Curea distributie + alternator (Gates) + intinzator INA, m-au costat pe mine 130 lei, si le-am schimbat eu ca nu-i nicio inginerie, trebuie doar sa ai grija.
Pare ok insa pretul, fiind in service, cu garantie.
e in service dar nu cu garantie daca ma intelegi ce vreau sa zic, cu factura baga vreo 3-4 ore, asa termina in fix 45 minute dupa program. Stiu ca e simplu, dar simeringur nu cred ca reusesc sa-l schimb eu..e vorba de cel de jos de la arborele cotit.
Maskatu
8 Jul 2010, 11:49
Din cate stiu eu, la piese care au garantie, trebuie sa iti dea vanzatorul sau sa contina cutia cu piesa in cauza, un certificat de garantie in alb. Te duci la service si acolo ti-l completeaza cu data, nr de factura cu manopera si in cazul acesta garantia este valabila. Daca o montezi singur si patesti ceva, nu ai pe cine sa tragi la raspundere.
E bun pretul. Eu am dat pe curea distibutie Gates 50 ron, curea alternator Daewoo 12 ron si pe intinzator Daewoo 80 ron. Plus 100 ron manopera si nu am AC.
De ce vrei sa schimbi simeringul?
tribunul
8 Jul 2010, 11:50
QUOTE(argon @ 6 Jul 2010, 18:38)
6 litri la amandoua, a ramas de la cealalta 1.5 in bidonul mare si am mai cumparat 1 litru, preturi, bidonul de 5 litri 170 ron, cel de 1 litru 40 ron,
luat de la un amic de la piese import, sursa de incredere, mult , putin, nustiu cat e in alte parti.
Cand si-a luat ainstain mobil 1, 4 litri cu 100 lei, de la un prieten, ai sarit ca-i facut cu apa.
QUOTE(BZN @ 8 Jul 2010, 11:49)
De ce vrei sa schimbi simeringul?
pentru ca am pus ulei sintetic dupa ce a mers cu o mizerie de Aral, si se umezeste baia in dreptul fuliei de atunci, la curea nu ajunge, sub masina nu lasa, dar nue normal, ca nu e Logan totusi...si daca tot schimb cureaua schimb si ala ca-i 15 ron Victor Reinz.
Hai ca mai aveti un pic si va dau vinzatorii bani pentru ca luati piese de la ei.
Bune deuurile astea,aduc si profit!
SorinCT
8 Jul 2010, 13:14
QUOTE(einstein1984 @ 6 Jul 2010, 19:28)
Si asta e pe benzina?
Nu, aia e pe baza de pirati si petrol.
einstein1984
8 Jul 2010, 13:31
QUOTE(argon @ 8 Jul 2010, 12:54)
pentru ca am pus ulei sintetic dupa ce a mers cu o mizerie de Aral, si se umezeste baia in dreptul fuliei de atunci, la curea nu ajunge, sub masina nu lasa, dar nue normal, ca nu e Logan totusi...si daca tot
schimb cureaua schimb si ala ca-i 15 ron Victor Reinz.Si pe asta il iei sh din targ? Tribunule, prietenul meu e mai de incredere decat al lui.
ce am mai luat SH din targ?
cam cat crezi cacosta un semering? 15 ron e de marca si 4 ron coreean.
dogy_10
8 Jul 2010, 14:51
sa inteleg ca ce e coreean e de......cacao?
einstein1984
8 Jul 2010, 14:54
Eu nu stiu ce e un "semering". Dar ma gandeam ca tre sa fie mai scump.
http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...05&cMegnNr=4805primul e din fata ce-mi trebuie mie ala mai cump e dinspre cutie.
Macar schimba-le pe ambele din fata daca tot te apuci. La Tico sunt la fel ca dimensiuni, cel putin asa mi-au zis aia de la magazin. Eu nu imi mai aduc aminte, ultima oara le-am schimbat acu vreo 9 ani.
cj98czh
8 Jul 2010, 15:16
QUOTE(argon @ 8 Jul 2010, 12:54)
pentru ca am pus ulei sintetic dupa ce a mers cu o mizerie de Aral, si se umezeste baia in dreptul fuliei de atunci, la curea nu ajunge, sub masina nu lasa, dar nue normal, ca nu e Logan totusi...si daca tot schimb cureaua schimb si ala ca-i 15 ron Victor Reinz.
Sa vezi tu ce pierdeau coreenele de Cielo-urile firmei ulei prin toate incheieturile..... dupa 100.000 km....
Ai vazut tu logan sa piarda ulei? eu inca nu....
Si cum Argoane face Victor asta.... semeringuri mai bune decat alea coreene???? nu se poata tati..... Victor asta le copiaza pe alea coreene..... ca si alea nu se ezista....
