Este risc sa se inmoaie de la sudura dar merita incercata varianta. Daca s-au rupt din forta constanta aplicata pe cheie e foarte prost materialul. In schimb daca a fost ciocanita e posibil sa plesneasca. As incerca o baie de wd40 apoi varianta lui espacern combinata cu o parghie mare ca sa pot aplica forta constant.
Edit: mi-am amintit de o problema asemanatoare la prima demontare a fuliei la focus 1 pentru distributie. A reusit mecanicul inclusiv sa rotunjeasca piulita, apoi a fost obligat sa sudeze o tija pentru a incerca desfacerea. De la caldura sudurii s-a inmuiat locktite de pe filet si s-a rotit foarte usor. Ulterior a stiut sa incalzeasca piulita pentru demontare
bion
12 Mar 2018, 20:26
La tuingo se schimba masina. E mai eftin.
cj98czh
12 Mar 2018, 20:56
WD40 este pistol cu apa pentru cazuri din astea ... trebuie altceva ..
Baietii de la seviceul unde merg eu folosesc un aparat cu inductie ... se inroseste in 20 de secunde surubul iar dupa se desface super lejer ... fara riscuri sa mai aprlesti ceva cum este in cazul i care pui aparat de sudura ..
Nu ai vreun service prin deva sa posede o jucarie din asta?
Au luat-o de pe ali cu vreo 70 usd ..
pishky
12 Mar 2018, 21:29
QUOTE(bogdanbiciusca @ 12 Mar 2018, 17:18)
Poza aceea cred ca e trucata. Sau erau lipite pe trailer cu picatura?
de fapt sunt ML-uri (GLE mai nou) sub acoperire pt BOR-masina (biserica).
Drept e ca nu se vad chingi la roti, deci point tajen (eu am la masina chinga de 5 tone, depinde cat de violent e socul, dar dusterul are maxim 1,5 tone x G-uri.....discutabil).
@ argon - ia decizia corecta si du-te la un mecanic! te rezolva sigur cu cureaua aia su rola, sau ce dilema ai tu.
cj98czh
12 Mar 2018, 21:31
Sa ne intelegem ... argon invata meserie mecanicii ... nu invers ..
Da mah argoane .. ai ramas fara panza la flex ... ?
pishky
12 Mar 2018, 21:46
am sa ii propun si mecanicului meu sa mearga la d`eva la un curs de perfectionare sa devina master / grand master / expert in domeniu (ar fi buna o lista de tarife).
dandobre
12 Mar 2018, 21:49
Vezi că în același oraș poți găsi și cursuri de pilotaj...
argon
12 Mar 2018, 22:13
QUOTE(bion @ 12 Mar 2018, 21:26)
La tuingo se schimba masina. E mai eftin.
Doar că nu se găsesc pe toate gardurile automate care sa și funcționeze .
În același loc, aceasi curba...exact un an în urmă...altul cu dustere..dar 4 au zburat de pe remorca și s-au făcut zob.
AR-18-MOS
12 Mar 2018, 22:56
QUOTE(cj98czh @ 12 Mar 2018, 20:56)
Nu ai vreun service prin deva sa posede o jucarie din asta?
Incă are rate la S8... De unde bani de service?
bucatzel
13 Mar 2018, 10:05
QUOTE(cj98czh @ 12 Mar 2018, 21:31)
ai ramas fara panza la flex ... ?
Macar n-o ramas fara curent, ca astia
dandobre
13 Mar 2018, 11:17
Omu e inventiv, rezolvă problema clientului
argon
13 Mar 2018, 20:22
Am reușit să desfac întinzătorul cu o cheie papagal mare de la rothenberger . Prinsa de exteriorul șurubului, cu torx nici o șansă, s-au rupt vreo 2. Am cumpărat ambele curele , la 20 lei bucata, curățata rola veche care era uscata dar fara joc , gresata cu vaselina noua, și nu se mai aude nici un zgomot. Cost 40 de lei Daca cumva nu tine cârpeală, deși sunt convins că tine, in cel mai rău caz rămâne fără ac, și o sa-i dublez valoarea cu o rola noua.
espacern
13 Mar 2018, 20:46
Acum s-a inteles de ce nu s-a folosit flexul...ca trebuia "refolosita" rola veche! Cum sa ungi un rulment vechi care e uzat....si sa mai si speri ca tine in timp? Ai folosit vaselina de aia antiuzura care face shcanou.....nu? Si daca se rupe cureaua se poate coase....si mai "economisesti" douajdelei.
mars
13 Mar 2018, 21:31
O coase pe aia veche, n-ai citit c-a taiat-o? On topic: cureaua aia antreneaza numai compresorul ?
argon
14 Mar 2018, 06:57
Sunt destule tutoriale pe YouTube cu conspirațiile din industria auto. Și ce trebuie sa faci că sa te tine rolele și curelele pe viață
PS: da, compresorul e cu cureaua lui , alternatorul cu alta. Cea de la compresor e pe exterior, daca se rupe, nu are treabă cu cea de distribuție.
