Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
pishky
QUOTE(hitman1234 @ 22 Jan 2012, 16:39)
Spalata si cu spray pe numar  nono.gif
*




fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar fara numar

mai dau mai mult paste?
Iulikk
Daca-i fara numar, nu-i mare bai. E mai nasol daca-i si fara serie...
argon
Oare as lua 3500 de euroi pe ea, tinand cont ca taxa pentru cumparator e vreo 317 euro?
Alex4u
QUOTE(argon @ 22 Jan 2012, 17:49)
Oare as lua 3500 de euroi pe ea, tinand cont ca taxa pentru cumparator e vreo 317 euro?
*


de ce ? de care mai vrei acu ?
pishky
QUOTE(Alex4u @ 22 Jan 2012, 18:08)
de ce ? de care mai vrei acu ?
*



1,2 sau 1,0
corbex
Deoarece ai degustat din toate limusinele, poti sa incerci un Logan. Nu e atsos si se fezandeaza repede.
cdadan
Dupa atatea imbunatatiri, cred ca face pe putin 4500. rolleyes.gif
G I M
QUOTE(Alex4u @ 22 Jan 2012, 18:08)
de ce ? de care mai vrei acu ?
*



Pejo, si-a si luat
&feature=related
Alex4u
La ce avatar are ...eu nu mai ma leg de el...vorbesc cat pot de frumos ca..cine stie frustrat.gif
argon
QUOTE(cdadan @ 22 Jan 2012, 20:18)
Dupa atatea imbunatatiri, cred ca face pe putin 4500.  rolleyes.gif
*



Dar nu i-am facut nimic unsure.gif

QUOTE(G I M @ 22 Jan 2012, 20:43)
Pejo, si-a si luat
&feature=related
*



Nuh, aia e din uichend , a venit merced in vizita.
marian-j
QUOTE(argon @ 21 Jan 2012, 14:24)
Bujiile vechi, la aproape 60.000 km, arata bine, zic eu
*


Coane argon,fara gluma,chiar n-arata rau deloc bujiile alea!Le-ai schimbat doar din cauza intervalului de km parcursi sau ti-au facut probleme?De ce intreb:ale mele aratau mult mai rau!
[attachmentid=1627781735]
In pofida faptului ca par mult mai uzate decat ale dumitale,masina pornea usor,nu "balbaia" in turatie,ralanti stabil,etc.
De cand le-am pus pe astea noi nu pot sa zic ca am picat pe spate.Nu-i "alta masina"!Porneste la fel de fain,nu balbaie si doftoru zice ca mi-a scazut oleaca si consumul.Paranteza:doftoru imi tot butoneaza bordul si ia aminte la consum.Mie mi se imbrehane de acest capitol.Daca-i loc,imping pedala de acceleratie pana ajung cu ea in faruri!
Stii insa care-i marele "castig" pe care l-am observat?Faptul ca masina "tasneste" mult mai lejer(in sarcina fiind) de la turatiile joase spre cele inalte!Chestia asta ma incanta cel mai mult!
Ma rog,imi mai tre' oleaca de vreme sa ma obisnuiesc cu faptul ca leguma se baga botu' in asfalt cand o calc pe coada,spre deosebire de beamveuri care bagau cwuru in bitum si-si ridicau din nari in aceaiasi situatie rolleyes.gif
Alex4u
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 03:13)
Coane argon,fara gluma,chiar n-arata rau deloc bujiile alea!Le-ai schimbat doar din cauza intervalului de km parcursi sau ti-au facut probleme?De ce intreb:ale mele aratau mult mai rau!
[attachmentid=1627781735]
In pofida faptului ca par mult mai uzate decat ale dumitale,masina pornea usor,nu "balbaia" in turatie,ralanti stabil,etc.
De cand le-am pus pe astea noi nu pot sa zic ca am picat pe spate.Nu-i "alta masina"!Porneste la fel de fain,nu balbaie si doftoru zice ca mi-a scazut oleaca si consumul.Paranteza:doftoru imi tot butoneaza bordul si ia aminte la consum.Mie mi se imbrehane de acest capitol.Daca-i loc,imping pedala de acceleratie pana ajung cu ea in faruri!
Stii insa care-i marele "castig" pe care l-am observat?Faptul ca masina "tasneste" mult mai lejer(in sarcina fiind) de la turatiile joase spre cele inalte!Chestia asta ma incanta cel mai mult!
Ma rog,imi mai tre' oleaca de vreme sa ma obisnuiesc cu faptul ca leguma se baga botu' in asfalt cand o calc pe coada,spre deosebire de beamveuri care bagau cwuru in bitum si-si ridicau din nari in aceaiasi situatie rolleyes.gif
*


