io cred ca tu nu ti le-ai luat pe alea de slabit..
maryus_83
14 Jan 2010, 18:38
UPPP
Apropo, am rezolvat si eu cu masina a doua zi dupa ce v-am cerut parerea. Electromotorul saracul nu avea nimic, de vina era un contact electric de 38 de lei de sub volan, de la contact.
adica tot contactul sau ce anume?
Ai grija cu prezoanele,daca sunt de calitate indoielnica poti avea surprize,si nu tocmai placute!
Daca ai posibilitatea incearca sa strangi unul la cuplu si vezi daca se foarfeca sau nu,daca se intampla asta nici sa nu te gandesti sa le pui pe masina!
sunt de care trebuie, italiene si de calitate
http://www.simoniracing.com/us/index.phpN'am visat eu azinoapte ca-s bune, ci dupa cum ziceam trebuie taiate ca-s putin cam lungi, am taiat doua si am terminat discul la flex, adica s-a facut mic, initial am incercat la bomfaier, e exclus, abia am zgariat filetul si ma durea mana. O sa le duc la strungar pe restul am timp pana la primavara.
ce spui tu se intampla la alea no name, sau cele ce vin cu jantele chinezesti Art sau Kormetal cocalar style.
maryus_83
15 Jan 2010, 10:24
QUOTE(argon @ 14 Jan 2010, 20:43)
adica tot contactul sau ce anume?
Nu bre, dracia asta : 93741069 CONTACT APRINDERE, e parte din contactul propriuzis.
io fi ajuns, ai scapat ieftin, din surse neoficiale stiu ca a ta are vreo 175.000 pe bord, reali cam cat are?
marian-j
15 Jan 2010, 10:52
QUOTE(argon @ 15 Jan 2010, 09:27)
sunt de care trebuie, italiene si de calitate
http://www.simoniracing.com/us/index.phpAm si eu o nelamurire.
Fii bun si lamureste-ma ce te-a facut sa preferi prezoanele italiene in locul celor produse la Cluj?
Intreb deoarece in primavara as dori sa procur un set de piulite pentru masina sotiei si as vrea sa-mi fac o parere.
Maskatu
15 Jan 2010, 11:00
Nenea argon pune numai piese orijinale și calitative pe sexpero bre'.Nu făcături
Unei limuzine adevărate nu îi șade bine cu pese' de serele'.
QUOTE(marian-j @ 15 Jan 2010, 10:52)
Am si eu o nelamurire.
Fii bun si lamureste-ma ce te-a facut sa preferi prezoanele italiene in locul celor produse la Cluj?
costau la fel si nu sunt nationalist...este o posibilitate sa fie tot de Cluj ale mele, firma respectiva lucrand pentru export
marian-j
15 Jan 2010, 11:18
Pai si cu ce-s mai breze ale broscanilor fata de ale clujenilor?
N-ai citit ce ziceau baietii din Cluj cum ca si acolo se fac lucruri de calitate foarte buna?
Intrebarile de mai sus erau adresate colegului Mashkatu.
P.S.
Scuze!Am postat aproape concomitet cu colegul argon.
M-am lamurit!Multumesc!
b76bgaarh
15 Jan 2010, 12:34
cum bre...sa nu se laude ca a investit in suruburi italiene...cand putea sa ia si romanesti.....
Merced
15 Jan 2010, 13:10
Trebuia sa cumpere nemtesti, sa fie aceeasi natie cu jantele.
ce-aveti ma, si asa am luat teapa cu jantele, aratau bine pana sa le spal, dar nu-i nimic ca reconditionarea e aproape gata, de indoit nu erau indoite, doar zgariate, sunt smirgheluite, chituite cu bison epoxy metal, iar smirgheluite, cand se incalzeste mai trebuie primer+vopsea+lac si o sa arate ca noi
oricum nu ma supar ca jantele au fost bonus, eu platind cauciucurile
Maskatu
15 Jan 2010, 14:22
Sa dai cu plasto fix inainte
nu stiu ce-i aia, dar cred ca se foloseste pe plastic, la jantele de aliaj nu e necesar, doar primer.
Maskatu
15 Jan 2010, 14:39
Desigur
Cate straturi de primer, vopsea, lac aplici?
2-3 din fiecare cu primul mai subtire.
Merced
16 Jan 2010, 00:57
Referitor la limuzine, n-am stiut unde sa postez decat aici.
Azi s-a mai lipit un accident de mine, un posesor de limuzina, da' d-aia adevarata, VW Phaeton mai exact, a reusit sa ma agate in pasaju' stanga spate(drumu' mergea in stanga, eu eram in dreapta lui, el n-a luat de volan), din cauza ca-l cicalea nevasta la telefon si se uita pe bancheta la niste cumparaturi. Plus ca nu ma vazuse. La mine pagubele sunt mai mult la misto, oricum iesise rugina acolo, a crapat undeva kitu' cam 2cm patrati, se infundase pasaju' destul de vizibil da' dupa metoda Becali, folosind un levier mai lung si o trusa de scule sprijinita pe roata sa fac parghie l-am adus in proportie de 99% in starea initiala.
