Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
driverx
Cand cumperi hmmmm...cum sa ii zic....TEHNOLOGIE .....cu scopul de a reduce costurile, intai trebuie sa se amortizeze ca sa ramai cu ceva bani in plus.....nu?
Merced
Numai pentru noi o fi logica treaba asta?
argon
ramane satisfactia de a vedea consumul mai mic, pentru restul exista Mastercard.
dr_mKe
Nu renunta argonelu' la limzina, Matizul este pentru altcineva tongue.gif
eXtenSion
Dar atunci de ce ai luat Matizul? huh.gif
argon
QUOTE(argon @ 18 Apr 2010, 20:31)
a vedea consumul mai mic
*



icon_mrgreen.gif
driverx
QUOTE(dr_mKe @ 18 Apr 2010, 20:39)
.... Matizul este pentru altcineva  tongue.gif
*



Pentru copil? Cand va creste mare?
argon
primele impresii...e fun de condus in oras, desi ambreiajul are cursa cam mare pentru gusturile mele,daca turezi ascutitoarea corespunzator, se misca neasteptat de bine pana in 60-70 km/h, insonorizarea cam lipseste, parca-i fi in Logan Ambiance, in mare e OK...interiorul e ca nou, a avut intotdeauna huse, eu le-am dat jos ca nu le suport. E varianta de 52 de cai, ca ulterior l-au facut de 48.

PS si mai are inchidere centralizata si alarma, ceva belea luandu-ma dupa telecomenzi icon_mrgreen.gif
Laurentziu83
Bre argoane, tu mi-ai furat masina. E identica cu fostul meu Matiz, actualmente ramas la tatal meu, dar pe care il mai birjaresc si eu pe unde n-am chef sa nenorocesc Megane-ul.
Sa-l duci aici sa vezi ce poate. biggrin.gif

Da' parca nu iti placea cand scriam de bine de Matiz pe vremuri, ziceai ca-i ascutitoare, ca-i naspa, etc. radmasa.gif
argon
in oras e bun, am devenit fan deuu wub.gif
C@talin
pff si matiz ? sa vezi acuma fabrica de combustibil biggrin.gif
dr_mKe
Nici o grija, voi trece mult mai des pe el pe la garaj de-acum icon_mrgreen.gif
Laurentziu83
Daca zici ca e din 2004, normal e euro 2. Uita-te ori la cheia de contact, daca are o bulina rosie pe marginea plasticului dinspre insertia metalica (cipul de la imobilizator, euro 2 nu are asa ceva), ori la motor, daca are delcou. Cele euro 2 au delcou, de la euro 3 s-a trecut la bobine pe fiecare bujie. Bobinele sunt montate pe capacul de la chiulasa la euro 3. Euro 2 are o singura bobina, a carei fisa e fisa centrala la delcou.
Oricum, daca e euro 2, zi bodaproste, consuma mai putin, trage mai bine si nu vei avea probleme cu motorul, gen check aprins sau mai stiu eu ce. Eu in afara de un senzor picat pe masina si de simeringurile de supape duse care se manifesta prin consum de ulei, n-am avut probleme la el, mufa de diagnoza are pamant pe ea.
In rest, am fost mult mai multumit de Matiz decat am fost multumit de Clio-ul de l-am avut ulterior. De Megane nu zic nimic, e alta clasa.
argon
are o singura bobina, inseamna ca e euro 2, cel mai fasnet Matiz...ciudat totusi, nu era obligativitatea E3 in 2004?
sorin1983
La noi a fost vreodata obligatorie o anumita norma? smile.gif
argon
normal, de la 1 ianuarie 2007 nu mai avea nimeni voie sa fabrice Euro 3, si de la 1 ian. 2004 euro 2, o fi fost fabricata la sf. lui 2003 si inmatriculata in 2004.
dr_mKe
Argoane, maine tre sa vin sa-ti vad shoarecu' si sa-i fac niste poze, le pun la mine pe jurnal, iar stau toti pe jurnalul tau tongue.gif
Merced
Io zic sa il pilotezi un pic pe "shoarec", poate reusesti sa-l rastorni pe o parte. 04.gif
dr_mKe
Nici pomeneala ca se rastoarna destul de usor wacko.gif
Laurentziu83
De-abia in 2005 s-a introdus euro 3 la matiz
bucatzel
Sper ca-i faci jurnal de bord separat. Sa nu cumva sa confundam limuzina cu supersportiva.
argon
este deja un topic cu alt Matiz, e mai bine aici.

