QUOTE(argon @ 28 Aug 2011, 12:21)
Nu am ce confuzie sa fac, ca intrebam doar, nu am zis ca aia face MEganu, am zis ca aia face fordu, si am inteles acum, daca nu opresti motorul poate sa plece oricine cu masina chiar daca cartela ramane la tine, mai e buna sa le-o areti la Casco pe langa cealalta sa-ti despagubeasca masina.
nu bah, inainte de a debarca, deschizi geamul din dreapta, scoti cartela, o bagi in jeb/potofel, sau pe unde o tii tu, debarci, te duci la geamul din dreapta, blochezi usile de la butonul din consola, ala de langa cel de avarii si apoi inchizi geamul apasand mai tare de buton.(pornesc de la premisa ca fiind comanda speciala, limo are geamuri cu impuls, altfel, nimic din ce am scris nu are aplicabilitate practicala pentru matale). la inapoiere scoti cheia din cartela, cu ea scoti capacul de da manerul usii stanga si deschizi manual.
in alta ordine de idei daca scoti cartela,i
n timpul functionarii motorului/in mers nu se-ntampla nimic, doar ca daca deschizi usa/inchizi usa rancaleste ceva timp dupa ea, dupa care, renunta de la un timp.
si . apropo, poti porni motorul si fara sa bagi cartela in cititor, doar apropiind-o. io in general asa fac.