Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
dr_mKe
radmasa.gif preferam calamina sa ramanem cu specific auto
argon
QUOTE(vijelie @ 17 Jul 2009, 14:14)
Si daca e putin insarcinata?
*



inainte sau dupa? unsure.gif
l@u
Argoane am gasit un adaptor ISO-Daewoo la un capat este mufa pe care o ai in atasament iar la celalalt capat are 2 mufe ISO . Cost 22 lei.
C@talin
L@u daca e buna il pui sa plateasca in natura ? tongue.gif
b06fcn
QUOTE(sorin1983 @ 17 Jul 2009, 12:48)
Mi se pare ca aia la 1000 e cu volan pe dreapta... nu ca un Megane 1 cu volan pe dreapta ar costa mai mult biggrin.gif
*



Parca era normala, mai ales ca avea numere de Bucuresti...Avea tapiterie de panza si jenti de aliaj, in patru prezoane parca, deci era un model mai vechi...de culoare albastru-verzui metalizat
Diana
Arcom, mai si mergi cu Espero sau doar surubaresti la el? Ca din topic inteleg doar partea cu surubaritul si imi amintesti de Radu, vecinul parintilor prietenului meu.

De fiecare data cand mergem in vizita la ei il vedem pe Radu pe sub masina sau pe langa ea. Intr-o zi ii spun prietenului meu ca ar trebui sa fie la fel de grijuliu cu masina ca si Radu. Prietenul meu nu stie decat benzina, revizii, cheie si talpa. Cand a auzit prietenul meu a izbucnit in ras si mi-a explicat ce fel de mester e Raducu. Cu o saptamana inainte isi reglase jocul la frane pe spate. Am inteles ca trebuie strans la maxim si apoi slabit nu stiu cat. Radu n-a mai slabit surubul ala deloc. Apoi si-a imbarcat familionul in masina si a plecat la socrii. N-a ajuns la ei pentru ca i s-a incins roata si i s-a spart un rulment. A reusit sa aduca masina acasa, s-a machit repede de nervi si s-a apucat sa scoata rulmentul. Cica iti trebuie o anumita scula ca sa scoti rulmentul spart. Radu cu un alt vecin s-au incapatanat sa dea cu un ciocan. Au scos ramasitele alea, dar au indoit puntea. Au pus alt rulment care a cedat si ala din cauza puntii strambe. In final a inlocuit si puntea, toate astea din cauza reglarii unui banal joc la frane. radmasa.gif
Imi cer scuze daca am amestecat termenii tehnici sau nu am descris cum trebuie. Nu am suficiente notiuni tehnice si v-am povestit ce am inteles de la prietenul meu. Chiar l-am sunat acum sa-mi mai relateze povestea pentru ca nu imi aminteam decat ca a stricat multe plecand de la un fleac. smile.gif

Alta data cica a schimbat Raducu placutele de frane pe fata si se plangea ca-s foarte zgomotoase. Un vecin ii spune la misto ca le-o fi pus invers. Radu a fost foarte ofensat de o asemenea acuza, iar cand au desfacut rotile placutele chiar erau montate invers. radmasa.gif

Mi-ar placea sa cred ca Arcom nu surubareste la Espero in acelasi mod. smile.gif
vijelie
QUOTE(Diana @ 17 Jul 2009, 15:42)
... Prietenul meu nu stie decat benzina, revizii, cheie si talpa...
*

Madam vijelie e de parere sa-ti gasesti altul, asta sigur te insala.

LE Arcom, ai legatura! radmasa.gif radmasa.gif
Diana
Apropos de ce spunea Vijelie, am primit asta pe mail:

Silvia din Iasi are o dilema si cere ajutorul specialistilor de la Playboy

Sunt singura de cateva luni bune de zile si in tot acest timp disperarea
mea a crescut foarte mult. Ma si vedeam fata batrana, fara o familie si
deprimata. In week-end-ul de 1 mai, am cunoscut doi barbati care s-au
indragostit de mine. Mi-au facut pe rand o curte asidua, m-au asigurat de
cele mai bune intentii si am facut sex cu amandoi. Primul are un Logan rosu
si este agent de vanzari, iar al doilea are un Passat, fiind patronul unei
firme mici. La pat sunt comparabili, dar parca cel cu Loganul a rezistat
mai mult (era si un pic mai beat). Ma gasesc intr-o mare dilema: pe care
dintre ei sa-i aleg?

