Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
einstein1984
Si nu consuma mai putin cu amortizoarele astea noi? Ma gandesc ca mentine asieta mai bine si taie aerul mai frumos.
ArtVandelay
probabil nici claxonul de tir nu se mai aude acum
argon
de consumat nustiu, dar la frnare nu am remarcat diferenta, am zis ca era beton si inainte. Cand o sa le pun si pe spate sunt curios de diferenta, acum e cam jumpy, si cele noi de spate sunt pe gaz gaz, fara ulei deloc cool.gif vorbeste lumea ca la astea ar conta mult mai mult cele de pe spate decat fata...
DragosP
Ei aș!
einstein1984
Argoane, gaz gaz are numa citroenu si niste tuareguri. Sau MAN, SCANIA, DAF....
argon
si limuzina, ofcors happy.gif ce..n'aduce a citronel ??
andreiutzu
QUOTE(argon @ 2 Feb 2010, 11:36)
bre tu nu intelegi ca eu vreau sa stau cu ea prin service?  eram mai murdar ca mecanicul, pan la coate radmasa.gif  cand nu e ceva de facut la masina sau la anexele acesteia eu nu ma simt bine ,  3 zile am muncil la jantele de aluminiu, sa le fac ca noi wub.gif si mai am vreo 2 de lucru la ele, cand se incalzeste.
*


cum ar zice fratemeu...esti sclavu conservei nea argoane! a draq pasiune mai e si asta toata ziua sa stai pe langa conserva!tot nu inteleg daca tot iti place sa bibilesti la conserva de ce ai renuntat la isteit!?
argon
fiecare cu hobiurile sale.
axabrt
pe naiba, voi nu vedeti ca sta toata ziua pe daciaclub ?
in restul timpului mangaie limuzina, mananca si doarme...
andreiutzu
eu cred ca are in garaj un godin ca nu cumva sa inghete limuzina...
argon
QUOTE(axabrt @ 2 Feb 2010, 12:38)
in restul timpului mangaie limuzina
*



decat lula ca tine de cand divortasi, mai bine limuzina blush.gif

Ontopic, montat toate 4 bucati amortizoare, e beton, la propriu...poate se mai lasa in timp 04.gif
dr_mKe
Eu maine-s plecat la Timisoara, dar cica joi le testam wub.gif
cristio_79
QUOTE(argon @ 2 Feb 2010, 11:31)
iar la ambreiaj sau motor nu se umbla inca 150.000 km, ca nu e Cielo oltenesc.
*


Daca tot ai adus vorba de Cielo, vineri am fost la mecanicul unde merg de obicei pentru o verificare de rutina la berlineza.
Avea pe una din rampe un Cielo de la mama lui, nu oltenesc, cu cutie automata si motorul facut bucati pana la ultima saiba. Masina avea 107.000 km reali, arata destul de bine in rest, atat interior, cat si exterior. Dar motorul varza. Si nu avea GPL.
Compresia se situa intre 2 si 6, axa cu came ciupita rau pe 2, supape vai mama lor, vreo doua pistoane aveau joc destul de mare in bolturi.
Si omul nu vroia decat segmentare ca nu o mai tine mult. Am avut putina treaba si nu mi-a mai ars de poze ca as fi vrut sa le pun aici.
Laurentziu83
Poate proprietarul aplicase normele de schimbare ale uleiului de cutie, la uleiul de motor. Stai linistit ca, daca a picat motorul la o masina din 1000, nu inseamna neaparat ca e prost motorul ala.
ArtVandelay
cine stie cum o fi fost condusa, motorul coreean de cielo sare lejer de 300k km
Merced
La rabla maica-mii i-am facut ieri schimbu', Castrol Magnatec 10W40 in continuare. Nu am observat consum pe joja dupa ~12.000km cat l-a tinut, ca mai si uitase cand l-a facut ultima oara. Un pic de mers intrerupt la motor in ultima perioada, intre 2000 si 3000 rpm s-a rezolvat ca prin "minune" dupa inlocuirea filtrului de benzina, care era zob, cu elementu' filtrant rupt in el, zornaia ca dracu'. Plus ca a curs din filtru' o galagie de apa.
Motoru' bate spre 120.000km. Era cam intuneric, ca as fi tras niste poze pe "jos", ca eu mereu ma uit si ma mir cum poate sa arate de bine.
cristio_79
QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2010, 22:01)
Stai linistit ca, daca a picat motorul la o masina din 1000, nu inseamna neaparat ca e prost motorul ala.
*


Nici nu am vrut sa zic asta, sunt unul dintre cei care apreciaza fiabilitatea motoarelor Daewoo facute in tara de origine, nu aici.
IRONICK
QUOTE(Merced @ 2 Feb 2010, 21:19)
Motoru' bate spre 120.000km
Pai daca bate, de ce mai merge cu el asa? Este defect atunci.
Merced
radmasa.gif

