einstein1984
2 Feb 2010, 11:09
Si nu consuma mai putin cu amortizoarele astea noi? Ma gandesc ca mentine asieta mai bine si taie aerul mai frumos.
ArtVandelay
2 Feb 2010, 11:12
probabil nici claxonul de tir nu se mai aude acum
de consumat nustiu, dar la frnare nu am remarcat diferenta, am zis ca era beton si inainte. Cand o sa le pun si pe spate sunt curios de diferenta, acum e cam jumpy, si cele noi de spate sunt pe gaz gaz, fara ulei deloc
vorbeste lumea ca la astea ar conta mult mai mult cele de pe spate decat fata...
DragosP
2 Feb 2010, 11:21
Ei aș!
einstein1984
2 Feb 2010, 11:24
Argoane, gaz gaz are numa citroenu si niste tuareguri. Sau MAN, SCANIA, DAF....
si limuzina, ofcors
ce..n'aduce a
citronel ??
andreiutzu
2 Feb 2010, 12:36
QUOTE(argon @ 2 Feb 2010, 11:36)
bre tu nu intelegi ca eu
vreau sa stau cu ea prin service? eram mai murdar ca mecanicul, pan la coate
cand nu e ceva de facut la masina sau la anexele acesteia eu nu ma simt bine , 3 zile am muncil la jantele de aluminiu, sa le fac ca noi
si mai am vreo 2 de lucru la ele, cand se incalzeste.
cum ar zice fratemeu...esti sclavu conservei nea argoane! a draq pasiune mai e si asta toata ziua sa stai pe langa conserva!tot nu inteleg daca tot iti place sa bibilesti la conserva de ce ai renuntat la
isteit!?
fiecare cu hobiurile sale.
pe naiba, voi nu vedeti ca sta toata ziua pe daciaclub ?
in restul timpului mangaie limuzina, mananca si doarme...
andreiutzu
2 Feb 2010, 12:47
eu cred ca are in garaj un godin ca nu cumva sa inghete limuzina...
QUOTE(axabrt @ 2 Feb 2010, 12:38)
in restul timpului mangaie limuzina
decat lula ca tine de cand divortasi, mai bine limuzina
Ontopic, montat toate 4 bucati amortizoare, e beton, la propriu...poate se mai lasa in timp
Eu maine-s plecat la Timisoara, dar cica joi le testam
cristio_79
2 Feb 2010, 19:52
QUOTE(argon @ 2 Feb 2010, 11:31)
iar la ambreiaj sau motor nu se umbla inca 150.000 km, ca nu e
Cielo oltenesc.
Daca tot ai adus vorba de Cielo, vineri am fost la mecanicul unde merg de obicei pentru o verificare de rutina la berlineza.
Avea pe una din rampe un Cielo de la mama lui, nu oltenesc, cu cutie automata si motorul facut bucati pana la ultima saiba. Masina avea 107.000 km reali, arata destul de bine in rest, atat interior, cat si exterior. Dar motorul varza. Si nu avea GPL.
Compresia se situa intre 2 si 6, axa cu came ciupita rau pe 2, supape vai mama lor, vreo doua pistoane aveau joc destul de mare in bolturi.
Si omul nu vroia decat segmentare ca nu o mai tine mult. Am avut putina treaba si nu mi-a mai ars de poze ca as fi vrut sa le pun aici.
Laurentziu83
2 Feb 2010, 21:01
Poate proprietarul aplicase normele de schimbare ale uleiului de cutie, la uleiul de motor. Stai linistit ca, daca a picat motorul la o masina din 1000, nu inseamna neaparat ca e prost motorul ala.
ArtVandelay
2 Feb 2010, 21:04
cine stie cum o fi fost condusa, motorul coreean de cielo sare lejer de 300k km
La rabla maica-mii i-am facut ieri schimbu', Castrol Magnatec 10W40 in continuare. Nu am observat consum pe joja dupa ~12.000km cat l-a tinut, ca mai si uitase cand l-a facut ultima oara. Un pic de mers intrerupt la motor in ultima perioada, intre 2000 si 3000 rpm s-a rezolvat ca prin "minune" dupa inlocuirea filtrului de benzina, care era zob, cu elementu' filtrant rupt in el, zornaia ca dracu'. Plus ca a curs din filtru' o galagie de apa.
Motoru' bate spre 120.000km. Era cam intuneric, ca as fi tras niste poze pe "jos", ca eu mereu ma uit si ma mir cum poate sa arate de bine.
cristio_79
2 Feb 2010, 21:45
QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2010, 22:01)
Stai linistit ca, daca a picat motorul la o masina din 1000, nu inseamna neaparat ca e prost motorul ala.
Nici nu am vrut sa zic asta, sunt unul dintre cei care apreciaza fiabilitatea motoarelor Daewoo facute in tara de origine, nu aici.
