fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar
mai dau mai mult paste?
Iulikk
22 Jan 2012, 17:03
Daca-i fara numar, nu-i mare bai. E mai nasol daca-i si fara serie...
argon
22 Jan 2012, 17:49
Oare as lua 3500 de euroi pe ea, tinand cont ca taxa pentru cumparator e vreo 317 euro?
Alex4u
22 Jan 2012, 18:08
QUOTE(argon @ 22 Jan 2012, 17:49)
Oare as lua 3500 de euroi pe ea, tinand cont ca taxa pentru cumparator e vreo 317 euro?
de ce ? de care mai vrei acu ?
pishky
22 Jan 2012, 18:15
QUOTE(Alex4u @ 22 Jan 2012, 18:08)
de ce ? de care mai vrei acu ?
1,2 sau 1,0
corbex
22 Jan 2012, 19:05
Deoarece ai degustat din toate limusinele, poti sa incerci un Logan. Nu e atsos si se fezandeaza repede.
cdadan
22 Jan 2012, 19:18
Dupa atatea imbunatatiri, cred ca face pe putin 4500.
G I M
22 Jan 2012, 19:43
QUOTE(Alex4u @ 22 Jan 2012, 18:08)
de ce ? de care mai vrei acu ?
Pejo, si-a si luat
&feature=related
Alex4u
22 Jan 2012, 20:05
La ce avatar are ...eu nu mai ma leg de el...vorbesc cat pot de frumos ca..cine stie
argon
23 Jan 2012, 08:53
QUOTE(cdadan @ 22 Jan 2012, 20:18)
Dupa atatea imbunatatiri, cred ca face pe putin 4500.
Dar nu i-am facut nimic
QUOTE(G I M @ 22 Jan 2012, 20:43)
Pejo, si-a si luat
&feature=related
Nuh, aia e din uichend , a venit merced in vizita.
marian-j
24 Jan 2012, 03:13
QUOTE(argon @ 21 Jan 2012, 14:24)
Bujiile vechi, la aproape 60.000 km, arata bine, zic eu
Coane argon,fara gluma,chiar n-arata rau deloc bujiile alea!Le-ai schimbat doar din cauza intervalului de km parcursi sau ti-au facut probleme?De ce intreb:ale mele aratau mult mai rau! [attachmentid=1627781735] In pofida faptului ca par mult mai uzate decat ale dumitale,masina pornea usor,nu "balbaia" in turatie,ralanti stabil,etc. De cand le-am pus pe astea noi nu pot sa zic ca am picat pe spate.Nu-i "alta masina"!Porneste la fel de fain,nu balbaie si doftoru zice ca mi-a scazut oleaca si consumul.Paranteza:doftoru imi tot butoneaza bordul si ia aminte la consum.Mie mi se imbrehane de acest capitol.Daca-i loc,imping pedala de acceleratie pana ajung cu ea in faruri! Stii insa care-i marele "castig" pe care l-am observat?Faptul ca masina "tasneste" mult mai lejer(in sarcina fiind) de la turatiile joase spre cele inalte!Chestia asta ma incanta cel mai mult! Ma rog,imi mai tre' oleaca de vreme sa ma obisnuiesc cu faptul ca leguma se baga botu' in asfalt cand o calc pe coada,spre deosebire de beamveuri care bagau cwuru in bitum si-si ridicau din nari in aceaiasi situatie
Alex4u
24 Jan 2012, 06:23
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 03:13)
Coane argon,fara gluma,chiar n-arata rau deloc bujiile alea!Le-ai schimbat doar din cauza intervalului de km parcursi sau ti-au facut probleme?De ce intreb:ale mele aratau mult mai rau! [attachmentid=1627781735] In pofida faptului ca par mult mai uzate decat ale dumitale,masina pornea usor,nu "balbaia" in turatie,ralanti stabil,etc. De cand le-am pus pe astea noi nu pot sa zic ca am picat pe spate.Nu-i "alta masina"!Porneste la fel de fain,nu balbaie si doftoru zice ca mi-a scazut oleaca si consumul.Paranteza:doftoru imi tot butoneaza bordul si ia aminte la consum.Mie mi se imbrehane de acest capitol.Daca-i loc,imping pedala de acceleratie pana ajung cu ea in faruri! Stii insa care-i marele "castig" pe care l-am observat?Faptul ca masina "tasneste" mult mai lejer(in sarcina fiind) de la turatiile joase spre cele inalte!Chestia asta ma incanta cel mai mult! Ma rog,imi mai tre' oleaca de vreme sa ma obisnuiesc cu faptul ca leguma se baga botu' in asfalt cand o calc pe coada,spre deosebire de beamveuri care bagau cwuru in bitum si-si ridicau din nari in aceaiasi situatie
Ce inseamna coane daca masina lu argon a mers doar pe autostrazi..pana nici bujiile nu isi arata varsta
argon
24 Jan 2012, 13:32
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 04:13)
Coane argon,fara gluma,chiar n-arata rau deloc bujiile alea!Le-ai schimbat doar din cauza intervalului de km parcursi sau ti-au facut probleme?De ce intreb:ale mele aratau mult mai rau!
