Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Laurentziu83
La banii astia cam toate-s niste gioarse, doar ca la VW mai platesti si firma...N-are rost.
Pe mobile.de un Twingo incepe de la 100 de euro. Daca esti in Germania probabil ca merita sa iei unul , sa te duca din A in B, eventual cu inca o persoana si bagaje, dupa care sa-i dai drumul in sant, iesi mai ieftin ca la tren. tongue.gif
dan22y
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 10:24)
Care mai are servo e la pret de pret, de iei statut social(polo) de banii aia.
*


Pe o masinuta din asta mica, chiar ai nevoie de servo? Intreb ca, Twingo e cat un cart sau masinuta din aia electrica, care tot fara servo e si nu se plange nimeni...
Hack
Bag seama ca nu l-ai vazut pe argon, el e un tip mai pirpiriu de-aia vrea servo. laugh.gif
Iulikk
Cum ma? Nu ii zice lumea "Fibră"?
argon
Nu e pentru mine, si da, trebuie servo la orice masina, pentru manevre si parcari, am avut Matiz fara, si nu e bine, roti de 155 banuiesc ca la Twingo. Conduc zilnic Logan dci fara servo, pe care o femeie e cam imposibil sa-l conduca, deci Twingo fara e floare la ureche..pt mine icon_mrgreen.gif
Laurentziu83
Pe vremuri conducea toata lumea Dacie 1310 de 900 kg fara servo si nu se mai plangea nimeni, acuma si la Twingo de aceeasi greutate trebuie servo?

La Matiz merge mai greu volanul doar la parcari laterale, in rest merge mai usor ca la Megane.
hitman1234
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 11:22)
Conduc zilnic Logan dci fara servo
*



console.gif
cdadan
Mda, l-a batut Dumnezeu. sad.gif
R E M U S
coffee_spitsk.gif Bai nu sunteti normali
Wolfman
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 11:22)
...Conduc zilnic Logan dci fara servo...
*




Asa se pune fibra! biggrin.gif
bucatzel
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Sep 2013, 11:30)
La Matiz merge mai greu volanul doar la parcari laterale, in rest merge mai usor ca la Megane.
*



In mers merge usor la oricare. Matiz n-am condus, am condus Tico, care-i si mai usor, si sincer, la parcari merge mai greu decat la 1300. Daca Twingo-ul e pentru consoarta, e de inteles ca vrea.

Dar no, depinde de ce raport are caseta de directie si ce diametru are volanul. N-ar fi mai simplu sa te si sui intr-una si sa decizi dupa aia daca are nevoie de servo au ba?
hitman1234
sau sa-i pui servo ulterior? flex avem, garaj avem.. sleep.gif
argon
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Sep 2013, 11:30)

La Matiz merge mai greu volanul doar la parcari laterale, in rest merge mai usor ca la Megane.
*



Ai incercat la Megane cu contactul pus sau motorul pornit? Sa n'ai o surpriza.
pishky
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 10:22)
Conduc zilnic Logan dci fara servo
*



vinzi abonament la sala de fitness / forta?
argon
Am umflat pe fata la 3 bar si e cat de cat mai bine.

Referitor la achizitie, m-am cam dezumflat de Twingo, am alte cateva variante pe care le expun, toate pana in 1500 de euro:

-Clio bicorp coupe din ~2000

-Ford Ka euro 4, ce vad eu dezavantaj, e motorul apropiat cu capacitatea limo-ului existent, deci consum pe masura.

-VW Polo pana in anul 2000, motor 1 l, dezavantaj ca e euro 2.

-Fiat Punto 2000-2001 euro 3, aici nu am nici cea mai vaga idee despre ele.


PS: Corsa nu-mi mai trebuie veci.
R E M U S
Polo. Restu e cancan tocilar.gif


Gata ti-am gasit. http://www.autovit.ro/volkswagen-polo-C29490440.html
hitman1234
limuzina lu' funar din spate laugh.gif

LE: toate vor consuma cat plasticu' argoane daca nu iei vreun diesel, sa nu fii socat dar dintre toate variantele polo e cea mai buna.. apropo, mai ieftin ecsista, mai cool se poate? de ce nu mai strangi 2-3 zile spaga si iei ceva barem din 2004-2005?
argon
QUOTE(R E M U S @ 7 Sep 2013, 11:13)
Polo. Restu e cancan  tocilar.gif
Gata ti-am gasit. http://www.autovit.ro/volkswagen-polo-C29490440.html
*




Polo ala e beton, editie limitata, sau facut initial 1000, apoi datorita cererii s-au mai facut 2800.
4x4
QUOTE(argon @ 7 Sep 2013, 08:31)
-Fiat Punto 2000-2001 euro 3, aici nu am nici cea mai vaga idee despre ele.
*



Sunt bune si ieftine. Am un prieten care a luat unul drept prima masina. Nepretentioase, consum mic, ieftin de intretinut, surprinzator de rezistent. A ajuns sa lucreze cu el pe la ferme, mii de kilometri de mers pe camp dupa care a vandut-o.