PS2. Curelele vor tine 300.000 km, iar rolele pe viata
Foarte "tare" filmul.....GATA cu schimbul de role/curele pe viitor! Caut chiar acum "lapte"/unsoare minunate si sunt rezolvat de viata.....totusi ce facem cu uzura sau se "repara" si aia la nivel molecular/atomic?
cj98czh
14 Mar 2018, 09:00
La masinile lui argon nici o rola nu se uzeaza ... ele se refac si devin chiar mai bune decat una noua
Despre lucrare ...zgarcenie tipica de-a lui argon ... ce va mai mirati ..
SCUMP.....daca schimbi DECAT rulmentul te costa 3 lei sau ungerea 1 leu!
argon
14 Mar 2018, 09:56
Nu are nici o legatura cu pretul, nici pe gratis nu pun una noua. Vrea sa (imi) demonstrez ca tine aia veche
cj98czh
14 Mar 2018, 09:58
Esti zgarca argoane ... asta am vazut de multa vreme ..
DannyY
14 Mar 2018, 09:58
Eu zic sa o scoti de tot, usurezi masina si imbunatatesti consumul.
bucatzel
14 Mar 2018, 10:16
QUOTE(argon @ 14 Mar 2018, 06:57)
Sunt destule tutoriale pe YouTube cu conspirațiile din industria auto. Și ce trebuie sa faci că sa te tine rolele și curelele pe viață
PS: da, compresorul e cu cureaua lui , alternatorul cu alta. Cea de la compresor e pe exterior, daca se rupe, nu are treabă cu cea de distribuție. PS2. Curelele vor tine 300.000 km, iar rolele pe viata
La anvelope e baza, dupa sters cu un flex poti vulcaniza un DOT nou.
Laurentziu83
14 Mar 2018, 18:07
QUOTE(argon @ 14 Mar 2018, 10:56)
Nu are nici o legatura cu pretul, nici pe gratis nu pun una noua. Vrea sa (imi) demonstrez ca tine aia veche
Vezi sa nu treci pe conserve daca cedeaza carpeala si iti lasi nevasta fara masina.
Eu daca nu imi permit intretinerea masinii cu piese OEM, mai bine o vand. Nu ma tenteaza ideea de a-mi consuma zilele de concediu stand in service-uri prin alte tari ca sa repar masina. Daca o fi sa cedeze pana la urma, vreau macar sa fiu linistit ca nu mi-am facut-o cu mana mea.
dr_mKe
14 Mar 2018, 18:10
Pe viață = până crapă
argon
14 Mar 2018, 19:06
QUOTE(Laurentziu83 @ 14 Mar 2018, 19:07)
Vezi sa nu treci pe conserve daca cedeaza carpeala si iti lasi nevasta fara masina.
Doar fără ac. Si nu cred că știe de unde se pornește ac-ul. Rola e doar pentru cureaua de la compresor, alternatorul e separat.
Nu are nici o legătură cu permiterea sau nu a întreținerii. Ci că nu vreau sa bag bani, in 2 ani nu am băgat decât benzina și un schimb de ulei..și continuă să meargă, nu exista groapa sau bordura care sa nu o ia /frece de pe drum. Și după 2 ani continua sa meargă. Când pica , o lasa in drum și iau alta. A facut varza o aripă de Logan, și pe Twingo nu se cunoaște absolut nimic...
cj98czh
14 Mar 2018, 20:47
pai poate pt. siguranta locuitorilor meretei Deve .. mai bine nu o mai lasi sa conduca ,.. ca dupa ce spui tu acolo .. este antitalentul in persoana ... a da dracu peste vreun nevinovat ..
wolfin
14 Mar 2018, 21:28
Mai exagereaza si Argon.....