Nu bate nici la Dacie, m-am chinuit in ultimu' an s-o stric, vad ca nu vrea sa crape.
Stii foarte bine la ce m-am referit. As zice kilometri exacti, dar am schimbat plansa de bord(scrie pe undeva cat era pe cea originala, da' n-am la indemana), d-aia am zis aproximativ. tongue.gif
IRONICK
Deci este clar, bate.
Merced
sad.gif Nu mai are mult. Si nici macar limuzina nu era... sad.gif
marian-j
QUOTE(b76bgaarh @ 2 Feb 2010, 10:12)
haoleu..acum si recunoasteti treaba asta...... radmasa.gif
*


Coane barf-ule,cu tot respectul da' nu esti "zdravan"!! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

2 Feb 2010, 22:17:
QUOTE(dr_mKe @ 2 Feb 2010, 18:37)
Eu maine-s plecat la Timisoara, dar cica joi le testam  wub.gif
*


Iara??? radmasa.gif radmasa.gif
cristio_79
Nu se satura asa usor.
Merced
Acu' pot sa foloseasca bancheta din spate. radmasa.gif
marian-j
Vedeti,mai amaratilor,ce inseamna o limuzina??!!
Locurile din spate sunt mai importante decat cele din față!! rolleyes.gif
cristio_79
Eu ma intreb un lucru: o testeaza in mers ?
Daca da, atunci cine conduce ?
Sau o testeaza in garaj, ca am auzit ca are godin si e cald.
dr_mKe
Mariane maine-ti dau un fir. Daca am destul timp iesim la un citric. Oricum prin martie te vizitez impreuna cu alt coleg (ghici care icon_mrgreen.gif ) si facem ITP-ul cu ocazia asta wub.gif

wub.gif totusi amortizoarele moi pe spate aveau si ele farmecul lor
cj98czh
QUOTE(argon @ 2 Feb 2010, 11:46)
si limuzina, ofcors happy.gif  ce..n'aduce a citronel ??
*




Seamana, cum sa nu... doar ca ala are multe in plus... cum ar fi tehnologie mai noua, airbaguri, ABS, ESP, etc.... al tau are tehnologia anilor '80 existenta atunci pe Ascona...
aphophis
si fara suparare, xantia arata mai bine smile.gif

2 Feb 2010, 23:01:
QUOTE(andreiutzu @ 2 Feb 2010, 12:36)
cum ar zice fratemeu...esti sclavu conservei nea argoane! a draq pasiune mai e si asta toata ziua sa stai pe langa conserva!tot nu inteleg daca tot iti place sa bibilesti la conserva de ce ai renuntat la isteit!?
*


asta e lovitura sub centura radmasa.gif
BlaueCorsa
Nu, nu seamana cu Xantia, ci cu XM.
marian-j
Nenea doctoru',de "citric" n-am timp!!Da' daca ma suni iti spun un banc fain! wink.gif
Nu am timp de un suc din cauza ca incerc sa-i dau o mana de ajutor unui coleg! blush.gif
Maine intra in audit cu RAR-ul si as vrea sa-l ajut cat pot!Ne "stim " de mult si mi-ar fi jena sa ii intorc spatele amu cand "ii crapa buza"!
Matale stii de unde sa ma iei oricand dar la omul ala maine ii va fi taaare greu!
Zici matale ca in Martie pot sa ma documentez asupra relativitatii?? rolleyes.gif
Tre' sa incep sa cer spaga niste cafea buna si niste sucuri ca sa am ce pune pe masa!! happy.gif
Coane argoane,scuze pt. "chat"! blush.gif
argon
QUOTE(cj98czh @ 2 Feb 2010, 22:47)
Seamana, cum sa nu... doar ca ala are multe in plus... cum ar fi tehnologie mai noua, airbaguri, ABS, ESP, etc.... al tau are tehnologia anilor '80 existenta atunci pe Ascona...
*




nu te scoate nime din ale tale nu-i asA? biggrin.gif singurul lucrul comun cu Ascona e platforma, si cu inca 15 masini diferite de altfel.