Ghici ce si-a luat acuma? Tot un punto, varianta van, dar cu motor diesel tura asta.
Am mers si eu cu ea un pic, servo e foarte usor, mai ales in modul city, frane bune, stabila in curbe cat timp nu uiti ce conduci.

cristio_79
QUOTE(argon @ 7 Sep 2013, 11:49)
Polo ala e beton, editie limitata, sau facut initial 1000, apoi datorita cererii s-au mai facut 2800.
*


E misto asa colorat, dar sa nu te intrebe toti daca l-ai facut din bucati de la dezmembrari.. Apropos, ce culoare se trece in talon?
Avantajul la ala e ca daca belesti un element detasabil nu-i nici o problema cu vopsitul, doar inlocuiesti. Ramane doar problema simetriei daca nu gasesti aceeasi culoare.
l@u
QUOTE
ofer sprijin in ridicarea de la gara


radmasa.gif o trimite cu trenul , argoane aveti gara in Deva ?
Laurentziu83
QUOTE(hitman1234 @ 7 Sep 2013, 11:39)
LE: toate vor consuma cat plasticu' argoane daca nu iei vreun diesel, sa nu fii socat dar dintre toate variantele polo e cea mai buna.. apropo, mai ieftin ecsista, mai cool se poate? de ce nu mai strangi 2-3 zile spaga si iei ceva barem din 2004-2005?
*


Daca o ia pentru oras s-ar putea sa consume mai mult decat plasticul, iarna tre sa mergi pana la Orastie ca sa ajungi la temperatura de regim cu vreun 1.3 diesel.
dan22y
QUOTE(l@u @ 7 Sep 2013, 16:55)
radmasa.gif o trimite cu trenul , argoane aveti gara in Deva ?
*


Se iegzista si gara in Deva. M-am perindat weekendul acesta prin zona insa nici urma de limuzina ph34r.gif
argon
Nu o tin parcata la gara..

Deci tu esti responsabil pentru cutremur.. dry.gif
corbex
Daca iar vrei sa schimbi masina, pe asta ar trebui sa dai 4000 de euro. Suna altfel "Limuzina mea de 4000 E".
Filip
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 11:22)
Nu e pentru mine, si da, trebuie servo la orice masina, pentru manevre si parcari, am avut Matiz fara, si nu e bine, roti de 155 banuiesc ca la Twingo. Conduc zilnic Logan dci fara servo, pe care o femeie e cam imposibil sa-l conduca, deci Twingo fara e floare la ureche..pt mine icon_mrgreen.gif
*


Am fost acu` 2 săpt. la Stoenești jud. Argeș, și am văzut o domnișoară - nu femeie vânjoasă - domnișoară care mergea fără probleme cu Aro 243. Bine, o fi avut servo Aro-ul. Dar părerea mea e că nu ține argumentul că Logan dci fără servo e imposibil de condus.
argon
Ba e, de catre femei, ca sa-l conduc eu cat de cat am umflat rotile la 3 bar, la 2 sau sub la manevre e foarte greu..si nu-s tocmai sfrijit.
gabize
Până să apară servo cum credeți că reușeau femeile să conducă? Mai ales mastodonții de până în anii '60?
dan22y
Erau numa' brand si fibra nedumerire.gif
turbodxman
up.gif
Andy_ACS
Mofturi! Am avut Dacia 1310 fara servo, ca incepator, si nu s-a pus niciodata problema ca nu se poate roti volanul. Aceeasi masina era condusa si de mama mea, deci e vrajeala ca nu se poate. De acord ca e mai comod si placut cu servo, dar cine zice ca e imposibil de condus fara delireaza. Si la 1310 si la Dsn faceam manevrele de parcare cu o mana cu podul palmei. Totul e sa fie masina in miscare, sa nu rotesti volanul pe loc ca ciobanu'.
Markos
QUOTE(4x4 @ 7 Sep 2013, 15:47)
A ajuns sa lucreze cu el pe la ferme, mii de kilometri de mers pe camp
*