Ideea e sa nu pui apa in loc de lichid de frana..sau sa pui invers placutele dupa ce se duce ferodo.
bion
15 Mar 2018, 01:03
E minoritara are azi sarbatoare. Daca ii ia masina il baga la CEDO pentru lipsire de libertati.,discriminari Argon invention[attachmentid=1628082923]
argon
19 Mar 2018, 18:58
Mă poate ajuta cineva cu o informație? Daca la L2.2 cu lupe am becuri d2r , și ce temperatura e cea mai ok, 4300k? Le pot schimba prin spate , fara sa demontez bara sau jumate de masina?
marksman
19 Mar 2018, 19:04
A mai apropiata de galben (halogene) e cea mai ok. Nu stiu cum e la reno, dar la vag dai farul jos ca sa schimbi xenoanele.
argon
19 Mar 2018, 20:29
Am găsit pe AliExpress becuri cu led d2s/d2r, bănuiesc că se anulează balastul in cazul asta și se alimentraza direct la 12v.., ce părere aveți , fara glume și miștouri... Am condus un vw cu becuri din astea cu led+radiator , de pe AliExpress dar h4, și e wow...
MuciX
19 Mar 2018, 20:33
De ce vrei sa iti complici existenta? Serios acum.
argon
19 Mar 2018, 20:39
Doar întreb..
mars
19 Mar 2018, 20:39
Pentru ca poate, desigur!
argon
19 Mar 2018, 20:49
Bănuiesc că lupele sunt afumate , a pățit pishky, dar nu mai știu ce a făcut, faruri noi , sau se pot curata..
mars
19 Mar 2018, 20:51
Xenoanele sunt alea originale?
argon
19 Mar 2018, 21:06
Adică becurile ? Am dat unul jos(se schimba usor de sub capota) și pare obosit...[attachmentid=1628083250]
Când pornesc luminile sunt slabe și albastre rău...după câteva secunde se mai albesc și se fac mai puternice , dar nu destul de puternice...
mars
19 Mar 2018, 21:13
Cam 200 de lei costa un bec Osram sau Philips.
IRONICK
19 Mar 2018, 21:15
QUOTE(argon @ 19 Mar 2018, 19:29)
Am găsit pe AliExpress becuri cu led d2s/d2r, bănuiesc că se anulează balastul in cazul asta și se alimentraza direct la 12v.., ce părere aveți , fara glume și miștouri... Am condus un vw cu becuri din astea cu led+radiator , de pe AliExpress dar h4, și e wow...
alea la 20 de dolari sunt niste petarde ordinare si olx-ul este plin de ele
atat costa doar chipurile, daca-s de firma
dr_mKe
19 Mar 2018, 22:17
Xenonul nu are "balast"
Aleex
19 Mar 2018, 23:47
Esti sigur ca ai d2r si nu d2s? Stiu ca d2r era pe Laguna 2.1 fara lupe (au o insertie care "dirijeaza" lumina pe care tu nu o ai in becul de mai sus). Un prieten a schimbat becurile la un A4 B7 cu xenon de fabrica si diferenta a fost enorma. Avea tot aceleasi simptome ca tine. E posibil sa nu fie nevoie sa ajungi pana la lupe. Posibil.. Pe de alta parte am alt prieten care a schimbat becurile la un Megane 2 si pana la urma tot a fost nevoie de interventie la lupe..
argon
20 Mar 2018, 06:42
D2s am , am.pus o poza.mai sus.
einstein1984
20 Mar 2018, 08:15
QUOTE(IRONICK @ 19 Mar 2018, 22:15)
alea la 20 de dolari sunt niste petarde ordinare si olx-ul este plin de ele
atat costa doar chipurile, daca-s de firma
deci se incadreaza in genul d epiese folosite de argon , after market si ieftin sau shk nou
argon
20 Mar 2018, 11:32
Vad ca toti cauta lumina cat mai calda, dar 10000k sau 12000k ce dezavantaje au?
bion
20 Mar 2018, 11:38
Mai asteapta o saptamana si o sa poti sa iei lumina moca
IRONICK
20 Mar 2018, 12:48
In general lumina calda are un CRI mai bun. Dar exista si 5700k cu 90 CRI. LED. Xenonul este mai prost ca un led la calitatea luminii, din cauza asta se cauta xenon cu lumina cat mai calda. La led cu cat este temperatura de culoare mai mare, scade cri-ul si creste randamentul (lm/W).
argon
20 Mar 2018, 12:57
Pana la urma mi-am comandat d2s 35w de 5000k, lasam ledurile pe alta data.
Am cautat putin despre temperatura...si la xenon daca creste k-ul, scad lumenii. Mi-ar fi placut de 10-12.000k, dar arata bine si cam atat, nu vezi mare lucru mai ales pe ud.
cj98czh
20 Mar 2018, 13:00
Sper ca firme cunoscute .. gen Osram sau Philips ... ca daca ai luat chinezarii ai luat o mare teapa ... or sa se stinga sau nu o sa se aprinda cand si cum vor ele ... parca as paria totusi ca varianta B ai ales-o ...
L.E. Clar ca originale nu sunt de 5000 de 4300 ... doar ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.