Cu distributia de ce nu te duci la un service unde sa iei frumusel factura... sa beneficiezi de garantie... etc.... te zgarcesti exact unde nu trebuie....
einstein1984
8 Jul 2010, 15:23
Loganele pierd ele ulei, dar nu e de vina simeringul ci pinioanele de sinterom.
Laurentziu83
8 Jul 2010, 17:04
Argoane, daca tot schimbi distributia si simeringul de la arbore, schimba si simeringul de la pinionul de la distributie.
La mine dupa aproape 8 ani si 100 de mii de km cam musteste ulei pe acolo, acu nu-s sigur ca nu-i de vina si garnitura de capac chiulasa, dar daca tot te apuci nu-i cine stie ce in plus.
asta e cel de sus de la axul cu came, nu?
argon: mi-am luat si eu azi ulei. bidon de 5l Castrol Magnatec 5W-40 pt diesel 165 RON. se pare ca asta e pretul...
tribunul
8 Jul 2010, 19:47
La tico meu se umezea mereu pe sus pe la capac, am schimbat cred ca vreo 2 garnituri dar efect zero, dupa ceva timp tot se umezea, nu mult dar suficient cat sa se vada.
Poate iti scapa presiunea pe langa supape...
Eu am inlocuit garnitura si nu mai musteste neam.
La Cielo trebuie anual schimbata ca sa tina cat de cat. Ultima oara am pus Victor Reinz, de pluta. Degeaba.
WTF, am zis ca nu mai postez aici... Degeaba...
tribunul
8 Jul 2010, 20:09
QUOTE(BZN @ 8 Jul 2010, 20:57)
Poate iti scapa presiunea pe langa supape...
Eu am inlocuit garnitura si nu mai musteste neam.
Posibil, cine stie, ca nu am umblat in motor niciodata, nu mustea uleiul, doar se umezea putin, faza buna era ca nu-mi consuma ulei, nu completam niciun gram in 10k km.
Cand aveam tico am mers si cu matizul si mi-a placut, iar cand ii auzeam pe unii ca tico e mai misto ca matizul...ma cam miram.
Mie unul mi-a placut mai mult matizul.
Aveam o strada in Bucuresti, cand cobori de la Belu catre Tineretului pe care o ocoleam ca pe ciuma, ramaneam fara rinichi.
Saint666
8 Jul 2010, 20:30
Si eu tre sa schimb garnitura de capac motor. Pun doar garnitura sau dau si cu silicon rosu?
tribunul
8 Jul 2010, 20:33
La mine efectul a fost acelasi cu si fara silicon. Am impresia ca era capacul stramb.
QUOTE(Saint666 @ 8 Jul 2010, 21:30)
Si eu tre sa schimb garnitura de capac motor. Pun doar garnitura sau dau si cu silicon rosu?
Nu dai cu nimic. Eventual putina vaselina pe capac sa stea garnitura la locul ei.
Andy_ACS
8 Jul 2010, 20:39
QUOTE(cj98czh @ 8 Jul 2010, 16:16)
Sa vezi tu ce pierdeau coreenele de Cielo-urile firmei ulei prin toate incheieturile..... dupa 100.000 km....
[...]
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Jul 2010, 18:04)
Argoane, daca tot schimbi distributia si simeringul de la arbore, schimba si simeringul de la pinionul de la distributie.
La mine dupa aproape 8 ani si 100 de mii de km cam musteste ulei pe acolo,[...]
QUOTE(tribunul @ 8 Jul 2010, 20:47)
La tico meu se umezea mereu pe sus pe la capac, am schimbat cred ca vreo 2 garnituri dar efect zero, dupa ceva timp tot se umezea
[...]
QUOTE(BZN @ 8 Jul 2010, 20:57)
Poate iti scapa presiunea pe langa supape...
Eu am inlocuit garnitura si nu mai musteste neam.
QUOTE(Merced @ 8 Jul 2010, 21:00)
La Cielo trebuie anual schimbata ca sa tina cat de cat. Ultima oara am pus Victor Reinz, de pluta. Degeaba.
[...]
QUOTE(tribunul @ 8 Jul 2010, 21:09)
Posibil, cine stie, ca nu am umblat in motor niciodata, nu mustea uleiul, doar se umezea putin
[...]
Mai, dar voi nu aveati masini Daewoo, vestite pentru fiabilitate?
Sau e momentul marturisirilor?
Bafta!
tribunul
8 Jul 2010, 20:43
Tico era fiabila pt. ca nu avea ce sa se strice la ea.
Probabil daca era mai "tehnologizata" incepeau si problemele.
La Espero e complet uscat peste tot si nu s-a umblat la nici o garnitura sau simering. Si in plus e la fel de fiabila si uleioasa, nu in asta consta.
QUOTE(Andy_ACS @ 8 Jul 2010, 21:39)
Mai, dar voi nu aveati masini Daewoo, vestite pentru fiabilitate?