Playboy-ul, prin gura lui Catalin Mihaila, ii raspunde:

E foarte simplu, Silvia. Trebuie vazut in ce stadiu sunt masinile: un
Passat din 2000 luat de la cine stie ce arab din Germania poate valora mai
putin decat un Logan 1.6 de 110 cai, nou. Fura cartea masinii la ambele
autoturisme si verifica daca reviziile au fost facute la service-uri auto
autorizate. Vezi ce uleiuri de motor folosesc (ieftinache? out!). Un bun
indicator este si carburantul cu care merg masinile. Posesorii de
autoturisme pe motorina tind sa fie mai buni in pat dar infideli.
Benzinarii sunt mai sportivi si apreciaza valori ca familie, prieteni,
amor. Amatorii de motoare cu turbina incearca sa pacaleasca lumea. Cei care
au sub capota peste 3000 cmc au penisul foarte mic. Daca nici aceste
considerente de ordin general nu te-au convins, trebuie sa iei taurul de
coarne si sa faci tu insati un drivetest cu fiecare automobil. Daca unul
din ei ar fi avut un jeep, alegerea ar fi fost mult mai usoara.


radmasa.gif
b76bgaarh
a aparut un nou element in tabelul lui mendeleev....arcom?????
Diana
Uff, ce rai sunteti! blush.gif
C@talin
damn right 243.gif respect for the Dark Lord wub.gif

17 Jul 2009, 18:31:
revenin cu intrebari:
Ce este arcom cine e,toate astea dupa melodia Denisa - Inima nu-mi spune tu
razvinu
argon ce investitii majore ai facut in salupa????? ai tras linie cat ai mai bagat in ea?
bulan
Eu l-am sfatuit sa nu bage bani in masina si sa o lase asa daca merge.Insa se pare ca limuzina cam trebuie revizuita ca sa se mentina pe linia de plutire.
sorin1983
Ce de personaje se perinda pe topicul asta...
argon
QUOTE(l@u @ 17 Jul 2009, 14:29)
Argoane am gasit un adaptor ISO-Daewoo la un capat este mufa pe care o ai in atasament iar la celalalt capat are 2 mufe ISO . Cost 22 lei.
*




ala e de de Matiz...am gasit si eu aici..vad ca bat exact pinii cum i-ai desenat tu: [attachmentid=1627539131] , mie imi trebuie asa[attachmentid=1627539132] , difera pinii, latimea lor, o sa incerc cu unul de Matiz, sa mut pinii, doar sa faca contactul ferm pinii mai subtiri cu mufa de pe masina(pentru pini mai lati)

QUOTE(razvinu @ 17 Jul 2009, 20:00)
argon ce investitii majore ai facut in salupa????? ai tras  linie cat ai mai bagat in  ea?
*



doar consumabile, de cand am luat-o cam asa:

schimb lichid ambreiaj=20 ron
schimb filtru aer =10 ron
schimb filtru ulei =10 lei
schimb ulei =120 ron
schimb placute frana =90 ron
schimb fise bujii =50 ron
schimb cauciucuri =600 ron

TOTAL =900 ron
Marius97fer
nono.gif Minti!

Ai luat si capace.
AR-18-MOS
Capacele-s consumabile la Espero?
ArtVandelay
Daca ai multe borduri in oras.. happy.gif
argon
da si capace, am uitat, legat de ele, ma enerveaza de mor, cu capace montate, intre 110 si 120 la ora incepe sa vibreze volanul, atat dor in acest interval, pana la 110 sau dupa 120 oricat ar fi, e ok, le-am dat jos(pe fata) si nu mai face deloc, merge perfect lin la orice viteza, ...eu vad 2 rezolvari la aceasta problema, prima alte capace aftarmarchet, si a doua, preferata mea, jante de aliaj 04.gif ...sau fara capace deloc unsure.gif
razvanamza
parerea mea ca o masina poate arata frumos si fara capacele de plastic. Nici eu nu le "port", si masina arata ok.
argon
am pus si alte capace de proba, d'alea infecte de 40 ron setul si nu face, problema e cu astea originale, pacat ca imi plac atat de mult...deocamdata le-am lasat, ori merg cu 100 ori cu 130 happy.gif..m-am gandit ca in timpul saptamanii le las, si in uichenduri le scot, ca atunci plec de obicei happy.gif
Victoras2001
Du capacele la roluit si p-orma la echilibrat.
C@talin
radmasa.gif capacele la echilibrat

