marian-j
5 Aug 2010, 22:54
Colega Merced,invitatia era valabila si pentru dumneata!
Roiu' la culcare si nu mai pune paie pe foc!
Nu puni paie mai, ca n-are caruta ! Are Piejo dizal si puni motorina pi fuoc
Marian, o sa-ti povestesc pe indelete cand ne revedem o faza, o razi destul de mult zic eu. Si intr-adevar nu pun paie pe foc, oricum glumim aici, nu?
hitman1234
6 Aug 2010, 08:40
QUOTE(Andy_ACS @ 5 Aug 2010, 21:52)
Sa nu-mi ziceti ca daca va intalniti va bateti. Credeam totusi ca glumele de pe forum nu pot duce la actiuni mai drastice. Pote daca ati lasa fiecare de la voi cate putin ati fi chiar buni prieteni, va scoade doctorul
la suc ca e amic cu amandoi si va strangeti mana barbateste
Bafta!
QUOTE(argon @ 22 Jul 2010, 11:14)
Argon bea numai suc de mere
vinarsul poate fi si de mere.
tribunul
6 Aug 2010, 09:48
Vinars se numește o băutură alcoolică tare, cu o concentrație de alcool etilic de minimum 37,5% și de maximum 86% vol [1], obținută prin învechirea, peste 3-5-7 ani, a distilatelor de vin în butoaie din lemn de stejar. Denumirea este originară din Transilvania, unde a apărut ca o calchiere a denumirii germane Branntwein, cuvânt care este compus din cuvintele vin + ars. În Transilvania, cuvântul "ars" înseamnă "distilat", adică supus încălzirii în alambic.
Prin extensie, cuvântul vinars denumește și o băutură obținută prin diluarea cu apă a alcoolului etilic rectificat sau prin distilarea sucurilor dulci fermentate, de fructe (borhot) sau de struguri (boască, ceea ce rămâne după stoarcerea mustului din struguri), fiind sinonim cu termenul rachiu [2], folosit preponderent în Vechiul Regat.
Un alt sinonim este brandy, o prescurtare de la termenul englez brandywine, provenit din termenul olandez brandewijn,[3] cu același înțeles ca și termenul german.
I se mai spune în mod eronat și coniac. În realitate, după legea apelațiunilor de origine, coniac se numesc numai produsele obținute, după același procedeu, în regiunea Cognac din Franța. [4]
Pe sticlele în care se îmbuteliază vinarsul se pot inscripționa un număr de stele corespunzător anilor de maturare/învechire. Categoriile uzuale sunt 3, 5 și 7 stele. Trei stele vor avea cele cu minimum trei ani, cinci stele cele cu minimum cinci ani și șapte stele cele cu minimum șapte ani de păstrare în butoaie de stejar. [5]
În funcție de durata de învechire a produsului, denumirea inscripționată pe etichetă poate fi completată prin adăugarea literei “V”, dacă băutura este obținută din distilate învechite cel puțin un an, sau a grupului de litere “VS” - vinars superior - pentru distilate mai vechi de trei ani, “VSOP” - Very Superior Old Pale - pentru distilate învechite minim cinci ani, “XO” - Extra Old - în cazul în care durata de învechire depășește șapte ani. [6]
ma tot chinuiam pe topicul plagiat sa-ti explic ce solutie de hidratare a folosit, dar munceste de zor pe dilit
tribunul
6 Aug 2010, 10:46
Azi am vazut un Epero la Remat. Era facut bucati, dar nu de ei. Fusese intr-un accident penal, plafon stramb, de bot nu mai ramasese mare lucru. Mare minune daca a scapat soferul, nici nu m-am uitat atent de sange, creier si alte alea, ca eram urcat pe gramada de masini fortand o capota de 405 in speranta ca e diesel. Nu era.
Da' motoru' de la Espero arata foarte bine, ar fi mers sa-l ia [b]argon[/v] de rezerva, il tinea in garaj.
vrei link cu aia 3 ofiteri DNA care dadura coltul de curand in Logan?
tribunul
6 Aug 2010, 10:48
Parca ziceau ca au intrat orbeste intr-o depasire.
einstein1984
6 Aug 2010, 10:49
Da aia nu mergeau cu 40 ca esperoul ala. De murit au murit oameni si in espace 4.
si espero de l-a vazut merced era lovitura in parcare sa inteleg?
De fapt e informat einstein si cu cat mergeau aia din espero-ul din remaul din pitesti, se putea altfel..
@merced, semnal dreapta fata era intreg?
tribunul
6 Aug 2010, 10:53
Nu numai ca era intreg, dar si clipocea.
Era intreg, l-am si luat deja. Dar de pe Pejo.
Nu mai era nimic intreg la Espero in fata, doar motorul parea ok, lucea frumos capacul de la culbutori. Parea ca a luat un copac in plin, sau un stalp, dupa forma impactului frontal, dar probabil ca a lovit la 80km/h dupa cum arata.
