IRONICK
7 Sep 2016, 09:29
Pentru zapada Yokohama W Drive (alea asimetrice), am avut doua randuri, pe tractiune 4x4.
Iti transforma masina in plug de zapada.
Poate Peemfeul meu sa fie plug, ca-i jos, a ta nu are nici o sansa
Mi se pare mie sau Maxxis all-season contrasteaza al naibii de tare cu Laguna Initiale cu 180 CP si volan din lemn?! Ia anvelope ca lumea, cel putin Nokian pentru iarna si ceva premium pentru vara. Te carpesti aiurea, o sa iti para rau.
e grandtour,
si volanu e facut din lemn, de un francez batran, cu rabdare si polish de chinez.
AR-18-MOS
7 Sep 2016, 21:33
QUOTE(IRONICK @ 7 Sep 2016, 10:29)
Pentru zapada Yokohama W Drive
Confirm pozitiv! Pe-un Logan am cele de mai sus, iar pe altul am ceva no-name
Țigări (sau Tigar). Diferenta intre cele doua e foarte mare si nu se pot compara din nici un punct de vedere.
andreist
7 Sep 2016, 21:35
Poate nu merge cand e vremea nasoala... eu am avut nevoie de cauciucuri de iarna 2015-2016 doar de 2 ori, in rest, asfalt uscat. De altfel, nu prea as pune all season pe 180j de cai.
Aici se vorbeste de papuci de lux nu de slapi de logan.
QUOTE(mars @ 7 Sep 2016, 22:26)
Mi se pare mie sau Maxxis all-season contrasteaza al naibii de tare cu Laguna Initiale cu 180 CP si volan din lemn?! Ia anvelope ca lumea, cel putin Nokian pentru iarna si ceva premium pentru vara. Te carpesti aiurea, o sa iti para rau.
Domnu, exact cum a subliniat muttley, una e prost si alta e necunoscut. Ai avut personal Maxxis , sau ai urmarit vreun test cu ele? Sau vorbim discutii? Eu am cercetat problema , test facut de autoexpres co uk, si pe segmentul allseason, overal au iesit peste Bridgestone A001 si Pirelli Cintuirato allseason(marci premium cum iti plac) , mai bune au iesit GY Vector gen 2, Si Vredestein Quatrac 5. Alea de mi le tot laudati, Crossclimate, sunt bagate la vara cu testele, nu allseason.
Deci ori mai pun ceva si imi iau the best of the best pe allseason, GY Vector 4 season gen 2, ori Maxxis, ma mai gandesc.
https://www.cauciucuridirect.ro/product/Goo.../55/16/R-280068
Da, da, ia-ti all-season, le meriti.
Io am cumpărat la legumă, acum 7 ani, Nankang NS2. 200 lei bucata. Abia apăruseră la noi. Excelente, mai ales pe ud, fără defecte, ușor de echilibrat. Aveau, la momentul achiziționării, o grămadă de comentarii pozitive, mai ales pe forumuri australiene și britanice.
Acum 3 ani, când le-a venit rândul să le schimb, am vrut să iau aceleași gume. Surpriză, review-urile nu mai erau la fel de bune. Ba am discutat cu cineva care le cumpărase de curând și a zis că-s niște "plastice ordinare".
Asta e diferența dintre producătorii consacrați și cei de neimportanți: constanța. Am avut șansa să am cauciucuri OK, probabil CTC-ul era mai bun la intrarea pe piața noastră. Dar în timp au lăsat-o moartă.
Ca să închei, decât să cumpăr cauciucuri la loterie, mai bine mai pun ceva bani și merg pe ceva consacrat.
Și altă constatare personală: decât un produs din partea de jos a gamei de la un producător premium, mai bine un produs de vârf de la un producător mediu spre bun.
EDIT:
Chiar dacă pare ciudat, am fost mai mulțumit de nankanguri decât de bluresponse-urile actuale.
Pai Nokian cam acolo intra cu cele de iarna, nu sunt premium, dar sunt foarte bune. Pentru vara as lua orice de la aia consacrati, cat timp denumirea include cuvantul "sport".
madhorsefuzzy
8 Sep 2016, 10:30
Nokean cica sunt deja premium.
