Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
nu blink.gif
skorpio_bog
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 23:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm  wacko.gif
*



Tocmai d-aia am optat pt cutia in 6 trepte cool.gif
argon
La toate Meganele ii asa scurta?
4x4
Doar la cele comanda speciala din franta.
argon
Terminati-va cu mistoul, asta e un topic serios huh.gif

Atasez o poza, conform regulii de 3 simpla, la 130 are peste 4000 rpm mellow.gif
C a t a l i n
Păi bine bre, tu te iei după bordul ăla desenat cu stânga?
Iulikk
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:13)
[...] asta e un topic serios huh.gif 

*



Mersi Argon, mi-ai luminat ziua icon_mrgreen.gif .
skorpio_bog
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:13)
Terminati-va cu mistoul, asta e un topic serios huh.gif 


coffee_spitsk.gif group_pointing.gif
vallyyy
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 22:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm  wacko.gif
*



Cand iti ziceam ca sunt ceva asemanari intre motoarele 1.4 16v indiferent de marca,eu la 4000rpm am fix 130 la ora
adifulful
Auzi vezi ca mai e valabil inca programul rabla, fugi pana mai prinzi si tu un vaucher!!!!!!! pe renault radmasa.gif radmasa.gif
bucatzel
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:08)
La toate Meganele ii asa scurta?
*



Meganele o au mica, da' jucausa.
adifulful
Mica mica oare cu cine seamana???????????
AR-18-MOS
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:08)
La toate Meganele ii asa scurta?
*


Numai la posesori. wink.gif

Sper c-ati vazut ca limuzina era pe rosu cu benzina. Sunt curios ce arata pe spritzmonitor. smile.gif
adifulful
hmmm da poate ii place pe rosu.......... radmasa.gif
argon
Se mai gata si benzina, cand se aprinde becul pun plin. Autonomie mai arata vreo 150 de km unde era acul in poza.
C a t a l i n
FYI, plin e în dreptul cifrei 1, nu la simbolul pompei. smile.gif

În altă ordine de idei, de ce nu recunoști cinstit că ești nevoit să pleci la drum mereu pe roșu, astfel încât limuzina să aibă capacitate de stocare a carburantului produs pe parcurs. Cu rezervorul plin riști închisoare pentru poluare.
R19/16v
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:07)
nu blink.gif
*




Joaca altu' de pe contu' tau?
Alex4u
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 22:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm  wacko.gif
*


Cand mergi cu 180 intre giratoare cate rpm ai? wink.gif wacko.gif
corbex
Daca ai aceeasi cutie cu cea de pe Solenza/Logan 1.4, atunci se poate face ceva. Se monteaza pinion de a 5-a de la cutia de 1.5 dci. Cistigi vreo 250-300 de ture. Nu se da cutia jos pentru asta, operatia dureaza 1/2 ore. Ca efect secundar, creste productia de benzina.
Alex4u
QUOTE(corbex @ 9 Aug 2011, 08:19)
Daca ai aceeasi cutie cu cea de pe Solenza/Logan 1.4, atunci se poate face ceva. Se monteaza pinion de a 5-a de la cutia de 1.5 dci. Cistigi vreo 250-300 de ture. Nu se da cutia jos pentru asta, operatia dureaza 1/2 ore. Ca efect secundar, creste productia de benzina.
*


De parca il cunosti pe argon de ieri..il stii ca nu face nici o improvizatie...bine inafara de spuma in praguri..si de dat cu flexu pe anvelope.. rolleyes.gif
mariusscout
QUOTE(argon @ 8 Aug 2011, 23:55)
Trecand la treburi serioase, ma enerveaza cutia la meganu asta, in special in treapta 5, e scurta ca naiba, pe la 130 la ora a trecut de 4000 rpm  wacko.gif
*


vezi daca ai dai limo woo? aia avea aproape 160 la 4000

QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 00:04)
Tocmai, asa e treapta 5.........turatia creste progresiv cu viteza.
*



si io am observat chestia asta la masinile pe care le-am condus, inclusiv la TAB-uri. fascinant, nu-i asa? icon_mrgreen.gif
cdadan
QUOTE(Iulikk @ 9 Aug 2011, 00:00)
Hai bre dao dracu... ca si io la Somnolenta am 3200-3300 la 130....
*


Adica cel putin 3500, daca ceasurile de bord indica corect.

corbex
Cu pinionul schimbat ar avea 3250 la 130. La mine arata 2000 la 80, 2500 la 100 si tot asa. Cistiga 250 de ture. Adica produce ceva benzina pierzind cuplu la roata. icon_mrgreen.gif
para06
eu la slz am 150 la 4000ture

La 3000 am vreo 117 dupa ochiul meu
Alex4u
QUOTE(para06 @ 9 Aug 2011, 10:29)
eu la slz am 150 la 4000ture

La 3000 am vreo 117 dupa ochiul meu
*


si a ta mai prinde 130 ma? radmasa.gif
para06
prinde prinde
argon
QUOTE(corbex @ 9 Aug 2011, 10:14)
Cu pinionul schimbat ar avea 3250 la 130.  La mine arata 2000 la 80, 2500 la 100 si tot asa. Cistiga 250 de ture. Adica produce ceva benzina pierzind cuplu la roata.  icon_mrgreen.gif
*




Io zic ca mai bine nu schimbi nici un pinion, ca o sa ai surpriza sa consume mai mult, chiar daca e turatia mai mica. Daca ei au calcutat acel raport, l-au calculat tinand cont de plaja de cuplu si putere a motorului respectiv.