La el bara crapata, faru' zgariat pe semnalizator, zgarieturi pe bara cat cuprinde. Mi-a parut rau ca n-am crezut ca o sa-mi faca manevra asta, chiar ii admirasem masina cu 10 secunde inainte, si l-as fi evitat probabil daca ma asteptam sa nu ia de volan, da' nu m-am asteptat, ba chiar un moment nu-mi explicam ce s-a intamplat. Am stat cu el de vorba un pic, a fost super de treaba, nici n-a trebuit sa zic ceva ca si-a recunoscut vina, vroia sa mergem la politie. I-am zis ca nu ne baga nimeni in seama, constatare amiabila daca vrea luni, am facut schimb de numere de telefon, da' pana la urma a zis ca are Casco, eu i-am zis ca nu stau sa-mi deconteze RCA-ul lui nu stiu ce mizerie de suma pentru o asa paguba, sa-mi dea 50 de lei acolo sa iau niste kit si un spray de vopsea si aia e. Da' pentru ca ramasese fara bani dupa cumparaturi, a trebuit sa stam sa asteptam pe nevasta-sa sa-i aduca. De treaba omu', am stat in masina lui, mi-a aratat tot felu' de dracii, motor pe benzina de 4.2 litri parca si vreo 350 de cai cica. Consumu' mediu pe CB, decat 17%.
O limuzina d-asta iti trebuie si tie
argoane, e una pe mobile ieftina, decat vreo 13.500 de euro. Faci si topic nou.
ArtVandelay
16 Jan 2010, 01:23
oricum la el ar consuma maxim 10%
..
Laurentziu83
16 Jan 2010, 01:58
Offtopic: De cand s-a generalizat utilizarea a "decat" in loc de "doar"?
Intreb si eu pentru ca n-am auzit de asa ceva si mi-e peste mana, si nici nu vad logica.
Asa se vorbeste prin zona aia
Si in Bucuresti e la fel
Merced
16 Jan 2010, 11:22
Bini bre nea
Laurentziule, di maini o sa vorbesc cum zici mata.
nh1980ro
16 Jan 2010, 22:04
..decat.
Laurentziu83
18 Jan 2010, 23:37
QUOTE(Merced @ 16 Jan 2010, 12:22)
Bini bre nea
Laurentziule, di maini o sa vorbesc cum zici mata.
Спасибо !
Брощу пить, курить и материться...
dr_mKe
19 Jan 2010, 00:22
Daca nu folosesti "decat" cu orice ocazie posibila, lumea o sa creada ca n-ai limuzina
einstein1984
19 Jan 2010, 09:51
DEcat 7 la suta ca espero, Phaetonu consuma 17. E o comparate acceptabila si implicita. Orice masina (inclusiv loganul sau Polo) trrebuie raportat la espero.
cj98czh
19 Jan 2010, 10:11
QUOTE(marian-j @ 15 Jan 2010, 10:52)
Am si eu o nelamurire.
Fii bun si lamureste-ma ce te-a facut sa preferi prezoanele italiene in locul celor produse la Cluj?
Pentru ca cei din Cluj au contract ferm cu BMW, le fabrica, le ambaleaza si la trimit in Bavaria direct la BMW de aia... si pe Espero nu se putea pune asa ceva....
pentru ca mi-a fost mai comod, a doua zi le-am avut, multumiti?
marian-j
19 Jan 2010, 12:46
Colega cj98czh,sa nu-mi spui ca pe cazanu' meu am shuroaibele rotilor fabricate la Cluj!
Colega argon,io-s lamurit!Multzam-fain!
al tau nu ca e mai vechi. Poti sta linistit ca-s de la mama lor, in ziua de azi tot isi fac subansamblele in tari bananiere.
einstein1984
19 Jan 2010, 13:10
Adica Ardealul e tara bananiera?
bogdan_dsn
19 Jan 2010, 13:42
E ca aici espero nu am vazut decat unul si si ala vai de capu lui.
la noi is vreo 4, albe, ca al meu, si fara numar alte culori. Am fost in Cluj de multe ori si e plin si acolo, dar daca n'ai tangente nu le vezi. Nici eu n'am vazut o Fabia de luni de zile pe strada!
Apropos, OZN-ul ala tiunat din CLuj de care cred ca zici l-am vazut si io, sare in ochi automat
hitman1234
19 Jan 2010, 14:57
argoane o sa ajungeti sa va luati la faruri la intalniri pe soselele patriei ca astia cu trabi
Maskatu
19 Jan 2010, 15:39
Argon ce planuri de viitor mai ai cu espero-ul?