Ce inseamna coane daca masina lu argon a mers doar pe autostrazi..pana nici bujiile nu isi arata varsta biggrin.gif
argon
QUOTE(marian-j @ 24 Jan 2012, 04:13)
Coane argon,fara gluma,chiar n-arata rau deloc bujiile alea!Le-ai schimbat doar din cauza intervalului de km parcursi sau ti-au facut probleme?De ce intreb:ale mele aratau mult mai rau!
*



Nu faceau nici o problema, doar de km le-am schimbat, dar daca te uiti atent in poza, una e mai galbejita, de ce oare?
cdadan
O fi curs pe ea niste zeama dintr-o bobina.
argon
Au zeama inauntru? E posibil, cand au fost schimbate 2 bobine conform cartii de service, avea tot bujiile astea.
cdadan
Bobinele vechi aveau pe dinauntru niste rasini sintetice, pe post de izolator. Iar in caz de supraincalzire grava ...
Nu stiu aste noi cum sunt, ca n-am crapat niciuna.
kum
QUOTE(b76bgaarh @ 17 Jan 2012, 21:35)
kumule nu se cheama vandalizare? ca io am casco cu vandalizare.
bafta
*




QUOTE(Markos @ 17 Jan 2012, 21:45)
Ba da, e optional. In Galati, însa, nu-s vandali, ar fi bani aruncati.
*



Nu va doresc sa-mi dati dreptate pe pelea voastra! wink.gif

RTFM! (unde manual=contract)
argon
Problema sau asa face ele? Cand e frig afara, minus cutare, pornesc motorul, porneste normal, ralanti normal, 1000 rpm, dar 30 de secunde(cu aproximatie) nici pe loc nici in mers nu se tureaza mai mult de 2000 rpm. Asta daca plec imediat, daca stau sa zic jumate de minut dupa pornire , totul e normal. Daca nu sta peste noapte afara, sau daca e peste zero grade, iar e normal, se tureaza(desi stiu ca nu e indicat). Ziceam de asa face ele pentru ca fix chestia asta se intampla si era prevazut un bemfeu de prin 2007, dar diesel, a lu fostu derector, desi nu vad ce legatura are cu megan unupatru.
corbex
E sistemul de protectie " HighLimousine". Las-o asa!
Laurentziu83
De turat pana in 2000 de ture cum se tureaza? Normal sau sacadat?

Protectie la turatie nu are, eu la a mea, cu motorul rece, pot sa o turez pana pe la 5800 de ture, dupa prima casuta la temperatura apei pot sa o turez pana la 6000, iar cand e cald pot sa o turez pana la 6200 sau cat e limitarea. Protectia aia stiu ca e doar la BMW-urile de cilindree mare, eu pe masina mica poate ma grabesc mai tare decat are chef motorul sa se protejeze.
pishky
nu face asa toate, serios vorbind
dogy_10
e stricata, trebuie alta
cdadan
QUOTE(dogy_10 @ 26 Jan 2012, 20:00)
e sofisticata
*


Te-am corectat.
C@talin
cita din grassu
Markos
E protectia suplimentara de la unupatru.
argon
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Jan 2012, 20:54)
De turat pana in 2000 de ture cum se tureaza? Normal sau sacadat?


