Cert e că mărcile astea 2 sunt în capetele opuse ale clasamentelor de fiabilitate. A, și de dragul diversității, vă sugerez să începeți să atacați și Mitsubishi, nu doar Honda...
Alex4u
9 Jul 2011, 09:40
cu toate ca hdi sunt motoare foarte fiabile atata timp cat pui motorina de calitate nu ai prb cu ele..spun asta ca am pe cineva care lucreaza la eurial aici si stiu masini la 400+ de mii km ...aici ma refer la boxer/expert/partner care mergeau fara probleme..din cate stiu eu 307 are aceeasi boala ca si 206 si anume distruge puntea spate
cdadan
9 Jul 2011, 10:04
QUOTE(C a t a l i n @ 9 Jul 2011, 08:52)
Cert e că mărcile astea 2 sunt în capetele opuse ale clasamentelor de fiabilitate. A, și de dragul diversității, vă sugerez să începeți să atacați și Mitsubishi, nu doar Honda...
- link? - n-ar avea farmec, Mitsu sunt masini cinstite. Avem nevoie de un motiv mai bun.
Alex: la dube si camioane se contorizeaza altfel km. Alea sunt facute sa tina mult.
4x4
9 Jul 2011, 10:12
Mitsubishi sunt ce erau acuma ceva vreme masinile germane. Bine gandite, bine construite si fiabile. A da, si placut de condus.
ZTV
9 Jul 2011, 11:16
QUOTE(C a t a l i n @ 9 Jul 2011, 07:52)
Cert e că mărcile astea 2 sunt în capetele opuse ale clasamentelor de fiabilitate. A, și de dragul diversității, vă sugerez să începeți să atacați și Mitsubishi, nu doar Honda...
aici faci o mare greseala....pe mitsu forum, exista un jutilizator care are un galant din 1988, 2.0i, benzinar. Are 612000 de km la bord, si motorul inca e nedesfacut !!! Tata lui e proprietar din '95.
6000, din 2006, dar mai lasa daca discutai. La mine era si distanta destul de mare. Singura problema era un usor tacanit la pornire al volantei. Dar era dispus sa scada pretul volantei. Motoarele HDI sunt garantate 900.000 - 1.000.000 km. Masinile de la firma unde am lucrat aveau specificat in certificatul de garantie acest lucru. Bineinteles, cu respectarea conditiilor de intretinere si exploatare. Acum au in jur de 350.000 si merg ca atunci cand erau noi, nu tacane aiurea, nu scot fum ca alte modele, gazele ies foarte bine la ITP. Nu s-a intervenit in nici un fel la ele. Daca ai de unde sa iei un carnet de intretinere, citeste planurile de revizii. Ai sa vezi ca nu se compara cu alte masini. Preturile nu sunt asa mari cum discuta lumea prin targ. Eu am mers la fiecare revizie la reprezentanta Citroen si erau preturi decente pentru o reprezentanta, plus ca-si faceau treaba bine, stateai pe langa masina si orice le spuneai, verificau fara sa faca mofturi. Inca un sfat, pe care l-am primit si eu de la cei care cunosc mai mult despre Peugeot, Citroen, chiar si Renault: nu te arunca la cele albe, indiferent ca sunt HB sau SW, in Franta sunt folosite foarte mult pe taxi, firme de curierat sau orice alt transport, in domeniul medical, gen ambulante cum sunt si pe la noi. Daca este luata de noua de la noi, merge. Ai sa vezi ca e netul plin de masini albe, unele chiar au gaurile de la placile de autorizare pe aripile fata.