Nu faceau nici o problema, doar de km le-am schimbat, dar daca te uiti atent in poza, una e mai galbejita, de ce oare?
cdadan
24 Jan 2012, 13:36
O fi curs pe ea niste zeama dintr-o bobina.
argon
24 Jan 2012, 13:43
Au zeama inauntru? E posibil, cand au fost schimbate 2 bobine conform cartii de service, avea tot bujiile astea.
cdadan
24 Jan 2012, 16:10
Bobinele vechi aveau pe dinauntru niste rasini sintetice, pe post de izolator. Iar in caz de supraincalzire grava ... Nu stiu aste noi cum sunt, ca n-am crapat niciuna.
kum
24 Jan 2012, 17:26
QUOTE(b76bgaarh @ 17 Jan 2012, 21:35)
kumule nu se cheama vandalizare? ca io am casco cu vandalizare. bafta
QUOTE(Markos @ 17 Jan 2012, 21:45)
Ba da, e optional. In Galati, însa, nu-s vandali, ar fi bani aruncati.
Nu va doresc sa-mi dati dreptate pe pelea voastra!
RTFM! (unde manual=contract)
argon
26 Jan 2012, 18:28
Problema sau asa face ele? Cand e frig afara, minus cutare, pornesc motorul, porneste normal, ralanti normal, 1000 rpm, dar 30 de secunde(cu aproximatie) nici pe loc nici in mers nu se tureaza mai mult de 2000 rpm. Asta daca plec imediat, daca stau sa zic jumate de minut dupa pornire , totul e normal. Daca nu sta peste noapte afara, sau daca e peste zero grade, iar e normal, se tureaza(desi stiu ca nu e indicat). Ziceam de asa face ele pentru ca fix chestia asta se intampla si era prevazut un bemfeu de prin 2007, dar diesel, a lu fostu derector, desi nu vad ce legatura are cu megan unupatru.
corbex
26 Jan 2012, 19:48
E sistemul de protectie " HighLimousine". Las-o asa!
Laurentziu83
26 Jan 2012, 19:54
De turat pana in 2000 de ture cum se tureaza? Normal sau sacadat?
Protectie la turatie nu are, eu la a mea, cu motorul rece, pot sa o turez pana pe la 5800 de ture, dupa prima casuta la temperatura apei pot sa o turez pana la 6000, iar cand e cald pot sa o turez pana la 6200 sau cat e limitarea. Protectia aia stiu ca e doar la BMW-urile de cilindree mare, eu pe masina mica poate ma grabesc mai tare decat are chef motorul sa se protejeze.
pishky
26 Jan 2012, 19:55
nu face asa toate, serios vorbind
dogy_10
26 Jan 2012, 20:00
e stricata, trebuie alta
cdadan
26 Jan 2012, 20:01
QUOTE(dogy_10 @ 26 Jan 2012, 20:00)
e sofisticata
Te-am corectat.
C@talin
26 Jan 2012, 20:30
cita din grassu
Markos
26 Jan 2012, 20:40
E protectia suplimentara de la unupatru.
argon
26 Jan 2012, 20:55
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Jan 2012, 20:54)
De turat pana in 2000 de ture cum se tureaza? Normal sau sacadat?
