Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
stii cum arata si ce sunt flansele la telescoape? daca pui noi, automat se schimba pozitia prinderii superioare a amortizorului, si la 1 mm si s-a dus convenrgenta. La cele vechi se deformeaza guma aia in timp.
cj98czh
Stiu cum arata si cum se schimba... am facut schimbarea lor si nu la o masina.... repet.... te-au prostit aia.... flansele nu ai cum sa le pui prost... poate doar la SEXpero... la alte marci no chance... dar este bine ca ai facut-o.... acuma mai scade consumul cu 1 litru.. biggrin.gif

Eu zic sa nu mai scrii toate gososile care ti le baga pe gat mecanicii si tu le iei de bune...
Merced
Si eu sunt de aceeasi parere, ca nu era necesara daca n-ai umblat deloc la directie. Ma rog, bine ca ai facut-o ieftin, p-aici costa vreo 70 de lei unde o face bine, asta teoretic, ca practic daca esti descurcaret o faci si cu 35.
argon
nu am zis ca ai cum sa le pui prost, oricum ai incerca sa le pui, doar intr-un fel poti, am zis ca dele vechi se pot descentra in timp.
DragosP
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 10:23)
parerea ta.  9, maxim 10, ma refer la alea adevarate nu mestesugite de olteni.
*


Părerea mea nu contează. Contează tristul adevăr, că astea nu-s mașini. Sau mă rog, or fi, da' făcute pentru americani, înainte de criza lu' pește.
Oricât i-ai sufla tu în cur, scuză-mă că o spun așa direct, tot un rahat e.
Apropos, cât ziceai că ai dat pe amortizoare? nedumerire.gif
argon
ultimul plin, fix 400 km pe bord, in oras si din care 50 km pe un traseu de raliu icon_mrgreen.gif , au intrat 38 de litri, asta e consumul meu acum ca-i iarna. Pe amortizoare am dat 1200 ron.
Merced
Putea sa ia si cu 500 de lei d-alea de Parts Mall, sau cu vreo 600 Kayaba. Daca el a vrut sa dea o galagie de bani pe Sachs-urile respective, problema lui.
cj98czh
Kayaba este Kayaba.... sa nu vb. de Koni... asta daca vb. de amortizoare... bune..

Cand ma gandesc ca acu vreo 5 ani am data pe 4 amortizoare Koni reglabile si 4 arcuri Eibach pt. R25 1000 euro.... biggrin.gif dar au meritat fiecare banut dat...


Pe Megane am Kayaba Sport... si au fost daca imi aduc bine aminte vreo 1800 ron toate 4....

Un amortizor care este bun si de la care vrei sa ai pretentii este scump.... dar face toti banii...
argon
sa-ti pui tu parts mall, nu tu le injurai acum ceva vreme? Monroe ulei costau 660 ron, kayaba pe gaz mai mult de 1200 ron.

'Gabriel' costau 200 ron, toate radmasa.gif
DragosP
QUOTE(argon @ 26 Jan 2010, 11:43)
saptamana viitoare le montez, sper sa merite ca nu vreau sa-mi amintesc  cat au costat.
*


Argon, amortizoarele au costat 1.200 roni.
Merced
Pai eu le injur in continuare, ca-s proaste, am dat pe ele vreo 350 de lei la vremea respectiva. Toate. Acu' imi pare rau ca n-am luat ceva la vreo 500 de lei, da' 1200 mi se pare exagerat.
argon
fiecare cu prioritatile sale. Eu cand bag benzina fac plinul, altii cu masini de figuri baga de 25 ron si iau piese de la SH.
cj98czh
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 10:34)
'Gabriel' costau 200 ron, toate  radmasa.gif
*




razi tu razi... dar poate nu stii ca Gabriel, Boge si Sachs se fac in aceeasi fabrica.... vezi sa nu fie numai chestie de eticheta si pret diferenta intre ele biggrin.gif
argon
le-am luat de la Bardi auto, venite din Ungaria, si sigilate toate cutiile, sper ca nu e cazul de ce zici tu biggrin.gif La autonet am surse care spun ca se ocupa cu lucruri nasoale, adica piese contrafacute.
cj98czh
Bardi si Unix 100% ca da... eu nu mai cumpar de la ei de cativa ani deoarece am muscat-o de cateva ori...
adi_ar
Ma bag si eu offtopic!
Nu-mi dati si mie PM o firma care se cheama ca are principii!?
einstein1984
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 11:39)
fiecare cu prioritatile sale. Eu cand bag benzina fac plinul, altii cu masini de figuri baga de 25 ron si iau piese de la SH.
*


Asta e, unii au masini noi, tu ai piese noi. Fiecare cu alegerile sale.
Tu la facultatea de economie ai invatat ca e mai ieftin sa inlocuiesti sigurante decat sa gasesti scurtul? Sau sa schimbi siguranta inainte de a afla de ce s-a ars?
argon
am crezut ca e un scurt de la apa, si s-a uscat, cand s-a ars si aia schimbata am demontat, cum ar fi procedat un cunoscator ca tine?
bucatzel
QUOTE(cj98czh @ 5 Feb 2010, 10:28)
dar este bine ca ai facut-o.... acuma mai scade consumul cu 1 litru.. biggrin.gif
*



Bai mai lasati-o in puii mei, ca deja de vreo doua luni trebuia sa-si deschida argon benzinarie, la ce -50% consum productie are deja sexpero-ul.

L.E. Cum basca mea se face strikethrough pe IPB???

L.L.E. Am gasit. [ s ] si [ / s ]
argon
ce visati unii p'aici, consumul e la fel de cand am luat-o, nu s-a modificat.

