SorinCT
28 Jul 2011, 18:49
Nu. ABS-ul era un gadget inutil ce putea fi inlocuit de piciorul argonian. Asa cum oglinzile incalzite sunt inlocuite de carpa de la semafor, etc etc.
pishky
28 Jul 2011, 18:52
nu stiu de ce traiam cu impresia ca gadgeturile asea inutile fac dintr-o masina de serie un limo.
andreiutzu
28 Jul 2011, 18:52
sunt curios daca o sa unga oglinzile cu glicerina sau le da cu antijel cand o veni iarna!
Iulikk
28 Jul 2011, 18:55
Nu-i mai dati idei
.
C a t a l i n
28 Jul 2011, 19:06
QUOTE(corbex @ 28 Jul 2011, 19:25)
In privinta oglinzilor incalzite, depinde de cum sint pozitionate in suport. Oglinzile de la limuzina mea n-au necesitat niciodata stergere, cit timp sint in mers. Curentul de aer nu permite depunerea picaturilor. Nici a zapezii. Daca stau pe loc, e altceva, le sterg inainte de sa plec si atit. Nu zic c-as refuza unele incalzite. Care sari la cap?
N-am observat, când e tractată, se depun sau nu picături pe oglinzi?
---------------------------------------------
Acum serios, eu n-am întâlnit mașină la care să rămână picăturile de ploaie pe oglinzi sau lunetă, cât e în mers. Adică ca cum ar veni, dacă te sui pe A2 la București și mai frânezi abia la Cernavodă, n-ai nevoie nici de oglinzi încălzite, nici de ștergător pe hayon.
Da' dacă vrei să traversezi cacapitala pe ploaie, și deci în consecință mai mult stai decât mergi, s-ar putea să devină brusc utile ambele "gadget-uri".
skorpio_bog
28 Jul 2011, 19:20
QUOTE(andreiutzu @ 28 Jul 2011, 19:52)
sunt curios daca o sa unga oglinzile cu glicerina sau le da cu antijel cand o veni iarna!
Mai bine le retuseaza cu flexu
28 Jul 2011, 20:21:QUOTE(C a t a l i n @ 28 Jul 2011, 20:06)
Da' dacă vrei să traversezi cacapitala pe ploaie, și deci în consecință mai mult stai decât mergi, s-ar putea să devină brusc utile ambele "gadget-uri".
Pai in Deva sunt mai mult giratorii, deci nu prea se sta
corbex
28 Jul 2011, 19:22
QUOTE(C a t a l i n @ 28 Jul 2011, 20:06)
N-am observat, când e tractată, se depun sau nu picături pe oglinzi?
Se depunea apa aruncata de rotile tale. Si pe oglinzi, si pe parbriz
cristio_79
28 Jul 2011, 19:23
QUOTE(corbex @ 28 Jul 2011, 19:25)
In privinta oglinzilor incalzite, depinde de cum sint pozitionate in suport. Oglinzile de la limuzina mea n-au necesitat niciodata stergere, cit timp sint in mers. Curentul de aer nu permite depunerea picaturilor. Nici a zapezii. Daca stau pe loc, e altceva, le sterg inainte de sa plec si atit. Nu zic c-as refuza unele incalzite. Care sari la cap?
Am eu instalatie completa de Logan de pe vremea cand aveam chef de montat oglinzi electrice si incalzite. Cablaj original, motorase, geamuri oglinzi Magnetti Marelli, joystick. Nu le-am montat nici in ziua de azi, le tin de vreo 5 ani printr-un dulap.
bucatzel
28 Jul 2011, 19:25
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 19:00)
Pentru ca nici nu am conceput sa iau o masina fara ABS, pentru ca o conduse nevasta si iarna e mai nasol fara...oricum e standard, doar unele Logane de dinainte de 2007 nu au, in rest au cam toate straine, si Logan de dupa 2007 obligatoriu din fabrica, deci nu exista logan euro 4 fara ABS.
no ni' ma, ca brusc nu mai putem calca taraboanta pe coada daca n-are abs. Argoane, ABS-ul e pentru amatori, profesionistii stiu cum sa apese pedala de frana cu finete si precizie.
