Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
M.C.
ARGON PETROL S.A. !
Noua companie producatoare de benzina cu capital integral romanesc! icon_mrgreen.gif
Si uite asa apar noii moguli! icon_mrgreen.gif biggrin.gif
S-o stapinesti sanatos dom'Argon !
para06
Consuma 6%?

Sa lasam mistocareala , cat ai dat pe ea?
Andy_ACS
Cam 6 litri la 50 km in oras, dace e liber smile.gif
para06
Vorbesc de exterior:D
einstein1984
QUOTE(M.C. @ 15 Aug 2010, 21:06)
ARGON PETROL S.A. !
Noua companie producatoare de benzina cu capital integral romanesc! icon_mrgreen.gif

*


Minim 50% ar fi unguresc.
Cutia e GM sau ZF? Alea de GM umbla vorba ca sunt garantate 1 milion de km... Dar nubira de exemplu avea ZF.
R19/16v
GM
para06
QUOTE(aphophis @ 15 Aug 2010, 12:20)
Intrebare: Ce poate fi mai bun si mai perfect decat o limuzina woo?
Raspuns: 2 limuzine woo radmasa.gif

Cred ca de fapt argon isi construieste incet, incet o rafinarie, stiind faptul ca woo-urile nu consuma combustibil, ci il produc. Patriciu o sa aiba concurenta peste 20 de ani  laugh.gif
*






Vin arabii peste el radmasa.gif
M.C.
QUOTE(para06 @ 15 Aug 2010, 22:42)
Vin arabii peste el radmasa.gif
*


Salaamalekum ! radmasa.gif
cdadan
QUOTE(Merced @ 15 Aug 2010, 20:54)
Eu sunt singuru' care stie de fapt ce-i cu masina asta, dar nu va spun. tongue.gif
*


O trece pe gaz?
argon
QUOTE(R19/16v @ 15 Aug 2010, 20:41)
GM
*



de unde stii? cum imi dau seama?


Acu am venit de la tura, tare kick down-ul wub.gif in modul normal cu overdrive la 140 are 3000 de ture, la manuala la 140 am 3800-4000
para06
Nu avea nimeni curaju sa ii vanda lu argon o masina cu cutie care nu rezista 1 milion de km
argon
QUOTE(para06 @ 15 Aug 2010, 20:29)
Sa lasam mistocareala ,  cat ai dat pe ea?
*




cam cat 2 planetare noi de Espero hidramat...din fericire nu au nici cel mai mic zgomot in curbe si forjata a scapat.gif Tot sunt curios cum imi dau seama ce cutie e, tipul e "DW-20(AW 850)" dar nu stiu sa interpretez.
aphophis
QUOTE(argon @ 15 Aug 2010, 21:36)
cam cat 2 planetare noi de Espero hidramat...din fericire nu au nici cel mai mic zgomot in curbe si forjata a scapat.gif  Tot sunt curios cum imi dau seama ce cutie e, tipul e "DW-20(AW 850)" dar nu stiu sa interpretez.
*


stai linistit,ti-au dat masina buna, interpretarea corecta e : material de ferrari, vandut la preturi promotionale ™ laugh.gif
dr_mKe
Forja in curbe ? S-o fi fermentat sucul di mere in frijider radmasa.gif

Kick down-ul este tare cand nu dureaza 2 secunde sa se decida cutia ce vrea sa faca.

Cum se aude ploaia in asta de 1.8, presupun ca-i superior ca si finisare celui de 1.5 tongue.gif
BZN
Daca e DW atunci e Daewoo nu ZF...
para06
Nu se aude ploaia in el huh.gif
dr_mKe
Il claxonez io maine in trafic si va comunic rezultatele. Cred ca nici claxoanele nu se aud defel in asta de 1.8
argon
QUOTE(BZN @ 15 Aug 2010, 21:43)
Daca e DW atunci e Daewoo nu ZF...
*



Daewoo nu a facut cutii automate ci ci niste producatori specializati, ca multe alte marci..aia e denumirea din manual, o fi botezata de ei..

