Eu cheltui pe intretinere cu toate 3 cat cheltui tu cu un Logan, si tine cont ca una e din 96 si alta din 98.
Probabil tu ai cheltui mult mai putin cu un Logan ca l-ai "repara" tot in fata blocului ... pardon in garajul-atelier
Markos
4 Mar 2011, 21:55
Deva aia e un fel de Zona Libera Daewoo.
argon
4 Mar 2011, 21:59
Azi am numarat 6-7 espero-uri in trafic, deci ai dreptate.
Markos
4 Mar 2011, 22:01
Eu în Bucuresti n-am mai vazut vreunul de saptamani
sobolan
4 Mar 2011, 22:03
QUOTE(Shush @ 4 Mar 2011, 21:54)
Probabil tu ai cheltui mult mai putin cu un Logan ca l-ai "repara" tot in fata blocului ... pardon in garajul-atelier
lasa ma ca si eu mi-l repar tot singur in garaj ....argon,treaba e ca tabla aia are niste ani si plus de asta in intervalul in care eu schimb un pivot si 4 bujii tu schimbi 2 pivoti,tot un set de bujii,un capat de bara(si daca nu iese de-acolo mai schimbi si teaca aia metalica de la telescop) mai pierzi si timp mai mult si nervi,foiala etc.... nu inteleg cum poti sa afirmi ca intretii 3 masini woo mai ieftin decat un golan de 4 ani....asta-i culmea....sa mor io.... woo e o masina buna la motor,piese ieftine(relativ) dar anii isi spun cuvantul....cred ca ai inteles ideea..... plus ca un motor de 1,8 benzinar consuma mai mult decat un 1,6 tot benzinar....sau poate ca a te,mai nene argon,e limo si de aia ia mai putin,sau cum ?
Markos
4 Mar 2011, 22:06
QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2011, 22:03)
plus ca un motor de 1,8 benzinar consuma mai mult decat un 1,6 tot benzinar....
aici gresesti grav
ala e motor woo.
Shush
4 Mar 2011, 22:06
@sobolan : Vezi ca ai gresit pronumele in postul de mai sus M-ai citat pe mine, dar te iei de Argon
sobolan
4 Mar 2011, 22:09
QUOTE(Markos @ 4 Mar 2011, 22:06)
aici gresesti grav
ala e motor woo.
vai....iertare....
QUOTE(Shush @ 4 Mar 2011, 22:06)
@sobolan : Vezi ca ai gresit pronumele in postul de mai sus M-ai citat pe mine, dar te iei de Argon
am editat...scuze !
argon
4 Mar 2011, 22:10
Cand o aparea Logan cu cutie automata, comparam consumul. Cel de 1498cc are consumul sub Logan 1.6 16v.
sobolan
4 Mar 2011, 22:15
treaba e ca motorul de 1,6/16v consuma ce-i drept.....ala de 1,4,zic unii ca,e "subdimensionat" ptr sasiul de LGN....nustiu.... are un bun prieten de-al meu un cielo cu 16v/1,5LTR/benzina....ala ia cat un prestige !!! concluzia o tragi singur ptr. motorul tau de 1,8 !
Markos
4 Mar 2011, 22:16
QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2011, 22:15)
are un bun prieten de-al meu un cielo cu 16v/1,5LTR/benzina....ala ia cat un prestige !!!
nu e de Deva.
sobolan
4 Mar 2011, 22:18
creca de aia......
Iulikk
4 Mar 2011, 22:44
Se pare ca astea nu-s singurele limuzine de pe forum:
decat o limuzina mai bine o tigaie,vb. lu' argon....se scumpeste benzina !
argon
4 Mar 2011, 22:58
Scorpio modelul ala( american ii zice), dar cu motor de 2.0 si cutie manuala ia undeva la 15-17% GPL mixt, o fi fost defect, desi nu cred, ma intreb cat consuma ala de 2.3 automat.
sobolan
4 Mar 2011, 23:11
da' cat o fi asigurarea ?
Saint666
4 Mar 2011, 23:38
Si mai rau, impozitul.
a...ala nu-i tot samsaru cu cielo?
