Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
C@talin
argoane acuma serios nu se gaesc pe la tine pe acolosi niste gume all season pentru tico pe r12 ? ca in bucurestiu asta .imi cerea unu 160 ron pe bucata de debica radmasa.gif
cosmin_2300
Ăștia când cer un preț se uită și la moacă ... tu nu ai moacă de negociator și ... nici fibră nu ești 243.gif
argon
Parghie am vazut la CX-7, dar nu ma incanta cu nimic din moment ce cartela era dintr-un material de toata jena, toata s-a crapat fara sa sufere vreun soc sau tratament necorespunzator, in schimb aia de Megane am scapat-o, asezat pe ea, eta, si se tine foarte bine, aia folosita, ca cealalta e nou nouta nefolosita.
C a t a l i n
Da, ai folosit tu CX-7 de nou și stii de ce s-a crăpat.... În final ți-ai luat Megane tocmai din cauza cartelei nașpa de la CX-7...

Despre cât de indesctructibile sunt cardurile reno întreabă-l pe Silviu de la bursă, că a tot reparat o grămadă...
BZN
QUOTE(C@talin @ 28 Aug 2011, 14:14)
argoane acuma serios nu se gaesc pe la tine pe acolosi niste gume all season pentru tico pe r12 ? ca in bucurestiu asta .imi cerea unu 160 ron pe bucata de debica radmasa.gif
*



+1
Poate ne combinam la transport. laugh.gif
vallyyy
QUOTE(C a t a l i n @ 28 Aug 2011, 13:55)
Da, ai folosit tu CX-7 de nou și stii de ce s-a crăpat.... În final ți-ai luat Megane tocmai din cauza cartelei nașpa de la CX-7...

Despre cât de indesctructibile sunt cardurile reno întreabă-l pe Silviu de la bursă, că a tot reparat o grămadă...
*



A lui argonel e stainless steel cool.gif
ZTV
nu stainles steel, comanda speciala de "victorinox"
skorpio_bog
QUOTE(C a t a l i n @ 28 Aug 2011, 13:40)
Pe principiul tu centrezi, tu dai cu capul...


Nu am inteles ce ai vrut sa zici cu treaba asta, insa am avut dreptate in ceea ce am spus, nu am vorbit din auzite, am vorbit din experienta pentru ca am desfacut multe borduri de pe diferite Megane-uri si cunosc sistemul. Iar completarea colegului dan22y este foarte adevarata. La Laguna exista acel locas pe cartela unde se agata acea parghie, pe cand la cartela de Megane nu exista asa ceva.

In fine, multi vad, putini cunosc smile.gif
mariusscout
QUOTE(argon @ 28 Aug 2011, 12:21)
Nu am ce confuzie sa fac, ca intrebam doar, nu am zis ca aia face MEganu, am zis ca aia face fordu, si am inteles acum, daca nu opresti motorul poate sa plece oricine cu masina chiar daca cartela ramane la tine, mai e buna sa le-o areti la Casco pe langa cealalta sa-ti despagubeasca masina.



nu bah, inainte de a debarca, deschizi geamul din dreapta, scoti cartela, o bagi in jeb/potofel, sau pe unde o tii tu, debarci, te duci la geamul din dreapta, blochezi usile de la butonul din consola, ala de langa cel de avarii si apoi inchizi geamul apasand mai tare de buton.(pornesc de la premisa ca fiind comanda speciala, limo are geamuri cu impuls, altfel, nimic din ce am scris nu are aplicabilitate practicala pentru matale). la inapoiere scoti cheia din cartela, cu ea scoti capacul de da manerul usii stanga si deschizi manual.
in alta ordine de idei
daca scoti cartela,in timpul functionarii motorului/in mers nu se-ntampla nimic, doar ca daca deschizi usa/inchizi usa rancaleste ceva timp dupa ea, dupa care, renunta de la un timp.
si . apropo, poti porni motorul si fara sa bagi cartela in cititor, doar apropiind-o. io in general asa fac.
argon
Normal ca are jamuri cu impuls, credeam ca-s in standard la toate. In rest nu am inteles nimic din ce ai spus unsure.gif
mariusscout
apoi mai simplu de-atata nu stiu cum sa explic wub.gif
L.E. acuma?
Markos
QUOTE(argon @ 28 Aug 2011, 12:21)
daca nu opresti motorul poate sa plece oricine cu masina chiar daca cartela ramane la tine, mai e buna sa le-o areti la Casco pe langa cealalta sa-ti despagubeasca masina.
*


Ii taie gazul dupa vreo 10 kilometri. Cat sa aiba timp s-o ascunda prin vreun garaj.