Australia?
dan22y
QUOTE(argon @ 9 Sep 2013, 08:49)
Nu, o tin parcata la garaj..
*


Ai uitat o virgula ?
bucatzel
QUOTE(gabizegrean @ 9 Sep 2013, 21:03)
Până să apară servo cum credeți că reușeau femeile să conducă? Mai ales mastodonții de până în anii '60?
*


QUOTE(Andy_ACS @ 9 Sep 2013, 22:01)
Am avut Dacia 1310 fara servo, ca incepator, si nu s-a pus niciodata problema ca nu se poate roti volanul.
*



O mai spun o data... Conteaza raportul de demultiplicare din caseta de directie, si diametrul volanului. A, da... si de pata de contact a rotii. Care la randul ei depinde de ce greutate sustine. decei-ul fiind mai greu decat alealalte.

La toate astea, loganul dizal fara servo sta ceva mai prost decat o 1300. Normal ca merge mai greu.

Luati ma si voi in calcul ca sunt multe giratorii in Deva, nu-i destul ca vine omul ametit acasa de la atata invarteala, mai trebuie savina si obosit de la tot trasul de covrig?
Shush
QUOTE(argon @ 9 Sep 2013, 19:46)
Ba e, de catre femei, ca sa-l conduc eu cat de cat am umflat rotile la 3 bar, la 2 sau sub la manevre e foarte greu..si nu-s tocmai sfrijit.
*



Eu am facut scoala pe Logan fara servo si cred ca tot formul stie ce incheieturi am smile.gif)
Bine ca atunci cand am trecut pe masina cu servo imi parea ca volanul se misca singur e altceva, dar nici fara servo nu e prea greu.
corbex
Argoane, daca dai de o masina pe care tu, care esti numai fibra, n-o poti manevra, inseamna ca e defecta.
R E M U S
sau e fibra made in china 1zhelp00.gif
argon
Creca pan la urma dublez suma si iau ceva serios, adica Lupo 999cc euro 4 cu trapa panoramica.

In genul asta http://www.tocmai.ro/vw-lupo-2001-12162807.html
Markos
Trapa aia e belea la manifestațiile de protest up.gif
Iulikk
Cred ca a incurcat cifrele la kilometraj...
R E M U S
Daca tot dublezi suma, mai baga o zi de spaga si ia ceva mai acatarii. up.gif

http://www.autovit.ro/volkswagen-lupo-C30599616.html

http://www.auto.cz/vw-lupo-3l-tdi-trilitrovy-zazrak-1095
hitman1234
trapa e pt statutul social sleep.gif
argon
QUOTE(R E M U S @ 15 Sep 2013, 20:40)
Daca tot dublezi suma, mai baga o zi de spaga si ia ceva mai acatarii. up.gif

http://www.autovit.ro/volkswagen-lupo-C30599616.html

http://www.auto.cz/vw-lupo-3l-tdi-trilitrovy-zazrak-1095
*



Nu vreau modelul ala pentru ca la varsta si km care ii are in realitate cutia automata si motorul au sau o sa aiba sigur probleme. Nu-mi spuneti mie ca o masina de 13 ani care consuma 2.9-3 % are 162.000 km, ca nu cred asa ceva.
kum
QUOTE(hitman1234 @ 15 Sep 2013, 22:06)
trapa e pt statutul social  sleep.gif
*


Pai n-auzi ca AC-ul nu e un must-have?
GIC
Eu zic sa nu te zgarcesti la AC! dry.gif 38.gif
R E M U S
Haidi bre ca nu e chiar asa. Aia e masina de oras, cati km vrei sa aiba? Nu bag mana-n foc ca sunt km reali dar nici exagerat de multi nu are cum banuiesti tu. Aia-s oameni cu cap nu fac ca noi, cu jeep-uri in oras si mini-uri la drum lung.
Si pana la urma rezista un mcv 1 milion de km si nu rezista aia cateva sute de mii de km, sa fim seriosi. http://www.daciaclub.ro/Dacia-logan-MCV-1-...203761-s90.html
hitman1234
QUOTE(kum @ 16 Sep 2013, 09:00)
Pai n-auzi ca AC-ul nu e un must-have?
*



user posted image
argon
Urmeaza un upgrade la scut metalic, ma mir cum a rezistat baia de ulei in atatia ani cu scutul de plastic si fara PDG, ultima oara am fost pe aproape s-o fac muci.
pishky
a suferit pragul pe autostrada, baia de ulei rezista.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.