__________________________

shimb ulei+filtru - 70 ron, si o poza cu piticenia mellow.gif cu toate astea cu doctoru in dreapta ajunge usor la 130 km/h , jar mananca.
eduardsebe
coane argon...l-ai luat ca se parcheaza mai usor ca limuzina este?
il parchezi precum fierul de calcat icon_mrgreen.gif
Laurentziu83
Sper ca nu lasi uleiul ala in motor la iarna, sa vezi ce marmelada se face in baia de ulei.
Am pus si eu odata 10w30 si iarna de-abia invartea saracul demaror.
Poza ai facut-o imediat cand se schimba filtrul de ulei? Vad ca lipseste rezonatorul si admisia de aer din peisaj.

Daca vrei sa faci o treaba misto dupa ce ai schimbat uleiul, eventual si filtrul de aer, demontezi frumos tubul de plastic de la intrarea din clapeta de acceleratie, tii clapeta deschisa, pulverizezi spray curatitor de frane pe acolo, apoi cu o carpa cureti, mai ales in zona de etansare a clapetei de acceleratie, sigur e funingine acolo.
Dupa aceea, desfaci IAC-ul (motorasul pas-cu-pas), ii cureti si lui varful cu acelasi spray, dupa care pulverizezi spray in zona lui de lucru. Apoi cu o carpa infipta intr-o surubelnita subtire bagi acolo si cureti toata mizeria. Strangi totul la loc, dupa care desfaci capacul de la cutia de sigurante de langa baterie si scoti a 3-a sau a 4-a siguranta de jos, corespunzatoare lui ECM (calculatorul de injectie), pentru cateva secunde, dupa care o pui la loc.
Dupa care, cu toate montate, te sui la loc, pui contactul 10 secunde, il iei pentru 10 secunde, dupa care pornesti motorul si il lasi minim 1 minut la relanti, sa se stabilizeze turatia. Apoi dai drumul la aerul conditionat pentru cateva minute, dupa care il opresti. Eventual mergi putin cu aerul pornit in trafic.
Si gata.
Sa nu uiti sa schimbi si filtrul de benzina anual sau la 15-20 de mii de km.
argon
nu-l tin mult, e de sacrificiu, sa curete prin motor, ca a mers cu Aral neschimbat la timp, dupa o sa pun ceva calumea. Am demontat rezonatorul sa ajung la filtru de ulei, cu toate astea abia am reusit, si pe dedesubt nu se poate ca la Espero unde chiar n'ai nici o sansa pe deasupra.

QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Apr 2010, 15:18)
Daca vrei sa faci o treaba misto
*



nu m-as baga ca merge rotund, ralanti fix, se accelereaza bine. Unde e filtrul de benzina?
dr_mKe
Eh, n-a ajuns la 130 la fel de repede ca si limuzina tongue.gif [attachmentid=1627614520]
Maskatu
Frumos matizul, cu toate ca ai zis ca nu esti de acord cu daewoo-ul oltenesc...

Ai apucat sa strangi suruburile rotii la cuplu? biggrin.gif Vad ca deja ai schimbat uleiul si filtrul. Care ramane in garaj, espero sau matizul?