Sau e momentul marturisirilor?
Bafta!
La mine se poate trece cu vederea, trecuse de 250.000km (si 12 ani) cand am inlocuit garnitura...
Andy_ACS
8 Jul 2010, 20:59
Petine te iertam atunci
- ai circumstante atenuante.
Bafta!
O intrebare cam stupida..dar nu stiu..la gumele mai late cu talon mai mic se pastreaza presiunea mentionata pe usa (de gume standard)? adica 1.8 cu 2 bar, sau le bag mai mult? pe ele scrie maxim 3 bar, sa bag 2.5?
C@talin
9 Jul 2010, 20:28
QUOTE(tribunul @ 8 Jul 2010, 21:09)
Mie unul mi-a placut mai mult matizul.
tradatorule
cristio_79
9 Jul 2010, 20:38
QUOTE(argon @ 9 Jul 2010, 21:23)
Mult. Dupa ce ca le scazi inaltimea, daca mai bagi si 2,5, o sa-ti scoti pietrele de la rinichi vrand-nevrand. Eu respect valorile de pe usa si am gume putin mai late, de 175. Am bagat 2,2 si era prea rigida, asa ca am revenit la 2,0.
Am vazut ca la Golfuri 4 se baga lejer 3.3-3.5, dar au talon de 80, gumele alea inalte specifice lor, cu 2.2 arata lasate de zici ca au pana.
cristio_79
9 Jul 2010, 21:03
La Octavia: [attachmentid=1627638747]
La Fabia sunt multe tabele si mi-e lene, dar nu sare de 3,0 la full load pe axa spate, in functie si de anvelopa, motorizare, versiune caroserie.
Mai da-o incolo.
In functie de caroserie si, hai, motorizare, da. Dar in functie de bagaj...
aia e clar la orice masina, la ambele pe stickerul de pe usa da 2 valori, max 3 persoane, si incarcat full(5 omuleti cu bagaje desenati), in al doilea caz e 2.2 cu 2.4, cu gume 185/65/14, intrebarea era daca se pastreaza valorile si la alte marimi de gume, sa inteleg ca da.
sobolan
9 Jul 2010, 21:25
nu prea,depinde si de marca de gume...la michelin cei de acolo imi recomandau alta presiune fata de cea scrisa pe sticker-ul masinii ce initial avea acelesi dimensiuni da' pe goodyear...cica presiunea aia o recomanda ei ptr uzura normala...
le: la dacie am gume Khumo pe fata de 165 si zici ca-s de 175...clar sunt mai mari dar de ce? par mai late si mai mari in balon fata de alea de pe spate care-s montana...ar rezulta si o pres mai mare,zic io...un pic...
Incredibil, 229 de pagini, populara masina!
Andy_ACS
9 Jul 2010, 21:51
Nu populara, manea
Bafta!
marian-j
9 Jul 2010, 21:51
Nai degraba detinatorul!
Andy_ACS
9 Jul 2010, 22:01
Detinatorul e baiat ok, un pic mai sare calul cateodata, mai exagereaza, dar toti mai exageram din cand in cand. Cine il cunoaste stie cum sa ii interpreteze afirmatiile.
Bafta!
In urma schimbarii jantelor cu astea pe 15', eroarea la vitezometru s-a pastrat cam la fel, ~6 km/h la 140, pozele sunt facute imediat una dupa alta mers constant.[attachmentid=1627639281] [attachmentid=1627639282]
din pacate pe la 170 zgomotul produs de gume e deranjant, trebuie neaparat sa le schimb, si ca fapt divers, desi vit max constructiva in talon e 170, merge cu 190 pe GPS pe drept, iar daca e coborare usoara ia mai mult, dar imediat dupa 200 intra in limitare motorul
Saint666
12 Jul 2010, 09:11
Maskatu
12 Jul 2010, 09:29
Ai si unde sa mergi cu 200 la ora pe langa deva, sau in general in ROMANIA... iar te-ai uitat la clarkson aseara....
P.S. cât îți consuma când aveai >150/h? Până în 5,5 nu?
tribunul
12 Jul 2010, 09:32
5,26%.
marksman
12 Jul 2010, 09:39
Stati mai oameni buni linistiti, nu v-ati prins ca limuzina nu consuma, ci PRODUCE benzina? Mai ales cand merge cu 200 km/h se produce o reactie in motor care impinge combustibilul inapoi.
Pfff... ce bord simplu ai! N-au pus si astia un indicator presiune ulei, un indicator tensiune incarcare alternator p-acolo? Sau sunt rasfirate prin bord p-acolo, si nu se vad in tabloul de bord principal?
Andy_ACS
12 Jul 2010, 09:51
@argon - mai sterge si tu praful
Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.