driverx
18 Apr 2010, 20:18
Cand cumperi hmmmm...cum sa ii zic....TEHNOLOGIE .....cu scopul de a reduce costurile, intai trebuie sa se amortizeze ca sa ramai cu ceva bani in plus.....nu?
Merced
18 Apr 2010, 20:21
Numai pentru noi o fi logica treaba asta?
ramane satisfactia de a vedea consumul mai mic, pentru restul exista Mastercard.
dr_mKe
18 Apr 2010, 20:39
Nu renunta argonelu' la limzina, Matizul este pentru altcineva
eXtenSion
18 Apr 2010, 20:39
Dar atunci de ce ai luat Matizul?
QUOTE(argon @ 18 Apr 2010, 20:31)
driverx
18 Apr 2010, 20:41
QUOTE(dr_mKe @ 18 Apr 2010, 20:39)
.... Matizul este pentru altcineva
Pentru copil? Cand va creste mare?
primele impresii...e fun de condus in oras, desi ambreiajul are cursa cam mare pentru gusturile mele,daca turezi ascutitoarea corespunzator, se misca neasteptat de bine pana in 60-70 km/h, insonorizarea cam lipseste, parca-i fi in Logan Ambiance, in mare e OK...interiorul e ca nou, a avut intotdeauna huse, eu le-am dat jos ca nu le suport. E varianta de 52 de cai, ca ulterior l-au facut de 48.
PS si mai are inchidere centralizata si alarma, ceva belea luandu-ma dupa telecomenzi
Laurentziu83
18 Apr 2010, 20:59
Bre argoane, tu mi-ai furat masina. E identica cu fostul meu Matiz, actualmente ramas la tatal meu, dar pe care il mai birjaresc si eu pe unde n-am chef sa nenorocesc Megane-ul.
Sa-l duci
aici sa vezi ce poate.
Da' parca nu iti placea cand scriam de bine de Matiz pe vremuri, ziceai ca-i ascutitoare, ca-i naspa, etc.
in oras e bun, am devenit fan deuu
C@talin
18 Apr 2010, 21:09
pff si matiz ? sa vezi acuma fabrica de combustibil
dr_mKe
18 Apr 2010, 21:16
Nici o grija, voi trece mult mai des pe el pe la garaj de-acum
Laurentziu83
18 Apr 2010, 21:19
Daca zici ca e din 2004, normal e euro 2. Uita-te ori la cheia de contact, daca are o bulina rosie pe marginea plasticului dinspre insertia metalica (cipul de la imobilizator, euro 2 nu are asa ceva), ori la motor, daca are delcou. Cele euro 2 au delcou, de la euro 3 s-a trecut la bobine pe fiecare bujie. Bobinele sunt montate pe capacul de la chiulasa la euro 3. Euro 2 are o singura bobina, a carei fisa e fisa centrala la delcou.
Oricum, daca e euro 2, zi bodaproste, consuma mai putin, trage mai bine si nu vei avea probleme cu motorul, gen check aprins sau mai stiu eu ce. Eu in afara de un senzor picat pe masina si de simeringurile de supape duse care se manifesta prin consum de ulei, n-am avut probleme la el, mufa de diagnoza are pamant pe ea.
In rest, am fost mult mai multumit de Matiz decat am fost multumit de Clio-ul de l-am avut ulterior. De Megane nu zic nimic, e alta clasa.
are o singura bobina, inseamna ca e euro 2, cel mai fasnet Matiz...ciudat totusi, nu era obligativitatea E3 in 2004?
sorin1983
18 Apr 2010, 21:37
La noi a fost vreodata obligatorie o anumita norma?
normal, de la 1 ianuarie 2007 nu mai avea nimeni voie sa fabrice Euro 3, si de la 1 ian. 2004 euro 2, o fi fost fabricata la sf. lui 2003 si inmatriculata in 2004.
dr_mKe
18 Apr 2010, 21:50
Argoane, maine tre sa vin sa-ti vad shoarecu' si sa-i fac niste poze, le pun la mine pe jurnal, iar stau toti pe jurnalul tau
Merced
18 Apr 2010, 21:54
Io zic sa il pilotezi un pic pe "shoarec", poate reusesti sa-l rastorni pe o parte.
dr_mKe
18 Apr 2010, 22:37
Nici pomeneala ca se rastoarna destul de usor
Laurentziu83
19 Apr 2010, 07:08
De-abia in 2005 s-a introdus euro 3 la matiz
bucatzel
19 Apr 2010, 11:05
Sper ca-i faci jurnal de bord separat. Sa nu cumva sa confundam limuzina cu supersportiva.
este deja un topic cu alt Matiz, e mai bine aici.