1200 ron pe amortizoare nu e mult deloc, cat e aia, un uichend la bai.
einstein1984
Ar fi cautat din prima scurtul ala imediat ce aveam siguranta arsa, ca sa nu raman fara lumini cand mi-e lumea mai draga. Proiectoarele le folosesti cand e ceata, tu aveai scurtul de la umezeala deci fix cand aveai nevoie te lasau.
Ma rog, daca pana la urma e rezolvata tot e bine.
andu911
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 09:33)
-efectuat geometrie compiuterizata necesara dupa schimbat flanse si amortizoare, 40 ron. Ma asteptam sa fie mai scump.
*



N-ai de ce sa faci geometrie dupa ce schimbi amortizor, pivot...chiar si flanse.
Ai reglaj doar la convergenta.

Dar ca sa mai faca si ei un ban, te pun sa faci geometrie chiar si daca umflii roata. biggrin.gif
argon
convergenta a si reglat-o, dar eu ii zic geometrie, si a umflat si rotile in pretul asta, bonus tongue.gif
andu911
N-a reglat nimic. Adica a reglat, dar a reglat fiindca si-a pus el volanul pe mijloc, dupa cum a vazut ochiul lui ca e pe mijloc.

Reface convergenta ca sa fie dupa cum a pus el volanul.
Trebuia sa faca ceva de banii aia. biggrin.gif

Pe viitor cand mai schimbi ceva, e bine sa stii ca unghiul de cadere se modifica doar daca ai bascula, amortizor strambe... Ceva deformat.

Daca masina are toate piesele perfecte, faci geometrie doar daca schimbi cap de bara sau bieleta de directie.
Maskatu
doi bari moca wub.gif
ionutctn
QUOTE(DragosP @ 5 Feb 2010, 10:37)
Argon, amortizoarele au costat 1.200 roni.
*


Nu cred. Nici la Superb nu costa atata amortizoarele.
argon
@Andu, caderile si fuga sunt in marja, deci nu a fost pocnita prin cratere, convergenta dadea cu minus, cateva grade, cica mi-ar fi uzat pe interior gumele fata in timp, au adus-o fix la 0 grade 0 minute, cat le zicea programul, si in carte e tot 0, ca la altele masini e cu cateva minute cu plus sau cu minus, nu mai stiu, constructiv.

@ionutctn, Pentru Espero aceasi marca, Sachs costau 700-800 ron, stock, ele mele nu sunt chiar stock. Erau 2 modele chiar si pe gaz, eu am luat modelul scump. Daca am uitat sa mentionez, sunt incluse si 2 flanse in cei 1200 ron.
Merced
Presiunea se face mereu cand trebuie sa se faca geometria.
DragosP
...la limuzine...
Shush
Orice ati face sa nu ii aduceti aminte cat a dat pe amortizoare !
einstein1984
Adica aia 1200 de lei?
argon
izi com izi gou.
IRONICK
A verificat cineva sa vada daca chiar costa 1200RON amortizoarele alea?
argon
nu o sa bata pretul, costau mai mult, dar am primit discount.
IRONICK
evident, te-au platit aia ca sa le cumperi de la ei ..
einstein1984
Pai cata reclama le face aici... aia e priceless.
Markos
sa modifice vreun moderator titlul topicului în "Limuzina mea de 2300 de euro", multumesc.
vijelie
Limuzina de 2300 euro deja devine pleonasm.
hitman1234
QUOTE(Markos @ 5 Feb 2010, 14:09)
sa modifice vreun moderator titlul topicului în "Limuzina mea de 2300 de euro", multumesc.
*



propun "limuzina mea de 2300 de euro cu cumportament sportiv si consum de diesel, bine insonorizata si cu proprietar lucid si obiectiv"..daca incape of cors,daca nu sa se taie ultima parte
marksman
QUOTE(argon @ 1 Feb 2010, 20:43)

Traseu complet Bosal 04.gif [attachmentid=1627589289]



Bine ca ai precizat, altfel credeam ca ai pus țavă de termoficare luata de la Mintia, judecand dupa flansele alea. Mai lipseste o vană de pe traseu ca sa poti sa zici ca ai si incalzire centrala icon_mrgreen.gif
Marty
QUOTE(marksman @ 5 Feb 2010, 14:17)
Bine ca ai precizat, altfel credeam ca ai pus țavă de termoficare luata de la Mintia, judecand dupa flansele alea. Mai lipseste o vană de pe traseu ca sa poti sa zici ca ai si incalzire centrala  icon_mrgreen.gif
*

Si tu esti om normal, nu? wub.gif
marksman
@Marty: inca se mai decid astia ce sa scrie in biletul de externare.
tatabobu
Argoane, pe unde ai vazut tu convergenta 0 la Espero? Ca mie-n carti imi scrie altfel, adica trebuia sa ai convergenta 2.5 ± 1 mm.
IRONICK
e espero mah, convergenta se ia dupa espero, nu espero trebuie sa aiba convergenta ...
argon
in programul aparatului respectiv, si in manualul de service.
Markos
QUOTE(tatabobu @ 5 Feb 2010, 14:50)
Ca mie-n carti imi scrie altfel

ai carte de Espero? coreeana?
tatabobu
Nu, da' am asta:

argon
poti sa-mi spui cum ii zice la programul ala? oricum e eronat, la 3,5 mm decalaj, care dupa ei e in limite, ar toca gumele urgent.
bucatzel
nu cred ca-i eronat, e doar alt motor, care probabil are alta greutate.
argon
nu are legatura cu motorul, la toate 3 motorizarile sunt acelasi specificatii(si in manual si in programul ala de la stand) Si daca ar avea, nu vad ce treaba ar avea greutatea motorului cu convergenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.