Merced
5 Mar 2011, 00:06
El e. Totusi nu toti samsarii sunt la fel. Prefer unu' care prinde mai ieftin cate o masina si o da mai scump dupaia, decat aia care cumpara daune totale, le carpesc, pun capace in loc de airbag-uri, si dupaia le vand ca noi. Nu stiu de care-i asta, si nici nu ma intereseaza, dar ca idee asa, si nenea asta la care multi s-au uitat cu placere, tot un fel de samsar nu e, si n-am auzit pe nimeni sa-l injure...
Iulikk
5 Mar 2011, 00:12
Era un site pus pe aici... despre cum un VW Passat Break.. dauna totala a fost reparat si revandut.... stiti ceva despre el? Ca il caut de nebun de 3 zile si nu il gasesc .
PS: argon scuze ca "poluez" topicul .
Saint666
5 Mar 2011, 00:30
Merced ai dreptate cu tipurile de samsari. Problema mea cu ei e in felul urmator, cel putin asa o vad eu : Sunt multi si au mult timp liber, astfel prind multe masini direct de la proprietar, masini care ies din circuitul vanzarilor pe bani putini( normali).
Merced
5 Mar 2011, 13:46
Daca as fi avut banii disponibili vreo doua masini la super pret pe care se putea lua lejer cu 3-400 de euro in plus dupa mici interventii, as fi luat si eu.
sobolan
5 Mar 2011, 23:41
la ce masina luai tu 3-4000 in plus ? la una de 12-13ooo poate....
dogy_10
6 Mar 2011, 00:50
3-4 sute....nu mii
Merced
6 Mar 2011, 10:02
Sute. Si nu-i de colea, ca erau chestii pe care le faceai in maxim zece zile, in timpul liber, si o zi-doua pe la un service cu niste chestii de schimbat. Erau masini statute pe care proprietarii doareau sa le dea foarte repede.
sobolan
6 Mar 2011, 10:26
am citit 4000.....mea culpa....400 iei usor,nu-i pb,timp de cautari si bani sa ai !
Maskatu
6 Mar 2011, 21:23
QUOTE(argon @ 4 Mar 2011, 22:58)
Scorpio modelul ala( american ii zice), dar cu motor de 2.0 si cutie manuala ia undeva la 15-17% GPL mixt, o fi fost defect, desi nu cred, ma intreb cat consuma ala de 2.3 automat.
In oras daca mergi "la consum" ia undeva in jur de 12-13. Daca te dai la ea sare de 16-17. Iti pot confirma ca un 2.4 manual ia 12-13 in oras si 7-8 afara.
QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2011, 23:11)
da' cat o fi asigurarea ?
QUOTE(Saint666 @ 4 Mar 2011, 23:38)
Si mai rau, impozitul.
1500-1600 ambele, insa este mai masina decat multe rable ce ies pe portile fabricilor in zilele de astazi. Variantele de top aveau bancheta electrica SPATE, scaune electrice cu 3 memorii, parbriz degivrat si multe altele.
bucatzel
6 Mar 2011, 21:34
QUOTE(Maskatu @ 6 Mar 2011, 21:23)
este mai masina decat multe rable ce ies pe portile fabricilor in zilele de astazi
Perfect adevarat, dar totusi, nu vrei o masina care sa-ti provoace greturi de fiecare data cand te apropii de ea.
QUOTE(Wikipedia)
Unusually, Ford never released the name of the designer
Pana si lui ii era rusine sa recunoasca
QUOTE(tot Wikipedia)
Quentin Willson said in a 1997 Top Gear episode that the 'sad-eyed Scorpio is so heroically ugly, it was obviously designed by Ray Charles and Stevie Wonder.'
Maskatu
6 Mar 2011, 21:43
Spatele este mai ciudat, in "stil america", insa la fata nubira pare sa fi copiat scorpio-ul... si nu am auzi pe nimeni plangandu-se de faptul ca nubira ar fi o masina oribila ca aspect.
argon
6 Mar 2011, 21:52
QUOTE(Maskatu @ 6 Mar 2011, 22:23)
In oras daca mergi "la consum" ia undeva in jur de 12-13. Daca te dai la ea sare de 16-17. Iti pot confirma ca un 2.4 manual ia 12-13 in oras si 7-8 afara.
VEzi ca avea si userul kruger un Scorpio mk1 cum vindeai tu la bursa, (apropos ce s-a intamplat cu el? ), si iti poate spune ca-i consuma 15 in oras si 10 afara. Mie mi se pare mult.
