Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
bion
E de la solduri pentru firme din Deva. biggrin.gif
Nu te mai vaita atata. Citii azi pentru ce au rechemari Merc , toyota, Mazda, vw . huh.gif Asa ca shpanu de la marocani e parfum.
Diac
Mi se pare ca masinile din ziua de azi sunt din ce in ce mai voluminoase dar din ce in ce mai putin incapatoare in interior. Au tot felul de rahaturi de conectivitate tot mai complicat de folosit. De exemplu n-am reusit sa fac un Kadjar sa se parcheze singur acu' doua zile. N-am inteles neam cum merge, desi proprietarul studiase cartea si youtubu'. Teoretic functia asta o foloseste cineva care este nul la masini si la condus, gen o persoana care nu stie sa dea drumul la proiectoare sau la cruise control.
andri1940
QUOTE(argon @ 5 Jan 2018, 11:56)
Nu e vorba de facut, ca nu carai cu intentie, chiar uneori nu intra deloc, pana nu ridic putin ambreiajul. Pana sa faca asa la orice masina e cale lunga, la Megane cum ai tu imi caraia la fel, ca doar e cutie de Logan. La Laguna in 6 trepte nu mi-a carait nici o singura data. Poate pentru ca e sincronizat si marsarierul..
*



Si pentru mine e un mister total de ce solenza/logan cariau DOAR uneori, complet aleator, cand le bagam in reverse... Stiu ca nu au treapta de mers inapoi cu sincronizatoare. In schimb pe Laguna 1/2 nu am patit niciodata asa ceva, chiar daca masina nu se oprise de tot pe loc.
marksman
QUOTE(Diac @ 5 Jan 2018, 12:38)
Mi se pare ca masinile din ziua de azi sunt din ce in ce mai voluminoase dar din ce in ce mai putin incapatoare in interior. Au tot felul de rahaturi de conectivitate tot mai complicat de folosit. De exemplu n-am reusit sa fac un Kadjar sa se parcheze singur acu' doua zile. N-am inteles neam cum merge, desi proprietarul studiase cartea si youtubu'. Teoretic functia asta o foloseste cineva care este nul la masini si la condus, gen o persoana care nu stie sa dea drumul la proiectoare sau la cruise control.
*


La faza cu Kadjarul poate e ca la VAG: daca nu opresti complet inainte de manevra, nu va merge. Mi se mai intampla ca dupa ce imi indica locul de parcare si selectie marsarier, sa bag in marsarier inainte ca masina sa se opreasca si atunci nu mai parcheaza singura. Am facut vreo 10-20 de incercari pana m-am prins ca asta era cauza pentru care abandona manevra.
tatimeu
oare parcare cu spatele stie sa faca daca numai o laterala (stanga cea pe partea soferului) e cu obstacol? (linie de tuia)
kossak
QUOTE(andri1940 @ 5 Jan 2018, 12:57)
Si pentru mine e un mister total de ce solenza/logan cariau DOAR uneori, complet aleator, cand le bagam in reverse... Stiu ca nu au treapta de mers inapoi cu sincronizatoare. In schimb pe Laguna 1/2 nu am patit niciodata asa ceva, chiar daca masina nu se oprise de tot pe loc.
*



Eu deja m-am invatat s-o bag mai intai in treapta 1 inainte s-o bag in marsarier. Functioneaza de minune. blush.gif Cum se zice, nevoia te invata. tongue.gif
Diac
Câraie de nu se poate la Jetta daca nu opresti de tot si nu scade un pic turatia. Sau ma rog, trebuie sa apas ambreiajul abia dupa ce se opreste.
argon
Stie cineva cum functioneaza hill assistul? Stiu sigur ca are, de 2-3 ori a stat singura in panta, dar nu am mai reusit sa o fac sa stea. Nu e problema, ca stiu sa plec fara sa plece inapoi, dar asa ca chestie...
marksman
Hill Assistul ala iti mai tine un pic presiunea in circuitul de franare, cat sa bagi in viteza si sa accelerezi. La VW cred ca e feature comun, mai are insa unul conex denumit Auto Hold, care iti permite sa iei piciorul de pe frana in panta/rampa. Personal l-am dezactivat, ca intervenea uneori cam brutal, m-am trezit ca frana cand voiam sa las masina sa "curga" foarte incet dupa ce pusesem deja frana. Logica lui era probabil ca vreau sa ma opresc, dar masina e inclinata si "scapa", deci punea frana pana la capat si "hold".
argon
Mulțumesc de info, am tot testat și văd că merge 50% din cazuri.