Apropo pardoane, daca tot te dai jos din ea cu motorul mergand si cartela-n buzunar, macar încui-o. Altfel, esti chiar pufi icon_mrgreen.gif
Hack
QUOTE(argon @ 28 Aug 2011, 20:57)
Normal ca are jamuri cu impuls, credeam ca-s in standard la toate.
*


Credeai gresit rolleyes.gif ...
argon
Nasol, inseamna ca doar alea comanda speciala au, cum e a mea, pe fata, numai ca pe spate sunt cu impuls la manivela.

Am vazut odata si un Megane ll fara AC, si frantuzesc(bicorp) blink.gif Credeam ca macar d'asta au toate daca nu clima, pana si Espero nu exista fara AC.
cosmin_2300
Eu am încercat la o Corolla cu keyless ... am plecat de lângă mașină (am ajuns pe la 20 m de mașină) și nu a "schițat" nici un gest ...
argon
Si in plus am vazut cu ochii mei o corolla care nu porneste, deci japonezi-s de rht cu marketingu lor cu tot.
cosmin_2300
Asta a pornit mereu, dar mi-a povestit proprietarul că la câteva zile după ce a cumpărat-o (era nouă, nu SH), nu a mai vrut să pornească radmasa.gif

Motivul? Ceva probleme cu alarma icon_mrgreen.gif
b76bgaarh
cataline esti de bula.... macar recunoaste ca ai gresit...

meganul 2 a fost o super masina... pacat ca nu au mers pe aceeasi idee si la 3.
C@talin
QUOTE(BZN @ 28 Aug 2011, 16:27)
+1
Poate ne combinam la transport. laugh.gif
*



nu ne baga in seama argon ,sa ajuns sad.gif
Laurentziu83
QUOTE(b76bgaarh @ 29 Aug 2011, 11:35)
meganul 2 a fost o super masina... pacat ca nu au mers pe aceeasi idee si la 3.
*


Din pacate fiabilitatea l-a tras in jos rau de tot. Pot sa insir 10 minute fara sa ma repet problemele pe care le-a avut M2 care nu apareau doar in cazuri izolate.
sobolan
eu nu l-am tinut mult timp dar mi-a placut mult,era superior(da' superior tare) fata de symbol-ul pe care l-am avut(fidji ed) si comparabil cu multe masini(masini nu tigai d-alde logan/symbol/clio).....
consumul nu mi-a placut dar ce sa-i faci...avea cel putin 115cp smile.gif
Markos
Baga Focsani-Bucuresti în 1h 45, am verificat în uikend. Asta daca-i aglomeratie.
vallyyy
QUOTE(skorpio_bog @ 28 Aug 2011, 17:49)


In fine, multi vad, putini cunosc  smile.gif
*




Ehh pe aici intra si argon,el vede diferenta intre borduri la orice masina fara sa le desfaca,are x-rays
argon
Ajunge sa pui pana bre.
dogy_10
nu te tenteaza?

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/anu...i-10413721.html
hitman1234
Nu cred, inca e deprimat ca a ramas cu aia cu spuma in praguri pe viata... 022.gif
Honorius
Espero e o masina depasita. Megane e deasupra din toate punctele de vedere.
Raduchu
QUOTE(Honorius @ 2 Sep 2011, 13:31)
Espero e o masina depasita. Megane e deasupra din toate punctele de vedere.
*



Ai citit primul post sa vezi ce espeor a avut? El a avut un espero editie speciala la fel cum e si megane-ul, toate sunt in turcia fabricate(cele pentru romania) numai a lui e in Franta, si rulat numai pe autostrazi rolleyes.gif

By the way semnatura ta cu a lui argon cam seamana:

argon: * * * - din fier cu luminite
Honorius: * * * - *
Honorius
Nu observasem ca a avut Espero si e nostalgic...
AR-18-MOS
A cui clona o fi? nedumerire.gif
argon
QUOTE(Honorius @ 2 Sep 2011, 16:11)
Daciile vechi sunt ca manelele. Multi cimpanzei asculta manele. Chiar daca printre ascultatorii de manele mai sunt si oameni finuti, ei vor fi vazuti tot ca primate din cauza majoritatii.
*