Si cu ABS daca esti chitit sa lovesti masina (a se citi "nu stii sa-ti pastrezi calmul"), o lovesti de n-ai treaba.
corbex
28 Jul 2011, 19:35
Multumesc, Cristio_79, glumeam, nu mai am inclinatie pentru surubarit. Voiam sa zic ca nu-s contra la ce e nou si util, dar, la nevoie, ma descurc onorabil si cu ce e vechi
QUOTE(bmwh548 @ 28 Jul 2011, 19:40)
Atata ipocrizie ca la argon nu cred ca am mai vazut. Cand avea cotetz coreean fara airbaguri, ABS si alte "gadgeturi" era mare chilot si ne povestea cum simuleaza el ABSul, deh, sofer profesionist. Aceeasi treaba si cu stelele Euro in cap. Acuma si-a luat un cazan (pardon limuzina rodata doar pe autostrazi) care are airbaguri, centuri pretensionate, ABS etc si are atitudinea cocalarului venit din Spanea cu o pisicuta (facuta dauna totala de vreo 3 ori) in privinta Loganurilor noi. Daca asa esti si in viata reala...
Tu esti mai batut de soarta asa? Tu ai citit de ce-mi trebuie ABS, sau iti dai cu parerea din inertie?
QUOTE(bucatzel @ 28 Jul 2011, 20:25)
ABS-ul e pentru amatori, profesionistii stiu cum sa apese pedala de frana cu finete si precizie.
Idem, de la tine nu ma asteptam
Cu ce m-ai citat ai citi macar?
Markos
28 Jul 2011, 19:58
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 18:04)
Enumera niste gadgeturi la care le-as duce lipsa
Pai tu nu duci lipsa, sunt convins, ca esti obisnuit cu masinile din secolul trecut.
Gadgeturi utile mi se par o clima automata, niste oglinzi macar reglabile electric si încalzite (daca nu si rabatabile, sa zicem ca asta-i moft), faruri automate, stergatoare la fel de automate, 4 geamuri electrice cu impuls si închidere din card.
In afara de gadgeturi (in)utile, o echipare de varf include multe alte chestii care tin de confortul interior si de aspectul exterior. Ca exemple, ceva piele pe scaune si fetele de usi, ceva jante alu (bine, cu astea ai rezolvat, ai luat oribilitatile alea de pe la vreun remat din zona) samd.
Si mai sunt multe, dar n-are rost sa pierd vremea cu tine, tu ai coaja suprema.
Tu n'aveai treaba s-o vinzi cu 6000? poate te retin
Ah, da, nu-ti da nici dracu nici pe departe.
Markos
28 Jul 2011, 20:00
Nu, n-o mai vand, ca am vandut C4. Te oftici?
Una e s-o vinzi si alta sa o pui la vanzare.
Markos
28 Jul 2011, 20:03
Nici n-a fost pusa la vanzare, exceptand un post de pe forumul asta, si ala nici macar la Bursa, ci în jurnalul de bord. Asta fiindca eram convins ca dau C4 (apropo, ala chiar e ozeneu pentru tine, uita-l).
Iulikk
28 Jul 2011, 20:04
Nu va certati ma... ca e pacat
. Lasati-le dracu de fiare, ca tot in rugina or sa zaca toate...
Ramaneti uniti! Pamantu' nu-i rotund.
QUOTE(Iulikk @ 28 Jul 2011, 21:04)
Plastice, pardon.
Alex4u
28 Jul 2011, 20:15
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 20:05)
clar te-a lovit febra limuzinei franceze
dr_mKe
28 Jul 2011, 20:19
Sau l-o fi muscat vre-o capusa de prin garaj
Mi se rupe de natie, am luat-o din intamplare pentru ca indeplinea criteriile, satul fiind de atatea Logane din 2005 eventual revopsite complet, cu 4000, golfuri din 2001 pe benzina cu 4500, samd. Am luat-o pe asta ca mi-a placut volanul care merge foarte usor pe loc si la manevre, pentru ea, fata de Logan unde servo e mai mult cu numele, motorul mic a fost un avantaj, ca daca era megan de 1.6 nici nu ma uitam la el.
cristio_79
28 Jul 2011, 20:24
Argoaneee, ai dat tu bunatate de woo pe un pet ? Sa nu-ti bagi unghia in gat acum ?
http://www.motorstory.ro/2011/07/cele-mai-...ni-second-hand/
Prea mult criticati masinile reno, mai ales cea a lui argon.
Nu cumparati un telescop stelar, plm nici macar hubble nu a iesit perfect, dape niste masini.
In aceste cateva zile de cand lucrez in o reprezentanta bmw, pot sa va spun ca am inlocuit cutie autotmata la seria 7 nou, se stricase, tot la seria 7 nou zdrangane betisoarele de blocat portierele din inauntru, fix in urechea soferulu. 2 cutii de transfer la x3, cutie manuala la seria 5 xdrive. etc.
