... folosesc pe Skoarba de 2 ani.... de fapt este al doilea sezon cu ele... si anul trecut am avut ocazia sa le testez in toate conditiile.... nici o reclamatie la adresa lor...
In afara de turbina, minunatule
mai sunt si alti factori
La dieseluri este mai accentuat fenomenul tocmai din cauza ca au si turbina "pe sistem"
In sfarsit ai facut Sexpero o masina mai sigura pentru noi toti participantii la trafic pe drumurile patriei.
Mai ai sa-i pui si becuri in faruri in loc de lumnarile pe care le ai acum si chiar ajunge sa fie o masina buna
Ultragrip-urile sper ca le-ai luat noi si nu sh din nemtia, cu 4 mm profil pe ele
Dayton se stie ca sunt pericol public la fel ca Montana si Kormoran de pe Logan, n-o mai da tu la intors acuma.
QUOTE(dr_mKe @ 3 Dec 2009, 22:34)
Un Passat de 1.6, motor care-i o caciula cam mica n-are sanse reale sa aiba sute de mii.
Motoarele de 1,6 8V puse pe VAG sunt poate cele mai proaste motoare...multe nu ajung sa treaca de 150 poate 200000km fara cel putin o segmentare
QUOTE(dogy_10 @ 4 Dec 2009, 09:19)
lagu ala se poate rezolva printr-un soft mai agresiv, chiar daca nu castigi la putere, masina e mai fun de condus, testat pe golan
Lag-ul turbinei nu se poate rezolva prin resoftare mai ales ,,agresiva,, dar poti ajuta turbina sa crape
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.