și asta vi se pare normal la o mașină de 14k? Nu e ieșită, așa stă, plasticurile pe pe uși sunt de.asa.proasta calitate că sunt deformate deja. [attachmentid=1628078846]

In rest interiorul e penibil, sine de scaune expuse că în 1969, scaunele spate rabatabile nu stau decât trântite bine, o clema e crăpată deja, cealaltă nu mai are mult. Noroc că le-am rabatat doar de proba, dar daca le rabatezi des, se rup imediat, și spătarele nu mai stau ... Reglaj faruri pe cablu la rozeta, nu credeam că mai exista așa ceva în secolul asta...
AR-18-MOS
Acuma ce sa faci, boss of money s-a gandit sa cumpere o masina pe masura soferului. Nu sa strice orzul pe gaste...
St
clema aia a crapat tocmai pentru ca au fost scaunele trantite bine. ca sa pui scaunul la loc in pozitia normala, trebuie ridicat de clema aia (la fel ca atunci cand vrei sa le rabatezi).
Diac
E misto sa vad repere de la masina mea din 2004 pe o masina din 2018. Ma refer la mânerul de deschidere usa. Macar la Megane era un capacel sa nu se vada surubul ala. Eh cochetarii...
argon
Și plafoniera e de Megane de acum 15 ani, servodirecția idem ,electrica, merge cu motorul oprit ca la Twingo sau Megane de la începutul anilor 2000, plus multe alte repere împrumutate de la renouoirile de atunci. Dar reglajul electric la faruri ce avea până și Matiz de 5000 de euro nou era prea scump si au rămas la sistemul mecanic din anii 60.
Muttley
QUOTE(argon @ 6 Jan 2018, 15:33)
...nu credeam că mai exista așa ceva în secolul asta...
*


Multe trebuiau eradicate in secolul asta. Basinutele, analfabetismul... Rozetele de la scaun sunt nimic.
b06fcn
QUOTE(argon @ 6 Jan 2018, 16:37)
Și plafoniera e de Megane de acum 15 ani, servodirecția idem ,electrica,  merge cu motorul oprit ca la Twingo sau Megane de la începutul anilor 2000, plus multe alte repere împrumutate de la renouoirile de atunci. Dar reglajul electric la faruri ce avea până și  Matiz de 5000 de euro nou era prea scump si au rămas la sistemul mecanic din anii 60.
*



Megane-ul meu de la inceputul anilor 200o inca avea servodirectie hidraulica...cred ca aia electrica a fost pe ceva Megane II loucost...
bucatzel
QUOTE(cristic1982 @ 29 Dec 2017, 11:42)
Nu-s timisorean si nici din zona (pitestiul e mai departe), dar mai ajung pe acolo sau rog un colaborator din Timisoara sa imi ia si sa imi trimita. Poti sa pui o poza cu ea?
*



Sorry de delay, am tot uitat.

[attachmentid=1628078856] [attachmentid=1628078857]
Diac
QUOTE(b06fcn @ 6 Jan 2018, 21:50)
Megane-ul meu de la inceputul anilor 200o inca avea servodirectie hidraulica...cred ca aia electrica a fost pe ceva Megane II loucost...
*



