Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
tataiedaciotul
tongue.gif Sunteti invidiosi!... radmasa.gif radmasa.gif
dr_mKe
Pana si daciile au tobe Borla tongue.gif
argon
Borla-s niste petarde romanesti, cel putin alea de Dacii, Romcat-Borla, Borla facute la mama lor sunt mai bune.


Pentru carcotasii cu km dati inapoi, poza cu distributia, schimbata in 10.2007 'la km', desi avea 11 ani.
ArtVandelay
photoshop!
argon
ce-i cu photosopul?
ArtVandelay
de poza ziceam..ca e trucata in photoshop tongue.gif

da ala nu cumva e motor in 8v? nedumerire.gif sau inca n-am deschis bine ochii
argon
a, da photosop clar tongue.gif motorul e 16v, dar eticheta aia o fi universala.
Merced
Nu te mira ca era distributia originala, si la mine a tinut pana prin 2005 parca distributia, trecusera si kilometri si termenul. Iar cureaua data jos imi pare rau ca n-am pastrat-o ca arata ca noua. S-a inlocuit cu curea "de Coreea", parca cu marca Daewoo pe ea, si s-a rupt anu' trecut in drum pe autostrada. Nu zic ca nu se facusera nici jumate din kilometri in care trebuia sa tina. Ei bine asta arata jalnic dupa mult mai putin timp si mai putini kilometri, tot cauciucul imbatranit la greu. Bine ca e motor OHC si nu pateste nimic la ruperea curelei.
Solutia, pus curea Contitech nemteasca, role Ina si atat. Pompa de apa n-am vrut s-o schimb, desi trebuie schimbata cica mereu cand schimbi distributia, gandidu-ma ca cine stie ce stift mai nimeresc si mai rau fac.
Masina merge ok in continuare.
argon
am inteles ca-s bune conti-urile astea, daca nu fac km, o tin vreo 5 ani asa, ce zici?

In total am 3 curele, dar doar distributia e Contitech, pe cealalte doua care sunt mai la vedere se distinge clar 'made in USA' si marca, nu-mi vine acum.
Mr_Devil83
si arcurile spate unde's facute?biggrin.gif
Merced
De curelele de accesorii Conti n-am auzit de bine, se mai vaitau si pe forumu' lor de ele si mi-a zis chiar si amicu' de la piese auto ca nu merita bagate in seama.
Ce ai tu Made in U.S.A. probabil sunt Gates.
Cat despre distributie nu stiu ce sa zic, probabil ca duce 5 ani aia daca s-au schimbat si rolele(daca n-o fi doar una), dar la cat de ieftin e un kit nou parca nu merita riscul asta, mai ales la tine ca daca-ti pocneste in drum iti cam face si motoru' pardaf, se lasa cu schimbari de supape, culbutori, si alte dracii neplacute si mai scumpe de 200 de lei. wink.gif
argon
cu 200 ron iei ce ti s-a rupt tie in drum, ceva mai bun e vreo 400 ron, tot chitul, arata cam asa
Merced
Acu n-am pe cine sa mai sun sa-ti zic exact, ca e in concediu' amicu' meu dar sigur nu costa 400 de lei tot kit-ul, de asta sunt convins.
argon
nu vorbesc de cel mai ieftin, 'de origine' care e nici 200 ron cu totul, ci de altele mai 'de marca'.

Exemplu: curea Bosch=85 , 2 role intinzatoare Febi=250 x 2, rola ghidaj Febi=70, total 655 ron, astea-s cele mai scumpe posibile.
Merced
Eu vorbesc de curea Contitech si role Ina, care nu sunt cele mai scumpe dar sunt foarte ok, drept dovada multe masini cu pretentii ies din fabrica cu asa ceva montat pe ele.
Ce mi s-a rupt mie in drum a fost doar o curea, si aia proasta.
19vik
QUOTE(argon @ 4 Aug 2009, 07:46)
Exemplu: curea Bosch=85 , 2 role intinzatoare Febi=250 x 2, rola ghidaj Febi=70, total 655 ron, astea-s cele mai scumpe posibile.
*


Am si eu unul exact ca al tau dar alta culoare, cunosc destul de bine masina. De ce ai socotit 2 role intinzatoare? Pe distributie e una intinzatoare si una de ghidaj. Te sfatuiesc ca la urmatorul schimb de distributie sa schimbi si pompa de apa (WP in schita ta)... a mea la 90000 a inceput sa curga.
Apropo de tobe originale de care vorbeati mai sus, eu am schimbat intermediara pe la 105000km si finala pe la 115000 si vre-o 9 ani. Tobele alea proaste erau facute la Daewoo Polonia, am schimbat una la un Executive, din aia aveau la Radacini pe stoc si dupa un an a trebuit sa o schimb din nou.

