marian-j
8 Apr 2014, 12:29
Colega Ma3x,esti sigur(100%!) ca zgomotul perceput este produs de curea?
Poti descrie cumva acel zgomot?Te intreb deoarece si io am Gates pe accesorii la ambele masini,si sa stiu la ce sa ma astept.
P.S.
Mi-am amintit ce mi-a zis mecanicul:cica curelele Gates MICRO-V ar fi foarte ok.Nu mai tin minte la pisic,dar la asta ce am pus-o mai decurand pe Laguna,daca te uitai in cantul curelei,se vedea un soi de insertie albastra intre suprafata striata si cea lisa.Alea cica-s cele mai mai cu motz.
Io momentan(sa bat in lemn!!) nu am nimic de comentat despre curelele Gates!
Ia sa fac io niste poze.Sa ma uit sa vad daca mai gasesc ambalajul curelei de pe Laguna...
Iaca:
Gates fac curele bune, cele naspa sunt fake.
Cele originale sunt Bill Gates.
Da-s scumpe și cu activare on-line. Plus că n-au inclus kitul de montare. Nu se merită.
b76bgaarh
8 Apr 2014, 13:59
si nici suport tehnic nu mai ofera.
multi kmp fara probleme
marian-j
8 Apr 2014, 16:04
Nu sunteti la curent,domnilor;lemuzina lu' argon mere cu handroid d-ala chitcat,nu cu obloace moi!
și produce carburant, știm...
QUOTE(marian-j @ 8 Apr 2014, 13:29)
si sa stiu la ce sa ma astept.
Nu te astepta la nimic, ce zgomot sau orice problema, o schimbi, eu am schimbat-o singur in 5 minute, iti trebuie o inelara de 16 sa tensionezi intinzatorul. Am luat o Continental meid in Germany, mata, fara luciu ca si Gates, cica asa sunt bune, sa fie mate.
La distributie am pus Dayco, ca Ferrari, meid in Italy.
Pai puteai sa faci Gates mat cu flexu'.
Pierdea licența, îl lua scurt beseau'.
R E M U S
8 Apr 2014, 17:40
Pentru mine treaba sta in felul urmator:
Continental -----anvelope (curele)
Ate---------------sistem de franare
Kayaba----------amortizoare
restu' e cancan
Io am la blugi curea Levi's. Piele, frate! Recomand!
Malboro Classics rulzzzzzzz.
aia-i pentru texani cu pedigriu.
marian-j
8 Apr 2014, 23:08
QUOTE(argon @ 8 Apr 2014, 17:08)
Nu te astepta la nimic, ce zgomot sau orice problema, o schimbi, eu am schimbat-o singur in 5 minute, iti trebuie o inelara de 16 sa tensionezi intinzatorul. Am luat o Continental meid in Germany, mata, fara luciu ca si Gates, cica asa sunt bune, sa fie mate.
La distributie am pus Dayco, ca Ferrari, meid in Italy.
Ioai!Coane argoane,ma incaruntesti!De tot!
Matale vorbesti de megan,io de leguma si pisic.OK,la Laguna e cam la fel.Am in portbagaj cureaua Conti pusa odata cu aia de distributie.Optic arata perfect,dar NU am avut curaj sa o pun la loc,dupa ce am circulat mai bine de 10 km cu fulia alternatorului flendurind!Asa ca am preferat o Gates noua,cu "inima albastra".A fost cea mai recomandata la momentul respectiv!Conti nu am avut ca optiune.Cei din magazine sunt vanzatori nu magicieni,sa-mi scoata din joben reperele ce le doresc io!
Revenind la schimbatul curelei;da,la Laguna se schimba relativ usor.Da' vedea-te-as s-o schimbi la pisoi!
Te loveste damblaua!Ai de demontat o tona de plastice,de scos un ax de rola intinzatoare,apoi sa scoti rola fara sa o scapi in scut,sa scoti cureaua veche,s-o bagi p-aia noua si apoi sa montezi totul la loc,fara sa-ti ramana piese si sa si functioneze toata mustaria!De preferat ar fi sa fie noapte,fo -10°C afara,sa ai brancile inghetate sloi,si sa-ti sufle vantul in cwr paltonu'!
Amu pricepi de ce incerc sa ma informez?Prefer sa previn decat sa tratez!
nea marian - aparent vreti sa ne explicati ca se serviseaza mai usor frantuzismu decat nemtoaica, ma insel?
marian-j
9 Apr 2014, 15:39
Uneori da,alteori nu.Depinde!
marksman
9 Apr 2014, 15:46
Io cred ca nemtii au facut o traditie din asta. La VW daca vrei sa schimbi distributia la motoarele PD musai sa dai bara fata jos. Si radiatoarele.
hitman1234
9 Apr 2014, 17:55
not true
cj98czh
10 Apr 2014, 08:00
La motoarele AVF si AWX cum schimbi daca nu dai bara jos si nu misti radiatoarele??
hitman1234
10 Apr 2014, 08:59
habar n-am la alea, eu am BXE si n-a trebuie sa dea jos decat o aparatoare de noroi..