*



Se tureaza normal, de obicei stau putin dupa pornirea la rece si nu am observat pana acum, si nici nu a fost asa frig, dar odata am plecat imediat, si am observat, cu pedala la fund nu se duce peste 2000-2500, dar imediat isi da drumul, la urmatoarele porniri e okei, tre sa stea mult in ger sa faca iar.
hitman1234
Naspa, la 1.6 tot asa face?
G I M

Argon ai legatura!

QUOTE(fszfox @ 26 Jan 2012, 20:30)
Salut argon, am cont nou, nu pot da PM, scriu aici. [Rog nu stergeti, doar asa am putut da de argon] am citat ce ziceai prin 2005, constatarea consumului de carburant, metoda cu sticla.Am golf 3 benzina. Zi-mi te rog cum sa fac: de unde iau furtune, cum..etc,  nu ma pricep. ma tem nu-i destul sa pun furtune de la tur si retur intr-un PET avand in vedere ca pompa de benzina e in rezervor..ceva ma face sa cred ca la dacia nu-i asa, si ca acolo ar merge si fara pompa.. oare merge si la golf? normal trebuia sa am consum 7 , la ultimul calcul am avut 11 (nu-0s sigur ca am aproximat eu vre-o 5 km)nu vreau sa mai fac iar plinul..de aia vreau metoda cu sticla asa merg cu 2l pana se termina daca merg 18 km stiu ca am 11%.. (sau 1 litru - 9 km--sau calculez in functie de cat merg)

daca merge si fara pompa, (ar trebui sa decuplez mufa de la ea banuiesc), iar cauza cunsumului crescut ar fi infundarea returlui (am auzit unul enumerand niste cauze) in experiemntul cu stila v-a erge normal \?
Multam.
*





bucatzel
pai cand spui ca peste 0 grade nu face, io ma gandesc la ceva apa care ingheata pe undeva. poate ti-i benzolul "botezat"?

O fi blestemul limuzinei albe tongue.gif
Markos
QUOTE(hitman1234 @ 26 Jan 2012, 20:57)
Naspa, la 1.6 tot asa face?
*


nu mellow.gif
pishky
atunci clar e o masura de prevenire a decolarilor cu reactorul de unupatru prea rece.
Alex4u
QUOTE
Salut argon, am cont nou, nu pot da PM, scriu aici. [Rog nu stergeti, doar asa am putut da de argon] am citat ce ziceai prin 2005, constatarea consumului de carburant, metoda cu sticla.Am golf 3 benzina. Zi-mi te rog cum sa fac: de unde iau furtune, cum..etc,  nu ma pricep. ma tem nu-i destul sa pun furtune de la tur si retur intr-un PET avand in vedere ca pompa de benzina e in rezervor..ceva ma face sa cred ca la dacia nu-i asa, si ca acolo ar merge si fara pompa.. oare merge si la golf? normal trebuia sa am consum 7 , la ultimul calcul am avut 11 (nu-0s sigur ca am aproximat eu vre-o 5 km)nu vreau sa mai fac iar plinul..de aia vreau metoda cu sticla asa merg cu 2l pana se termina daca merg 18 km stiu ca am 11%.. (sau 1 litru - 9 km--sau calculez in functie de cat merg)

daca merge si fara pompa, (ar trebui sa decuplez mufa de la ea banuiesc), iar cauza cunsumului crescut ar fi infundarea returlui (am auzit unul enumerand niste cauze) in experiemntul cu stila v-a erge normal \?
Multam.