QUOTE(Alex4u @ 9 Jul 2011, 10:40)
cu toate ca hdi sunt motoare foarte fiabile atata timp cat pui motorina de calitate nu ai prb cu ele..spun asta ca am pe cineva care lucreaza la eurial aici si stiu masini la 400+ de mii km ...aici ma refer la boxer/expert/partner care mergeau fara probleme..din cate stiu eu 307 are aceeasi boala ca si 206 si anume distruge puntea spate
Ai dreptate, motorina trebuie sa fie buna, nu bagi tot felul de scursuri. TDI-ul este preferat foarte mult si pentru treaba asta. 207 si 307 nu au aceeasi boala ca 206 pentru ca nu au punte spate cu bare de torsiune. Este punte normala, cu arcuri elicoidale. La 206, fiind pe bara de torsiune, exista niste rulmenti cu ace pe puntea spate care nu sunt protejati deloc. Tot praful, apa si mizeria intra la ei, se gripeaza pe punte si distrug axul.
la E46 i-am dat de nenumarate ori 6-7000 rpm,nu am auzit zgomot de lant sau alte belele...320i ....lantul si patinele se verifica,de regula,in jur de 160oookm... si DA...asa cica:cureaua e mai silentioasa dar MULT MAI NESIGURA DECAT LANT-ul...
LE: un e46 in mintile lui nu cred sa sara de 6000europeni....un 320i e aur si mai sfant decat un 1.8 diesel(de pe e36) sau 2.5d de la s5 incolo !
Nu mai compara BMW-ul cu Opelul,la opel intinzatorul zici ca e de jucarie,nu tine mai mult de 150 000 de km,ca romanii merg cu tacaneala in cap e alta poveste.Romanii merg fix asa
, " e pe lant,nu se schimba".
Dupa schimbare suna cam asa
, aceeasi treaba e valabila si la 1.3 cdti
cdadan
9 Jul 2011, 12:30
QUOTE(ZTV @ 9 Jul 2011, 12:16)
galant din 1988, 2.0i, benzinar. Are 612000 de km la bord, si motorul inca e nedesfacut !!!
Si eu aveam o strabunica, a trait 137 ani. Ia-o de buna, oricum n-ai cum sa verifici.
C a t a l i n
9 Jul 2011, 13:08
QUOTE(ZTV @ 9 Jul 2011, 12:16)
aici faci o mare greseala....
Ce mare greșeală fac?
Mai bine recunoaște că n-ai priceput ce am zis.
PaulT
9 Jul 2011, 13:15
Mai in clar, cele doua marci din capetele clasamentului sunt Peugeot (coada) si Honda (top). Afirmatia nr 2 nu avea legatura cu vreo problema de fiabilitate a Mitsubishi-ului... Dimpotriva. Acum probabil este mai clar.
cdadan
9 Jul 2011, 13:16
Link?
PaulT
9 Jul 2011, 13:18
@cdadan - Eu am tradus ce a vrut sa spuna C a t a l i n . Sper ca mi-a iesit..
argon
9 Jul 2011, 13:18
Mi s-o acrit de cautat Loganuri, efectiv numai rahaturi, cum era si ala de mi l-o recomandat doctoru, pocnite, revopsite, batjocorite, si daca e unul cat de cat, apai cere un pret de nu o sa-l vanda veci. Asa ca, optiunile s-au diversificat spre VW si Seat.
C a t a l i n
9 Jul 2011, 13:20
Seat? Seat Break?
Mai bine Skoda.
argon
9 Jul 2011, 13:24
Nu neaparat break, poate fi si berlina.
C a t a l i n
9 Jul 2011, 13:27
Cât timp are hayon, ca Octavia, înțeleg, dar altfel, cum să treci de la break la berlină?
C@talin
9 Jul 2011, 13:30
parcu nostru auto plin de seaturi,se strica zilnic cate ceva la ele si chiar si astea noi,ba curge antigel ba miroase a ambreiaj.ba scoate fum .sunt beton ce sa mai
Markos
9 Jul 2011, 13:31
argoane, ridica suma pana la 7000 si cauta o Octavia în mintile ei. parerea mea.
C a t a l i n
9 Jul 2011, 13:34
QUOTE(argon @ 9 Jul 2011, 14:18)
Mi s-o acrit de cautat Loganuri, efectiv numai rahaturi...
Au probleme mari pe linia de producție: codul de eroare începe cu "merdre". La fel și la Duster și Sandero.
