Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
einstein1984
Wow, daca schimbi uleiul la 6 luni te-ai umplut de fericire. Poti sa bagi si mineral si tot tine.
misu78
La culoare arata bine. Acum depinde cum il simti ,,la mana". Mai are proprietati de lubrifiere? Mai unge ceva?
Merced
N-am stiut care e situatia, ca ai si facut 10.000km. In cazul asta sunt de acord sa-l schimbi.
Daca nu faceai kilometri l-ai fi putut tine un an, la Cielo cam asa il schimb ca nu prea face 10.000 intr-un an.
Zic sa te gandesti bine ce ulei pui, sa il iei si sa pastrezi acel tip in continuare, nu baga azi Mobil, maine Castrol, poimaine Elf.
Si ia filtru Mann.
b76bgaarh
einstaine..vezi ca si la supermarket...si la magazinul din colt livreaza tot un distribuitor... de obicei e cam acelasi......pt un pordus....
dr_mKe
Eu zic sa puneti ulei de masline de prima presa, extravirgin laugh.gif Daca nu aveti incredere in "distribuitor" ulei de rapita sau de seminte de dovleac, romanesc, direct de la sursa laugh.gif
einstein1984
QUOTE(b76bgaarh @ 2 Oct 2009, 11:12)
einstaine..vezi ca si la supermarket...si la magazinul din colt livreaza tot un distribuitor... de obicei e cam acelasi......pt un pordus....
*


Eu sunt de parere ca un distribuitor vinde 200 de bidoane la supermarket e cam altul decat ala de vinde 10 bidoane unui magazinas de cartier.

QUOTE
nu stiu daca merge 0w, ca in carte incepe de la 5w..

Cand s-a facut cartea nici nu prea exista 0W.... dar la ce frig e pe la voi te asigur eu ca merge.
marian-j
QUOTE(dr_mKe @ 2 Oct 2009, 00:42)
Total era uleiul de service la Woo Deva  tongue.gif
*


Si la pejo Tm! wink.gif


Perfect deacord cu spusele colegului Merced in ceea ce priveste folosirea constanta a aceluias tip de ulei(daca utilizarea lui a fost fara repros) si mai ales cu filtrele Mann! up.gif
b76bgaarh
einstaine am lucrat in domeniu supermarketurilor... la multe produse este acelasi distribuitor si pt magazinul din colt si pt metro.... difera doar cantitatea si agentul...unul pt clienti mici altul pt clienti mari...
argon
azi mi-am facut de lucru, asa arata bujiile originale ale masinii, azi scoase prima oara(am indoit cheia), gap-ul 2 mm si ceva, normal e 1 mm, totusi merge bine...cum marca aia (Golden) nu exista pe la noi, o sa iau similare NGK.
C@talin
sunt praf bujiile,arse biggrin.gif astea din poza.
argon
tu nu te uiti la partea care trebuie..
IRONICK
ai arderi normale bre in motor
argon
io ma mir cum merge motorul normal cu gapul mai mult decat dublul recomandat wacko.gif
einstein1984
Codul ala de pe bujie BKR6E seamana cu cel de logan de la NGK.
IRONICK
merge ca bobina da scanteie buna
dr_mKe
Bobina de Sexpero tongue.gif Cand vii dupa cheia aia de bujii ?
Andy_ACS
Stai sa le pui pe alea noi, ce o mai laudai tu pana acum, sa vezi ce o sa o lauzi dupa (putere, raspuns la acceleratie, CONSUM).

Ce inseamna normal? Ca nu se opreste la ralanti sau nu vibreaza incat sa iti faca masaj? Poate asa te-ai obisnuit cu masina, dar cand le pui pe alea noi cred ca se va imbunatati mersul.

Bafta!
argon
QUOTE(einstein1984 @ 2 Oct 2009, 13:16)
Codul ala de pe bujie BKR6E seamana cu cel de logan de la NGK.
*



