Laurentziu83
6 Sep 2013, 09:24
La banii astia cam toate-s niste gioarse, doar ca la VW mai platesti si firma...N-are rost.
Pe mobile.de un Twingo incepe de la 100 de euro. Daca esti in Germania probabil ca merita sa iei unul , sa te duca din A in B, eventual cu inca o persoana si bagaje, dupa care sa-i dai drumul in sant, iesi mai ieftin ca la tren.
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 10:24)
Care mai are servo e la pret de pret, de iei statut social(polo) de banii aia.
Pe o masinuta din asta mica, chiar ai nevoie de servo? Intreb ca, Twingo e cat un cart sau masinuta din aia electrica, care tot fara servo e si nu se plange nimeni...
Bag seama ca nu l-ai vazut pe argon, el e un tip mai pirpiriu de-aia vrea servo.
Cum ma? Nu ii zice lumea "Fibră"?
Nu e pentru mine, si da, trebuie servo la orice masina, pentru manevre si parcari, am avut Matiz fara, si nu e bine, roti de 155 banuiesc ca la Twingo. Conduc zilnic Logan dci fara servo, pe care o femeie e cam imposibil sa-l conduca, deci Twingo fara e floare la ureche..pt mine
Laurentziu83
6 Sep 2013, 10:30
Pe vremuri conducea toata lumea Dacie 1310 de 900 kg fara servo si nu se mai plangea nimeni, acuma si la Twingo de aceeasi greutate trebuie servo?
La Matiz merge mai greu volanul doar la parcari laterale, in rest merge mai usor ca la Megane.
hitman1234
6 Sep 2013, 10:30
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 11:22)
Conduc zilnic Logan dci fara servo
Mda, l-a batut Dumnezeu.
R E M U S
6 Sep 2013, 11:27
Bai nu sunteti normali
Wolfman
6 Sep 2013, 11:30
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 11:22)
...Conduc zilnic Logan dci fara servo...
Asa se pune fibra!
bucatzel
6 Sep 2013, 11:32
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Sep 2013, 11:30)
La Matiz merge mai greu volanul doar la parcari laterale, in rest merge mai usor ca la Megane.
In mers merge usor la oricare. Matiz n-am condus, am condus Tico, care-i si mai usor, si sincer, la parcari merge mai greu decat la 1300. Daca Twingo-ul e pentru consoarta, e de inteles ca vrea.
Dar no, depinde de ce raport are caseta de directie si ce diametru are volanul. N-ar fi mai simplu sa te si sui intr-una si sa decizi dupa aia daca are nevoie de servo au ba?
hitman1234
6 Sep 2013, 11:42
sau sa-i pui servo ulterior? flex avem, garaj avem..
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Sep 2013, 11:30)
La Matiz merge mai greu volanul doar la parcari laterale, in rest merge mai usor ca la Megane.
Ai incercat la Megane cu contactul pus sau motorul pornit? Sa n'ai o surpriza.
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 10:22)
Conduc zilnic Logan dci fara servo
vinzi abonament la sala de fitness / forta?
Am umflat pe fata la 3 bar si e cat de cat mai bine.
Referitor la achizitie, m-am cam dezumflat de Twingo, am alte cateva variante pe care le expun, toate pana in 1500 de euro:
-Clio bicorp coupe din ~2000
-Ford Ka euro 4, ce vad eu dezavantaj, e motorul apropiat cu capacitatea limo-ului existent, deci consum pe masura.
-VW Polo pana in anul 2000, motor 1 l, dezavantaj ca e euro 2.
-Fiat Punto 2000-2001 euro 3, aici nu am nici cea mai vaga idee despre ele.
PS: Corsa nu-mi mai trebuie veci.
R E M U S
7 Sep 2013, 10:13
hitman1234
7 Sep 2013, 11:39
limuzina lu' funar din spate
LE: toate vor consuma cat plasticu' argoane daca nu iei vreun diesel, sa nu fii socat dar dintre toate variantele polo e cea mai buna.. apropo, mai ieftin ecsista, mai cool se poate? de ce nu mai strangi 2-3 zile spaga si iei ceva barem din 2004-2005?
QUOTE(R E M U S @ 7 Sep 2013, 11:13)
Polo ala e beton, editie limitata, sau facut initial 1000, apoi datorita cererii s-au mai facut 2800.