QUOTE(argon @ 30 Jul 2009, 11:15)
DIn cate am observat nu s-a facut economie la ce s-a schimbat, toba Bosal, distributie Continental..
*


Daaaa... nu s-a facut economie, i-a schimbat distributia dupa 11 ani si i-a pus cea mai ieftina curea de pe piata... uita-te putin pe autokarma: cureaua cea mai ieftina e Conti 35 lei, cea mai scumpa e Bosch 75 lei. Nici de role Ina n-am auzit de bine.

argon
daca se facea economie se punea de 'origine' Daewoo, de care se rup in drum. Nu stiu daca neaparat pretul face calitatea in cazul Bosch, tinand cont ca un set de fise e 330 ron, o fi de aur? In general nu prea vreau sa aud de produse Bosch, am avut experiente neplacute.
Merced
Bine ca ati auzit de rau despre curelele Contitech si rolele Ina, ca-s standard pe masini VAG din cate am inteles, si nu numai. radmasa.gif
19vik
Si de curele rupte la vw, audi sau skoda n-ai auzit?
De pe vw forum:
QUOTE
La 1.4 16V mai vechi se rup curelele si la km putini (binecunoscutele role sunt de vina), nu neaparat din imbatranire si proasta intretinere (exista masini cu 30mii km cu curele rupte).
icon_mrgreen.gif
Merced
Eh nu, dar sa fim seriosi ca se intampla si la alte masini echipate cu altceva, si sunt si alte masini care vin cu asa ceva din fabrica si n-au nici pe dracu'. wink.gif
19vik
Corect, cu curelele cum ti-e norocul si cu cata grija s-au montat.


PS: argon, n-am avut rabdare sa citesc tot topicul, vezi ce faci cu usile din fata, stii ca alea se deschid si fara cheie... specific daewoo, iar cea de la sofer le descuie pe toate celelalte, am si acum chederul de la sofer ciupit intr-un loc de la prima tentativa reusita la care a zburat si tank-ul... acum nu cred ca se mai uita nimeni dupa el, dar oricum... solutie este, dar si aia e cu dus si intors, la ultima tentativa, pentru ca n-au reusit mi-au spart geamul de la sofer.
sorin1983
Am eu ce "laudati" voi : curea conti si role ina. Le-am luat la recomandarea vanzatorilor(desi erau si altele mai scumpe). La service au spus ca sunt ok! Si au specificat ca daca le luam de la ei erau si mai scumpe ca sa fie si pretul cam cum ar vrea carcotasii sa fie. Apropo si nici pompa de apa n-am schimbat-o.

@argon : cum a zis si 19vik ai o singura rola intinzatoare si una de ghidaj.
Merced
Sunteti siguri? Ca doua role am si eu la Cielo si e motoru' OHC. huh.gif
19vik
Eu am schimbat distributia singur si nu o data am demontat-o, iti spun sigur ca e exact ca in schema de mai sus: CS e vilbroken-ul, WP e pompa de apa, IDLER din stanga e rola intinzatoare, IDLER din dreapta e rola de ghidaj, CA din stanga e axa came admisie, CA din dreapta e axa came evacuare.
Motor OHC n-am auzit la Cielo, este SOHC daca e cu o singura axa cu came (1,5/8v) sau DOHC (doua axe cu came 1,5/16v).
DOHC = Double OverHead Camshaft sau doua axe cu came deasupra chiulasei,
SOHC = Single OverHead Camshaft
La SOHC e o singura rola, cea intinzatoare, asa arata:
[attachmentid=1627543684]
argon
QUOTE(sorin1983 @ 4 Aug 2009, 22:51)
@argon : cum a zis si 19vik ai o singura rola intinzatoare si una de ghidaj.
*


Eu am DOHC, sustineti ca am o rola intizatoare, desi am pus si schema mai sus?
Merced
Cica nu exista OHC, parca nu e acelasi lucru cu SOHC... Ca zic axa cu came deasupra chiulasei sau o axa cu came deasupra chiulasei, e mare diferenta... radmasa.gif
Cat despre numarul de role, nu stiu cate schimba altii la acel motor, dar eu am schimbat sigur doua, si-mi aduc aminte exact ca pe rulmentul uneia scria Made in France si pe al celeilalte Made in Canada.
driverx
Fuck...deci tu nu ai piese ORIGINALE de la mozer Korea?
argon
cum sa pui ma piese made in France? acu' da-i foc.
Merced
Cutia rolelor era la fel, pe role scria Ina dar rulemntii lor erau facuti in tari diferite.
driverx: radmasa.gif Incerc sa nu.
19vik
argon: la Espero 1,5 DOHC am schimbat singur cu mana mea, e exact ca-n schema ta, o rola intinzatoare si una de ghidaj, am scris mai sus ce e fiecare rola din schema.
Merced: la Cielo SOHC, sau OHC, cum vrei sa zici n-am demontat, nu bag mana in foc, o fi gresita schema... am mai citit ca unii zic de doua role, altii zic ca e doar cea intinzatoare.
C@talin
argon vrea s a fie mai cu motz tongue.gif sa aiba doua.
DA ii zic si eu ca chiar si la 16 v e doar o rola tongue.gif ,aia de ghidare nu poate fi reglata ca aia intinzatoare smile.gif
argon
ce conteaza cate is, cred ca cu atat mai putine cu atat mai bine.

