stii cum arata si ce sunt flansele la telescoape? daca pui noi, automat se schimba pozitia prinderii superioare a amortizorului, si la 1 mm si s-a dus convenrgenta. La cele vechi se deformeaza guma aia in timp.
cj98czh
5 Feb 2010, 10:28
Stiu cum arata si cum se schimba... am facut schimbarea lor si nu la o masina.... repet.... te-au prostit aia.... flansele nu ai cum sa le pui prost... poate doar la SEXpero... la alte marci no chance... dar este bine ca ai facut-o.... acuma mai scade consumul cu 1 litru..
Eu zic sa nu mai scrii toate gososile care ti le baga pe gat mecanicii si tu le iei de bune...
Si eu sunt de aceeasi parere, ca nu era necesara daca n-ai umblat deloc la directie. Ma rog, bine ca ai facut-o ieftin, p-aici costa vreo 70 de lei unde o face bine, asta teoretic, ca practic daca esti descurcaret o faci si cu 35.
nu am zis ca ai cum sa le pui prost, oricum ai incerca sa le pui, doar intr-un fel poti, am zis ca dele vechi se pot descentra in timp.
DragosP
5 Feb 2010, 10:30
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 10:23)
parerea ta. 9, maxim 10, ma refer la alea adevarate nu mestesugite de olteni.
Părerea mea nu contează. Contează tristul adevăr, că astea nu-s mașini. Sau mă rog, or fi, da' făcute pentru americani, înainte de criza lu' pește.
Oricât i-ai sufla tu în cur, scuză-mă că o spun așa direct, tot un rahat e.
Apropos, cât ziceai că ai dat pe amortizoare?
ultimul plin, fix 400 km pe bord, in oras si din care 50 km pe un traseu de raliu
, au intrat 38 de litri, asta e consumul meu acum ca-i iarna. Pe amortizoare am dat 1200 ron.
Putea sa ia si cu 500 de lei d-alea de Parts Mall, sau cu vreo 600 Kayaba. Daca el a vrut sa dea o galagie de bani pe Sachs-urile respective, problema lui.
cj98czh
5 Feb 2010, 10:34
Kayaba este Kayaba.... sa nu vb. de Koni... asta daca vb. de amortizoare... bune..
Cand ma gandesc ca acu vreo 5 ani am data pe 4 amortizoare Koni reglabile si 4 arcuri Eibach pt. R25 1000 euro....
dar au meritat fiecare banut dat...
Pe Megane am Kayaba Sport... si au fost daca imi aduc bine aminte vreo 1800 ron toate 4....
Un amortizor care este bun si de la care vrei sa ai pretentii este scump.... dar face toti banii...
sa-ti pui tu parts mall, nu tu le injurai acum ceva vreme? Monroe ulei costau 660 ron, kayaba pe gaz mai mult de 1200 ron.
'Gabriel' costau 200 ron, toate
DragosP
5 Feb 2010, 10:37
QUOTE(argon @ 26 Jan 2010, 11:43)
saptamana viitoare le montez, sper sa merite ca nu vreau sa-mi amintesc cat au costat.
Argon, amortizoarele au costat 1.200 roni.
Pai eu le injur in continuare, ca-s proaste, am dat pe ele vreo 350 de lei la vremea respectiva. Toate. Acu' imi pare rau ca n-am luat ceva la vreo 500 de lei, da' 1200 mi se pare exagerat.
fiecare cu prioritatile sale. Eu cand bag benzina fac plinul, altii cu masini de figuri baga de 25 ron si iau piese de la SH.
cj98czh
5 Feb 2010, 10:39
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 10:34)
'Gabriel' costau 200 ron, toate
razi tu razi... dar poate nu stii ca Gabriel, Boge si Sachs se fac in aceeasi fabrica.... vezi sa nu fie numai chestie de eticheta si pret diferenta intre ele
le-am luat de la Bardi auto, venite din Ungaria, si sigilate toate cutiile, sper ca nu e cazul de ce zici tu
La autonet am surse care spun ca se ocupa cu lucruri nasoale, adica piese contrafacute.
cj98czh
5 Feb 2010, 10:47
Bardi si Unix 100% ca da... eu nu mai cumpar de la ei de cativa ani deoarece am muscat-o de cateva ori...
