Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Markos
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 20:14)
arata bine...da' probabil ca e romaneasca, ia vezi cu le litera incepe seria sasiului?! naughty1.gif

asta e mai greu, ca sa zic asa tongue.gif

masina cu tot cu acte e undeva prin moldova. da' e cu numere de bucuresti naughty1.gif
argon
iti dai seama ca socrutu e superstar la el in sat..
hitman1234
Am avut si io vreo saptamana un cart d-asta..era masina de distributie cu sticluta de votca in bord si tot tacamul biggrin.gif
foarte caterinca pentru oras n-am ce zice dar cu AC consuma ... wacko.gif
eram pe pod la baneasa cu AC pornit,plecand din rampa m-a facut tramvaiul,asa ca fuge,da... radmasa.gif
Maskatu
Trebuia sa ii dai a doua. biggrin.gif
argon
ce an , ce euro?
hitman1234
nush bre o saptamana am avut-o si era lesinata iti dai seama..totusi matix sa ia 15% e ceva nu? biggrin.gif
argon
poate era euro 3-4..oricum alea au cai in minus, si consum sporit in general fata de euro 2, ...la mine cu consumatul cu aer nustiu ce sa zic, ca n'am facut, dar nu trage asa nasol cum e basmul cu el pornit.
ArtVandelay
daca era masina de distributie iti dai seama cat de alergata era.. cata vlaga sa mai aiba si motorasul ala tongue.gif
YRX
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 20:34)
Apropos, uleiul la cutie de ce se schimba la 10.000 si apoi din 40 in 40 de mii? blink.gif
*


La 10k este schimbat ca parte a rodajului,cum se schimba la berlina la revizia de 1000, apoi este program normal de intretinere.
Markos
probabil ca era si distributia varza..
argon
QUOTE(YRX @ 21 Apr 2010, 19:52)
La 10k este schimbat ca parte a rodajului,cum se schimba la berlina la revizia de 1000, apoi este program normal de intretinere.
*




si de ce la Espero, aceasi marca, nu se schimba niciodata conform manualului? nici macar nu are buson de golire.
Merced
Numai tu ai zis de cel putin 10 ori inainte sa cumperi masina asta, ca Matiz-ul e lesinat cu aerul conditionat pornit.
Ce-mi place cum iti schimbi parerea ca sa-ti fie tie bine. Tu sper ca zici lucruri d-astea doar p-aici ca sa impresionezi pe cate un aiurit, nu iti schimbi si-n capu' tau parerea, ca ar fi pacat.
argon
eu nu am mai fost cu matiz euro 2 pana acum, cu vreo 2-3 din 2007-2008 doar. naughty1.gif si asa si e, sunt de aceasi parere, si o mai zic... si am mai zis acu pe topic clar ca nu ma asteptam sa traga asa bine, ma asteptam sa fie lesinata cand am luat-o.
Laurentziu83
Eu mai mult de 7% extraurban n-am reusit, si asta cu tinut blana la 150, 2 ore si jumatate Galati-Costinesti (230 de km), cu radar la 100 la ora prin Giurgeni (dar era noapte si n-au apucat politaii sa se dezmeticeasca sa ma opreasca), depasit ambulanta pe la Mihail Kogalniceanu, etc.
15% urban nu cred ca as reusi, cel mai probabil in cativa km as trece in lumea celor drepti in urma vreunui accident. Da-o incolo, Megane-ul mi-a luat 14 odata, iarna, dar inclus derapaje prin zapada, despotmolit de vreo 2 ori, etc.

@argon: vezi ca la Matiz conteaza ce benzina ii pui, taica-miu ii mai punea petrom si se misca ca naiba, cum o treceam pe Rompetrol sau Mol, se schimba treaba.
Prin 2003-2004, cand il foloseam eu in mod curent, era mai buna benzina de la Lukoil pentru Matiz decat Rompetrolul, de Petrom nu mai zic.
YRX
QUOTE
si de ce la Espero, aceasi marca, nu se schimba niciodata conform manualului? nici macar nu are buson de golire.


N-are treaba una cu alta, masini diferite, uleiuri diferite probabil. Espero este din ala cu "ungere pe viata",numai ca in limbajul constructorilor auto pe viata inseamna 5-6 ani si trebuie sa ai buson, ma faci curios sa umblu in arhiva de manuale Daewoo.