O fi ele construite\gandite mai bine, dar ia vedeti cat costa fata de un reno, si tot nu sunt perfecte. Deci chill, nici o masina nu are sa fie perfecta.
Markos
28 Jul 2011, 20:36
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 21:23)
Am luat-o pe asta ca mi-a placut volanul care merge foarte usor pe loc si la manevre
Ulterior ai aflat si de ce. Bine ca n-ai completat lichidul, ca stricai minune de directie.
QUOTE(4x4 @ 28 Jul 2011, 21:35)
Prea mult criticati masinile reno
Mai putin posesorii, care critica motorul de 1.4, pardon, 1390 cc. Mie-mi place, se misca similar cu un logan 1.6 8v, chiar mai bine cu AC pornit. Suficient pentru ce am luat-o eu. Ca daca vroiam etape de raliu in costa, imi luam Logan 16v, doctorii stiu de ce.
bmwh548
28 Jul 2011, 20:51
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 20:57)
Tu esti mai batut de soarta asa? Tu ai citit de ce-mi trebuie ABS, sau iti dai cu parerea din inertie?
Mai bine batut de soarta (desi nu e cazul) decat batut in teasta ca altii.
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 21:43)
Mai putin posesorii, care critica motorul de 1.4, pardon, 1390 cc. Mie-mi place, se misca similar cu un logan 1.6 8v, chiar mai bine cu AC pornit.
Asta e suprema.
Laurentziu83
28 Jul 2011, 20:55
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 14:13)
Basmele din popor le stim cu totii, ca fapte, eu stiu 100% ce s-a stricat la masina asta, si anume 2 bobine, care pot intra linistit la categoria consumabilelor, in rest in 119.000 km si 6 ani nici o problema, deci pana acum nu se poate zice ca a fost fiabila?!? Vedem si de acum inainte cat e la mine, cum imi e norocu'.
Daca masina asta mai are bieletele de directie si rulmentii de amortizoare originale in kilometrii astia...
Alex4u
28 Jul 2011, 20:56
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 20:05)
Mai putin posesorii, care critica motorul de 1.4, pardon, 1390 cc. Mie-mi place, se misca similar cu un logan 1.6 8v, chiar mai bine cu AC pornit. Suficient pentru ce am luat-o eu. Ca daca vroiam etape de raliu in costa, imi luam Logan 16v, doctorii stiu de ce.
Aici iti furi singur caciula..te bate loganul ala de 1.6 8v la popou de nu stii cum te cheama..asa cu megane cu tot
si nu vb ca e 1600 si nu 1400 dar iti da clasa
Si tu ce preferi?
Nu mai bine esti ala din megane decat ala cu loganul 1.6 vijelios?
Alex4u
28 Jul 2011, 21:08
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 20:05)
pai am zis eu ceva...e o masina ok..dar hay sa nu o dam in basme si sa ii supra evaluam resursele
corbex
28 Jul 2011, 21:10
Cea mai buna masina e aia pe care o ai si o conduci. Restul sint idei, imagini.
QUOTE(Alex4u @ 28 Jul 2011, 21:56)
Aici iti furi singur caciula..te bate loganul ala de 1.6 8v la popou de nu stii cum te cheama..asa cu megane cu tot
Nu zau? Cat ai condus tu Logan de 1.6 de le stii asa? Ca eu am condus destul, diferenta la viteza maxima e de vreo 20 km/h, iar pe la 140 in Logan zici ca esti in motocicleta cu atas, in Megan asculti muzica linistit in surdina.
Alex4u
28 Jul 2011, 21:19
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 20:05)
am condus vreo 3 luni bune cat a fost in posesia mea loganul lu varamiu..1.6 8v 2006 full luat cu 3600..dar nu te mai ridica in slavi cu meganu ala ca pici in penibil..de parca intereseaza pe cnv ca intreci tu un logan sau nu..si nu imi pot da seama cum poti fii asa de fals ..cu aprox 12 pagini in urma cautai disperat logan ..dar in fine ..e bun ce ti-ai luat
cosmin_2300
28 Jul 2011, 21:23
QUOTE(vallyyy @ 28 Jul 2011, 17:48)
EPC-ul care face bine treaba si desigur pentru cotiera
Ce-i ăla EPC?