QUOTE(cristio_79 @ 2 Feb 2010, 19:52)
Daca tot ai adus vorba de Cielo, vineri am fost la mecanicul unde merg de obicei pentru o verificare de rutina la berlineza.
Avea pe una din rampe un Cielo de la mama lui, nu oltenesc, cu cutie automata si motorul facut bucati pana la ultima saiba. Masina avea 107.000 km reali, arata destul de bine in rest, atat interior, cat si exterior. Dar motorul varza. Si nu avea GPL.
Compresia se situa intre 2 si 6, axa cu came ciupita rau pe 2, supape vai mama lor, vreo doua pistoane aveau joc destul de mare in bolturi.
Si omul nu vroia decat segmentare ca nu o mai tine mult. Am avut putina treaba si nu mi-a mai ars de poze ca as fi vrut sa le pun aici.
*



un singur proprietar, o avea de noua? dar n'ai de unde sa stii treburile astea, esti superficial, km in bord sunt cati vrei tu sa fie. Un cielo arata ca nou la 500.000 km, iti pus si poza daca vrei icon_mrgreen.gif daca trebuie asta maine are 70.000 in bord si tu n'o sa stii niciodata wink.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 07:24)
Un cielo arata ca nou la 500.000 km, iti pus si poza daca vrei  icon_mrgreen.gif  daca trebuie asta maine are 70.000 in bord si tu n'o sa stii niciodata wink.gif
*




Motorul de cate ori a fost facut??? cel putin odata, nu??

Fostul R25 are acum 570.000 km cu motorul original si nedesfacut niciodata... asa ca mai sunt masini care merg muult si bine....
argon
au fost, nu prea mai sunt. O data toti faceau masini de mers cu ele, nu de plastic de unica folosinta.
driverx
Si limuzina ESTE....nu?
Maskatu
Cielo este limuzina, sau doar espero ? unsure.gif
argon
cielo nu e, logic. E bun si ala, dar mie nu-mi prea place, e anost, si nici nu e asa.. performant ca espero.
Victoras2001
Iar espero e interesant tare... radmasa.gif
argon
e cel mai interesant, sexos chiar, si cum de Astra Sport sau Alfa GT nu avusei bani, merge si sora mai mica semnata de acelasi Bertone 04.gif
ArtVandelay
Astra G bertone arata intr-un mare fel wub.gif
IRONICK
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 09:20)
merge si sora mai mica semnata de acelasi Bertone 04.gif
*
Da de ce este constipata sora mai mica?
einstein1984
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 08:24)
nu te scoate nime din ale tale nu-i asA?  biggrin.gif  singurul lucrul comun cu Ascona e platforma, si cu inca 15 masini diferite de altfel.

*


N-are in comun decat jumate de masina, in rest e unica.
argon
da exemplu de parti comune. Astazi, nu dupa ce reiei almanahele sau inventezi tu. Eu am gasit parti comune cu Astra si Vectra, Ascona absolut nimic, da' tu esti mai dejtept si ma luminezi, nu neg asta.
einstein1984
Pai platforma unei masini contine cam asa: podea, punti, suspensii, directie, frane, motoare , cutii, instalatie elctrica, cutie HVAC si or mai fi si altele. Sau cel putin asta refolosesc REnault si VW in ziua de azi cand zic ca 2 modele impart o platforma.
E destul de repede?
cj98czh
SEXpero este unica.... nu imparte nimic cu nimeni.... altii au furat de la ea.... pacat ca au facut masina in anii 95-2000 cu tehnologia anilor '80.... in rest este indestructibila......
argon
-podeaua difera(tractiune spate la unele Ascona)
-cutia GM F16 de pe Espero nu s-a flosit pe Ascona ci pe modelele mai recente.
-motoarele de ascona sunt cu totul altele, din generatia veche si nu au nimic in comun cu gama Daewoo. Sa nu-mi zici ca ai auzit de Ascona DOHC, sau Ascona 1,8, sau de Espero 1,3/1,6/1,9/etc.
-suspensia macperson nu a inventat-o Opel si a folosit-o exclusiv doar la Ascona.
-franele pe Espero sunt similare Vectra, la Ascona difera tot, adica discuri, etriere, pompa frana, poate tamburii sunt copiati.

Altceva? frustrat.gif
einstein1984
Deci e o vectra din 88 si nu pe o ascona din 87. Ma scuzati e o masina cu adevarat moderna. Acu recunoaste ca ai citit pe wikipedia si zi cat a scazut consumul cu amortizoarele alea noi.

Si motorul e depe ASCONA, daca tot citim pe wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_II_engine
argon
problema mea nu e de nici un modernism, miserupe, ci ca o dati inainte cu Ascona, asta nu ai inteles.

QUOTE(einstein1984 @ 3 Feb 2010, 11:49)
Si motorul e depe  ASCONA, daca tot citim pe wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_II_engine
*



cum au dezvoltat aia dupa un bloc motor de BMW de serie comun un motor de F1, asa e si al meu din Ascona.
einstein1984
Daca ti se rupea nu ne contraziceai ca are tehnologie de acum 20 de ani. Sau 30? Nici eu nu mai stiu
argon
e si prea multa tehnologie pentru mine, si Loganul are fix aceasi poate mai putin de siguranta, mai importante-s dotarile pentru mine. Si forma 04.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.