<span class='edit'>18 Jul 2009, 17:55:</span>
argon,am vazut un expero, saracu ziceai ca e cu strabism.mergea aprins cu farurile dinspre grila,si alea dabia luminau .Asa e si la tine ?
argon
15 pagini mai nainte am pus poze cu faza lunga si scurta biggrin.gif
C@talin
oricum urat tongue.gif
argon
nu e urat deloc, alea dinspre grila sunt faza lunga si lumineaza cum trebuie la mine, nu stiu ce ai vazut tu.


Nu am reusit sa folosesc adaptorul de matiz, pinii sunt mult mai mici si balangane, iar mufa de plastic ce-i tine nu se poate adapta, sunt mai multe gauri si mai dese.
argon
update la consum, 10 in oras si 6 afara, mers normal, AC-ul cam jumate, ca am observat ca muti merg cu el pornit tot timpul, umbla doar la temperatura.
andreiutzu
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:02)
update la consum, 10 in oras si 6 afara, mers normal, AC-ul cam jumate, ca am observat ca muti merg cu el pornit tot timpul, umbla doar la temperatura.
*


mai pune ceva la consumu ala....fiecare vrea sa haleasca mai nimic masina lui dar nici chiar asa nea argoane. un 11-12 oras si 6,5-7,5 afara...cam asta ar fi consumu!
argon
o fi la tine, tare totusi ca imi spui tu cat imi consuma mie masina radmasa.gif apropos, metoda e de la plin la plin. In caz ca iti par multumit, nu-s, 10 % e mult, daca era 8-9 eram mult mai multumit. Afara sare putin de 5 % daca nu trec de 90 la ora si fara aer...dar nu-mi arde de d'astea...am probat 150 de km sa vad daca minte cartea, nu minte, cat zice ala e, dupa 150 de km pe bord au intrat 7,7 litri, pana'n 'buza'.

turturel
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:27)
o fi la tine, tare totusi ca imi spui tu cat imi consuma mie masina radmasa.gif    apropos, metoda e de la plin la plin.  In caz ca iti par multumit, nu-s, 10 % e mult, daca era 8-9 eram mult mai multumit.  Afara sare putin de 5 % daca nu trec de 90 la ora si fara aer...dar nu-mi arde de d'astea...am probat 150 de km sa  vad daca minte cartea, nu minte, cat zice ala e, dupa 150 de km pe bord au intrat 7,7 litri, pana'n 'buza'.
*




deja o dam in sf..atat imi ia mie dsn si are 950 kg si un motor de o generatie ceva mai noua. nu am nimic cu consumul tau dar am un amic care are de 3 ani espero si de la el nu am auzit fabule despre consumuri. 11 la oras e clar si afara vreo 7 si un pic.
Laurentziu83
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:02)
update la consum, 10 in oras si 6 afara, mers normal, AC-ul cam jumate, ca am observat ca muti merg cu el pornit tot timpul, umbla doar la temperatura.
*


Hai zi si de cate ori auzi pe zi: "hai foototi mortii matii de mosneag mai repede, bahhh, ca altii se grabesc!!!" radmasa.gif

QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:27)
Afara sare putin de 5 % daca nu trec de 90 la ora si fara aer...dar nu-mi arde de d'astea
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