Si in plus vroiai sa zici
șport.
L.E. Oricum pentru argon tot Maxxis-urile sunt cele mai bune.
QUOTE(gabize @ 8 Sep 2016, 10:12)
Și altă constatare personală: decât un produs din partea de jos a gamei de la un producător premium, mai bine un produs de vârf de la un producător mediu spre bun.
Principiu sanatos de viata cu care sunt de acord.
Daca tot vrei all season, ia GY Vector 4Season si aia e.
Pentru 2-3 sute de lei in plus la doi ani, nu merita deranjul si experimentul pe pielea proprie.
Daca-mi iasa pasenta, iau Michelin Alpin 5 de iarna, si pana aprilie mai vedem pentru vara
WRD3-iurile finlandeze, fabricate de ruși, îs chiar bune. La aprox. 300 lei, nu-s deloc scumpe.
bgdrenault
8 Sep 2016, 11:31
QUOTE(gabize @ 8 Sep 2016, 09:12)
Și altă constatare personală: decât un produs din partea de jos a gamei de la un producător premium, mai bine un produs de vârf de la un producător mediu spre bun.
Niste exemple se poate?
Da, pro: caucioacele de iarnă: Nokian WRD3.
Contra: bluresponse-urile de la dunlop.
Stati, ca i-o venit mintea la cap! Alpin, asa da! Pana la vara ailalta mai e.
AndreiMR
8 Sep 2016, 12:00
QUOTE(bogdanbiciusca @ 8 Sep 2016, 12:31)
Decat Michelin Energy Saver, mai bine niste Hankook Ventus Prime, sau Vredestein Sportrac de exemplu. De fapt, diferenta nu e intre Michelin si Hankook, ci intre gume eco-bullshit si gume axate pe aderenta.
Exact. Am trecut de la GY NCT5 la Conti Sport 2 si diferenta a fost mare. Apoi de la Conti Premium la Vredestein Sportrac 3, la fel.
ursul_bipolar
8 Sep 2016, 12:17
QUOTE(argon @ 8 Sep 2016, 12:05)
Daca-mi iasa pasenta, iau Michelin Alpin 5 de iarna, si pana aprilie mai vedem pentru vara
In sfarsit revenisi printre muritorii cu 2 randuri, a se intelege aia care nu folosesc si iarna si vara aceeasi adidasi.
Vezi poate iti iese pasenta ca asta e cea mai buna varianta.
Mai trebuie sa ii iasa un meci!
AR-18-MOS
8 Sep 2016, 12:52
Maine imi vin cauciucele, crosclimate, ca m-ati convins, creca n-o sa-mi para rau..
Io as fi luat GY Vector 4Season gen-2.
Am condus saptamana asta o a doua masina cu asa ceva (se pare ca mai nou, pe la inchirieri in anumite tari, multe masini ajung cu de astea), si sunt chiar foarte OK vara (180 km/h +). Si pentru iarna ma gandesc ca fac fata cu brio (cf. profilului).
cj98czh
14 Sep 2016, 10:07
QUOTE(argon @ 14 Sep 2016, 10:59)
Maine imi vin cauciucele, crosclimate, ca m-ati convins, creca n-o sa-mi para rau..
Asa da ... mai bine erau unele dedicate fiecarui sezon ... dar nu este rau nici asa ..
b76bgaarh
14 Sep 2016, 10:14
nasoala alegere, se asorteaza cu volanul.
ursul_bipolar
14 Sep 2016, 10:19
QUOTE(argon @ 14 Sep 2016, 10:59)
Maine imi vin cauciucele, crosclimate, ca m-ati convins, creca n-o sa-mi para rau..
Pentru 2-3 luni de iarna, si efectiv cateva zile pe an de mers pe zapada, cum e la mine sau pe unde umblu eu, sa va luati voi dedicate iarna.