in catalog imi zice BKR6E-11 la mine, la Logan e cum zici, fara 11..difera gapul de la 0.9 la 1.1(sigur 11 vine de la 11 mm). Apropos, astea-s V-line, sau daca vreau V-line sa specific?
lag_ph
Dupa ce le schimbi, o sa scada consumulul bine de tot tongue.gif
einstein1984
11-le ala e pentru o anume distanta intre electrozii bujiei. Deci poti lua de logan si o modifici tu la distanta din manual daca ai lere sau cauti cu 11 in coada.
In rest, cum zic si colegii, o sa fii foarte placut surpins de cum merge dupa inlocuire.
b76bgaarh
atunci o sa produca combustibil...si daca pana acum era liniste in masina... acum va fi si mai mult liniste......
dr_mKe
Sa vedeti voi atunci cum se mai adauga pagini la jurnal radmasa.gif
Merced
Io le-as regla p-astea intai, s-ar putea sa ai o surpriza placuta.
Ca tot ziceai de forumu' "geme", eu m-am luat dupa ei si am pus NGK-uri pentru Cielo, codu' corespondent motorului SOHC si parca nu am vazut sa rupa gura targului. Contrafacute nu sunt sigur, aduse de om de iincredere, chiar si asa am prins Made in France nu Made in Japan cum mi-as fi dorit(tot pe "geme" ziceau ca-s mai bune). Puse de aproape un an, de la o vreme parca intrerupe cand urca in turatie intre 2500rpm si vreo 3500rpm. De la 4000rpm in sus merge frumos.
N-am avut curiozitatea sa dau jos macar o buje sa vad in ce stare este, mie un mecanic de Daewoo-uri imi zisese chiar contrariul in ceea ce priveste NGK pe Cielo. Nu l-am crezut din doua motive. Multi poate luau codu' nepotrivit, in esenta aceeasi bujie cu distanta mai mare si dupaia ajungeau la el ca le merge prost, ori altii luau contrafacute, ca se gasesc pe la noi NGK-uri d-astea. El recomanda Champion.
Amicu' de la piese auto a ras cand a auzit de Champion, mi-a zis data viitoare daca vreau sa n-am dubii in ceea ce priveste bujiile sa-mi aduca Beru.
Asa ca intreruperile de care zic ori sunt din bujii, desi e putin probabil ca ar face probabil pe toata plaja de turatii, din fisele Packard pe care le-am pus odata cu bujiile, ori poate tre verificat si "delcoul", ala al masinii, nu s-a atins nimeni de el din mai 1995 incoace.
Asa ca in locu' tau as cauta niste Beru.
argon
cartea zice expre ca masina merge cu BKR6E-11, nu si echivalente. La alte masini am vazut tabel cu mai multe marci, la mine nu. Acum, ca exista echivalente, nu contest. Oricum am luat 4 bucati de NGK, 60 ron toate, si un cap tubulara cu guma de retinere, special pentru bujii, de alea de se baga vertical si adanc in ciulasa, cum am io, sper sa le schimb maine poimaine, acu' nu pot, cica se face la rece.
cristio_79
QUOTE(argon @ 2 Oct 2009, 14:02)
o sa iau similare NGK.
*


Te-a tradus doctoru' si pe tine. O intalnire i-a fost de ajuns.
dr_mKe
Pai nu are cum sa nu functioneze cu echialente mai argoneatza tongue.gif Doar tre sa indeplindeasca o serie de parametri si poti pune si bujii rusesti daca vrei laugh.gif
Fan3
care-i intervalu' la care zice producatoru ca se schimba bujiile la espero ?
la logan parca e de 30.000 km...
argon
QUOTE(Fan3 @ 2 Oct 2009, 18:56)
care-i intervalu' la care zice producatoru ca se schimba bujiile la espero ?
la logan parca e de 30.000 km...
*




20.000 km, acum trebuiau schimbate a patra oara, eu le schimb prima data frustrat.gif n'at fi primu' lucru, filtru de benzina si ala e 2 in 2, trebuia schimbat la 40.000, eu l-am schimbat pe primul la 75.000, placutele de frana cand am luat-o le-am dat jos pe alea originale, deci am masina aproape noua naughty1.gif
bulan
Adica daca eu i-am schimbat bebelusului doar uleiul o data am masina aproape veche?
dr_mKe
Cu service necorespunzator in km facuti tongue.gif
bulan
Eu sau consatenul tau?
argon
fostul proprietar a mers pe principiul daca merge de ce sa inlocuiesti, ce atatea consumabile, astea-s nimicuri, si daca a mers, nu a inlocuit nimic, sper totusi sa fi inlocuit macar uleiul unsure.gif Mai are rost sa mentionez ca eu am fost primul dupa 13 ani care a mers cu ea mai tare de 120 km/h?
dr_mKe
Uleiul probabil l-o fi schimbat tongue.gif
Merced
Ce NGK-uri ai luat la banii aia? V-line?
Mi se pare enorm pretu', eu luasem cu vreo 7 lei bucata cand am pus la Cielo. Macar sunt Made in Japan?
argon
da, sunt v-line, am luat ce zicea producatorul, sunt ca alea de Logan, dar 1,1 in loc de 0,9. Nu stiu ce ai luat tu, probabil contrafacute, sau de Cielo SOHC o fi mai ieftine, dar la mine 15 ron e un pret bun.. http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...0118&filtru=030