Servo electric e pe toate M2. Inclusiv pe alea de lux sau pe RS. Si sincer mi se pare mișto. As zice ca a ta e mai degrabă de la sfârșitul anilor '90 cand încă se făceau mașini rezistente.
PetruDez
Da ce aveti bre cu rozeta aia de la scaune. Personal imi place mai muly decat tampenia aia de maneta ce ar trebui sa te ajute la potrivit scaunul. Treaba asta ptr mine e din categoria hai sa reinventam roata.
argon
Dar cine a zis de rozeta de la scaune? Ziceam de aia de la reglajul farurilor, de sub bord, Dacia 1300 style.
cristic1982
Multumesc bucatzel.
Cred ca totusi iau oglinga cum e la lodgy-ul lui argon. Am gasit reperul, acum sa vad si pretul.
PetruDez
Hmm acum ce sa zic. Daca functioneaza si aia?
Desi reglaj auto ar fi de preferat.
Cred ca e vb de costuri.
argon
Auto e doar la gzenon. E vorba de reglaj electric, adică o mica rotita notata de la 0 la 4 ce comanda electronic înălțimea farurilor. Lucru ce îl aveam și la Matiz chel, plus orice altă mașină de 30 de ani încoace. Acum e bun și așa că oricum nu încarc mașină sa folosesc funcția, dar ca idee.


PS: la 400 km a început să cloncăne ceva pe partea dreapta, nu-mi dau seama daca e in uși sau de la terenul de rulare. Pe teren denivelat caroseria are o torsionare exagerata, gen Solenza.

Nu câștig nimic sa critic Dacia , dar chiar e de criticat, daca dădeam eu 14k din banii mei as fi fost foarte supărat acum.
cj98czh
Serios???

Eu am halogene pe Vagon dar fara buton de reglaj .... ca se regleaza singurele ...
argon
Cu atât mai mult.
pishky
astia de citroen cred ca reglaju farurilor e fo` pussies, ei regleaza toata masina din suspensie.
cj98czh
Nu.

Masina se ridica si coboara in functie de viteza si de drum ... aia este una dar in plu de asta si farurile misca sus sau jos automat ... Sunt doua chestii complementare.
ady77
QUOTE(argon @ 7 Jan 2018, 13:28)
Nu câștig nimic sa critic Dacia , dar chiar e de criticat, daca dădeam eu 14k din banii mei as fi fost foarte supărat acum.
*


Daca dadeai tu 14k pe ea din banii tai ar fi fost cu siguranta cea mai buna masina rolleyes.gif rolleyes.gif
cj98czh
up.gif up.gif up.gif up.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
Deocamdata nu imi permit sa iau decat Dacie noua, si nu as face asta vreodata, din punctul meu de vedere sunt bani aruncati. As putea si altceva, ca tot omul, dar rate veci nu o sa fac.
marksman
Aici sunt de acord cu argon, Dacia a ridicat stacheta la banii ceruti, dar la ceea ce ofera pentru banii aia abia a miscat ceva.
Din pacate si alti producatori au facut la fel. Cred ca daca vrei azi o masina de calitate, trebuie sa te uiti in segmentul premium, ceea ce nu isi permite multa lume.
ady77
Pai cine nu e de acord cu el? wink.gif
argon
Poza cu cotețul..
AR-18-MOS
Pe masura soferului! up.gif
Bicicleta galbena
De curiozitate, de ce s-a optat pt Lodgy si nu Dokker, care e mult mai ok ca design si practicalitate?


argon
Este și Dokker, sunt de dorei, asta nu produce bani. Apropos de Dokker, personal mi se pare mai calitativ la interior, mai bine asamblat.
einstein1984
E acelasi bord si aceeasi uzina care le face, doar ca la dokker ai mai putine piese.
argon
Impresii la viteza...sub 90 e ok, peste 100 e din ce in ce mai varza, chiar periculoasa, orice trecere pe langa un tir e o aventura, instabilă , pierde traiectoria cu ambele mâini pe volan. La 130 daca suna telefonul, că deh, are bluetoth , trebuie încetinit la 100 sa mă audă interlocutorul. Consumul la 90 de cai e cu 2 litri mai mare decât laguna cu 180 de cai.. Rușineze Dacia pentru gunoaiele ce le numiti mașini.
R19/16v
Iar comparam masina de 15k cu una de 35k? Tu chiar esti dus cu bidonu'!?
MuciX
QUOTE(argon @ 22 Feb 2018, 12:28)
orice trecere pe langa un tir e o aventura, instabilă
*


si asta de la un om care a avut matiz si a fost multumit de el...
Laurentziu83
Vesticii nu fac atatea nazuri cu privire la masini, ei sunt multumiti ca sunt ieftine si ca isi fac treaba cu ele, ii doare undeva ca nu te mai auzi om cu om in masina ieftina de la o anumita viteza in sus.
Citeam undeva despre cum mergeau francezii prin anii 70 cu 2CV-ul pe autostrada cu 110-120 (mai mult nu putea) si ii durea undeva de masina sau cum urla motorul la 6000 de ture.

