einstein1984
2 Oct 2009, 09:41
Wow, daca schimbi uleiul la 6 luni te-ai umplut de fericire. Poti sa bagi si mineral si tot tine.
La culoare arata bine. Acum depinde cum il simti ,,la mana". Mai are proprietati de lubrifiere? Mai unge ceva?
N-am stiut care e situatia, ca ai si facut 10.000km. In cazul asta sunt de acord sa-l schimbi.
Daca nu faceai kilometri l-ai fi putut tine un an, la Cielo cam asa il schimb ca nu prea face 10.000 intr-un an.
Zic sa te gandesti bine ce ulei pui, sa il iei si sa pastrezi acel tip in continuare, nu baga azi Mobil, maine Castrol, poimaine Elf.
Si ia filtru Mann.
b76bgaarh
2 Oct 2009, 10:12
einstaine..vezi ca si la supermarket...si la magazinul din colt livreaza tot un distribuitor... de obicei e cam acelasi......pt un pordus....
Eu zic sa puneti ulei de masline de prima presa, extravirgin
Daca nu aveti incredere in "distribuitor" ulei de rapita sau de seminte de dovleac, romanesc, direct de la sursa
einstein1984
2 Oct 2009, 10:59
QUOTE(b76bgaarh @ 2 Oct 2009, 11:12)
einstaine..vezi ca si la supermarket...si la magazinul din colt livreaza tot un distribuitor... de obicei e cam acelasi......pt un pordus....
Eu sunt de parere ca un distribuitor vinde 200 de bidoane la supermarket e cam altul decat ala de vinde 10 bidoane unui magazinas de cartier.
QUOTE
nu stiu daca merge 0w, ca in carte incepe de la 5w..
Cand s-a facut cartea nici nu prea exista 0W.... dar la ce frig e pe la voi te asigur eu ca merge.
marian-j
2 Oct 2009, 11:01
QUOTE(dr_mKe @ 2 Oct 2009, 00:42)
Total era uleiul de service la Woo Deva
Si la pejo Tm!
Perfect deacord cu spusele colegului Merced in ceea ce priveste folosirea constanta a aceluias tip de ulei(daca utilizarea lui a fost fara repros) si mai ales cu filtrele Mann!
b76bgaarh
2 Oct 2009, 11:18
einstaine am lucrat in domeniu supermarketurilor... la multe produse este acelasi distribuitor si pt magazinul din colt si pt metro.... difera doar cantitatea si agentul...unul pt clienti mici altul pt clienti mari...
azi mi-am facut de lucru, asa arata bujiile originale ale masinii, azi scoase prima oara(am indoit cheia), gap-ul 2 mm si ceva, normal e 1 mm, totusi merge bine...cum marca aia (Golden) nu exista pe la noi, o sa iau similare NGK.
C@talin
2 Oct 2009, 13:06
sunt praf bujiile,arse
astea din poza.
tu nu te uiti la partea care trebuie..
IRONICK
2 Oct 2009, 13:09
ai arderi normale bre in motor
io ma mir cum merge motorul normal cu gapul mai mult decat dublul recomandat
einstein1984
2 Oct 2009, 13:16
Codul ala de pe bujie BKR6E seamana cu cel de logan de la NGK.
IRONICK
2 Oct 2009, 13:16
merge ca bobina da scanteie buna
Bobina de Sexpero
Cand vii dupa cheia aia de bujii ?
Andy_ACS
2 Oct 2009, 13:22
Stai sa le pui pe alea noi, ce o mai laudai tu pana acum, sa vezi ce o sa o lauzi dupa (putere, raspuns la acceleratie, CONSUM).
Ce inseamna normal? Ca nu se opreste la ralanti sau nu vibreaza incat sa iti faca masaj? Poate asa te-ai obisnuit cu masina, dar cand le pui pe alea noi cred ca se va imbunatati mersul.
Bafta!
QUOTE(einstein1984 @ 2 Oct 2009, 13:16)
Codul ala de pe bujie BKR6E seamana cu cel de logan de la NGK.
in catalog imi zice BKR6E-11 la mine, la Logan e cum zici, fara 11..difera gapul de la 0.9 la 1.1(sigur 11 vine de la 11 mm). Apropos, astea-s V-line, sau daca vreau V-line sa specific?