De mult n-am mai citit un banc asa misto radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Eu de 4 ani si ceva, de cand am Clio 1.4 8V 75CP, cel mai mic consum pe care l-am vazut vreodata la ea a fost de 5.9%, pe ruta Azuga-Galati, (la vale, adica), singur in masina, mergand 100-105-110 afara si 80-90 in localitate, iarna (deci fara AC) si am prins si drumul liber. Acum, la 120-130 cat merg normal, daca e drumul liber (noaptea), scot 6.5%. Daca e drum aglomerat, nici nu visez sub 7.5%.
Matizul imi lua pe vremuri (cand eram mai tinerel si 110 vedeam doar pe europeana, si nici atunci mult timp) 4.9-5% afara, asta la o masina cu motorul jumatate cat Espero si vreo 300 de kg mai putin. Acum, la acelasi stil de condus ca si Clio, 120-130-140 afara (ii dau pana se plafoneaza), imi ia 6-6.5-7% (daca mai si pornesc AC-ul)
Pe cine crezi tu ca ai sa convingi tu cu consum de 5% afara la un motor de 1.5 destul de vechi ca si conceptie si masina de 1102 kg?
Chiar nu mai conteaza asa mult consumul cum conta pe vremuri, asa ca lasa vrajeala deoparte biggrin.gif Sper ca n-ai postat consumul asta si pe gmclub, nu? Sa aiba baietii de ce sa rada biggrin.gif
andreiutzu
shhhhhhhhhh......liniste baieti ca ecspero are consumu comparabil cu tico...ce stiti voi cat consuma masina lui! nea argoane am mai zis...tu ai putea sa scoti extra-urban sub 3% cu un dizal! biggrin.gif
FLP
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:27)
o fi la tine, tare totusi ca imi spui tu cat imi consuma mie masina radmasa.gif    apropos, metoda e de la plin la plin.  In caz ca iti par multumit, nu-s, 10 % e mult, daca era 8-9 eram mult mai multumit.  Afara sare putin de 5 % daca nu trec de 90 la ora si fara aer...dar nu-mi arde de d'astea...am probat 150 de km sa  vad daca minte cartea, nu minte, cat zice ala e, dupa 150 de km pe bord au intrat 7,7 litri, pana'n 'buza'.
*





Bine Romeo
dr_mKe
Asta seara am vazut prin oras un Espero alb, caruia ii curgea benzina din rezervor in timp ce mergea. Argoane tu erai ? Alt Espero care produce benzina in timp ce merge nu stiu radmasa.gif
pastrama
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:27)
Afara sare putin de 5 %
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
aphophis
o fi avand motor tedei sub capota laugh.gif radmasa.gif

partea a doua ca compeneaza prin consumul de ulei icon_mrgreen.gif
pastrama
Ce tedei...se pisa pe tedei!

Argoane, ar trebui sa zici ca trage bine si la turatii mici si ai masina perfecta.
Andy_ACS
Nu mi se par exagerari consumurile date de argon, daca esti atent si vrei neaparat sa scoti consum bun reusesti. Am probat personal si am scos in exterior pe un drum nu tocmai favorabil pentru asa ceva un consum de 4.9% cu Loganul de 1.6.
Daca cititi atentel a zis 5 si ceva in anumite conditii. Si sunt sigur ca 10 in oras si 6 afara a scos deoarece a fost atent cum o calca, cum conduce. Poate asa merge de obicei, eco-drive, poate asa a facut numai in perioada 'testului', oricum nu cred ca minte, nu ar avea de ce.

Bafta!
argon
@Andy_ACS, asa e, destul de atent, dar nu exagerat, mersul meu normal, detsul de potolit. Daca i-am dat in gusa, adica mers de la 130 in sus, ia vreo 8 %.

Nu vad care e problema voastra, nu am nimic de castigat sau de pierdut daca zic alt consum, sariti cu benzina si va astept oricand la o plimbare, o bere fara alcool, nici o problema, ca de dat cu parerea e cel mai simplu lucru posibil...doar confirm ce zice producatorul, cu mentiunea ca 11 % urban o fi dat pentru un oras aglomerat.