QUOTE(argon @ 7 Sep 2013, 08:31)
-Fiat Punto 2000-2001 euro 3, aici nu am nici cea mai vaga idee despre ele.
Sunt bune si ieftine. Am un prieten care a luat unul drept prima masina. Nepretentioase, consum mic, ieftin de intretinut, surprinzator de rezistent. A ajuns sa lucreze cu el pe la ferme, mii de kilometri de mers pe camp dupa care a vandut-o.
Ghici ce si-a luat acuma? Tot un punto, varianta van, dar cu motor diesel tura asta.
Am mers si eu cu ea un pic, servo e foarte usor, mai ales in modul city, frane bune, stabila in curbe cat timp nu uiti ce conduci.
cristio_79
7 Sep 2013, 15:00
QUOTE(argon @ 7 Sep 2013, 11:49)
Polo ala e beton, editie limitata, sau facut initial 1000, apoi datorita cererii s-au mai facut 2800.
E misto asa colorat, dar sa nu te intrebe toti daca l-ai facut din bucati de la dezmembrari.. Apropos, ce culoare se trece in talon?
Avantajul la ala e ca daca belesti un element detasabil nu-i nici o problema cu vopsitul, doar inlocuiesti. Ramane doar problema simetriei daca nu gasesti aceeasi culoare.
pheephee_11
7 Sep 2013, 15:10
QUOTE
ofer sprijin in ridicarea de la gara
o trimite cu trenul , argoane aveti gara in Deva ?
Laurentziu83
8 Sep 2013, 17:10
QUOTE(hitman1234 @ 7 Sep 2013, 11:39)
LE: toate vor consuma cat plasticu' argoane daca nu iei vreun diesel, sa nu fii socat dar dintre toate variantele polo e cea mai buna.. apropo, mai ieftin ecsista, mai cool se poate? de ce nu mai strangi 2-3 zile spaga si iei ceva barem din 2004-2005?
Daca o ia pentru oras s-ar putea sa consume mai mult decat plasticul, iarna tre sa mergi pana la Orastie ca sa ajungi la temperatura de regim cu vreun 1.3 diesel.
QUOTE(l@u @ 7 Sep 2013, 16:55)
o trimite cu trenul , argoane aveti gara in Deva ?
Se iegzista si gara in Deva. M-am perindat weekendul acesta prin zona insa nici urma de limuzina
Nu o tin parcata la gara..
Deci tu esti responsabil pentru cutremur..
Daca iar vrei sa schimbi masina, pe asta ar trebui sa dai 4000 de euro. Suna altfel "Limuzina mea de 4000 E".
QUOTE(argon @ 6 Sep 2013, 11:22)
Nu e pentru mine, si da, trebuie servo la orice masina, pentru manevre si parcari, am avut Matiz fara, si nu e bine, roti de 155 banuiesc ca la Twingo. Conduc zilnic Logan dci fara servo, pe care o femeie e cam imposibil sa-l conduca, deci Twingo fara e floare la ureche..pt mine
Am fost acu` 2 săpt. la Stoenești jud. Argeș, și am văzut o domnișoară - nu femeie vânjoasă - domnișoară care mergea fără probleme cu Aro 243. Bine, o fi avut servo Aro-ul. Dar părerea mea e că nu ține argumentul că Logan dci fără servo e imposibil de condus.
Ba e, de catre femei, ca sa-l conduc eu cat de cat am umflat rotile la 3 bar, la 2 sau sub la manevre e foarte greu..si nu-s tocmai sfrijit.
Până să apară servo cum credeți că reușeau femeile să conducă? Mai ales mastodonții de până în anii '60?
Erau numa' brand si fibra
turbodxman
9 Sep 2013, 20:26
Andy_ACS
9 Sep 2013, 21:01
Mofturi! Am avut Dacia 1310 fara servo, ca incepator, si nu s-a pus niciodata problema ca nu se poate roti volanul. Aceeasi masina era condusa si de mama mea, deci e vrajeala ca nu se poate. De acord ca e mai comod si placut cu servo, dar cine zice ca e imposibil de condus fara delireaza. Si la 1310 si la Dsn faceam manevrele de parcare cu o mana cu podul palmei. Totul e sa fie masina in miscare, sa nu rotesti volanul pe loc ca ciobanu'.