PS cand iti cumperi si cielo? biggrin.gif
dr_mKe
Cand e urat afara i-l tin eu in portbagaj la Logan tongue.gif
C@talin
QUOTE(Maskatu @ 19 Apr 2010, 16:33)


PS cand iti cumperi si cielo?  biggrin.gif
*



io cred ca damas urmeaza icon_mrgreen.gif radmasa.gif
driverx
Dar nu inainte de Tico.
dr_mKe
Daca-si ia Damas, al naibii sa fiu de nu-i sudam diferentialul si-l facem Drift Machine radmasa.gif
driverx
Io cred ca moare motoru'. Nu e in stare sa invinga aderenta de la 2 roti.
Maskatu
Damas e un fel de tico cu portbagaj mai mare. radmasa.gif
Merced
Drift cu Damas va trebuie, nici juma' de "cerculetz" nu faci si se rastoarna. radmasa.gif
kog
o Nubira e faina. Are o profa de la mine de la faculta wub.gif
Maskatu
Pana la urma cat a costat matizul? Si il rog pe argon sa schimbe titlul, ca doar nu valoreaza ambele limuzine 2000 de euro la un loc... cel putin asa se intelege din titlu. blush.gif

Sau sa scrie Limuzinele mele de 2000 de euro bucata. biggrin.gif
argon
asa, 2000 euro / bucata tongue.gif

Azi am folosit aerul condtionat, raceste bine, dar de unde frate basmele ca o ia inapoi cu aerul pornit, sau nu trage, etc etc?! blink.gif trage cam tot la fel, ceea ce mi se pare si normal, compresorul e 1/3 din marimea celui de Espero de exemplu..ma si mir, ca e destul de eficient, o fi din cauza volumului mai redus al interiorului.

Sau Matizul E4 e lesinat si de acolo vin basmele?
FLP
Nu argon, esti tu doar f laudaros si ce e la tine in curte nu se compara cu ce au altii.

In alta ordine de idei un Matiz din asta imi face si mie cu ochiu, ptr a fi folosit ca a doua masina. Ieftin si bun.
argon
eu laudaros? l-am dus pe doctoru' si poate confirma, sau si el e laudaros? frustrat.gif

ca sa vezi ca nu-s lauidaros, are bube, priza de bricheta nu merge, si nu are cheie de roti wacko.gif
FLP
Laudaros e cel mai cuminte termen care mi-a venit in creier. Daca zic altfel zici ca am ceva cu tine
argon
si nu ai? hartuitorule blink.gif
Ov
sa-ti traiasca bebelul, frumos foc. Asta chiar e o masina care merita fiecare banut
einstein1984
O vara intreaga am facut naveta in pipera cu una din asta. Fara AC, cu suspensia spate parca facuta din cozi de matura, ruliu ca titanicul intr-o furtuna din pacific (tongue.gif), frane din parti, dar uimitor de spatioasa pentru marimea ei.
argon
suspensia spate e ciudata...noroc ca are amortizoare aproape noi, tot cam salta curul, dar pe fata sta bine, are o bara stabilizatoare groasa cat 2 de Espero si 3 de Dacie, si ditamai strut bar-ul intre oale.
einstein1984
Altfel era moartea pe roti.
Maskatu
Este bine ca s-au gandit sa monteze strut bar la toate modelele, chiar si la versiunile de baza. Pe langa asta toate au faruri cu reglaj electric. Ce ma enerveaza pe mine este ca nu au temorizare la stergatoare... cel putin cea cu care am mers eu nu avea. Asa este la toate sau doar la cele ieftine?
maryus_83
Si eu tot varianta E A/C ca a lui Argon am avut si nu avea temporizator. In schimb avea reglaj oglinzi din interior. smile.gif
Saint666
Sa o stapanesti sanatos... Dar daca nu vedem consum de 6% in Deva si 3-4 in afara tot degeaba biggrin.gif .
Sunt curios daca o bara stabilizatoare mai groasa ar schimba ceva in bine la coreeana mea.
argon
da ce are acum? oricum nu gasesti mai groasa la Kalos.
Saint666
Mai putin ruliu la schimbari rapide de directie. ( zic de acum ca nu stiu sigur ce componenta a suspensie influenteaza acest comportament in cea mai mare masura ) . Stiu ( banuiesc ) ca nu o sa gasesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.