O sa fi multumit de ele. Pe fleoscaiala si asfalt umed sunt impecabile. Adica fix in acele situatii unde poti pierde foarte usor aderenta.
madhorsefuzzy
14 Sep 2016, 10:52
QUOTE(argon @ 14 Sep 2016, 10:59)
Maine imi vin cauciucele, crosclimate, ca m-ati convins, creca n-o sa-mi para rau..
Citesc si nu imi revin.
Mai citesc si tot nu pot crede.
Drept urmare imi inghit cuvintele de mai jos:
QUOTE(madhorsefuzzy @ 6 Sep 2016, 16:41)
dar pentru Limuzina de 3000EUR Maxxis sunt alegerea ideala. Pentru ca asta i-a intrat in cap apropitarului. Deci il sustin pentru ca, contrariul nu exista, nu conteaza.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 8 Sep 2016, 11:30)
L.E. Oricum pentru argon tot Maxxis-urile sunt cele mai bune.
Felicitari!
Dar cand le pui pe masina pune minim 2.4 bar la rece fata/spate pentru a te bucura de ele.
R19/16v
14 Sep 2016, 11:03
Ati intrebat vreunu' daca sunt noi, asa cum credeti cu totii?
Mai vechi de primavara lui 2015 nu sunt. Deci, in principiu, si daca sunt SH ar trebui sa fie bune.
De la un magazin online destul de cunoscut, 344 lei, erau la altii si la 380. DOT 2016, ca am intrebat.
bucatzel
14 Sep 2016, 11:54
QUOTE(argon @ 14 Sep 2016, 12:27)
DOT 2016, ca am intrebat.
DOT 2016,DOT 2016, da' noi ?
Noi da, am facut si unghiurile...aia la reprezentanta sunt muci, am facut unghiuri acolo in primavara...de atunci se tot rod gumele pe ext...rotile erau convergente, acum e ok cum trebuie sa fie la tractiune fata, o idee deschise, sa fie paralele la tractiune.
cj98czh
14 Sep 2016, 14:36
Si eu cand ti-am spus ca nu este ok ... mi-ai zis ca sunt perfecte ...
Unghiurile era bine sa le faci cu anvelopele noi montate ... nu cu cele uzate ...
b76bgaarh
14 Sep 2016, 14:38
nu e problema, ca nu a aruncat flexu, le mai face odata.
Caracatitele alea se pun pe buza jantelor, nu are legătură cu cauciucurile.
cj98czh
14 Sep 2016, 15:25
Are si inca mare .... daca anvelopele tale sunt roase pe o parte si bune pe cealalta ia zi cum va sta roata aia ... deja ai o eroare ... si asta o stiu de la cei care se ocupa cu reglat directii ...
Cică pe ud stau bine, dar c-ul ală înseamnă caconsuma legumă mai mult?
marksman
15 Sep 2016, 12:37
C=consumator
P=producator
AndreiMR
15 Sep 2016, 13:08
C la consum e ok. Pentru anvelope all-season si de iarna mai rar vezi B
madhorsefuzzy
15 Sep 2016, 13:21
Nu uita de presiunea de 2.4 bar pe toate 4.
cj98czh
15 Sep 2016, 13:37
Hai sa-mi bag piciorul .... acu o sa consume si mai mult ...
Dar de ce presiune asa... mare?
Macione
15 Sep 2016, 15:12
Pentru ca Michelin.
madhorsefuzzy
15 Sep 2016, 15:12
Pentru ca Grandtour-ul asta are peste 1600Kg.
L.E. + Michelin
cj98czh
15 Sep 2016, 15:40
Are in jur de 1500 doar ..
De ce sa fie mare 2.4 la roti de 16? trebuie vazut si cat zice producatorul .. dar cred ca tot acolo ... la Vagon la 2.3 imi zice ca am pana
2.5 zice ca trebuie sa aiba ..
2.4 la rece care se transformă în 2.6 la cald. Le-am pus la lucru, autostrada plus giratorii, impecabile pe uscat si mai silențioase decât premium contact 5 de dinainte . Vedem pe ud/zqpada/lapovita cum se comporta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.