QUOTE(4x4 @ 7 Sep 2013, 15:47)
A ajuns sa lucreze cu el pe la ferme, mii de kilometri de mers pe camp
Australia?
dan22y
10 Sep 2013, 09:00
QUOTE(argon @ 9 Sep 2013, 08:49)
Nu, o tin parcata la garaj..
Ai uitat o virgula ?
bucatzel
10 Sep 2013, 16:05
QUOTE(gabizegrean @ 9 Sep 2013, 21:03)
Până să apară servo cum credeți că reușeau femeile să conducă? Mai ales mastodonții de până în anii '60?
QUOTE(Andy_ACS @ 9 Sep 2013, 22:01)
Am avut Dacia 1310 fara servo, ca incepator, si nu s-a pus niciodata problema ca nu se poate roti volanul.
O mai spun o data... Conteaza raportul de demultiplicare din caseta de directie, si diametrul volanului. A, da... si de pata de contact a rotii. Care la randul ei depinde de ce greutate sustine. decei-ul fiind mai greu decat alealalte.
La toate astea, loganul dizal fara servo sta ceva mai prost decat o 1300. Normal ca merge mai greu.
Luati ma si voi in calcul ca sunt multe giratorii in Deva, nu-i destul ca vine omul ametit acasa de la atata invarteala, mai trebuie savina si obosit de la tot trasul de covrig?
QUOTE(argon @ 9 Sep 2013, 19:46)
Ba e, de catre femei, ca sa-l conduc eu cat de cat am umflat rotile la 3 bar, la 2 sau sub la manevre e foarte greu..si nu-s tocmai sfrijit.
Eu am facut scoala pe Logan fara servo si cred ca tot formul stie ce incheieturi am
)
Bine ca atunci cand am trecut pe masina cu servo imi parea ca volanul se misca singur e altceva, dar nici fara servo nu e prea greu.
corbex
10 Sep 2013, 18:25
Argoane, daca dai de o masina pe care tu, care esti numai fibra, n-o poti manevra, inseamna ca e defecta.
R E M U S
10 Sep 2013, 18:45
sau e fibra made in china
Creca pan la urma dublez suma si iau ceva serios, adica Lupo 999cc euro 4 cu trapa panoramica.
In genul asta
http://www.tocmai.ro/vw-lupo-2001-12162807.html
Markos
15 Sep 2013, 19:16
Trapa aia e belea la manifestațiile de protest
Iulikk
15 Sep 2013, 19:27
Cred ca a incurcat cifrele la kilometraj...
R E M U S
15 Sep 2013, 19:40
hitman1234
15 Sep 2013, 21:06
trapa e pt statutul social
QUOTE(R E M U S @ 15 Sep 2013, 20:40)
Nu vreau modelul ala pentru ca la varsta si km care ii are in realitate cutia automata si motorul au sau o sa aiba sigur probleme. Nu-mi spuneti mie ca o masina de 13 ani care consuma 2.9-3 % are 162.000 km, ca nu cred asa ceva.
QUOTE(hitman1234 @ 15 Sep 2013, 22:06)
trapa e pt statutul social
Pai n-auzi ca AC-ul nu e un must-have?
Eu zic sa nu te zgarcesti
la AC!
R E M U S
16 Sep 2013, 09:11
Haidi bre ca nu e chiar asa. Aia e masina de oras, cati km vrei sa aiba? Nu bag mana-n foc ca sunt km reali dar nici exagerat de multi nu are cum banuiesti tu. Aia-s oameni cu cap nu fac ca noi, cu jeep-uri in oras si mini-uri la drum lung.
Si pana la urma rezista un mcv 1 milion de km si nu rezista aia cateva sute de mii de km, sa fim seriosi.
http://www.daciaclub.ro/Dacia-logan-MCV-1-...203761-s90.html
hitman1234
16 Sep 2013, 17:18
QUOTE(kum @ 16 Sep 2013, 09:00)
Pai n-auzi ca AC-ul nu e un must-have?
Urmeaza un upgrade la scut metalic, ma mir cum a rezistat baia de ulei in atatia ani cu scutul de plastic si fara PDG, ultima oara am fost pe aproape s-o fac muci.
a suferit pragul pe autostrada, baia de ulei rezista.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.