Io-s curios totusi care ger, ca pe alt topic zicea ca la Deva Metropolis e vreme de tricou.
Maskatu
7 Oct 2010, 12:39
O fi pus limba noaptea...
Sau a tinut piese in congelator.
QUOTE(Maskatu @ 7 Oct 2010, 12:39)
O fi pus limba noaptea...
tereacu
hitman1234
7 Oct 2010, 13:02
QUOTE(Lostboy @ 7 Oct 2010, 10:00)
Trebuie să încerci de mai multe ori.
argon ia piesele pe gustate se pare
QUOTE(cj98czh @ 7 Oct 2010, 08:31)
Schimbatul pompei de apa nu este recomandata numai de Renault ... ci de majoritatea producatorilor ... VW, Volvo, Mercedes, etc..... ca la Woo este alta treaba .... nu contest...
Cine a zis ca nu se schimba capacul pompei de apa cu schimbarea distributiei, maninca kkt! Pompa de apa, pe linga faptul ca se boate bloca rulmentul, poate sa curga sau chiar sparge, moment in care ghici unde se duce antigelu'? Oare pe cureaua de distributie care devine uleioasa si poa' sa-ti sara motoru' de la punct? Si asta o stiu de la Opel, o masina mai de kkt decit Woo... ah, stai, da' parca astia erau aceeasi mincare de peste !?
Nu are treaba opelul aici, ci suzuky.
QUOTE(argon @ 5 Oct 2010, 19:14)
Achizitiile...Dayco face curelele OEM pentru Ferarri..deci o fi buna si la Matiz
La naiba dracu-n puii mei, vezi sa nu se rastoarne masina cind dai la prima cheie cu noua curea!
QUOTE(Merced @ 5 Oct 2010, 21:53)
QUOTE(dogy_10 @ 5 Oct 2010, 19:18)
nu stiu ce sa zic de dayco.....stiu pe cineva care dupa 3000km de la schimbarea curelei la un golf4 a ramas fara vreo 4 cm de dinti pe curea.......nasol de tot zici ca era dezintegrata
Ma tu ai baut dupa
ydaniel?
Asta se intampla poate pe la un soc ceva. Masina pornita impinsa poate.
Auzi, ca-mi place mie mult vrajeala asta proasta asta, da' cind faci frina de motor nu ti se poate barbieri cureaua?
Dar sincroanele de plastic din cutiile automate de daewoo? Rezistente dom'le!
Cutiile automate de daewoo sunt japoneze..si nustiu ce sincroane zici, ca e cu totul alt princiupiu.
Uite, am să mai verific odată și apoi am să postez, oricum nu erau chiar plastic, ci un fel de polimer foarte rezistent, dar oricum, nu vezi asta în fiecare zi.
QUOTE(argon @ 7 Oct 2010, 13:57)
Cutiile automate de daewoo sunt japoneze..si nustiu ce sincroane zici, ca e cu totul alt princiupiu.
Eu stiam ca tara aia mare, cu o piatra-n mijloc, se numeste Australia, nu Japonia. Acu', ma rog, poate nu stiu eu bine...
ce treab aare australia..pe ea scrie Aisin Seiki Co. made in Japan si bla bla.
dogy_10
7 Oct 2010, 18:51
QUOTE(argon @ 7 Oct 2010, 07:46)
am pus mai multe pe ea..si pe ger nu se lipeste limba pe ea..deci e de plastic.
trebuie sa pui limba pe ea cand e montata pe masina, si de preferinta cu motorul pornit, atunci se lipeste
maryus_83
7 Oct 2010, 19:32
QUOTE
Auzi, ca-mi place mie mult vrajeala asta proasta asta, da' cind faci frina de motor nu ti se poate barbieri cureaua?
Good point!
Cred ca mai mare e diferenta de turatie la o frana de motor decat de la 0 la cateva sute in cazul unei porniri impinse.
Nu-s inginer, dar garantat nu se compara.
Laurentziu83
7 Oct 2010, 20:27
QUOTE(argon @ 7 Oct 2010, 09:35)
Nu eu..ci mecanicii din service Daewoo nu au auzit de pompa de apa blocata...si intinzatorul e de metal integral, nu de plastic by reno.