Sunt Made in France, oricum originale, de la Autonet.
Merced
Stai tu linistit ca nu-s contrafacute, tot de la Autonet le aduc si ei, doar ca n-au adaosuri de nesimtiti si la cat au cumparat de acolo au discount generos si-si permit sa le vanda cu un pret corect. wink.gif
argon
asta a fost pretul peste tot, 15-16 ron, ce sa fac daca am vrut limuzina unsure.gif made in Japan nu (mai) exista la noi pe piata, fabrica-i in Franta, e si furnizor pentru uzinele Renault.
Merced
E uite ca pentru bolidu' lui Muttley a avut Made in Japan. radmasa.gif

Si mi-a zis ca sunt tipuri si tipuri, exista si pentru alte masini inca facute prin Japonia.
argon
pe alea piratate scrie Made in Japan, asa au chinejii matrita happy.gif
Merced
Daca-s piratate le inghit intregi una cate una. Sau sparg geamurile importatorului cu ele. Daca erau de la un magazin oarecare as fi avut suspiciuni, iti garantez ca nu e cazul. wink.gif
Merced
Cand am vazut prima oara metoda asta de identificare a facaturilor NGK, limuzina de 2000 de euro era doar o utopie. 04.gif

Nu sunt fake, nici alea de le-am luat eu, nici alea de le-a luat azi Muttley, care apropo au fost 28 de lei toate. wink.gif
Si vezi cu rulmentii aia pe spate, ca intrebi pe "geme". Daca-i ca la Cielo se pot face jocurile practic ca la Dacie, foarte usor si fara bataie de cap. wink.gif
argon
si daca nu-s conici rulmentii?
Merced
Nu stiu daca-s conici sau nu, eu cand am fost cu ea ultima oara la un elevator sa schimb lichidul de frana din circuitu' ambreiajului, ca era ala original din 1995 negru ca uleiu', mi-a strans omu' ala fix ca la Dacie jocul pe spate.
argon
am schimbat bujiile, nu s-a schimbat nimic in mersul motorului, adica merge tot la fel de bine, consumul m-as mira sa scada, o sa vad, e prea devreme. Astea vechi nu s-au putut scoate cu o cheie d'aia infecta din hypermarchet, care s-a rupt, probabil nici nu le puteam strange suficient nici p'alea noi, asa ca am folosit tubulara speciala de bujii, a mers perfect, le-am strans exact cat scria pe cutie, 180-225 de grade.
einstein1984
QUOTE(argon @ 2 Oct 2009, 22:08)
asta a fost pretul peste tot, 15-16 ron, ce sa fac daca am vrut limuzina unsure.gif  made in Japan nu (mai) exista la noi pe piata, fabrica-i in Franta, e si furnizor pentru uzinele Renault.
*


De aia am scos dintr-un Megane CC 2.) turbo NGK Iridium facute in japonia, ca erau contrafacute , nu? radmasa.gif
argon
ce vrei ca sa zici, ca alea made in France is fake? dar alea made in Czeck republic cum sunt? http://www.ngkntk.fr/NGK_en_France.1187.0.html happy.gif


chestiunea e ca poate nu produc aici toate tipurile, si alea mai 'speciale' le aduc de acolo, cine stie..
aphophis
alea mai proaste ca is puse pe o masina frantuzeasca (si le aduc special din japonia pentru asta) laugh.gif pentru limuzina au adus din franta , calitatea 1, deh.. masina coreeana de top tongue.gif
Merced
Nu neaparat proaste sau bune, probabil in functie de compatibilitate. Nu vad de ce s-ar face in Franta altfel de bujii decat unele uzuale in Europa, cu mici exceptii evident.
Nu-s fake-uri si cu asta poate trecem peste momentu' bujiilor, ca incetinim evolutia topic-ului. 04.gif
Ia zi iti luasi flanse la amortizoare?
argon
eram curios cum se schimba, dar nu iau desi e 50 ron, si'ntr-o ora o rezolv, alea se schimba cand troncane, ori la mine nu are nici un simptom, era doar protectia antipraf de sus(ce ai vazut tu in poza si dr_mke live icon_mrgreen.gif ), am pus niste silicon. Tu le ai alea originale?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.