Ma bag si eu offtopic!
Nu-mi dati si mie PM o firma care se cheama ca are principii!?
einstein1984
5 Feb 2010, 11:16
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 11:39)
fiecare cu prioritatile sale. Eu cand bag benzina fac plinul, altii cu masini de figuri baga de 25 ron si iau piese de la SH.
Asta e, unii au masini noi, tu ai piese noi. Fiecare cu alegerile sale.
Tu la facultatea de economie ai invatat ca e mai ieftin sa inlocuiesti sigurante decat sa gasesti scurtul? Sau sa schimbi siguranta inainte de a afla de ce s-a ars?
am crezut ca e un scurt de la apa, si s-a uscat, cand s-a ars si aia schimbata am demontat, cum ar fi procedat un cunoscator ca tine?
bucatzel
5 Feb 2010, 11:37
QUOTE(cj98czh @ 5 Feb 2010, 10:28)
dar este bine ca ai facut-o.... acuma mai scade consumul cu 1 litru..
Bai mai lasati-o in puii mei, ca deja de vreo doua luni trebuia sa-si deschida argon benzinarie, la ce -50%
consum productie are deja sexpero-ul.
L.E. Cum basca mea se face strikethrough pe IPB???
L.L.E. Am gasit. [ s ] si [ / s ]
ce visati unii p'aici, consumul e la fel de cand am luat-o, nu s-a modificat.
1200 ron pe amortizoare nu e mult deloc, cat e aia, un uichend la bai.
einstein1984
5 Feb 2010, 11:44
Ar fi cautat din prima scurtul ala imediat ce aveam siguranta arsa, ca sa nu raman fara lumini cand mi-e lumea mai draga. Proiectoarele le folosesti cand e ceata, tu aveai scurtul de la umezeala deci fix cand aveai nevoie te lasau.
Ma rog, daca pana la urma e rezolvata tot e bine.
andu911
5 Feb 2010, 11:44
QUOTE(argon @ 5 Feb 2010, 09:33)
-efectuat geometrie compiuterizata necesara dupa schimbat flanse si amortizoare, 40 ron. Ma asteptam sa fie mai scump.
N-ai de ce sa faci geometrie dupa ce schimbi amortizor, pivot...chiar si flanse.
Ai reglaj doar la convergenta.
Dar ca sa mai faca si ei un ban, te pun sa faci geometrie chiar si daca umflii roata.
convergenta a si reglat-o, dar eu ii zic geometrie, si a umflat si rotile in pretul asta, bonus
andu911
5 Feb 2010, 11:51
N-a reglat nimic. Adica a reglat, dar a reglat fiindca si-a pus el volanul pe mijloc, dupa cum a vazut ochiul lui ca e pe mijloc.
Reface convergenta ca sa fie dupa cum a pus el volanul.
Trebuia sa faca ceva de banii aia.
Pe viitor cand mai schimbi ceva, e bine sa stii ca unghiul de cadere se modifica doar daca ai bascula, amortizor strambe... Ceva deformat.
Daca masina are toate piesele perfecte, faci geometrie doar daca schimbi cap de bara sau bieleta de directie.
Maskatu
5 Feb 2010, 11:52
doi bari moca
ionutctn
5 Feb 2010, 11:52
QUOTE(DragosP @ 5 Feb 2010, 10:37)
Argon, amortizoarele au costat 1.200 roni.
Nu cred. Nici la Superb nu costa atata amortizoarele.