Dupa ce le schimbi, o sa scada consumulul bine de tot
einstein1984
2 Oct 2009, 13:36
11-le ala e pentru o anume distanta intre electrozii bujiei. Deci poti lua de logan si o modifici tu la distanta din manual daca ai lere sau cauti cu 11 in coada.
In rest, cum zic si colegii, o sa fii foarte placut surpins de cum merge dupa inlocuire.
b76bgaarh
2 Oct 2009, 13:39
atunci o sa produca combustibil...si daca pana acum era liniste in masina... acum va fi si mai mult liniste......
Sa vedeti voi atunci cum se mai adauga pagini la jurnal
Io le-as regla p-astea intai, s-ar putea sa ai o surpriza placuta.
Ca tot ziceai de forumu' "geme", eu m-am luat dupa ei si am pus NGK-uri pentru Cielo, codu' corespondent motorului SOHC si parca nu am vazut sa rupa gura targului. Contrafacute nu sunt sigur, aduse de om de iincredere, chiar si asa am prins Made in France nu Made in Japan cum mi-as fi dorit(tot pe "geme" ziceau ca-s mai bune). Puse de aproape un an, de la o vreme parca intrerupe cand urca in turatie intre 2500rpm si vreo 3500rpm. De la 4000rpm in sus merge frumos.
N-am avut curiozitatea sa dau jos macar o buje sa vad in ce stare este, mie un mecanic de Daewoo-uri imi zisese chiar contrariul in ceea ce priveste NGK pe Cielo. Nu l-am crezut din doua motive. Multi poate luau codu' nepotrivit, in esenta aceeasi bujie cu distanta mai mare si dupaia ajungeau la el ca le merge prost, ori altii luau contrafacute, ca se gasesc pe la noi NGK-uri d-astea. El recomanda Champion.
Amicu' de la piese auto a ras cand a auzit de Champion, mi-a zis data viitoare daca vreau sa n-am dubii in ceea ce priveste bujiile sa-mi aduca Beru.
Asa ca intreruperile de care zic ori sunt din bujii, desi e putin probabil ca ar face probabil pe toata plaja de turatii, din fisele Packard pe care le-am pus odata cu bujiile, ori poate tre verificat si "delcoul", ala al masinii, nu s-a atins nimeni de el din mai 1995 incoace.
Asa ca in locu' tau as cauta niste Beru.
cartea zice expre ca masina merge cu BKR6E-11, nu si echivalente. La alte masini am vazut tabel cu mai multe marci, la mine nu. Acum, ca exista echivalente, nu contest. Oricum am luat 4 bucati de NGK, 60 ron toate, si un cap tubulara cu guma de retinere, special pentru bujii, de alea de se baga vertical si adanc in ciulasa, cum am io, sper sa le schimb maine poimaine, acu' nu pot, cica se face la rece.
cristio_79
2 Oct 2009, 18:15
QUOTE(argon @ 2 Oct 2009, 14:02)
Te-a tradus doctoru' si pe tine. O intalnire i-a fost de ajuns.
Pai nu are cum sa nu functioneze cu echialente mai argoneatza
Doar tre sa indeplindeasca o serie de parametri si poti pune si bujii rusesti daca vrei
care-i intervalu' la care zice producatoru ca se schimba bujiile la espero ?
la logan parca e de 30.000 km...
QUOTE(Fan3 @ 2 Oct 2009, 18:56)
care-i intervalu' la care zice producatoru ca se schimba bujiile la espero ?
la logan parca e de 30.000 km...
20.000 km, acum trebuiau schimbate a patra oara, eu le schimb prima data
n'at fi primu' lucru, filtru de benzina si ala e 2 in 2, trebuia schimbat la 40.000, eu l-am schimbat pe primul la 75.000, placutele de frana cand am luat-o le-am dat jos pe alea originale, deci am masina aproape noua
Adica daca eu i-am schimbat bebelusului doar uleiul o data am masina aproape veche?
Cu service necorespunzator in km facuti
fostul proprietar a mers pe principiul daca merge de ce sa inlocuiesti, ce atatea consumabile, astea-s nimicuri, si daca a mers, nu a inlocuit nimic, sper totusi sa fi inlocuit macar uleiul
Mai are rost sa mentionez ca eu am fost primul dupa 13 ani care a mers cu ea mai tare de 120 km/h?
Uleiul probabil l-o fi schimbat
Ce NGK-uri ai luat la banii aia? V-line?