LE: Stai sa dau si quote ca pana io sa scriu se da pagina....
argon
nu e buson, nu e facut sa fie schimbat, dar totusi se poate scurge cel vechi, demontand capacul diferentialului...un fel de baie de ulei a cutiei, prinsa in consecinta cu suruburi de jur imprejur....nu e specificat in manual ca metoda de schimbat ulei, ci de service la cutie demontarea acelui capac.
Markos
QUOTE(Laurentziu83 @ 21 Apr 2010, 20:57)
depasit ambulanta pe la Mihail Kogalniceanu, etc.

de-abia acolo ai prins-o?
einstein1984
Eu am mers cu matiz fara AC (2003 parca deci euro 2) si era lesinat. Iar soferul o calca pe coada nu gluma (desi la 140 aveai o ciudata senzatie de plutire si detasare) insa tot lesinata era. Nu pot decat sa-mi imaginez cum e cu compresorul de AC pornit....
Markos
are totusi 850 de kile si motoras mic. repet, fara AC si cu maxim doua persoane in masina, e decent ca demaraj/reprize. daca ai pornit insa aceul, se cam rupe filmul. pornit in mers, simti cum franeaza brusc masina. iar la demarajul de pe loc te face tramvaiu', vorba lui hitman1234 biggrin.gif

pe de alta parte, compresorul ala baga un frig de îngheti vara în masina, cred ca a fost proiectat pentru espero tongue.gif
pastrama
QUOTE(argon @ 19 Apr 2010, 18:43)
de unde frate basmele ca o ia inapoi cu aerul pornit, sau nu trage, etc etc?! blink.gif  trage cam tot la fel,
*




QUOTE(Markos @ 21 Apr 2010, 20:11)
daca ai pornit insa aceul, se cam rupe filmul. pornit in mers, simti cum franeaza brusc masina. iar la demarajul de pe loc te face tramvaiu', vorba lui hitman1234 biggrin.gif
*


Aide plm, ce forum de mincinosi!
cosmin_2300
Adica Merced minte ??? mellow.gif



laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Merced
Mie la Cielo mi se pare ca bag NOS cand scot aerul la cate o depasire. rolleyes.gif
ArtVandelay
nu se "scoate" singur la orice masina? la mine se simte cateodata cand decupleaza..
kog
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 19:48)
poate era euro 3-4..oricum alea au cai in minus, si consum sporit in general fata de euro 2, ...la mine cu consumatul cu aer nustiu ce sa zic, ca n'am facut, dar nu trage asa nasol cum e basmul cu el pornit.
*



va spun io ca argon mai are vreo 15 cai in talpa de la picior, cand accelereaza....
argon
QUOTE(einstein1984 @ 21 Apr 2010, 20:07)
Eu am mers cu matiz fara AC (2003 parca deci euro 2) si era lesinat. Iar soferul o calca pe coada nu gluma (desi la 140 aveai o ciudata senzatie de plutire si detasare) insa tot lesinata era. Nu pot decat sa-mi imaginez cum e cu compresorul de AC pornit....
*



clar esti dus, cum sa meri ma cu 140 cu Matizu? nu am zis clar ca pana in 80-100 km/h se misca bine?! te-ai trezit tu sa meri cu 140..

QUOTE(Markos @ 21 Apr 2010, 20:11)
are totusi 850 de kile si motoras mic. repet, fara AC si cu maxim doua persoane in masina, e decent ca demaraj/reprize. daca ai pornit insa aceul, se cam rupe filmul. pornit in mers, simti cum franeaza brusc masina. iar la demarajul de pe loc te face tramvaiu', vorba lui hitman1234 biggrin.gif

pe de alta parte, compresorul ala baga un frig de îngheti vara în masina, cred ca a fost proiectat pentru espero  tongue.gif
*



805 kile, si baga la frig de nu poti sta in masina, nu stiu de unde-l scoate, ca e minuscul compresorul ala.
cosmin_2300
QUOTE(Merced @ 21 Apr 2010, 20:37)
Mie la Cielo mi se pare ca bag NOS cand scot aerul la cate o depasire.  rolleyes.gif
*


Poti sa retrogradezi cand depasesti .... In treapta a 3-a merge pana la ~130 km/h (daca tin bine minte ... stiu ca am citit intr-un manual chestia asta) ...
argon
mie mi se decupleaza singur compresorul la forja, si cupleaza cand o lasi mai moale, la Matiz, la Espero nu face asta.
bulan
In manualul unui mercedes actros echipat cu motor de 450hp scrie la capitolul ac ca agregatul de aer conditionat utilizeaza puterea a 32hp din puterea motorului si ca folosirea ac-ului creste consumul cu 3L%.
La matiz chiar sa nu se cunoasca diferenta cu sau fara ac???
Merced
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Mersi cosmine, de la tine nu ma asteptam.
Stai linistit ca nu iese nimic prin capota nici la 140km/h intr-a treia. wink.gif
Totusi are cu totul alt "zvac" cu A/C-ul oprit. Si eu retrogradez cand depasesc pe drumuri cu o singura banda pe sens de foarte multe ori cu orice masina, nu-s genu' sa faca depasirea in juma' de minut, ma bag repede, poate vrea sa se mai bage vreunu dupa mine.
Dar clar si intr-a doua urca simtitor mai greu de la 4000rpm pana la 6000rpm cu compresorul cuplat. Si crede-ma ca am mers destul cu Cielo-ul, din momentu' in care am ridicat permisu' m-am urcat din parcare eu la volan. tongue.gif
argon
bulane, cum sa nu se cunoasca diferenta?!..e mult mai racoare cu el pornit 04.gif ...apropos, ai vazut cum arata compresorul de la Matiz? e cat pumnul, la Actros cat e ? biggrin.gif
Markos
mai exact, e cat o conserva de bulion de 400g.
cosmin_2300
QUOTE(Merced @ 21 Apr 2010, 20:48)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
Mersi cosmine, de la tine nu ma asteptam.
Stai linistit ca nu iese nimic prin capota nici la 140km/h intr-a treia. wink.gif
Totusi are cu totul alt "zvac" cu A/C-ul oprit.
*