Top fiabilitate ADAC 2011: (am luat doar clasele unde se gasesc atat pejo cat si hondica)
mica: 207 loc 2, Jazz loc 20 compacta: 308 loc 3, Civic loc 22
Ontopic: Octavia e una, Octavia Tour e altceva. Cum sa dai 7000 pe o Octavia Tour? Cumnatu-meu si-a luat anul trecut o Octavia 2, in state buna, cu 5500. Atat doar ca e d-aia 1.6 mpi.
Markos
9 Jul 2011, 13:57
Era doar un exemplu, ca mi-a placut tunul ala. N-am zis sa fie neaparat Tour. O2 ar fi ideala.
Cu cat mai noua, cu atat mai bine.
cdadan
9 Jul 2011, 13:59
dr_mKe
9 Jul 2011, 14:31
Marian are un prieten cu o Toyota Camry care are cam 500.000 km la bord, singura interventie mecanica la motor au fost simeringurile de supape Asta se poate verifica
Mare parte din TDI-uri functioneaza cu motorina de TIR, lucru perfect adevarat.
Alt lucru perfect adevarat este ca-n .ro masinile sunt prost intretinute. Lucrurile s-au mai schimbat, masinile sunt duse in service la intervalele stabilite, insa restul este lasat de pomana. Cunosc inclusiv exemple de pe forum
In plus unii se imbata cu apa rece doar cand vad sigla unei anumite marci. Fiecare marca are anumite motoare & modele bullet proof, iar altele sunt mai mult sau mai putin din categoria petarde. Fara exceptie.
argon
9 Jul 2011, 14:43
QUOTE(C@talin @ 9 Jul 2011, 14:30)
parcu nostru auto plin de seaturi,se strica zilnic cate ceva la ele si chiar si astea noi,ba curge antigel ba miroase a ambreiaj.ba scoate fum .sunt beton ce sa mai
Pai daca le intretine bunica lu dan, aia de 137 de ani, cred si eu.
mk2
9 Jul 2011, 15:06
Japonezele sunt fiabile in cazul benzinarelor. La diesel sunt la fel de pacatoase ca si restul.
Saint666
9 Jul 2011, 16:19
Argon, daca tot zici ca ai cautat de ti s-a acrit, ai idee daca o sa gasesc pe la ~6200E un MCV de 85hp cu 7 locuri? A se citi, o masina, nu o caruta. Vad o multime din Arges si aproape deloc din Bucuresti. E ceva acolo? E patria lor sau e patria samsarilor?
Prea multi bani pentru o masina de conceptie veche(parca din 98 se trage)
QUOTE(Saint666 @ 9 Jul 2011, 16:19)
Argon, daca tot zici ca ai cautat de ti s-a acrit, ai idee daca o sa gasesc pe la ~6200E un MCV de 85hp cu 7 locuri? A se citi, o masina, nu o caruta. Vad o multime din Arges si aproape deloc din Bucuresti. E ceva acolo? E patria lor sau e patria samsarilor?
E pe naiba, daca vii la noi in targ,samsari unul si unul si majoritatea de Bucuresti cumparate de la cine stie ce firma.Eu am cumparat solenza de Bucuresti
C a t a l i n
9 Jul 2011, 18:55
1996
Merced
9 Jul 2011, 18:57
Tour sunt muuult mai prost lucrate, trecand peste conceptia veche. Au taiat din costuri masiv la masinile alea. Nu m-as atinge de una doar pentru ca are anul de fabricatie mai recent, mai bine as cauta una de prin 2001 in mintile ei.
argon
9 Jul 2011, 19:07
Am vazut diferenta intre Astra ala nemtesc pana in 2004 vs Astra Clasic ala ce se vindea pana nu demult pe la noi, doar aduce a aceasi masina, dar la materiale si calitate nici nu se aseamana, Astra Clasic e un Logan mai spalat, acelasi rhturi de plastice, greieri si imbinari.