QUOTE(dr_mKe @ 15 Aug 2010, 21:42)
Forja in curbe ? S-o fi fermentat sucul di mere in frijider  radmasa.gif
*



da, am testat planetarele, stiind cat costa altele, si cutia cu aceasi ocazie, ca nu se baga nimeni sa repare una daca are probleme.
marksman
QUOTE(dr_mKe @ 15 Aug 2010, 21:42)


Kick down-ul este tare cand nu dureaza 2 secunde sa se decida cutia ce vrea sa faca.


La Kia prefer s-o trec eu o treapta mai jos, ca daca astept dupa ea...
BZN
Auzi, da' care e "prima" acu? Vreau sa ma dau si eu o tura scurta cu asta, crezi ca e posibil? rolleyes.gif
argon
s-ar putea sa-mi faci o oferta dupa daca cumva nu ai mers cu automata pana acum tongue.gif
BZN
Sincer, n-am mers. D-aia si zic, vroi o tura. biggrin.gif
dr_mKe
Se vede ca n-ai pus mana pe nici o automata buna pana acum tongue.gif
BZN
Eu tot controlul absolut il prefer, da' asa, sunt curios. Plus ca si eu am experiente placute cu marca asta... Am mai zis si nu imi e rusine, daca Logan va reusi sa-mi ofere macar 50-60% din satisfactia care mi-a oferit-o Tico, eu ma declar multumit.
PaulT
@ argon - La 3000rpm la 140km/h consumul extraurban ar trebui sa fie foarte interesant... Cand ii faci o proba?
argon
QUOTE(BZN @ 15 Aug 2010, 22:11)
Eu tot controlul absolut il prefer
*



dar ai tot controlul ce-l doresti , de aia are mod power, winter, modul sa nu treaca de treapta 3, kick-down, si nu in ultimul rand modul frana de motor.

QUOTE(PaulT @ 15 Aug 2010, 22:19)
@ argon - La 3000rpm la 140km/h consumul extraurban ar trebui sa fie foarte interesant... Cand ii faci o proba?
*



producatorul la 120 km/h ii da 7.3% la motorul de 1.8 A/T, la cel manual de 1.5 are 6,8 %, care si se potriveste, ar trebui sa fie real si cel de automata.
cj98czh
Pregateste canistra.... ca sa scoti din ala care produce si sa bagi in ala care consuma.... si un set motor.... motoarele de 1.8 pe la 250.000 se cam opresc ....


Ce dracu faci acolo.... cimitir daewoo????

Argoane... colegii de pe GM club vb. de total alte consumuri decat ai tu.... consumuri care le stiam si eu..... ale tale merg doar in 2 pistoane de scoti jumatate???


http://www.gmclub.ro/forum/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8947


Si cica in manual de Espero ar scrie pt. motorul de 1.8

" uleiul se schimba la 5000 km sau maxim 3000 daca mergi doar prin oras"



este adevarat??? ce dracu de motor are??
marksman
Muzeu, dom'le, muzeu... smile.gif Va dati seama cand o sa mai cumpere argon si o Leganza (apropo argoane, am vazut una parcata pe o alee in Seattle, era cu A/T bineinteles, sa intreb daca o vinde? unsure.gif ), un Cielo, apoi Tico, Damas, face parc auto woo si cand o sa-si dea pe rand limuzinele obstescul sfarsit, o sa apara in Deva la argon la bloc Muzeul Fiabilitatii Daewoo unde?
einstein1984
QUOTE(argon @ 15 Aug 2010, 22:36)
Tot sunt curios cum imi dau seama ce cutie e, tipul e "DW-20(AW 850)" dar nu stiu sa interpretez.
*


AW ar insemna aisin warner, un producator japonezo amlerican reputat de cutii. Wikipedia zicea insa ca pe platforma asta a lui GM ar fi cutii THM 125.
Ce ulei foloseste, D2 sau D3?