Maskatu
6 Mar 2011, 22:01
15 ia in bucuresti. In deva consuma 12-13 Fordul meu lua 12 in oras si 8 afara, la mers normal. Mi se pare un consum decent pentru un V6 de generatie veche.
argon
6 Mar 2011, 22:02
Si totusi ce s-a intamplat cu el? Ala pe GPL si aveai masina, gaseai usor un fraer pentru supernova.
Maskatu
6 Mar 2011, 22:12
Nimic... a ramas in familie. Au fost mai multe printre care si o sierra cu motor de 1.8. Era super masinuta aia, consuma foarte putin in oras si tragea bine de tot la 90 de caluti. Pacat de taxele astea mari de pe la noi... nu mi se pare corect sa platesti aceleasi taxe chiar daca vorbim de o masina veche de 20 de ani care nu mai face nici 1000 de euro, sau una de 2 luni care costa 40.000 euro. Ce este peste 2000 cmc te rupe la impozit si rca, si mai nou benzina.
argon
7 Mar 2011, 20:53
Mi-a picat suportul cu tot cu numar de pe bara la Espero, ajutat ce-i drept, si imi place cum arata, fara numar pe fata banuiesc ca e ilegal, dar pot sa-l pun intr-o parte, modelat usor dupa curbura barei? E legal?
cj98czh
7 Mar 2011, 20:55
Vrei sa o faci alfa romeo???
Daca prducatorul spune ca acolo se tine numarul ca si la Alfa poti ... daca nu amienda ...
argon
7 Mar 2011, 20:59
Da, cam asa ceva. Problema cu unde e normal, pe mijloc, e ca botul are curbura destul de pronuntata, si numarul cu suportul aferent sunt drepte, ating doar pe mijloc, une se prinde suportul de bara, si in rest e in aer..
MAi e varianta a renunt la suport, si sa nituiesc numarul direct, cu curbura aferenta.
Markos
7 Mar 2011, 21:23
QUOTE(argon @ 7 Mar 2011, 20:53)
Mi-a picat suportul cu tot cu numar de pe bara la Espero
sigur n-a picat bara?
are si ea o varsta...
dogy_10
7 Mar 2011, 22:17
poti sa il pui unde vrei tu pe bara fata, cu conditia sa nu il curbezi prea tare
Maskatu
7 Mar 2011, 22:56
Numarul trebuie pozitionat acolo unde producatorul masinii a creat locul special destinat acestui lucru. Daca este pe centru, atunci trebuie sa stea pe centru. Daca este intr-o parte, atunci ramane intr-o parte.
argon
7 Mar 2011, 23:05
Am vazut la cateva masini cu numar de USA ca nu aveau numar pe fata deloc, unele fara loc deloc, altele cu steag sau simbol in loc de numar, desi circulau in Romania, banuiesc ca asa au venit de acolo...la aia de ce e voie?
Maskatu
7 Mar 2011, 23:06
Ie smecheri.
argon
7 Mar 2011, 23:11
Na belea
Maskatu
7 Mar 2011, 23:37
Tot B 314 ZDA este mai de obraz subtire.
FLP
8 Mar 2011, 04:37
QUOTE(argon @ 8 Mar 2011, 00:05)
Am vazut la cateva masini cu numar de USA ca nu aveau numar pe fata deloc, unele fara loc deloc, altele cu steag sau simbol in loc de numar, desi circulau in Romania, banuiesc ca asa au venit de acolo...la aia de ce e voie?
Din cate stiu eu la ei nu e obligatoriu numarul si pe fata si pe spate. Ori pe fata, ori pe spate. Depinde acu de multe lucruri ca au atatea state, atatea legi statale peste care vin legile federale...
nalodaniel
8 Mar 2011, 06:24
coane, arunca suportu si pune numaru unde vrei tu! reisarii fac asta de ceva timp si nu i-am vazut sa aiba probleme si cat timp numaru e acolo si-l vede politia nu vad cu ce afectezi lumea.
sobolan
8 Mar 2011, 09:45
QUOTE(argon @ 7 Mar 2011, 23:11)
Na belea
atentie la quote cu poze incluse in mesaj
asta chiar ca-i belea....masina asta poate mult....numarul e de rahat
para06
8 Mar 2011, 11:05
De ce e de rahat ? mi-e mi-ar place un nr dasta:))
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.