__________________________
shimb ulei+filtru - 70 ron, si o poza cu piticenia
cu toate astea cu doctoru in dreapta ajunge usor la 130 km/h , jar mananca.
eduardsebe
19 Apr 2010, 15:14
coane argon...l-ai luat ca se parcheaza mai usor ca limuzina este?
il parchezi precum fierul de calcat
Laurentziu83
19 Apr 2010, 15:18
Sper ca nu lasi uleiul ala in motor la iarna, sa vezi ce marmelada se face in baia de ulei.
Am pus si eu odata 10w30 si iarna de-abia invartea saracul demaror.
Poza ai facut-o imediat cand se schimba filtrul de ulei? Vad ca lipseste rezonatorul si admisia de aer din peisaj.
Daca vrei sa faci o treaba misto dupa ce ai schimbat uleiul, eventual si filtrul de aer, demontezi frumos tubul de plastic de la intrarea din clapeta de acceleratie, tii clapeta deschisa, pulverizezi spray curatitor de frane pe acolo, apoi cu o carpa cureti, mai ales in zona de etansare a clapetei de acceleratie, sigur e funingine acolo.
Dupa aceea, desfaci IAC-ul (motorasul pas-cu-pas), ii cureti si lui varful cu acelasi spray, dupa care pulverizezi spray in zona lui de lucru. Apoi cu o carpa infipta intr-o surubelnita subtire bagi acolo si cureti toata mizeria. Strangi totul la loc, dupa care desfaci capacul de la cutia de sigurante de langa baterie si scoti a 3-a sau a 4-a siguranta de jos, corespunzatoare lui ECM (calculatorul de injectie), pentru cateva secunde, dupa care o pui la loc.
Dupa care, cu toate montate, te sui la loc, pui contactul 10 secunde, il iei pentru 10 secunde, dupa care pornesti motorul si il lasi minim 1 minut la relanti, sa se stabilizeze turatia. Apoi dai drumul la aerul conditionat pentru cateva minute, dupa care il opresti. Eventual mergi putin cu aerul pornit in trafic.
Si gata.
Sa nu uiti sa schimbi si filtrul de benzina anual sau la 15-20 de mii de km.
nu-l tin mult, e de sacrificiu, sa curete prin motor, ca a mers cu Aral neschimbat la timp, dupa o sa pun ceva calumea. Am demontat rezonatorul sa ajung la filtru de ulei, cu toate astea abia am reusit, si pe dedesubt nu se poate ca la Espero unde chiar n'ai nici o sansa pe deasupra.
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Apr 2010, 15:18)
Daca vrei sa faci o treaba misto
nu m-as baga ca merge rotund, ralanti fix, se accelereaza bine. Unde e filtrul de benzina?
dr_mKe
19 Apr 2010, 15:30
Eh, n-a ajuns la 130 la fel de repede ca si limuzina
[attachmentid=1627614520]
Maskatu
19 Apr 2010, 15:33
Frumos matizul, cu toate ca ai zis ca nu esti de acord cu daewoo-ul oltenesc...
Ai apucat sa strangi suruburile rotii la cuplu?
Vad ca deja ai schimbat uleiul si filtrul. Care ramane in garaj, espero sau matizul?