Nu cred ca prinde 140 km/h in treapta a 3-a ....
E normal sa fie mai puturoasa cu AC pornit ... dar diferenta nu e chiar atat de sesizabila cum ai zis tu !

P.S.: nu sare nimic prin capota indiferent de turatie ... ca d-aia e pusa limitarea aia tongue.gif
Merced
Hm, n-am mai alergat-o de mult intr-a treia, chiar nu mai tin minte. Parca 90km/h intr-a doua si aproape de 140km/h intr-a treia prindeam.

Nici la Dacie n-a sarit nimic, si aia saraca n-are limitare. Ce frumos face cand ajunge aproape de 60km/h intr-a doua, schimbi a treia si face frana de motor pentru o clipa. radmasa.gif
cosmin_2300
Nici eu n-am mai alergat-o de mult ... da' parca are 85 km/h in a 2-a tongue.gif
In a 3-a am ajuns o singura data , dar n-am apucat sa vad f bine ... oricum , era in jurul a 130 km/h ( de asemenea , uitandu-ma atunci intr-un manual citit pe net parca tot pe la 130 km/h zicea ca e limita ) smile.gif


L.E. : manualul ala era un manual "de service" luat de pe net !
Merced
Eh, eu iti zic ce indica ceasu', o avea eroare mai mare. smile.gif In manualul pe care-l am eu nu tin minte sa fie mentionate chestii de genu' asta. Il memorasem in 1995, si acum il stiu destul de bine. Da' e mai mult cu chestii generale. smile.gif
aphophis
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 20:41)

805 kile, si baga la frig de nu poti sta in masina, nu stiu de unde-l scoate, ca e minuscul compresorul ala.
*




e clar ca la tine ti-au gresit iara comanda la masina, in loc de comperesor normal ti-au pus unul de s-class. Cu turbo bineinteles, ca sa nu sa nu aiba efectul "parasuta" cand il pornesti radmasa.gif
argon
tu nu aveai treaba pe topicul ala cum iti montezi aer conditionat aftermarket pe preference?
Maskatu
Argon ar fi bun la reprezentanta daewoo. Ar vinde masini mai ceva ca astia de la dacia. biggrin.gif
aphophis
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 17:23)
la naiba, am citit si eu eticheta de pe dos de pe bidonul de ulei OEM Daewoo din poza, si ghici ce scrie?!  Made in France by Total lubricantes nedumerire.gif
*


merde . limuzina a fost spurcata rolleyes.gif
argon
cine ma?? le-ncurci deja..
aphophis
mini limuzina, cine alta? Pai se poate nea argoane, sa aiba ceva frantuzesc mini ferarriul coreean? laugh.gif
pastrama
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 20:45)
mie mi se decupleaza singur compresorul la forja, si cupleaza cand o lasi mai moale
*


La fel si la Cielo, m-as mira sa nu faca la fel si la Espero.
Markos
la espero nu e cazul, e prea puternic motorul.
pastrama
Da, sunt prost, nu mi-am dat seama.
Merced
Eu n-am observat la Cielo, da' tre sa recunosc ca am si niste probleme in ceea ce priveste A/C-ul. Probleme electrice, sunt momente in care nu vrea sa se mai decupleze nici din buton. 04.gif
nelu_1985
ba, dat-o drecu de treaba, 3 pagini de la 2 la 10, io-n ritmu' asta nu mai tin pasu'
Funny
Bai frate ce te-ai grabit,ai dat 2200 pe Matiz taman cand ma gandeam sa-ti dau Cielo la banii astia! laugh.gif
argon
cat am dat? unsure.gif cum sa lasi asa jos pretul? ? oricum nu mai vroiam o masina in general, ci un supermini icon_mrgreen.gif
dr_mKe
James May care esti radmasa.gif cu supermini-ul tau radmasa.gif
M.C.
Probabil ca se referea ( si ) la tipul asta de supermini! icon_mrgreen.gif
[attachmentid=1627615453]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.