IRONICK
2 Feb 2010, 21:49
QUOTE(Merced @ 2 Feb 2010, 21:19)
Motoru' bate spre 120.000km
Pai daca bate, de ce mai merge cu el asa? Este defect atunci.
Nu bate nici la Dacie, m-am chinuit in ultimu' an s-o stric, vad ca nu vrea sa crape.
Stii foarte bine la ce m-am referit. As zice kilometri exacti, dar am schimbat plansa de bord(scrie pe undeva cat era pe cea originala, da' n-am la indemana), d-aia am zis aproximativ.
IRONICK
2 Feb 2010, 22:12
Deci este clar, bate.
Nu mai are mult. Si nici macar limuzina nu era...
marian-j
2 Feb 2010, 22:16
QUOTE(b76bgaarh @ 2 Feb 2010, 10:12)
haoleu..acum si recunoasteti treaba asta......
Coane barf-ule,cu tot respectul da' nu esti "zdravan"!!
2 Feb 2010, 22:17:QUOTE(dr_mKe @ 2 Feb 2010, 18:37)
Eu maine-s plecat la Timisoara, dar cica joi le testam
Iara???
cristio_79
2 Feb 2010, 22:19
Nu se satura asa usor.
Acu' pot sa foloseasca bancheta din spate.
marian-j
2 Feb 2010, 22:29
Vedeti,mai amaratilor,ce inseamna o limuzina??!!
Locurile din spate sunt mai importante decat cele din față!!
cristio_79
2 Feb 2010, 22:34
Eu ma intreb un lucru: o testeaza in mers ?
Daca da, atunci cine conduce ?
Sau o testeaza in garaj, ca am auzit ca are godin si e cald.
Mariane maine-ti dau un fir. Daca am destul timp iesim la un citric. Oricum prin martie te vizitez impreuna cu alt coleg (ghici care
) si facem ITP-ul cu ocazia asta
totusi amortizoarele moi pe spate aveau si ele farmecul lor
cj98czh
2 Feb 2010, 22:47
QUOTE(argon @ 2 Feb 2010, 11:46)
si limuzina, ofcors
ce..n'aduce a
citronel ??
Seamana, cum sa nu... doar ca ala are multe in plus... cum ar fi tehnologie mai noua, airbaguri, ABS, ESP, etc.... al tau are tehnologia anilor '80 existenta atunci pe Ascona...
aphophis
2 Feb 2010, 22:58
si fara suparare, xantia arata mai bine
2 Feb 2010, 23:01:QUOTE(andreiutzu @ 2 Feb 2010, 12:36)
cum ar zice fratemeu...esti sclavu conservei nea argoane! a draq pasiune mai e si asta toata ziua sa stai pe langa conserva!tot nu inteleg daca tot iti place sa bibilesti la conserva de ce ai renuntat la
isteit!?
asta e lovitura sub centura
BlaueCorsa
2 Feb 2010, 23:06
Nu, nu seamana cu Xantia, ci cu
XM.
marian-j
2 Feb 2010, 23:07
Nenea doctoru',de "citric" n-am timp!!Da' daca ma suni iti spun un banc fain!
Nu am timp de un suc din cauza ca incerc sa-i dau o mana de ajutor unui coleg!
Maine intra in audit cu RAR-ul si as vrea sa-l ajut cat pot!Ne "stim " de mult si mi-ar fi jena sa ii intorc spatele amu cand "ii crapa buza"!
Matale stii de unde sa ma iei oricand dar la omul ala maine ii va fi taaare greu!
Zici matale ca in Martie pot sa ma documentez asupra relativitatii??
Tre' sa incep sa cer spaga niste cafea buna si niste sucuri ca sa am ce pune pe masa!!
Coane argoane,scuze pt. "chat"!
QUOTE(cj98czh @ 2 Feb 2010, 22:47)
Seamana, cum sa nu... doar ca ala are multe in plus... cum ar fi tehnologie mai noua, airbaguri, ABS, ESP, etc.... al tau are tehnologia anilor '80 existenta atunci pe Ascona...
nu te scoate nime din ale tale nu-i asA?
singurul lucrul comun cu Ascona e platforma, si cu inca 15 masini diferite de altfel.
QUOTE(cristio_79 @ 2 Feb 2010, 19:52)
Daca tot ai adus vorba de Cielo, vineri am fost la mecanicul unde merg de obicei pentru o verificare de rutina la berlineza.
Avea pe una din rampe un Cielo de la mama lui, nu oltenesc, cu cutie automata si motorul facut bucati pana la ultima saiba. Masina avea 107.000 km reali, arata destul de bine in rest, atat interior, cat si exterior. Dar motorul varza. Si nu avea GPL.
Compresia se situa intre 2 si 6, axa cu came ciupita rau pe 2, supape vai mama lor, vreo doua pistoane aveau joc destul de mare in bolturi.