Daaa, vezi pe forumul vecin un membru din Mangalia cu un Matiz din 2006 care la 190 de mii de km a fost nevoit sa schimbe motorul deoarece s-a blocat pompa de apa (originala), a sarit distributia de la punct iar supapele au spart pistoanele.
maryus_83
7 Oct 2010, 20:32
QUOTE(Merced @ 7 Oct 2010, 21:16)
Nu-s inginer, dar garantat nu se compara.
Si eu mi-s economist ca si conu' argon si s-ar putea sa ma insel dar din cate stiu eu turatia de pornire e foarte mica.
Nu cred ca are neaparat legatura cu turatia.
De curele "barbierite" dupa o pornire cu masina impinsa am mai auzit, dar din cauza franei de motor, nu.
Revenind, Laurentiule, cred ca exagerezi, cel putin.
Bun, i s-a blocat pompa de apa, a sarit de pe punct distributia si au lovit unele pistoanele in supape. De aici si pana la SCHIMBAREA MOTORULUI e o distanta enorma. In afara de inlocuit supape, si eventual culbutori, o rectificare a chiulasei, si evident, pompa de apa si distributie, n-ar trebui facut altceva. La Matiz treaba asta nu cred ca ar costa mai mult de 1000 de lei, cu indulgenta. Iar pompa de apa nu se blocheaza peste noapte.
Edit: Citisem printre randuri. I-a spart si pistoanele deci. Se intampla mai rar. Mai adaugam vreo 300 de lei la ce am estimat initial.
marian-j
7 Oct 2010, 21:29
Mai adauga matale niste biele strambe,niscaiva cuzineti palieri cu lagarele aferente deformate si eventual un vilbrochen compromis.Nu prea mai iese socoteala,asa-i?
Depinde de motor, de cum lovesc pistoanele in supape, de noroc...
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2010, 21:27)
... un Matiz din 2006 care la 190 de mii de km a fost nevoit sa schimbe motorul deoarece s-a blocat pompa de apa (originala), a sarit distributia de la punct iar supapele au spart pistoanele.
Cine vrea sa vada o pompa de apa dupa 263.000km si peste 12 ani inca "la datorie"? Cred ca la sfarsitul lunii o sa schimb kit-ul, anunt din timp, poate sunt amatori...
Aproape sigur nu o sa schimb piesa "buclucasa"...
Idem la Cielo, mai ales ca la ala chiar nu prea ai ce pierde si daca pica, eventual doar distributia, dar sa se strice ceva la motor nu se pune problema.
E pompa originala care n-avea joc si nu curgea cand am inlocuit ultima oara cureaua si rolele.
marian-j
7 Oct 2010, 22:03
QUOTE(Merced @ 7 Oct 2010, 22:36)
Depinde de motor, de cum lovesc pistoanele in supape, de noroc...
Ai dreptate.
QUOTE(BZN @ 7 Oct 2010, 22:40)
Cine vrea sa vada o pompa de apa dupa 263.000km si peste 12 ani inca "la datorie"? Cred ca la sfarsitul lunii o sa schimb kit-ul, anunt din timp, poate sunt amatori...
Io,io!!
Dau jos pestele din sticla de pe televizor si o asez la loc de cinste pe macrameu!
Cat ceri pe ea?
Coane, nu vezi ce zice ca nu o sa schimbe pompa? Doar asa, care vrea sa se uite un pic la ea pana trece inapoi la treaba.
marian-j
7 Oct 2010, 23:30
DoooH!
Scuze!
Nu am obsevat acel "nu"!
Se pare ca e cazul s-o tai la nani!
C@talin
8 Oct 2010, 00:01
dia miau zis mie mecanici ca nu trebuie schimbata cand am schimbat distributia cand luasemticosenia.
cica nai treaba cu ea. si io amzis ok ,am crezut ca intre doua schimburi trebuie da se pare ca nu
Acum se pune si altfel problema. Cat de buna e pompa aia cu care o inlocuiesti. Daca dai pana intr-o suta de lei pe ea, sincer, mai bine zici pas. La Cielo ma aburea amicu' care mi-a vandut cureaua Conti si rolele Ina ca nu-mi da garantie daca pe factura nu e si pompa de apa. Sa fie sanatos. Cu ochii mei am vazut pompa, nu pierdea o picatura si nu avea joc. De ce sa dau jos piesa buna? Si acu' sincer, stiu cum e politica in ziua de azi, dar am manualu' din 1995 de la Cielo si nicaieri nu zice nimic de schimbarea pompei de apa.
einstein1984
8 Oct 2010, 07:32
QUOTE(4x4 @ 7 Oct 2010, 14:56)
Dar sincroanele de plastic din cutiile automate de daewoo? Rezistente dom'le!