Bigutza, se stie happy.gif
vallyyy
Am si eu o curiozitate,stiu concret ca mersul indelungat la ralanti unui motor nu-i prieste ,dar mersul in turatii exclusiv pe autostrazi ii prieste ? unsure.gif
Iulikk
De ce nu ii prieste mersu la relanti?
para06
Prin batrani circula o vorba ca cica se " spala pistonu " la relantii =))
Iulikk
Oameni cu sechele de pe vremea lu' Ceasca si a Daciei 1300.
vallyyy
QUOTE(Iulikk @ 2 Sep 2011, 20:06)
De ce nu ii prieste mersu la relanti?
*




Din ce stiam la ralanti nu e ungerea atat de eficienta cum e in turatie.La masina mea producatorul nu permite incalzirea motorului la ralanti
ArtVandelay
Din alte motive de poluare, nu ce crezi tu
argon
Si-a pus mosu' dedeman actipild cu marihuana pe masina, si totul a devenit super, asa se explica unele chestii unsure.gif

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627743973
sorin1983
QUOTE(vallyyy @ 3 Sep 2011, 01:40)
La masina mea producatorul nu permite incalzirea motorului la ralanti

Si daca e cald il poti lasa la relanti?
argon
Cum sa nu permita, nu recomanda, in mers se incalzeste mai repede.
Filip
La mine da in nas la accelerare mai puternica, cand e rece motorul, in primii ~300 metri. Asta daca nu e tras socul corect. tongue.gif
argon
Fericitule, a mea nu are nici macar calblu de acceleratie, e disparut impreuna cu rezervorul de servodirectie. Am vazut ca clio 1.4 16v are cablu, hapsani is si frantuzii astia wacko.gif
vallyyy
QUOTE(argon @ 3 Sep 2011, 11:05)
Fericitule, a mea nu are nici macar calblu de acceleratie, e disparut impreuna cu rezervorul de servodirectie. Am vazut ca clio  1.4 16v are cablu, hapsani is si frantuzii astia  wacko.gif
*




In cazul unui renault ,dupa parerea mea, nu e prea multa fericire sa ai lucruri electronice in loc de cele clasice(cablu etc),ieri am fost prin dezmembrari pentru a procura piese pentru un clio 2(mai exact capota spate si un stop),capota spate doar 5 milioane si stopul 1 milion,cata fericire sa ai renault wub.gif ,in special ca producatorul a interzis totalmente productia de piese aftermarket .Decat sa se strice pedala electronica mai bine sa se strice cablul,parerea mea
argon
QUOTE(vallyyy @ 3 Sep 2011, 12:20)
,ieri am fost prin dezmembrari pentru a procura piese pentru un clio 2(mai exact capota spate si un stop)
*



Vezi ca nu-i Opel sa-i iei piesele din dezmembrari ca la al tau unsure.gif
vallyyy
Exact , trist,pe crizele astea,nu vad cu ce m-ar ajuta sa iau o aripa noua si sa mai dau bani sa o si vopsesc cand pot sa o iau direct de origine din dezmembrari,poate si vopsita de opel si (la culoare daca am si noroc).Nu ma dau banii afara din casa,dar dupa ziua de ieri m-am convins ca RENAULT e sinonim cu INTRETINERE SCUMPA(din dezmembrari) deja de repere noi nu are rost sa mai vorbim(capota la clio 2 cica ar fi doar 1400 lei noua renault cool.gif.E un lucru destul de ok sa iei elemente de caroserie din dezmembrari decat sa le umplu cu spuma unsure.gif ,mai bine le schimb din dezmembrari cool.gif
R19/16v
Ce superclio e ala de nu gasesti tu stop aftermarket pt el?
Alex4u
QUOTE(argon @ 3 Sep 2011, 11:48)
Vezi ca nu-i Opel sa-i iei piesele din dezmembrari ca la al tau  unsure.gif
*


ce pnm la bimmer e 70 ron capota spate 100 capota fata .. 100 ron perechea de stopuri..160 de faruri .. laugh.gif
cosmin_2300
Se uită și la moacă în momentul în care cer banii ăia (și nu fac mișto) wink.gif
R19/16v
Am banuiala ca el nu vorbea de un clio de dooj de ani.
Alex4u
QUOTE(R19/16v @ 3 Sep 2011, 13:15)
Am banuiala ca el nu vorbea de un clio de dooj de ani.
*


de ce sa ne imbatam cu apa rece..renaultul/peugeotul/citroenul au cele mai scumpe piese..nu conteaza ca din dezmembrari sau noi wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.