Ce ii mai cumperi?
Merced
19 Jan 2010, 15:43
Eu zic sa ia totusi, pentru orice eventualitate un Phaeton sa-l aiba rezerva. Sau macar un A8...
@
Laurentziu, primu' cuvant nu-l pot traduce, nu stiu ce-i ala "Broschu".
QUOTE(Maskatu @ 19 Jan 2010, 15:39)
Argon ce planuri de viitor mai ai cu espero-ul?
Ce ii mai cumperi?
nu am ce sa ii mai fac, cu o exceptie, sunt in cautare de un interior de piele, am gasit unul, dar cam ros un scaun. Mai cautam. O sa iasa ceva in genul asta.[attachmentid=1627585508] [attachmentid=1627585509]
Si asa o sa arate cu jantele de aliaj, poate mai bine, fiind alb
[attachmentid=1627585511]
Maskatu
19 Jan 2010, 16:10
Par destul de intretinute. Cat despre scaunul "ros", cu siguranta exista firme specializate care se ocupa cu reconditionari tapiserii auto. Dar fetele de usi nu difera? Sau sunt la fel ca si cele pe care le ai tu? Ca ma gandeam ca poate trebuie sa schimbi si fetele de usi...
si alea trebuie schimbate, au aceasi tapiterie ca pe scaune, la alea de piele sunt negre.
cristio_79
19 Jan 2010, 16:18
Alea cu interior de piele nu sunt cu motoare de 2.0 ?
Aveam o cunostinta cu unul la fel, a fost adus din Olanda, cand a mers cu el la RAR nici nu gaseau asa ceva in baza de date. L-au trimis la reprezentanta si se uitau si aia cam crucis. S-au interesat parca in Germania si le-a venit hartoaga cu dovada ca au fost fabricate si cu motoare de 2.0.
Cel de care vorbesc avea exact tinuta celui din poza de mai sus, putin mai inalt. Astea imi plac si mie. Sunt unele cocosate, ai senzatia ca se taraie pe sosea.
in catalog arcurile spate sunt de 2 feluri, normale si heavy duty, cu al doilea, daca nu cari nu e de mers pe drumurile noastre. Cu motoare de 2 litri exista, am si in cartea masinii la specificatii, dar nu s-au vandut la noi. Consumul urban la 2.0 cu cutie automata e vreo 17 % cica.
cristio_79
19 Jan 2010, 20:41
Cel la care m-am referit eu avea cutie manuala, dar tot avea consum mare, cam 14 - 15% benzina. Ajungea la 16 - 17 cu AC. Omul montase GPL pe ea.
Jante aliaj din fabrica, ABS, doua air-bag-uri, tapiteria de pe usi avea acele medalioane tot din piele si insertiile acelea care imita lemnul, culoare verde inchis metalizat.
Nu stiu ce arcuri avea, cu toate ca era modelul mai inalt, nu se simtea cine stie ce prin oras.
ce marca de amortizoare imi recomandati ca eu nu am avut tangente prea multe, stiu doar ca vreau spate gaz si fata pe ulei.
Ca marci din care sa aleg am vazut Sachs, Bilstein, Alko, Vector, Monroe..
Merced
20 Jan 2010, 08:50
Kayaba.
d'astea ai tu si ti se par bune?
Merced
20 Jan 2010, 08:55
Nu, eu am d-alea de Parts Mall si mi se par proaste. Arcurile Kayaba mi-au fost recomandate cu caldura de amicu' de la piese, da' nici amortizoarle vad ca nu-s criticate. Google it!
Monroe stiu ca nu mai sunt cine stie ce, Bilstein poate nimeresti facute la Sibiu
, de Vector n-am idee...
bogdan_dsn
20 Jan 2010, 08:56
Sachs.
Spre Sachs tindeam si io, nu stiu daca aduc Kabaya aici in sat.
Problema e ca cum iti dai seama ca trebuei schimbate, ale mele sunt cele originale, cu vreo 85.000 km, sta pe drum, poti intra tare in curbe, totul perfect, atata timp cat e drumul bun, dar pe drum mai rau, cu plombe , denivelari, scutura tare, simti fiecare gropita. Pe spate daca ma las tare pe portbagaj si las brusc urca si asa ramane, pe fata balanseaza o data, adica apas tare pe o aripa, dau drumul, urca si mai are tendinta de a mai cobora odata. E normal? am testat la o Nubira si nu poti apasa fata, parca ar fi sudate amortizoarele
pastrama
20 Jan 2010, 09:06
Ezista la service aparat de testat amortizoarele. Si nu cred sa fie scump.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.