Mi se pare enorm pretu', eu luasem cu vreo 7 lei bucata cand am pus la Cielo. Macar sunt Made in Japan?
da, sunt v-line, am luat ce zicea producatorul, sunt ca alea de Logan, dar 1,1 in loc de 0,9. Nu stiu ce ai luat tu, probabil contrafacute, sau de Cielo SOHC o fi mai ieftine, dar la mine 15 ron e un pret bun..
http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...0118&filtru=030Sunt Made in France, oricum originale, de la Autonet.
Stai tu linistit ca nu-s contrafacute, tot de la Autonet le aduc si ei, doar ca n-au adaosuri de nesimtiti si la cat au cumparat de acolo au discount generos si-si permit sa le vanda cu un pret corect.
asta a fost pretul peste tot, 15-16 ron, ce sa fac daca am vrut limuzina
made in Japan nu (mai) exista la noi pe piata, fabrica-i in Franta, e si furnizor pentru uzinele Renault.
E uite ca pentru bolidu' lui
Muttley a avut Made in Japan.
Si mi-a zis ca sunt tipuri si tipuri, exista si pentru alte masini inca facute prin Japonia.
pe alea piratate scrie Made in Japan, asa au chinejii matrita
Daca-s piratate le inghit intregi una cate una. Sau sparg geamurile importatorului cu ele. Daca erau de la un magazin oarecare as fi avut suspiciuni, iti garantez ca nu e cazul.
Cand am vazut prima oara metoda asta de identificare a facaturilor NGK, limuzina de 2000 de euro era doar o utopie.
Nu sunt fake, nici alea de le-am luat eu, nici alea de le-a luat azi
Muttley, care apropo au fost 28 de lei toate.
Si vezi cu rulmentii aia pe spate, ca intrebi pe "geme". Daca-i ca la Cielo se pot face jocurile practic ca la Dacie, foarte usor si fara bataie de cap.
si daca nu-s conici rulmentii?
Nu stiu daca-s conici sau nu, eu cand am fost cu ea ultima oara la un elevator sa schimb lichidul de frana din circuitu' ambreiajului, ca era ala original din 1995 negru ca uleiu', mi-a strans omu' ala fix ca la Dacie jocul pe spate.
am schimbat bujiile, nu s-a schimbat nimic in mersul motorului, adica merge tot la fel de bine, consumul m-as mira sa scada, o sa vad, e prea devreme. Astea vechi nu s-au putut scoate cu o cheie d'aia infecta din hypermarchet, care s-a rupt, probabil nici nu le puteam strange suficient nici p'alea noi, asa ca am folosit tubulara speciala de bujii, a mers perfect, le-am strans exact cat scria pe cutie, 180-225 de grade.
einstein1984
4 Oct 2009, 17:18
QUOTE(argon @ 2 Oct 2009, 22:08)
asta a fost pretul peste tot, 15-16 ron, ce sa fac daca am vrut limuzina
made in Japan nu (mai) exista la noi pe piata, fabrica-i in Franta, e si furnizor pentru uzinele Renault.
De aia am scos dintr-un Megane CC 2.) turbo NGK Iridium facute in japonia, ca erau contrafacute , nu?
ce vrei ca sa zici, ca alea made in France is fake? dar alea made in Czeck republic cum sunt?
http://www.ngkntk.fr/NGK_en_France.1187.0.html chestiunea e ca poate nu produc aici toate tipurile, si alea mai 'speciale' le aduc de acolo, cine stie..
aphophis
4 Oct 2009, 17:50
alea mai proaste ca is puse pe o masina frantuzeasca (si le aduc special din japonia pentru asta)
pentru limuzina au adus din franta , calitatea 1, deh.. masina coreeana de top
Nu neaparat proaste sau bune, probabil in functie de compatibilitate. Nu vad de ce s-ar face in Franta altfel de bujii decat unele uzuale in Europa, cu mici exceptii evident.
Nu-s fake-uri si cu asta poate trecem peste momentu' bujiilor, ca incetinim evolutia topic-ului.
Ia zi iti luasi flanse la amortizoare?
eram curios cum se schimba, dar nu iau desi e 50 ron, si'ntr-o ora o rezolv, alea se schimba cand troncane, ori la mine nu are nici un simptom, era doar protectia antipraf de sus(ce ai vazut tu in poza si dr_mke live
), am pus niste silicon. Tu le ai alea originale?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.