R E M U S
10 Apr 2014, 09:26
Se da fata jos la masinile cu motoarele montate longitudinal gen a4, superb, passat. Ce rost ar avea sa demontezi fata unui golf sau skode care au motoare transversale
C a t a l i n
10 Apr 2014, 10:23
Cica, mai nou, in tot grupul VAG, lantul de distributie se inlocuieste la 180k km. Meserie!
madhorsefuzzy
10 Apr 2014, 10:28
Lantul as in "chestia aia cu zale"? Sa nu confunde cineva cu cureaua de cauciuc.
Si care-i problema? De unde mitul asta ca distributia pe lant e pe viata? Lantul e lant, se uzeaza si la motocicleta, si la bicicleta, si oriunde se foloseste lant. Si problema e ca se uzeaza si pinioanele, fiind fier pe fier, fata de curea.
corbex
10 Apr 2014, 10:34
Se mai schimba si lantul, dar nu se rupe in drum.
Spuse Stan patitul...daca pui contrafacut schimbat la unu noaptea in parcare la Bila fara lanterna, se rupe si ala.
b06fcn
10 Apr 2014, 13:22
Chiar daca discutia a avut deja loc, eu recomanda marcile DIM/GATTA la capitolul angrenare accesorii...mi-a zis bunicu' ca merg cel mai bine...
cdadan
10 Apr 2014, 21:17
QUOTE(C a t a l i n @ 10 Apr 2014, 11:23)
Cica, mai nou, in tot grupul VAG, lantul de distributie se inlocuieste la 180k km. Meserie!
Care lant ma? Cureaua de distributie cu insertie metalica?
Markos
10 Apr 2014, 21:18
QUOTE(cdadan @ 10 Apr 2014, 22:17)
Lanțu' de haur al șoferului
cdadan
10 Apr 2014, 21:20
Ala-i decat la haudi si pemfe.
C a t a l i n
10 Apr 2014, 21:20
Lanțul de distribuție de la motoarele VAG echipate cu așa ceva.
corbex
11 Apr 2014, 00:57
Alea se vind in Argentina si Africa Centrala.
cristio_79
11 Apr 2014, 09:55
QUOTE(argon @ 8 Apr 2014, 17:08)
La distributie am pus Dayco, ca Ferrari, meid in Italy.
Este de culoare alba pe partea dintata? Asta ar fi ultima inventie a lor, curelele HT.
E curea absolut normala, 60 de lei, garantata 120.000 km, oricum nu mai tin masina atat, sa mai tina jumate din aia. Aveau si ceva cu kevlar, bla bla, aproape 200 de lei, dar nu-s pacaliciul lor de marketing, daca una normala face acelasi lucru.
hitman1234
11 Apr 2014, 11:57
ce-ti iei?
VW, logic, intrebarea nu mai avea nici un rost.
pishky
11 Apr 2014, 12:30
espero logic, intrebarea nu isi are rostul.
corbex
11 Apr 2014, 12:34
Limuzina mea de citi euro va fi urmatoarea? VW e masina de om care aproape s-a ajuns.
cdadan
11 Apr 2014, 13:36
Maxim 4200.
5000 ar fi prea mult sa dea pe o masina.
hitman1234
11 Apr 2014, 13:38
QUOTE(argon @ 11 Apr 2014, 12:57)
VW, logic, intrebarea nu mai avea nici un rost.
am crezut ca-i iei si tu o
masina
cdadan
11 Apr 2014, 13:45
Nu da argon banii pe prostii.
Maxim pe un vw.
C a t a l i n
11 Apr 2014, 13:46
A mai avut VW.
Markos
11 Apr 2014, 15:49
QUOTE(argon @ 11 Apr 2014, 12:57)
VW, logic, intrebarea nu mai avea nici un rost.
QUOTE(C a t a l i n @ 11 Apr 2014, 14:46)
Polo cu motor de unudoi nu e VW.
Nenea, avem Jetta nou nouta, nu mi se pare masina suprema, comparativ cu un Megane 2 cu dotari similare. Poate clima bizonica sa fie un avantaj.
Nu m-am dilit sa iau noua, ca nu am contracte cu statul. VW-urile mai vechi sunt ca vinul.
C a t a l i n
12 Apr 2014, 10:55
Espero 1.5 -> Megane 1.4 -> VW 1.3 ?
cdadan
12 Apr 2014, 10:56
Arde etapele si trece direct la 1.0
QUOTE(argon @ 12 Apr 2014, 11:51)
VW-urile mai vechi sunt ca vinul.
Corect, vezi poza de mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.