Dar cand la noi iti iei Loganu' la limita veniturilor, mda, ai alte asteptari de la ea.
Diac
Dacia nu mi se pare o masina atât de ieftina. Adica da, e "mai ieftina" dar nu mi se pare un mega chilipir unde sa nu mai comentezi ca una ca alta.
mircea_aq
Si de-acum 50 de ani care e progresul ?
Tie ti se pare normal ca la masina noua, de familie in 2018 sa faci eforturi sa tii masina pe sosea la viteza de autostrada ?
Ti se pare normal sa bata vantul prin chedere ?
Ti se pare normal sa-ti inghete piciorul stang in mers desi ai dat drumul la caldura ?

N-am fost niciodata fan second hand, nici n-am asteptari de limuzina de la dacia, dar nu-i vad bine daca nu rezolva niste lucruri de baza ca astea enumerate mai sus.

LE: Diac perfect de acord cu tine. Multi pun problema ca si cum loganul ar fi vandut la pret de dacia 1310. Da, daca ar fi 3000-4000 de euro, atunci nu as mai comenta, dar adevarul e ca un logan cu ceva dotari trece bine de 10.000 Euro.
bucatzel
QUOTE(argon @ 22 Feb 2018, 12:28)
Consumul la 90 de cai e cu 2 litri mai mare decât laguna cu 180 de cai.. Rușineze Dacia pentru gunoaiele ce le numiti mașini.
*



Consumul e in mare parte dat de aerodinamica, aerodinamica e data de forma, forma e data de necesitati. Banui ca nu e nevoie sa desenez si mai departe.
einstein1984
Asa om asa masina ce sa zic, va potriviti.
marksman
QUOTE(Diac @ 22 Feb 2018, 12:59)
Dacia nu mi se pare o masina atât de ieftina. Adica da, e "mai ieftina" dar nu mi se pare un mega chilipir unde sa nu mai comentezi ca una ca alta.
*



Cand am zis pe topicul de la stiri ca Dacia a sarit calul cu preturile, bagand bling-bling-uri in timp ce inca mai are probleme din trecut, mi-au sarit unii in cap ca denigrez masina nationala.

Revenind la ce zice argon despre consum, cred ca orice monovolum care are o aerodinamica mai putin studiata si un motor dus la limita are aceleasi probleme ca si Dacia Lodgy.
dandobre
Mai, voi nu v-ati prins ca argon mai baga cate o sparla ca sa ii mai creasca topicul?!? tongue.gif
Nu vrea sa fie ajuns din urma de alti colegi si mai baga cate un subiect sensibil ca sa se aprinda poporul....... icon_mrgreen.gif
einstein1984
hai sa vedem cat consuma Lodgy si cat ia leguma in oras... cu 7 oameni...
LE @dandobre, ai mare dreptate, m-a pacalit.
argon
QUOTE(dandobre @ 22 Feb 2018, 14:55)
Mai, voi nu v-ati prins ca argon mai baga cate o sparla ca sa ii mai creasca topicul?!?  tongue.gif
Nu vrea sa fie ajuns din urma de alti colegi si mai baga cate un subiect sensibil ca sa se aprinda poporul....... icon_mrgreen.gif
*



Te invit la o tura, mașină goala, la 130, fără vânt, sa treci pe langa tiruri. Când ai ajuns în dreptul cabinei, și nu ești atent, te smucește in parapet . Pe probate. Când e vânt afara e și mai rău.
cj98czh
Asta vad ca sta chiar relaxat ... la 180 ..

https://www.youtube.com/watch?v=FWq9pAj4KFg

O fi defecta aia de o conduci tu ...

Asta la fel la 180 .. pot sa aud clar muzica ...

https://www.youtube.com/watch?v=nwoqm84Bpj8


Altul ..

https://www.youtube.com/watch?v=zt_iiewYc1I

Deci ... exagerari argoniene .... nimic nou ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.