Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm
Tocmai d-aia am optat pt cutia in 6 trepte
argon
8 Aug 2011, 23:08
La toate Meganele ii asa scurta?
4x4
8 Aug 2011, 23:10
Doar la cele comanda speciala din franta.
argon
8 Aug 2011, 23:13
Terminati-va cu mistoul, asta e un topic serios
Atasez o poza, conform regulii de 3 simpla, la 130 are peste 4000 rpm
C a t a l i n
8 Aug 2011, 23:15
Păi bine bre, tu te iei după bordul ăla desenat cu stânga?
Iulikk
8 Aug 2011, 23:16
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:13)
[...] asta e un topic serios
Mersi Argon, mi-ai luminat ziua .
skorpio_bog
8 Aug 2011, 23:18
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:13)
Terminati-va cu mistoul, asta e un topic serios
vallyyy
8 Aug 2011, 23:31
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 22:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm
Cand iti ziceam ca sunt ceva asemanari intre motoarele 1.4 16v indiferent de marca,eu la 4000rpm am fix 130 la ora
adifulful
8 Aug 2011, 23:53
Auzi vezi ca mai e valabil inca programul rabla, fugi pana mai prinzi si tu un vaucher!!!!!!! pe renault
bucatzel
8 Aug 2011, 23:57
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:08)
La toate Meganele ii asa scurta?
Meganele o au mica, da' jucausa.
adifulful
9 Aug 2011, 00:02
Mica mica oare cu cine seamana???????????
AR-18-MOS
9 Aug 2011, 00:20
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:08)
La toate Meganele ii asa scurta?
Numai la posesori.
Sper c-ati vazut ca limuzina era pe rosu cu benzina. Sunt curios ce arata pe spritzmonitor.
adifulful
9 Aug 2011, 00:22
hmmm da poate ii place pe rosu..........
argon
9 Aug 2011, 06:08
Se mai gata si benzina, cand se aprinde becul pun plin. Autonomie mai arata vreo 150 de km unde era acul in poza.
C a t a l i n
9 Aug 2011, 06:21
FYI, plin e în dreptul cifrei 1, nu la simbolul pompei.
În altă ordine de idei, de ce nu recunoști cinstit că ești nevoit să pleci la drum mereu pe roșu, astfel încât limuzina să aibă capacitate de stocare a carburantului produs pe parcurs. Cu rezervorul plin riști închisoare pentru poluare.
R19/16v
9 Aug 2011, 06:47
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:07)
nu
Joaca altu' de pe contu' tau?
Alex4u
9 Aug 2011, 08:09
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 22:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm
Cand mergi cu 180 intre giratoare cate rpm ai?
corbex
9 Aug 2011, 08:19
Daca ai aceeasi cutie cu cea de pe Solenza/Logan 1.4, atunci se poate face ceva. Se monteaza pinion de a 5-a de la cutia de 1.5 dci. Cistigi vreo 250-300 de ture. Nu se da cutia jos pentru asta, operatia dureaza 1/2 ore. Ca efect secundar, creste productia de benzina.
Alex4u
9 Aug 2011, 08:22
QUOTE(corbex @ 9 Aug 2011, 08:19)
Daca ai aceeasi cutie cu cea de pe Solenza/Logan 1.4, atunci se poate face ceva. Se monteaza pinion de a 5-a de la cutia de 1.5 dci. Cistigi vreo 250-300 de ture. Nu se da cutia jos pentru asta, operatia dureaza 1/2 ore. Ca efect secundar, creste productia de benzina.