16 Aug 2010, 09:20:
Tare am impresia ca are covertizor fara lock-up. Manualul ce zice?
Saint666
Eu as fi trecut la Leganza.
kossak
Sa fi existat in anii '90 automata cu 4 viteza fara lock-up?
Daca pe antichitatea mea de cutie a existat lock-up m-as mira sa nu aiba asta de pe Espero...
argon
QUOTE(einstein1984 @ 16 Aug 2010, 08:17)
Ce ulei foloseste, D2 sau D3?
*



D2, si e cu lockup d'ala, nu inseamna pozitia L la selector?!

In legatura cu consumul, eu l-am dat din manual, chiar nu stiu cat consuma in realitate, motorul nu are nici o bataie sau scursura de ulei, am probat azi dimineata cu motorul rece la 4000 rpm, e curat, nici urma de fum sau miros de ulei la esapament, bujiile de asemenea sunt curate, si au vreo 40.000, am primit la masina si un set noi de bujii Beru in portbagaj.
cj98czh
Ia uite... nu se stie cand ai nevoie de el...

http://www.scribd.com/doc/32615037/ESPERO-rumano


kossak
QUOTE
The torque converter clutch is an electronic clutch that will engage the engine and drivetrain 100%. The TCC is made to engage usually only in the top gear when the car is cruising, not accelerating. The lock up converter will disengage when the accelerator is pressed hard enough. Over time the clutch will wear out especially if the vehicle ever towed anything and was operated in overdrive (the top gear). This will wear the clutch out much sooner.

If you have a tachometer you will see the RPM's drop a few hundred when it engages.


In mod normal cand are loc "lock-up"-ul se simte ca si cum ar schimba intr-o treapta superioara ( de aceea scade putin turatia motorului)
argon
Daca aia e, are, azi m-am plimbat 20 km prin oras, in module eco motorul nu trece sub nici o forma de 2250 rpm, asta inainte sa schimbe, ca in general sta la 1500-1800, unii ar zice subturat, dar nu mi se pare. In modul 'sport' sau cand bag pedala la fund si intra kick-downlu ajunge si la 3500, dar peste nu cred sa fi vazut...asadar apropos de durata de viata a motorului, acelasi motor pe cutie automata tine clar mai mult decat unul pe manuala de care zice cj98czh ca se duce la 250.000 km.

Alta chestie cul pentru femei mai ales, dar si comoda la barbati, la oprirea in panta nu se duce inapoi, sta pe loc fara sa apesi frana, si pleaca inainte cand incepi sa apesi acceleratia, 1 mm inapoi nu nu se duce chiar si la pante destul de mari.
einstein1984
Pai asta face si o manuala, doar ca prajeste ambreiajul. La automata se incinge uleiul.
kossak, la renault au fost si fara Lock up, acuma nu stiu ce tehnologii aveau coreeni.
cj98czh
In sport ar trebui sa schimbe imediat sub limitare.... ca de aia este sport... daca faci kickdown si nu se duce pana sus cu toate ca tu tii piciorul la podea.... ceva nu este in regula...


Cate cutii automate am condus toate faceau asa.... indiferent ca erau de generatie mai veche sau mai noua.... cu piciorul la podea trebuie urcat sus....


Si partea cu plecatul din rampa... asa este la toate automatele.... biggrin.gif


Motorul de 1.8 nu a fost unul rau... dar durata lui de viata in Romania cam acolo era la 250.000 km... peste papa ulei mult.... de ce nu stiu.... dar era un motor care tragea bine .... in schimb pe toti care ii stiu se cam plangeau de consum.... acuma o sa vezi ce si cum....
kossak
QUOTE(argon @ 16 Aug 2010, 10:26)
Alta chestie cul pentru femei mai ales, dar si comoda la barbati, la oprirea in panta nu se duce inapoi, sta pe loc fara sa apesi frana, si pleaca inainte cand incepi sa apesi acceleratia, 1 mm inapoi nu nu se duce chiar si la pante destul de mari.
*



Toate automatele astea cu convertizor fac asa.
De ex la un prieten cu Golf 5 DSG nu e asa, o lasa sa mearga inapoi. Cica este ceva "hill pack" care se poate pune si atunci nu lasa masina inapoi...