PS cand iti cumperi si cielo?
dr_mKe
19 Apr 2010, 15:34
Cand e urat afara i-l tin eu in portbagaj la Logan
C@talin
19 Apr 2010, 15:41
QUOTE(Maskatu @ 19 Apr 2010, 16:33)
PS cand iti cumperi si cielo?
io cred ca damas urmeaza
driverx
19 Apr 2010, 15:45
Dar nu inainte de Tico.
dr_mKe
19 Apr 2010, 15:46
Daca-si ia Damas, al naibii sa fiu de nu-i sudam diferentialul si-l facem Drift Machine
driverx
19 Apr 2010, 15:48
Io cred ca moare motoru'. Nu e in stare sa invinga aderenta de la 2 roti.
Maskatu
19 Apr 2010, 16:00
Damas e un fel de tico cu portbagaj mai mare.
Merced
19 Apr 2010, 16:01
Drift cu Damas va trebuie, nici juma' de "cerculetz" nu faci si se rastoarna.
o Nubira e faina. Are o profa de la mine de la faculta
Maskatu
19 Apr 2010, 16:05
Pana la urma cat a costat matizul? Si il rog pe argon sa schimbe titlul, ca doar nu valoreaza ambele limuzine 2000 de euro la un loc... cel putin asa se intelege din titlu.
Sau sa scrie
Limuzinele mele de 2000 de euro bucata.
asa, 2000 euro / bucata
Azi am folosit aerul condtionat, raceste bine, dar de unde frate basmele ca o ia inapoi cu aerul pornit, sau nu trage, etc etc?!
trage cam tot la fel, ceea ce mi se pare si normal, compresorul e 1/3 din marimea celui de Espero de exemplu..ma si mir, ca e destul de eficient, o fi din cauza volumului mai redus al interiorului.
Sau Matizul E4 e lesinat si de acolo vin basmele?
Nu argon, esti tu doar f laudaros si ce e la tine in curte nu se compara cu ce au altii.
In alta ordine de idei un Matiz din asta imi face si mie cu ochiu, ptr a fi folosit ca a doua masina. Ieftin si bun.
eu laudaros? l-am dus pe doctoru' si poate confirma, sau si el e laudaros?
ca sa vezi ca nu-s lauidaros, are bube, priza de bricheta nu merge, si nu are cheie de roti
Laudaros e cel mai cuminte termen care mi-a venit in creier. Daca zic altfel zici ca am ceva cu tine
si nu ai? hartuitorule
sa-ti traiasca bebelul, frumos foc. Asta chiar e o masina care merita fiecare banut
einstein1984
19 Apr 2010, 19:13
O vara intreaga am facut naveta in pipera cu una din asta. Fara AC, cu suspensia spate parca facuta din cozi de matura, ruliu ca titanicul intr-o furtuna din pacific (
), frane din parti, dar uimitor de spatioasa pentru marimea ei.
suspensia spate e ciudata...noroc ca are amortizoare aproape noi, tot cam salta curul, dar pe fata sta bine, are o bara stabilizatoare groasa cat 2 de Espero si 3 de Dacie, si ditamai strut bar-ul intre oale.
einstein1984
19 Apr 2010, 19:22
Altfel era moartea pe roti.
Maskatu
19 Apr 2010, 19:32
Este bine ca s-au gandit sa monteze strut bar la toate modelele, chiar si la versiunile de baza. Pe langa asta toate au faruri cu reglaj electric. Ce ma enerveaza pe mine este ca nu au temorizare la stergatoare... cel putin cea cu care am mers eu nu avea. Asa este la toate sau doar la cele ieftine?
maryus_83
19 Apr 2010, 19:45
Si eu tot varianta E A/C ca a lui Argon am avut si nu avea temporizator. In schimb avea reglaj oglinzi din interior.
Saint666
19 Apr 2010, 19:53
Sa o stapanesti sanatos... Dar daca nu vedem consum de 6% in Deva si 3-4 in afara tot degeaba
.
Sunt curios daca o bara stabilizatoare mai groasa ar schimba ceva in bine la coreeana mea.
da ce are acum? oricum nu gasesti mai groasa la Kalos.
Saint666
19 Apr 2010, 20:33
Mai putin ruliu la schimbari rapide de directie. ( zic de acum ca nu stiu sigur ce componenta a suspensie influenteaza acest comportament in cea mai mare masura ) . Stiu ( banuiesc ) ca nu o sa gasesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.