De parca il cunosti pe argon de ieri..il stii ca nu face nici o improvizatie...bine inafara de spuma in praguri..si de dat cu flexu pe anvelope..
mariusscout
9 Aug 2011, 08:35
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 23:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm
vezi daca ai dai limo woo? aia avea aproape 160 la 4000
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:04)
Tocmai, asa e treapta 5.........turatia creste progresiv cu viteza.
si io am observat chestia asta la masinile pe care le-am condus, inclusiv la TAB-uri. fascinant, nu-i asa?
cdadan
9 Aug 2011, 09:01
QUOTE(Iulikk @ 9 Aug 2011, 00:00)
Hai bre dao dracu... ca si io la Somnolenta am 3200-3300 la 130....
Adica cel putin 3500, daca ceasurile de bord indica corect.
corbex
9 Aug 2011, 09:14
Cu pinionul schimbat ar avea 3250 la 130. La mine arata 2000 la 80, 2500 la 100 si tot asa. Cistiga 250 de ture. Adica produce ceva benzina pierzind cuplu la roata.
para06
9 Aug 2011, 10:29
eu la slz am 150 la 4000ture
La 3000 am vreo 117 dupa ochiul meu
Alex4u
9 Aug 2011, 10:31
QUOTE(para06 @ 9 Aug 2011, 10:29)
eu la slz am 150 la 4000ture
La 3000 am vreo 117 dupa ochiul meu
si a ta mai prinde 130 ma?
para06
9 Aug 2011, 10:32
prinde prinde
argon
9 Aug 2011, 10:55
QUOTE(corbex @ 9 Aug 2011, 10:14)
Cu pinionul schimbat ar avea 3250 la 130. La mine arata 2000 la 80, 2500 la 100 si tot asa. Cistiga 250 de ture. Adica produce ceva benzina pierzind cuplu la roata.
Io zic ca mai bine nu schimbi nici un pinion, ca o sa ai surpriza sa consume mai mult, chiar daca e turatia mai mica. Daca ei au calcutat acel raport, l-au calculat tinand cont de plaja de cuplu si putere a motorului respectiv.
La mine si treapta 1 e foarte scurta, abia plec de pe loc si e la 5000 rpm urgent, nici demaraj nu are in prima treapta, ca s-a plafonat imediat.
StefanT
9 Aug 2011, 10:56
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:55)
La mine si treapta 1 e foarte scurta, abia plec de pe loc si e la 5000 rpm urgent, nici demaraj nu are in prima treapta, ca s-a plafonat imediat.
E normal, la combinatia ta de motor/caroserie. Nu duce, si au pus rapoarte f scurte. Cred ca daca mergi un drum de 200-300 km cu 160 constant, nu iti ajunge un rezervor
argon
9 Aug 2011, 10:58
Pe la 140 consumul instant e vreo 7,2, am mers si mai tare, dar am uitat sa dau la consum. Cutia e facuta in asa fel incat sa poata prinda turatia de limitare in ultima treapta, la majoritatea masinilor nu se poate, doar la matiz am mai reusit sa ajung in limitare, era pe la 150 la ora.
La megane, creca ar prinde mai mult de 185-190 daca n'ar intra in limitare motorul in treapta 5.
Alex4u
9 Aug 2011, 11:06
poate chiar 195..
DanCVA
9 Aug 2011, 11:07
Ai 7,2 la 140 cand mergi la vale.
M.C.
9 Aug 2011, 11:10
Dar motoarele alea ieuro 3 de 1,6 sunt proaste si consuma mult !!!!!!
ArtVandelay
9 Aug 2011, 11:14
Eu la 4000 de ture cu a 5-a am ~155 pe bord, cu mai putini cai decat ai tu
ai rapoarte scurte in cutie pentru ca ai un motor care obtine puterea maxima la o turatie destul de mare, 6000 parca, din cate stiu asa e cutia si pe clio 1.4 16v
argon
9 Aug 2011, 11:15
La vale sunt 3-4. stai linistit, pe drept ma refeream.
DMP
9 Aug 2011, 11:20
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 10:58)
Pe la 140 consumul instant e vreo 7,2, am mers si mai tare, dar am uitat sa dau la consum. ...