QUOTE(Saint666 @ 9 Jul 2011, 17:19)
Argon, daca tot zici ca ai cautat de ti s-a acrit, ai idee daca o sa gasesc pe la ~6200E un MCV de 85hp cu 7 locuri? A se citi, o masina, nu o caruta. Vad o multime din Arges si aproape deloc din Bucuresti. E ceva acolo? E patria lor sau e patria samsarilor?
Da gasesti, din ce vad pe net, ca pe aici nu stiu daca e un MCV de vanzare, in tot judetul, si fara AC, in arges vad ca e plin de ele
Merced
9 Jul 2011, 19:11
Patria dricurilor, ce sa zic. Daca gasesti ceva ce pare interesant sa dai un semn ca sa ma duc sa-mi dau si eu cu parerea.
La Opel-uri parca diferenta e mult mai mica. Serios.
vallyyy
9 Jul 2011, 19:12
QUOTE(argon @ 9 Jul 2011, 19:07)
Am vazut diferenta intre Astra ala nemtesc pana in 2004 vs Astra Clasic ala ce se vindea pana nu demult pe la noi, doar aduce a aceasi masina, dar la materiale si calitate nici nu se aseamana, Astra Clasic e un Logan mai spalat, acelasi rhturi de plastice, greieri si imbinari.
Ehh nu ai sa stii tu diferentele dintre cele doua masini in felul asta,doar desfacand iti zic eu,consola,ceasuri etc,greieri au si nemtoaicele ,faza e ca au astea de Germania mai au cateva lucruri in plus pentru antifonare sa zicem,au niste plastice exterioare au si burete prin mai multe locuri din bord inclusiv in cochilia de la schimbator,classicul nu le are,dar aici e un versus cam nasol, iei astra facuta in Germania e mai veche ca an si risti sa o iei mancatoare de ulei,ma refer la benzina,iei classic e mai nou anul,nu sunt la fel de antifonate, dar motoarele sunt net superioare
argon
9 Jul 2011, 19:14
Nu tre sa desfac nimic, ajunge sa faci o tura, cand te sui observi ca la ala nemtesc nici nu auzi motorul, pe cand la clasic zici ca-i cu tine in habitaclu, ca la Logan, apoi volanul, plastc infect la clasic, si dai o tura pe un drum mai rau, pentru controlul greierilor, deci nu trebuie sa desfaci nimic.
vallyyy
9 Jul 2011, 19:17
QUOTE(argon @ 9 Jul 2011, 19:14)
Nu tre sa desfac nimic, ajunge sa faci o tura, cand te sui observi ca la ala nemtesc nici nu auzi motorul, pe cand la clasic zici ca-i cu tine in habitaclu, ca la Logan, apoi volanul, plastc infect la clasic, si dai o tura pe un drum mai rau, pentru controlul greierilor, deci nu trebuie sa desfaci nimic.
Eu nu vorbesc aici ca unul care a dat o tura, cu classicul meu am 6500 de km si cu G-ul am facut cateva sute de km, nu stiu ce comparatie ai facut tu,dar un 1.7dti se aude de o mie de ori mai tare decat benzinarul meu care e pe lant si nu are pasla la capota ca ala,ma rog eu am desfacut interiorul si la a mea si la G am vazut ceva diferente dar nu care le zici tu
Saint666
9 Jul 2011, 19:20
Depinde si ce noroc de masina SH ai, are un prieten Astra nemteasca cu vreo 130k si merge si se simte ca noua, CDTI motorul. Am alt prieten tot cu CDTI nemtesc, nu stiu km ( pe bord sunt 013000, deci irelevant) si e o caruta. Si in final am unul cu o Astra Classic 1.6 benzina luata de noua si vreo 40k km care merge fara probleme, insa se simte o mare diferenta la finisaje, materiale si pur si simplu feeling.