@Andu, caderile si fuga sunt in marja, deci nu a fost pocnita prin cratere, convergenta dadea cu minus, cateva grade, cica mi-ar fi uzat pe interior gumele fata in timp, au adus-o fix la 0 grade 0 minute, cat le zicea programul, si in carte e tot 0, ca la altele masini e cu cateva minute cu plus sau cu minus, nu mai stiu, constructiv.
@ionutctn, Pentru Espero aceasi marca, Sachs costau 700-800 ron, stock, ele mele nu sunt chiar stock. Erau 2 modele chiar si pe gaz, eu am luat modelul scump. Daca am uitat sa mentionez, sunt incluse si 2 flanse in cei 1200 ron.
Presiunea se face mereu cand trebuie sa se faca geometria.
DragosP
5 Feb 2010, 13:50
...la limuzine...
Orice ati face sa nu ii aduceti aminte cat a dat pe amortizoare !
einstein1984
5 Feb 2010, 14:00
Adica aia 1200 de lei?
IRONICK
5 Feb 2010, 14:03
A verificat cineva sa vada daca chiar costa 1200RON amortizoarele alea?
nu o sa bata pretul, costau mai mult, dar am primit discount.
IRONICK
5 Feb 2010, 14:06
evident, te-au platit aia ca sa le cumperi de la ei ..
einstein1984
5 Feb 2010, 14:07
Pai cata reclama le face aici... aia e priceless.
sa modifice vreun moderator titlul topicului în "Limuzina mea de 2300 de euro", multumesc.
vijelie
5 Feb 2010, 14:13
Limuzina de 2300 euro deja devine pleonasm.
hitman1234
5 Feb 2010, 14:17
QUOTE(Markos @ 5 Feb 2010, 14:09)
sa modifice vreun moderator titlul topicului în "Limuzina mea de 2300 de euro", multumesc.
propun "limuzina mea de 2300 de euro cu cumportament sportiv si consum de diesel, bine insonorizata si cu proprietar lucid si obiectiv"..daca incape of cors,daca nu sa se taie ultima parte
marksman
5 Feb 2010, 14:17
QUOTE(argon @ 1 Feb 2010, 20:43)
Traseu complet Bosal
[attachmentid=1627589289]
Bine ca ai precizat, altfel credeam ca ai pus țavă de termoficare luata de la Mintia, judecand dupa flansele alea. Mai lipseste o vană de pe traseu ca sa poti sa zici ca ai si incalzire centrala
QUOTE(marksman @ 5 Feb 2010, 14:17)
Bine ca ai precizat, altfel credeam ca ai pus țavă de termoficare luata de la Mintia, judecand dupa flansele alea. Mai lipseste o vană de pe traseu ca sa poti sa zici ca ai si incalzire centrala
Si tu esti om normal, nu?
marksman
5 Feb 2010, 14:40
@Marty: inca se mai decid astia ce sa scrie in biletul de externare.
tatabobu
5 Feb 2010, 14:50
Argoane, pe unde ai vazut tu convergenta 0 la Espero? Ca mie-n carti imi scrie altfel, adica trebuia sa ai convergenta 2.5 ± 1 mm.
IRONICK
5 Feb 2010, 14:51
e espero mah, convergenta se ia dupa espero, nu espero trebuie sa aiba convergenta ...
in programul aparatului respectiv, si in manualul de service.
QUOTE(tatabobu @ 5 Feb 2010, 14:50)
Ca mie-n carti imi scrie altfel
ai carte de Espero? coreeana?
tatabobu
5 Feb 2010, 15:08
Nu, da' am asta:
poti sa-mi spui cum ii zice la programul ala? oricum e eronat, la 3,5 mm decalaj, care dupa ei e in limite, ar toca gumele urgent.
bucatzel
5 Feb 2010, 15:16
nu cred ca-i eronat, e doar alt motor, care probabil are alta greutate.
nu are legatura cu motorul, la toate 3 motorizarile sunt acelasi specificatii(si in manual si in programul ala de la stand) Si daca ar avea, nu vad ce treaba ar avea greutatea motorului cu convergenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.