QUOTE(Alex4u @ 28 Jul 2011, 22:19)
Da, rupeam cemesa de pe mine de suparare
Am inteles, ai condus logan, felicitari, megane 1.4 ai condus? Ca asa se face o parere, nu din ce visezi noaptea, trebuie sa le conduci pe ambele.
sobolan
28 Jul 2011, 21:26
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 22:24)
Da, rupeam cemesa de pe mine de suparare
zi,sa mori tu argon-boiere
,ca n-ai vrut disperat sa-ti iei DCi ! si daca nu iti ziceam si eu si altii luai plasa....
vallyyy
28 Jul 2011, 21:27
QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Jul 2011, 21:23)
Electric Power Steering(EPS,am scris eu gresit mai sus - scuzati)
<span class='edit'>28 Jul 2011, 21:28:</span>
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 21:24)
Da, rupeam cemesa de pe mine de suparare
Am inteles, ai condus logan, felicitari, megane 1.4 ai condus? Ca asa se face o parere, nu din ce visezi noaptea, trebuie sa le conduci pe ambele.
La o liniuta scurta zic ca are ceva sanse sa te faca un 1.6,insa la drum intins nu poate decat sa-ti admire de la distanta teava de esapament
Alex4u
28 Jul 2011, 21:29
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 20:05)
nu am condus...esti multumit..ai foarte mare dreptate...limuzina ta SUBmotorizata bate la 402M orice masina ..esti multumit..are cel mai bun consum... IT'S THE BEST
QUOTE(vallyyy @ 28 Jul 2011, 22:27)
La o liniuta scurta zic ca are ceva sanse sa te faca un 1.6,insa la drum intins nu poate decat sa-ti admire de la distanta teava de esapament
PAi da, ca e greutatea in plus, dar de la 140 la 160 dau clasa cu 1.4-ule meu la orice logan in 8 sau 16 valve.
sobolan
28 Jul 2011, 21:30
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 22:16)
Nu zau? Cat ai condus tu Logan de 1.6 de le stii asa? .....in Megan asculti muzica linistit in surdina.
aiurezi....iti dau fum cu loganu' din dotare cand vrei,la orice ora....vb. numai prostii,aberezi deacuma...
QUOTE(sobolan @ 28 Jul 2011, 22:30)
....iti dau fum cu loganu'
Sa mai completezi uleiul din cand in cand, ca-ti mananca.
vallyyy
28 Jul 2011, 21:31
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 21:29)
PAi da, ca e greutatea in plus, dar de la 140 la 160 dau clasa cu 1.4-ule meu la orice logan in 8 sau 16 valve.
Ala in 16v te rupe stai linistit
SorinCT
28 Jul 2011, 21:32
Argoane aberezi, un 1.6.16vulve te incinge chiar daca arata ca un frigider.
Cei 2 centi ai mei ca si (fost) posesor de Dacia Logan...
Din punct de vedere al comfortului, Meganul e muuuuult superior asa ca orice polemica nu isi are rostul.
Coane Argoane, conteaza sa ai noroc de o masina buna la care intretinerea si eventualele reparatii sa nu-ti necesite donarea vre-unui rinichi. In rest pace buna si kilometrii cat de multi.
Toti care ridica in slavi Loganul poate ca nu au invatat inca diferenta dintre o masina corecta (a se citi spartana) si o masina comfortabila pe care sa o poti conduce fara stres 400 de km fara sa faci vre-o pauza si sa nu te dai jos tzapan.
(scuzati exprimarea)
Cam atatatia biti am putut cumpara cu 2 centi.
Respecte.
AR-18-MOS
28 Jul 2011, 21:33
Ce reisingări pierde doctoru'.
vallyyy
28 Jul 2011, 21:33
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 21:32)
E si mai usor si are si cai mai multi - nu-l mai vezi stai linistit.E poate singura masina de la Dacia care intr-adevar are un motor pe masura ei de frigider
Si o parasuta e usoara. Poate la reprize, dar meganu meu se intinde mai bine la drum, cu consum mai mic.
@RZV, sa traiesti!
sobolan
28 Jul 2011, 21:35
QUOTE(argon @ 28 Jul 2011, 22:31)
Sa mai completezi uleiul din cand in cand, ca-ti mananca.
vezi tu la troaca aia de 1,4 ca ti se duce uleiul din bobine rapid....nu mai afirma prostii,am mers cu 1400/16v si e rahat pe langa asta de 1600/8v....
eu am mers cu ambele si stiu...si,dealtfel,am mers cu multe renoaie si am detinut si eu unul....
nu te mai arde la bulan de unul singur,ce ai tu e cel mai bun frate,vezi ca daca nu eram eu si alti cativa iti luai un logan DCi cu motorul schimbat de la un batranel,evident
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.