A stabilit tov inginer din bulele de la citric ca avea 40 la ora , de ce insisti?
Ii place sa exagereze, cum iti place si tie.
tribunul
6 Aug 2010, 10:58
Poate reusise sa iasa din girator.
s-a mai discutat pe minunatul topic problema cu stelele din mintea unora sau altora de cateva ori si aceleasi persoane, nu reluati.
tribunul
6 Aug 2010, 11:08
Daca maturi, matura tot ca se zapaceste lumea.
QUOTE(tribunul @ 6 Aug 2010, 11:08)
imposibil
Intr-un final exista o explicatie ! Cum de a venit argon pe Trans !
S-a alcoolizat bine cu tzuica de mere sa prinda curaj
marksman
6 Aug 2010, 23:45
Prima data cand am vazut sexpero oprit in Orastie am crezut ca l-a luat nevasta cu forta pe argon si l-a incuiat in por'bagaj ca sa plece pe transfagarasan. Mai mare mi-a fost mirarea cand l-am vazut la volan.
Imagineaza-ti cum m-am simtit eu cand am vazut limuzina alba venind in liniste pe drumul ala de munte. Mai ceva ca-n
Black Cadillac.
QUOTE(Merced @ 7 Aug 2010, 00:48)
am vazut limuzina alba venind in liniste pe drumul ala de munte.
da' ce, avusese pana? era trasa la șufa?
Pai tu ce crezi ma, ca se aude limuzina in functiune? E laser frate.
De fapt eram pe malul acelui rau, la doi metri de o cascada si n-auzeam mare lucru in afara de apa izbind pietrele.
Atunci, pe Trans, am condus prima data (singur!
) vreo 30km Nubira2. Cu siguranta e mult peste Logan la capitolul insonorizare.
Si-ti dai seama ce Nubira 2 e Logan pe langa, Espero, nu-i asa
argon?
marksman
7 Aug 2010, 08:45
Normal, secspero e nec plus ultra.
cosmin_2300
7 Aug 2010, 12:12
Norocul TAB-ului ca soferita nu conducea un Secspero
corect, n'ai vazut ca pati octavia si a mea n'are nimic de intreba ala de la asigurari unde-i cealalta masina implicata
einstein1984
7 Aug 2010, 18:29
Sa te vad daca loveai un aro. Aiavut noroc ca aveai bara mai sus decat octavia. Aia e gandita sa protejeze si pietoni, nu sa-i secere.
nu io, io n'am lovit nimic.
einstein1984
7 Aug 2010, 18:41
No bine, atunci madam argon.
QUOTE(einstein1984 @ 7 Aug 2010, 18:41)
No bine, atunci madam argon.
CINE????
Ea stie.... ce nick name are???
ce sa stie? nu are, ce crezi ca-i aici, forum in familie?
Daca ea stie ca i se zice "madam argon" intreaba omul...
Las' c-o salut eu cum se cuvine data urmatoare cand dau ochii cu dumneaei
"Sar'na Madame Argon, cat benzen a produs shoarecul saptamana asta ?"
Cred ca isi face cruce femeia...
Las' ca-i dau link pe forum, si cand o vedea ce limousina conduce sotu', crek il vedem pe argon consemnat numa' la Matiz de acu' incolo
einstein1984
8 Aug 2010, 08:43
Ma scuzati, dar cum altfel sa ma refer la distinsa doamna? Oricum, apelativul nu s-a dorit a fi peiorativ.
marksman
8 Aug 2010, 09:31
QUOTE(dr_mKe @ 7 Aug 2010, 21:49)
"[...] cat benzen a produs shoarecul saptamana asta ?"
Probabil un galon la fiecare 25 de mile!
Am si uitat de cand i-am pus benzina, de obicei fac plinul si merge cam 600 km in oras, si acul se apropie de rosu.
marksman
8 Aug 2010, 09:43
Deci, doctore, e clar, ai consumat bitzii forumului degeaba cu intrebarea aia. Iar voi, ceilalti, nu mai intrebati cat consuma masinile lui argon, ele nu consuma benzina, o produc.
nu inteleg gluma, 6% e normal pentru un Matiz.
marksman
8 Aug 2010, 09:54
Am avut un coleg care avea Matiz inainte de Hyundai 1.5 CRDI si acum nu mai stiu ce are, ca-i plecat de vreo 3-4 ani din tara. Pe timp de vara si cu A/C pornit, in Timisoara ii consuma shoarecu' intre 7,5 si 8,5 l/100 km.
Ca o comparatie, mie Loganul cu motor de 1.4 imi ia in conditiile astea intre 8 si 9,5 l/100km. Iarna urca si la 12-14. Hyundai-ul cu 1.5 CRDI ia in oras (Timisoara) intre 6,5 si 8 l/100km, depinde cat de tare-l calc pe coada.
9% ia Espero la aceiasi exploatare ca Matizu ce ia 6.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.