Revenind la ideea cu MCV-ul, am vazut un Tourneo interesant pe autovit care era fotografiat la 500m de blocul meu. M-am dus, nu l-am gasit, insa am gasit un MCV 7locuri 85cai 54km 2009 la 5950E. Am sunat samsarelul, a venit, m-am uitat, nu iesea vreo problema in evidenta. Cateva zgarieturi, una mai adanca pe o aripa. Pe bara are lipsa unul din cele 2 stickere dar pare originala totusi. Luni o sa il duc la un service sa-l ridic pe rampa si sa-i fac un test la calculator. Sa ma uit de/la ceva in mod special?
vallyyy
9 Jul 2011, 19:21
Sa-ti mai dau un exemplu daca vrei sa vezi o astra G inchegata cauta una din 98,primele erau mai mult din plastic decat din pielea aia de o vezi pe bord,am avut pe cineva cu una din '98 a vandut-o de curand avea niste materiale mult mai plastifiate pe ea
argon
9 Jul 2011, 19:21
Oricum m'i s-a luat de Opel, deci nu e cazul, am vazut si de alea aduse gramada, si m'am gandit c'as vrea totusi o masina cu caroserie galvanizata.
vallyyy
9 Jul 2011, 19:23
QUOTE(argon @ 9 Jul 2011, 19:21)
Oricum m'i s-a luat de Opel, deci nu e cazul, am vazut si de alea aduse gramada, si m'am gandit c'as vrea totusi o masina cu caroserie galvanizata.
Da corect ca astra nu e galvanizata asa e ,mai ai de invatat despre opel
argon
9 Jul 2011, 19:25
Nu mai vreau sa invat. Am cracanat pragurile alea de plastic(ce ziceau baietii acu cateva pagini) si m-am uitat pe dedesubt, la ce atacate sunt de acolo mi s-a luat. Nu una sa zici ca a fost lovita, majoritatea, si masini de 2003-2004.
vallyyy
9 Jul 2011, 19:28
Nu stiu ce ai vazut tu,dar cine si-a luat astra classic de noua a primit 12 ani garantie la tabla
argon
9 Jul 2011, 19:29
Am vazut vreo 3-4 Astre 2003-2004, nu Clasic, si daca erau galvanizate, in mod sigur nu inflorea pe sub capote, pe langa nervurile alea, la praguri, si la pasajele spate. Zic si eu.
9 Jul 2011, 20:30:
QUOTE(vallyyy @ 9 Jul 2011, 20:28)
Nu stiu ce ai vazut tu,dar cine si-a luat astra classic de noua a primit 12 ani garantie la tabla
Si Loganul cat primeste? Si ce daca?
dr_mKe
9 Jul 2011, 19:33
In targ majoritatea masinilor sunt niste cazaturi. Masinile bune nu se cumpara din targ
Argoane, cand imi vand eu 16v-ul sa-ti dau de stire ? Numai sistemul audio face vre-o 800 de euro amu Nu mai zic de auspuff
argon
9 Jul 2011, 19:34
Bre, e cam birjalit, da' cine stie
dr_mKe
9 Jul 2011, 19:36
Birjalit o fi fost Sexpero, asta-i masina de doftor super intretinuta Sta numai in curtea spitalului la umbra. Ceruita saptamanal
vallyyy
9 Jul 2011, 19:37
Majoritatea asa spun ca tabla e galvanizata la ambele si la G si la classic,dupa esecul care a fost la astra F s-au gandit si ei sa imbunatateasca treaba.Nu ridic opelul in slavi,dupa parerea mea e o masina cinstita la banii care ii dai pe ea.
argon
9 Jul 2011, 19:38
QUOTE(dr_mKe @ 9 Jul 2011, 20:36)
asta-i masina de doftor super intretinuta
Daa, masina de doftor cum asta de mai jos e masina de pensionar, cunosc.
Merced
9 Jul 2011, 19:38
QUOTE(Saint666 @ 9 Jul 2011, 20:20)
Luni o sa il duc la un service sa-l ridic pe rampa si sa-i fac un test la calculator. Sa ma uit de/la ceva in mod special?
Te-ai lovit si tu la cap?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.