Doar 11:D? esti norocos atunci icon_mrgreen.gif
C@talin
se duce lumea de rapa 04.gif
marian-j
QUOTE(Markos @ 26 Jan 2012, 21:07)
nu  mellow.gif
*


+1!
As mai vrea sa adaug urmatoarele:singura data cand am vazut -8 grade pe afisajul din bord,motorul s-a turat undeva aproape de 1500rpm atunci cand l-am pornit.A stat turat acolo pret de vreo 15-20 de secunde,dupa care a picat pe 1000,unde statea de obicei.
Nu l-am simtit sa faca nazuri la accelerari cand este incalzit insuficient.Este foarte adevarat si faptul ca ma feresc sa-i trantesc pedala in metal,cat timp e rece.
LE
Cat timp e rece motorul,am vrut sa zic.
corbex
N-ai pedala incalzita? ohmy.gif
marian-j
Mare figura esti,coane corbex!! laugh.gif
Corectez imediat!
argon
QUOTE(marian-j @ 26 Jan 2012, 23:13)
+1!
As mai vrea sa adaug urmatoarele:singura data cand am vazut -8 grade pe afisajul din bord,motorul s-a turat undeva aproape de 1500rpm atunci cand l-am pornit.A stat turat acolo pret de vreo 15-20 de secunde,dupa care a picat pe 1000,unde statea de obicei.
Nu l-am simtit sa faca nazuri la accelerari cand este incalzit insuficient.Este foarte adevarat si faptul ca ma feresc sa-i trantesc pedala in metal,cat timp e rece.
LE
Cat timp e rece motorul,am vrut sa zic.
*



Domnu marian, la tine e diferit, daca nu ma insel tu ai legatura fizica intre pedala si clapeta, adica cablu, nu are cum sa faca asa ceva, la mine nu, e pedala cu potentiometru si clapeta cu motoras, face ce vrea de capu ei, oricat apas eu, si cu un senzor de temperatura pe undeva nu e inexplicabil fenomenul unsure.gif

QUOTE(Markos @ 27 Jan 2012, 03:39)
Daca rezolva si cu relantiu' ala, e om!
*



Cred ca ai inteles gresit relatiul e beton, nu se tureaza cateva momente dupa pornire peste 2000 cand e bocna afara.
hitman1234
E feature pentru consum ma Argoane, da-i pace..
marksman
@hitman1234: pentru consum redus la relanti, vrei sa spui
pishky
QUOTE(marksman @ 27 Jan 2012, 08:30)
@hitman1234: pentru consum redus "de lichid de parbriz si placute de frana" la relanti, vrei sa spui
*


asa
marian-j
QUOTE(argon @ 27 Jan 2012, 07:28)
Domnu marian, la tine  e diferit, daca nu ma insel tu ai legatura fizica intre pedala si clapeta, adica cablu, [...]
*


Da,asa este,cu cablu.Nu te inseli.
Model mai vechi,deh.
argon
Chestia asta de masina nu rugineste nici sa vrei, o mica ciupitura pe buza capotei, asa era cand am lluat-o de nu se stie cand, iarna asta ploaie ninsoare, sare de pe drum, tot ce vrei, asa arata icon_mrgreen.gif
Markos
O fi toata din plastic mellow.gif
marksman
A fost facuta la comanda, pentru argon: caroserie din plastic si cusaturi sport.
dogy_10
mie nu prea imi arata a tabla acolo unde e sarita vopseaua, sigur nu e chit?
pishky
legat de neturarea la rece (peste 2000 rpm sau cat era), ma gandeam, vezi sa nu ai apa in filtru de benina si aia sa fie cauza.
Markos
QUOTE(dogy_10 @ 29 Jan 2012, 17:46)
mie nu prea imi arata a tabla acolo unde e sarita vopseaua, sigur nu e chit?
*


E spumă de autostradă.
argon
QUOTE(Markos @ 29 Jan 2012, 18:02)
O fi toata din plastic  mellow.gif
*



E tabla zincata, am facut cu acu' blush.gif
Shush
Cu acul detector de zinc ?
pishky
face electroliza pe ploaie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.