MA tu tinut mana in apa cand curentai pestii. Unde ai vazut tu cutie automata cu sincroane? Alea au frane si ambreiaje, cu totul altceva. E drept, ambreiajele au discuri de hartie, insa asa e si la ZF si la americani.
Azi ma duc sa schimb distributia..trebe folosit diazepan d'ala pentru intindere, sau are o pozitie fixa si intinzatorul e tensionat de un resort? La unele renouri asa e...la Matiz / Tico ati schimbat careva?
Nu te laudai ca are mecanicu'? Nu ca ar conta foarte mult, da' asa, ca idee.
pai are... Si ce nu ar conta? intinderea?
cj98czh
8 Oct 2010, 09:55
Pra intinsamface zgomot ... prea slaba ... este o sansa mare de a sarii...1,2,3 dinti ...
C@talin
8 Oct 2010, 09:59
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 09:21)
Azi ma duc sa schimb distributia..trebe folosit diazepan d'ala pentru intindere, sau are o pozitie fixa si intinzatorul e tensionat de un resort? La unele renouri asa e...la Matiz / Tico ati schimbat careva?
la tico se scoate aia veche se pune aia noua si gata.nici nam fost pe faza cand a terminat mecanicu ala asa repede.mai mult a stat sa se chinuie sa scoata capacu de plasticu dupa curea.
si am deja 40000 km cu cureaua aia,nu ma intreba marca ca nu o stiu.
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 08:21)
trebe folosit
diazepan d'ala pentru intindere, sau are o pozitie fixa si intinzatorul e tensionat de un resort?
numa la calmante iti sta capu'
marksman
8 Oct 2010, 10:11
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 08:21)
[...]diazepan d'ala pentru intindere[...]
Diazepam pentru calmarea neuronilor intinsi pe bigudiuri...
QUOTE(C@talin @ 8 Oct 2010, 09:59)
la tico se scoate aia veche se pune aia noua si gata.nici nam fost pe faza cand a terminat mecanicu ala asa repede.mai mult a stat sa se chinuie sa scoata capacu de plasticu dupa curea.
mai sunt 2 curele, la alternator, si la compresor, trebuie tensionate si alea.
PS, si mai am de schimbat si simeringul, cred ca au pus de Logan la fabrica.
marksman
8 Oct 2010, 11:53
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 11:34)
[...] mai am de schimbat si simeringul, cred ca au pus de Logan la fabrica.
iti dai seama ce vizionari au fost coreenii astia cand au proiectat motorul cu un reper din viitor?
japonezii bre, si s-a facut in Romania in 2004, ca si Loganul, de aia ziceam.
einstein1984
8 Oct 2010, 11:58
Nu simeringu e de vina la Logan...
dar ce? la mine e doar umezita baia de ulei, sub fulie, pe curea nu ajunge, nu picura sub maisna, deci e de la simeringul arborelui cu came, ce e chiar sub roata dintata de jos a distributiei..cea mica.
marksman
8 Oct 2010, 12:00
depinde... la mine a fost de vina un surub etansat in doru lelii
einstein1984
8 Oct 2010, 12:02
Simeringu ala nu se duce asa, ca vrea el. Ori il agreseaza vreo bavura de pe pinion, ori e pinionul poros...
La 65.000 a inceput, de cadn am pus ulei sintetic...a mers cu ceva mizerie semi.
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 12:34)
PS, si mai am de schimbat si simeringul, cred ca au pus
de Logan la fabrica.
Io l-as da jos. N-as suporta fake-uri pe masina.
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 12:03)
La 65.000 a inceput, de cadn am pus ulei sintetic...a mers cu ceva mizerie semi.
Deci nu e de la uleiul prea subtire, e de la simeringul de logan! Bun asa!
era de la simeringul copt, se sfarama intre degete.
einstein1984
8 Oct 2010, 20:17
Pai i-a cazut greu uleiul sintetic.
O fi fost slab din fabrica, 6 ani i-au ajuns, oricum..cel nou a durat 1 minut in plus montarea, si a fost 10 ron. La intinderea curelei, diazepanu a aratat 52 pe ecran, si valoarea la Matiz e 50-60 unitati d'alea, nustiu ce inseamna unitatile alea, dar stiu ca Loganul are 150, deci cureaua e mult mai intinsa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.