E super fain asa cand stai de exemplu in coloana la deal...foarte lejer.
Eu cand stateam mult in coloana puneam maneta in pozitia "winter" sa nu tot schimbe cutia 1-2, ca s-o tina intr-o singura treapta...
argon
QUOTE(cj98czh @ 16 Aug 2010, 10:31)
In sport ar trebui sa schimbe imediat sub limitare.... ca de aia este sport... daca faci kickdown si nu se duce pana sus cu toate ca tu tii piciorul la podea.... ceva nu este in regula...

*


hai 4000, dar nu ajunge la limitare...sunt curios de consumul urban tinand cont de turatia pana in 2200...la motorul asta spre deosebire de 1.5 imi place ca are cuplu repartizat bine la turatie joase.

QUOTE(cj98czh @ 16 Aug 2010, 10:31)
Motorul de 1.8 nu a fost unul rau... dar durata lui de viata in Romania cam acolo era la 250.000 km... peste papa ulei mult.... de ce nu stiu.... dar era un motor care tragea bine .... in schimb pe toti care ii stiu se cam plangeau de consum.... acuma o sa vezi ce si cum....
*


la manuale, la automate iese din discutie exploatarea defectuasa a utilizatorului, deci eu zic ca tine mai mult, stiu la cel de la firma, tot 1.8, de cand da la rece cu ful albastru la pornire mai merge 50.000 fara nici o probleme, ori asta inca nu da cu fum niciodata.
Andy_ACS
Sa intelegem ca iti place mai mult Espero-ul asta nou decat ala vechi al tau?

cj98czh
DIferenta intre ele este de vreo 10 nm maxim.... consumul va fi pe masura... adica mare.... nu stiu Daewoo cu automata care sa consume decent.... toate halesc la greu.... cum ti-am aratat ca se plang si cei de pe GM club....
argon
atunci probabil urmeaza gaz.
M.C.
Daca bagi acceleratia in podea,trebuie sa ajunga pina in limitare.
Probabil ca nu o lasi tu sa se duca pina acolo,ti-e mila de ea.
Iar la majoritatea masinilor,cind faci treaba asta iti taie si A/C- ul,ca sa poti beneficia de puterea maxima a motorului.
Oricum,fii pregatit pentru un consum mai mare la asta cu automata.
cj98czh
Sa inteleg ca vei vinde soarecul si asta de fapt este pt. d-na Argon? dar nu vrei sa spui inca? biggrin.gif
argon
sa vad intai cum e cu consumul 04.gif sper sa nu fie miturile adevarate blush.gif uleiul la cutie se schimba complicat oare? zicea cineva ca doar in service daewoo se face operatiunea, si filtrul ala de se schimba cu uleiul e o groaza de bani.
cj98czh
La automate nu este loc de eroare... ori in reprezentanta si musai mecanic care a mai facut asta... ori la unii specializati in cutii automate..... daca belesti cutia slabe sanse sa gasesti meseriasi sa ti-o repuna in parametrii si daca gasesti te costa mult...


Te-am intrebat mai sus dar nu ai raspuns.... manualul zice ca uleiul la motorul de 1.8 se schimba la fiecare 5000 km sau 3000 daca se umbla in oras??? mi se pare foarte putin....
einstein1984
E mai complicat de facut nivelul de ulei la o automata. Si eu as zice sa cauti un mecanic care a mai facut asta.
bucatzel
Sunt sigur ca e plin de experti in cutii automate in deva. biggrin.gif

@argon.
Serios acum... pen' ce ti-o trebuit hautomata? Oricat de ieftina ar fi fost...
hitman1234
io tot nu pricep ce faci cu 3 masini la 2 carnete..ca da cu virgula..
M.C.
QUOTE(hitman1234 @ 16 Aug 2010, 13:27)
io tot nu pricep ce faci cu 3 masini la 2 carnete..ca da cu virgula..
*


Hai bre,ce o fi asa greu de priceput? icon_mrgreen.gif
Matizul il pune in portbagajul limuzinei si va fi folosit ca roata de rezerva! crazys4.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.