Am si eu o curiozitate, de ce Cielo exe cu teoretic acelasi motor are 80 de cai, si eu 90?! plus un consum considerabil mai mic, eu fata de ala, si pe hartie si practic.
Serje
Pai tu ai limuzina ... trebuia sa fie mai cu mož, i-o mai pus 10 maržoage prin portbagaj tongue.gif
argon
al meu a fost primul, ala de pe cielo e facut si 'imbunatatit' de romani...ma gandeam ca din cauza la norma euro, dar totusi, 10 cai?!
cj98czh
Cielo executiv 1.5 16v are 90 cai...
argon
asa stiam si eu, ia vezi exact...am vazut talon si CI de executiv 16v din 2003 si are 59 kw...pe net am vazut unii ca 80 de cai, altii 90..Cielo simplu SOHC are 75 de cai.
sorin1983
Eu ti-am zis ca asa s-a schimbat la mine! o rola de ghidaj si una de intindere. tu poti sa ii mai adaugi dar sa trimiti un mail in korea. biggrin.gif
cj98czh
Hai de data asta nu am nimerit-o nici unii... are 85,68 cai...sau 63 KW la 5600 rpm...


Scanul este dupa CI-ul ultimului dinozaur ramas in firma...
argon
vad acolo an 2002, aia nu e Euro 2? La Euro3 a scazut la 80cai/59 kw chipurile..
cj98czh
Ce euro este... habar nu am... posibil sa fie 2... cum este foarte posibil sa fie si 3..

Masina este fabricata in toamna lui 2002 dar inmatriculata in 2003... in talon la anul fabricatiei este trecut 2003..
19vik
Pe net gasesti la vanzare orice tampenii, am vazut Cielo Exe cu 59 CP, am vazut si cu 120CP (probabil cu doua motoare), am vazut si cu 796cmc, lu' ala i s-o fi rupt cureaua si a pus motor de tico.
La mine in talon la Espero e trecut 66 kW, adica 90 CP. La Executivul pe care l-am avut in firma nu mai stiu cat era 60-63, dar stiu sigur ca era mai putin, era din 2000.
Exista mici diferente constructive intre cele doua motoare, una e ca Espero e non-euro, e fara catalizator, apoi are alt sistem de aprindere si probabil alt calculator de injectie.
Andy_ACS
Ca sa va lamuresc: Prima data a aparut Cielo Exec de 16v 90 de cai. Apoi Numele Executive s-a referit la echipare nu la motorizare. Au renuntat la 16v in favoarea lui 8v care a devenit de 80 de cai la modelele mai noi.

Bafta!
cj98czh
Ce am avut la noi in firma 100% ca sigur toate au fost 16v.... si puteam sa jur ca erau de 90 cai... de fapt asa stiau si cei de la transport...
19vik
Era unul la vanzari pe forum, fabricat 10.2003:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627487090
Cel din 2000 pe care l-am avut eu nu avea capacul de plastic pe motor, avea capac de aluminiu exact ca la Espero, dar aprinderea era ca la asta.
argon
E-tec-urile alea consuma de rup, de unde si reputatia aferenta de se mira unii ca la urs de consumul meu... nu stiu ce le facura oltenii..

Aprinderea intradevar difera, dar ce o fi furtunasul ala albastru care intra in stanga la galeria de admisie? la mine stutul ala e astupat cu un dop de cauciuc, si furtunul inexistent, logic.
19vik
Si la mine e la fel, dop de cauciuc, nu stiu unde duce ala, stutul e in amonte de clapeta. Iar in capatul opus al galeriei unde asta are un teu si un furtunas care coboara paralel cu cel albastru, nu am teu sunt doar cele doua furtunase , unul duce la senzorul MAP, cel pe care il vezi pe panoul din spate si unul in habitaclu la comenzile pneumatice ale clapetelor climatizarii.

LE; daca tin bine minte, daca scoti dopul nu se intampla nimic, gaura din corp clapeta in care e bagat stutul nu e strapunsa.
marian-j
Nu-i foarte important dar poate va ajuta:
aphophis
QUOTE(driverx @ 6 Aug 2009, 08:13)
Fuck...deci tu nu ai piese ORIGINALE de la mozer Korea?
*


lasa ca poate gaseste unele facute in nemtia la mama lor, de un ahmed ofticat pe infideli radmasa.gif
C@talin
QUOTE(marian-j @ 7 Aug 2009, 00:37)
Nu-i foarte important dar poate va ajuta:
*



X euro 2 tongue.gif
marian-j
Da!
X=Euro 2
Contrazi-ma! tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.