Se tureaza normal, de obicei stau putin dupa pornirea la rece si nu am observat pana acum, si nici nu a fost asa frig, dar odata am plecat imediat, si am observat, cu pedala la fund nu se duce peste 2000-2500, dar imediat isi da drumul, la urmatoarele porniri e okei, tre sa stea mult in ger sa faca iar.
hitman1234
26 Jan 2012, 20:57
Naspa, la 1.6 tot asa face?
G I M
26 Jan 2012, 21:05
Argon ai legatura!
QUOTE(fszfox @ 26 Jan 2012, 20:30)
Salut argon, am cont nou, nu pot da PM, scriu aici. [Rog nu stergeti, doar asa am putut da de argon] am citat ce ziceai prin 2005, constatarea consumului de carburant, metoda cu sticla.Am golf 3 benzina. Zi-mi te rog cum sa fac: de unde iau furtune, cum..etc, nu ma pricep. ma tem nu-i destul sa pun furtune de la tur si retur intr-un PET avand in vedere ca pompa de benzina e in rezervor..ceva ma face sa cred ca la dacia nu-i asa, si ca acolo ar merge si fara pompa.. oare merge si la golf? normal trebuia sa am consum 7 , la ultimul calcul am avut 11 (nu-0s sigur ca am aproximat eu vre-o 5 km)nu vreau sa mai fac iar plinul..de aia vreau metoda cu sticla asa merg cu 2l pana se termina daca merg 18 km stiu ca am 11%.. (sau 1 litru - 9 km--sau calculez in functie de cat merg)
daca merge si fara pompa, (ar trebui sa decuplez mufa de la ea banuiesc), iar cauza cunsumului crescut ar fi infundarea returlui (am auzit unul enumerand niste cauze) in experiemntul cu stila v-a erge normal \? Multam.
bucatzel
26 Jan 2012, 21:06
pai cand spui ca peste 0 grade nu face, io ma gandesc la ceva apa care ingheata pe undeva. poate ti-i benzolul "botezat"?
O fi blestemul limuzinei albe
Markos
26 Jan 2012, 21:07
QUOTE(hitman1234 @ 26 Jan 2012, 20:57)
Naspa, la 1.6 tot asa face?
nu
pishky
26 Jan 2012, 21:10
atunci clar e o masura de prevenire a decolarilor cu reactorul de unupatru prea rece.
Alex4u
26 Jan 2012, 21:22
QUOTE
Salut argon, am cont nou, nu pot da PM, scriu aici. [Rog nu stergeti, doar asa am putut da de argon] am citat ce ziceai prin 2005, constatarea consumului de carburant, metoda cu sticla.Am golf 3 benzina. Zi-mi te rog cum sa fac: de unde iau furtune, cum..etc, nu ma pricep. ma tem nu-i destul sa pun furtune de la tur si retur intr-un PET avand in vedere ca pompa de benzina e in rezervor..ceva ma face sa cred ca la dacia nu-i asa, si ca acolo ar merge si fara pompa.. oare merge si la golf? normal trebuia sa am consum 7 ,la ultimul calcul am avut 11 (nu-0s sigur ca am aproximat eu vre-o 5 km)nu vreau sa mai fac iar plinul..de aia vreau metoda cu sticla asa merg cu 2l pana se termina daca merg 18 km stiu ca am 11%.. (sau 1 litru - 9 km--sau calculez in functie de cat merg)
daca merge si fara pompa, (ar trebui sa decuplez mufa de la ea banuiesc), iar cauza cunsumului crescut ar fi infundarea returlui (am auzit unul enumerand niste cauze) in experiemntul cu stila v-a erge normal \? Multam.