Si omul nu vroia decat segmentare ca nu o mai tine mult. Am avut putina treaba si nu mi-a mai ars de poze ca as fi vrut sa le pun aici.
un singur proprietar, o avea de noua? dar n'ai de unde sa stii treburile astea, esti superficial, km in bord sunt cati vrei tu sa fie. Un cielo arata ca nou la 500.000 km, iti pus si poza daca vrei
daca trebuie asta maine are 70.000 in bord si tu n'o sa stii niciodata
cj98czh
3 Feb 2010, 08:40
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 07:24)
Un cielo arata ca nou la 500.000 km, iti pus si poza daca vrei
daca trebuie asta maine are 70.000 in bord si tu n'o sa stii niciodata
Motorul de cate ori a fost facut??? cel putin odata, nu??
Fostul R25 are acum 570.000 km cu motorul original si nedesfacut niciodata... asa ca mai sunt masini care merg muult si bine....
au fost, nu prea mai sunt. O data toti faceau masini de mers cu ele, nu de plastic de unica folosinta.
driverx
3 Feb 2010, 08:52
Si limuzina ESTE....nu?
Maskatu
3 Feb 2010, 09:01
Cielo este limuzina, sau doar espero ?
cielo nu e, logic. E bun si ala, dar mie nu-mi prea place, e anost, si nici nu e asa.. performant ca espero.
Victoras2001
3 Feb 2010, 09:17
Iar espero e interesant tare...
e cel mai interesant, sexos chiar, si cum de Astra Sport sau Alfa GT nu avusei bani, merge si sora mai mica semnata de acelasi Bertone
ArtVandelay
3 Feb 2010, 09:37
Astra G bertone arata intr-un mare fel
IRONICK
3 Feb 2010, 11:27
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 09:20)
merge si sora mai mica semnata de acelasi Bertone
Da de ce este constipata sora mai mica?
einstein1984
3 Feb 2010, 11:31
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 08:24)
nu te scoate nime din ale tale nu-i asA?
singurul lucrul comun cu Ascona e platforma, si cu inca 15 masini diferite de altfel.
N-are in comun decat jumate de masina, in rest e unica.
da exemplu de parti comune. Astazi, nu dupa ce reiei almanahele sau inventezi tu. Eu am gasit parti comune cu Astra si Vectra, Ascona absolut nimic, da' tu esti mai dejtept si ma luminezi, nu neg asta.
einstein1984
3 Feb 2010, 11:35
Pai platforma unei masini contine cam asa: podea, punti, suspensii, directie, frane, motoare , cutii, instalatie elctrica, cutie HVAC si or mai fi si altele. Sau cel putin asta refolosesc REnault si VW in ziua de azi cand zic ca 2 modele impart o platforma.
E destul de repede?
cj98czh
3 Feb 2010, 11:37
SEXpero este unica.... nu imparte nimic cu nimeni.... altii au furat de la ea.... pacat ca au facut masina in anii 95-2000 cu tehnologia anilor '80.... in rest este indestructibila......
-podeaua difera(tractiune spate la unele Ascona)
-cutia GM F16 de pe Espero nu s-a flosit pe Ascona ci pe modelele mai recente.
-motoarele de ascona sunt cu totul altele, din generatia veche si nu au nimic in comun cu gama Daewoo. Sa nu-mi zici ca ai auzit de Ascona DOHC, sau Ascona 1,8, sau de Espero 1,3/1,6/1,9/etc.
-suspensia macperson nu a inventat-o Opel si a folosit-o exclusiv doar la Ascona.
-franele pe Espero sunt similare Vectra, la Ascona difera tot, adica discuri, etriere, pompa frana, poate tamburii sunt copiati.
Altceva?
einstein1984
3 Feb 2010, 11:49
Deci e o vectra din 88 si nu pe o ascona din 87. Ma scuzati e o masina cu adevarat moderna. Acu recunoaste ca ai citit pe wikipedia si zi cat a scazut consumul cu amortizoarele alea noi.
Si motorul e depe ASCONA, daca tot citim pe wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_II_engine
problema mea nu e de nici un modernism, miserupe, ci ca o dati inainte cu Ascona, asta nu ai inteles.
QUOTE(einstein1984 @ 3 Feb 2010, 11:49)
Si motorul e depe ASCONA, daca tot citim pe wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_II_enginecum au dezvoltat aia dupa un bloc motor de BMW de serie comun un motor de F1, asa e si al meu din Ascona.
einstein1984
3 Feb 2010, 11:53
Daca ti se rupea nu ne contraziceai ca are tehnologie de acum 20 de ani. Sau 30? Nici eu nu mai stiu
e si prea multa tehnologie pentru mine, si Loganul are fix aceasi poate mai putin de siguranta, mai importante-s dotarile pentru mine. Si forma
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.