In primul rand, doctore', sa nu mori de ras ca e pacat, ia sa vedem niste posturi din urma

QUOTE(dr_mKe @ 3 May 2008, 13:33)
Urban, Bucuresti iarna 8,3 %
Urban "provincie": iarna 7,5 % si vara putin peste 7 %
Extraurban: minim 5,12 %  si maxim 6,3% (drum Deva Bucuresti, iarna, medie orara 80 kmh, autostrada Pitesti-Buc intre 130 si 150 kmh)
*



E vorba de Supernova, din topicul de consum, astept comentarii, adica motorul tau de generatie 'noua' la 1.4 ia 7 si mie la 1.5 imi ia 10, si tot tu esti tare in clanta p'aici..?


QUOTE(titiDSN @ 20 Jul 2009, 21:17)
deja o dam in sf..atat imi ia mie dsn si are 950 kg si un motor de o generatie ceva mai noua.
*


observ, bine ca recunosti deci permite-mi sa radmasa.gif


QUOTE(titiDSN @ 20 Jul 2009, 21:17)
11 la oras e clar si afara vreo 7 si un pic.
*


si ce motor? si eu cu 1,8 scot mai mult.
dr_mKe
Alea sunt consumuri dovedite tongue.gif si chiar nu sunt singurul cu consumuri d-astea. SN si SLZ sunt recunoscute ca masini cu consum foarte mic, pe deasupra. Daewoo au fost mereu catalogate drept mari "sugative". Ia pune tu poza cu bonul si jurnalierul dintre plinuri si atunci te-om crede. Vezi sa lasi 'exifu sa putem verifica ca nu-i photoshopata poza radmasa.gif
Crapa pipota-n tine de cate ori faci plinul si vezi cat inghite "limuzina" si d-asta faci comentarii de genul.

PS > la capitolul documentat consumuri chiar sunt cel mai tare tongue.gif
argon
normal ca crapa. 10 % in oras e mult, am mai zis de 2 ori.
cj98czh
QUOTE(Andy_ACS @ 21 Jul 2009, 01:39)
oricum nu cred ca minte, nu ar avea de ce.
*




EU sunt 100% convins ca minte.... si cand nu minte exagereaza.... biggrin.gif
argon
sa le luam pe rand, ca unii procesati mai incet.

Consumul (extraurban) e normal din mai multe motive, are forma de masina(comparativ cu Loganul de exemplu), treapta 5 e mai lunga(si ca la SN si ca la Logan), in loc de catalizator are o teava chioara, nu stau acum sa explic ce implicatii are asta, ar trebui sa stiti toti ca sunteti experti, si un motor 16v e mai eficient decat orice motor 8v, binenteles daca nu-l calci, si asta ar trebui sa stiti de ce.
dr_mKe
Momentan am cam 500 km facuti prin minunata noastra urbe. Cel tarziu pe sfarsitul saptamanii fac plinul si te surprind iar, desi n-am Tico laugh.gif Dupa care te surprind iar cu un consum de drum intins tongue.gif
Btw, un 8v are cuplu mai armonios la ture mici fata de un 16v si la capitolul consum lucrurile stau iar putin pe dos, in sensul ca la mers potolit un 8v are sanse sa scoata consum mai bun.
argon
woo 1,5 16v are un consum mai mic decat 1,5 8v, comparam acelasi motoare, de la ele de acasa, nu executivuri de la noi, ca unde-si baga romanul coada...stiu cat consuma Cielo Executiv Euro2, 3, dar eu nu am d'ala, si sunetul e diferit, desi teoretic e acelasi motor.
dr_mKe
Cel putin alea trag destul de frumos dupa 4000 rpm tongue.gif La fel si Espero de 1.8.
argon
tongue.gif tocmai ca inainte de 4000 trage mai bine Espero 1,8, dar sub 7 % extraurban nu am reusit niciodata sa scot, la acelasi stil la care a mea ia 6.
IRONICK
QUOTE(argon @ 21 Jul 2009, 09:39)
are forma de masina(comparativ cu Loganul de exemplu)
Daca nu iti ziceam de cx la inceputul topicului habar nu aveai. Acum ai gasit motiv sa te dai mare radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
ba stiam! nu cat e , ci ca e bun, aduce a Calibra care e tata lor naughty1.gif
IRONICK
Stiai o laie ...
Aduce pe naiba a Calibra. Pana acolo este distanta mare!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.