Poate nu e cazul tau, insa nu e recomandat celor care stau mai prost cu inima...
Alex4u
9 Aug 2011, 11:32
QUOTE(ArtVandelay @ 9 Aug 2011, 11:14)
ai rapoarte scurte in cutie pentru ca ai un motor care obtine puterea maxima la o turatie destul de mare, 6000 parca,
are un motor gen scuter
DanCVA
9 Aug 2011, 11:41
Ca fapt divers constatat la masina mea cu motor 1.6 16V, la 130km/h am putin sub 4000 rpm si intre 8 si 9 l/100km, in functie de relief. Cel mai mic consum pe care l-am inregistrat vreodata a fost de 4 l/100km la 75 km/h si la sub 8 metri in spatele unui tir care mergea constant. Si tot ca fapt divers am avut si consum de peste 20l/100km la viteza maxima de 195km/h (205 pe ceas) si la 6000 rpm. Sa nu aud de la cineva ca valorile aratate pe computerul de bord nu sunt ok, pentru ca sunt. Le-am verificat la cu pompa de benzina si cu kilometrajul.
SorinCT
9 Aug 2011, 11:49
Ramane sa treasca testul argonului
argon
9 Aug 2011, 12:17
QUOTE(DanCVA @ 9 Aug 2011, 12:41)
Ca fapt divers constatat la masina mea cu motor 1.6 16V, la 130km/h am putin sub 4000 rpm si intre 8 si 9 l/100km,
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in acelasi conditii.
bucatzel
9 Aug 2011, 12:24
Il impiedica constiinta?
corbex
9 Aug 2011, 12:26
Vintul din spate.
Lostboy
9 Aug 2011, 12:50
skorpio_bog
9 Aug 2011, 13:04
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:58)
La megane, creca ar prinde mai mult de 185-190 daca n'ar intra in limitare motorul in treapta 5.
Depinde si de motor. Nu stiu cum e la astea in 16 vulve ale voastre, insa la dci-uri spre exemplu e limitata din soft sa nu sara de 190. Eu inainte de remapare, in treapta a 6-a cu acceleratia blana abia saream putin de 190. Dupa remapare, am ajuns la 210 in aceleasi conditii.
QUOTE(Alex4u @ 9 Aug 2011, 12:32)
are un motor gen polizor
Victoras2001
9 Aug 2011, 13:11
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:58)
La megane, creca ar prinde mai mult de 185-190 daca n'ar intra in limitare motorul in treapta 5.
Da, mai nebunaticule, te duceai in 250-300.
Abia saream de 200 cu motor de 1.8, 140 cp, 960 de chile masina si injectie multipunct mecanica. Tu sigur treceai de 190 daca nu era limitata. O lua dracu razna, o lua-n sus.
SorinCT
9 Aug 2011, 13:16
Pai cum ma ca a zis ca deja are 1.82. Mai creste el putin si face 190... cm that is...
DragosP
9 Aug 2011, 13:26
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 13:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in acelasi conditii.
Du-te mă și te împușcă!
Victoras2001
9 Aug 2011, 13:29
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 13:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in aceleasi conditii.
Macar sa inveti si tu ceva in urma "la paginile" astea fara rost.
bucatzel
9 Aug 2011, 13:36
Prinde si mai mult, numa' sa schimbe rotile...
dan22y
9 Aug 2011, 13:51
QUOTE(DanCVA @ 9 Aug 2011, 12:41)
Cel mai mic consum pe care l-am inregistrat vreodata a fost de 4 l/100km la 75 km/h si la sub 8 metri in spatele unui tir care mergea constant.
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 13:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 metri in acelasi conditii.
Cred ca de remorcarea cu tirul din situatia de mai sus se refrea conu' argon...
Deci 8 metri intre tir si racheta.
M.C.
9 Aug 2011, 14:03
Pardon,nu racheta,ci naveta argoniana Ienterprais ! Sau IenterPraz?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.