Doar 11:D? esti norocos atunci
C@talin
26 Jan 2012, 21:28
se duce lumea de rapa
marian-j
26 Jan 2012, 22:13
QUOTE(Markos @ 26 Jan 2012, 21:07)
nu
+1! As mai vrea sa adaug urmatoarele:singura data cand am vazut -8 grade pe afisajul din bord,motorul s-a turat undeva aproape de 1500rpm atunci cand l-am pornit.A stat turat acolo pret de vreo 15-20 de secunde,dupa care a picat pe 1000,unde statea de obicei. Nu l-am simtit sa faca nazuri la accelerari cand este incalzit insuficient.Este foarte adevarat si faptul ca ma feresc sa-i trantesc pedala in metal,cat timp e rece. LE Cat timp e rece motorul,am vrut sa zic.
corbex
26 Jan 2012, 22:16
N-ai pedala incalzita?
marian-j
26 Jan 2012, 22:17
Mare figura esti,coane corbex!! Corectez imediat!
argon
27 Jan 2012, 07:28
QUOTE(marian-j @ 26 Jan 2012, 23:13)
+1! As mai vrea sa adaug urmatoarele:singura data cand am vazut -8 grade pe afisajul din bord,motorul s-a turat undeva aproape de 1500rpm atunci cand l-am pornit.A stat turat acolo pret de vreo 15-20 de secunde,dupa care a picat pe 1000,unde statea de obicei. Nu l-am simtit sa faca nazuri la accelerari cand este incalzit insuficient.Este foarte adevarat si faptul ca ma feresc sa-i trantesc pedala in metal,cat timp e rece. LE Cat timp e rece motorul,am vrut sa zic.
Domnu marian, la tine e diferit, daca nu ma insel tu ai legatura fizica intre pedala si clapeta, adica cablu, nu are cum sa faca asa ceva, la mine nu, e pedala cu potentiometru si clapeta cu motoras, face ce vrea de capu ei, oricat apas eu, si cu un senzor de temperatura pe undeva nu e inexplicabil fenomenul
QUOTE(Markos @ 27 Jan 2012, 03:39)
Daca rezolva si cu relantiu' ala, e om!
Cred ca ai inteles gresit relatiul e beton, nu se tureaza cateva momente dupa pornire peste 2000 cand e bocna afara.
hitman1234
27 Jan 2012, 08:27
E feature pentru consum ma Argoane, da-i pace..
marksman
27 Jan 2012, 08:30
@hitman1234: pentru consum redus la relanti, vrei sa spui
pishky
27 Jan 2012, 09:34
QUOTE(marksman @ 27 Jan 2012, 08:30)
@hitman1234: pentru consum redus "de lichid de parbriz si placute de frana" la relanti, vrei sa spui
asa
marian-j
27 Jan 2012, 16:05
QUOTE(argon @ 27 Jan 2012, 07:28)
Domnu marian, la tine e diferit, daca nu ma insel tu ai legatura fizica intre pedala si clapeta, adica cablu, [...]
Da,asa este,cu cablu.Nu te inseli. Model mai vechi,deh.
argon
29 Jan 2012, 16:19
Chestia asta de masina nu rugineste nici sa vrei, o mica ciupitura pe buza capotei, asa era cand am lluat-o de nu se stie cand, iarna asta ploaie ninsoare, sare de pe drum, tot ce vrei, asa arata
Markos
29 Jan 2012, 17:02
O fi toata din plastic
marksman
29 Jan 2012, 17:09
A fost facuta la comanda, pentru argon: caroserie din plastic si cusaturi sport.
dogy_10
29 Jan 2012, 17:46
mie nu prea imi arata a tabla acolo unde e sarita vopseaua, sigur nu e chit?
pishky
29 Jan 2012, 17:47
legat de neturarea la rece (peste 2000 rpm sau cat era), ma gandeam, vezi sa nu ai apa in filtru de benina si aia sa fie cauza.
Markos
29 Jan 2012, 18:06
QUOTE(dogy_10 @ 29 Jan 2012, 17:46)
mie nu prea imi arata a tabla acolo unde e sarita vopseaua, sigur nu e chit?
E spumă de autostradă.
argon
29 Jan 2012, 18:19
QUOTE(Markos @ 29 Jan 2012, 18:02)
O fi toata din plastic
E tabla zincata, am facut cu acu'
Shush
29 Jan 2012, 19:27
Cu acul detector de zinc ?
pishky
29 Jan 2012, 19:32
face electroliza pe ploaie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.