La mine si treapta 1 e foarte scurta, abia plec de pe loc si e la 5000 rpm urgent, nici demaraj nu are in prima treapta, ca s-a plafonat imediat.
StefanT
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:55)
La mine si treapta 1 e foarte scurta, abia plec de pe loc si e la 5000 rpm urgent, nici demaraj nu are in prima treapta, ca s-a plafonat imediat.
*


E normal, la combinatia ta de motor/caroserie. Nu duce, si au pus rapoarte f scurte. Cred ca daca mergi un drum de 200-300 km cu 160 constant, nu iti ajunge un rezervor biggrin.gif
argon
Pe la 140 consumul instant e vreo 7,2, am mers si mai tare, dar am uitat sa dau la consum.
Cutia e facuta in asa fel incat sa poata prinda turatia de limitare in ultima treapta, la majoritatea masinilor nu se poate, doar la matiz am mai reusit sa ajung in limitare, era pe la 150 la ora.

La megane, creca ar prinde mai mult de 185-190 daca n'ar intra in limitare motorul in treapta 5.
Alex4u
poate chiar 195.. sleep.gif
DanCVA
Ai 7,2 la 140 cand mergi la vale.
M.C.
Dar motoarele alea ieuro 3 de 1,6 sunt proaste si consuma mult !!!!!! crazys4.gif silly1.gif
ArtVandelay
Eu la 4000 de ture cu a 5-a am ~155 pe bord, cu mai putini cai decat ai tu

ai rapoarte scurte in cutie pentru ca ai un motor care obtine puterea maxima la o turatie destul de mare, 6000 parca, din cate stiu asa e cutia si pe clio 1.4 16v
argon
La vale sunt 3-4. stai linistit, pe drept ma refeream.
DMP
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 10:58)
Pe la 140 consumul instant e vreo 7,2, am mers si mai tare, dar am uitat sa dau la consum.
...
*



Poate nu e cazul tau, insa nu e recomandat celor care stau mai prost cu inima... icon_mrgreen.gif
Alex4u
QUOTE(ArtVandelay @ 9 Aug 2011, 11:14)


ai rapoarte scurte in cutie pentru ca ai un motor care obtine puterea maxima la o turatie destul de mare, 6000 parca,
*


are un motor gen scuter happy.gif
DanCVA
Ca fapt divers constatat la masina mea cu motor 1.6 16V, la 130km/h am putin sub 4000 rpm si intre 8 si 9 l/100km, in functie de relief.
Cel mai mic consum pe care l-am inregistrat vreodata a fost de 4 l/100km la 75 km/h si la sub 8 metri in spatele unui tir care mergea constant.
Si tot ca fapt divers am avut si consum de peste 20l/100km la viteza maxima de 195km/h (205 pe ceas) si la 6000 rpm.
Sa nu aud de la cineva ca valorile aratate pe computerul de bord nu sunt ok, pentru ca sunt. Le-am verificat la cu pompa de benzina si cu kilometrajul. smile.gif
SorinCT
Ramane sa treasca testul argonului biggrin.gif
argon
QUOTE(DanCVA @ 9 Aug 2011, 12:41)
Ca fapt divers constatat la masina mea cu motor 1.6 16V, la 130km/h am putin sub 4000 rpm si intre 8 si 9 l/100km,
*



Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in acelasi conditii.
bucatzel
Il impiedica constiinta?
corbex
Vintul din spate.
Lostboy


radmasa.gif
skorpio_bog
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:58)
La megane, creca ar prinde mai mult de 185-190 daca n'ar intra in limitare motorul in treapta 5.


Depinde si de motor. Nu stiu cum e la astea in 16 vulve ale voastre, insa la dci-uri spre exemplu e limitata din soft sa nu sara de 190. Eu inainte de remapare, in treapta a 6-a cu acceleratia blana abia saream putin de 190. Dupa remapare, am ajuns la 210 in aceleasi conditii.

QUOTE(Alex4u @ 9 Aug 2011, 12:32)
are un motor gen polizor happy.gif
*



happy.gif
Victoras2001
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:58)
La megane, creca ar prinde mai mult de 185-190 daca n'ar intra in limitare motorul in treapta 5.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Da, mai nebunaticule, te duceai in 250-300.

Abia saream de 200 cu motor de 1.8, 140 cp, 960 de chile masina si injectie multipunct mecanica. Tu sigur treceai de 190 daca nu era limitata. O lua dracu razna, o lua-n sus. radmasa.gif
SorinCT
Pai cum ma ca a zis ca deja are 1.82. Mai creste el putin si face 190... cm that is...
DragosP
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 13:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in acelasi conditii.
*


Du-te mă și te împușcă!
Victoras2001
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 13:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in aceleasi conditii.
*


Macar sa inveti si tu ceva in urma "la paginile" astea fara rost. wink.gif
bucatzel
Prinde si mai mult, numa' sa schimbe rotile...

user posted image
dan22y
QUOTE(DanCVA @ 9 Aug 2011, 12:41)
Cel mai mic consum pe care l-am inregistrat vreodata a fost de 4 l/100km la 75 km/h si la sub 8 metri in spatele unui tir care mergea constant.
*



QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 13:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 metri in acelasi conditii.
*



Cred ca de remorcarea cu tirul din situatia de mai sus se refrea conu' argon...

Deci 8 metri intre tir si racheta. nedumerire.gif
M.C.
Pardon,nu racheta,ci naveta argoniana Ienterprais ! Sau IenterPraz? icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.