Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
4x4
QUOTE(cdadan @ 17 Mar 2016, 19:48)
Mai exact 3500 la 190, conform unei poze postate cu mâna ta.
De ex. un pârci dizel de 1.4 în 3 cilindri are în a 5-a mai puține ture. Care va să zică cutia nu-i lungă, doar ți se pare.
*




tot mai bine decat 6000 sau cat as avea eu teoretic, ca nu stiu multe locuri la noi unde poti rula cu viteza asta, sau mergi normal la 140 scad turele si consumul
argon
QUOTE(cdadan @ 17 Mar 2016, 20:48)

De ex. un pârci dizel de 1.4 în 3 cilindri are în a 5-a mai puține ture. Care va să zică cutia nu-i lungă, doar ți se pare.
*



O da, cu 70 de cai si prinzi 190 la ora, hai ca nu m-am nascut ieri.
dr_mKe
Motorul trage curat pana la 5000 rpm in primele 4 trepte, ca mai mult nu am dat pe ea ca ma dadea jos. Slalom nu am putut face mai mult de 10 sec ca ma si pocnea radmasa.gif

Masina se prezinta foarte bine, fara misto.
gabize
Io zic că cel mai bine e până pe la 3500. Și dacă nu trebuie să zbori, la propriu, nici nu văd de ce să tragi de el peste turațiile astea. Așa, for fun, merge o dată. Dar plăcerea e undeva între 2000 și 3000. Adică acolo unde deplasează caroseria asta cu maxim de confort. Fiindcă sportivitate din așa ceva n-ai cum să scoți. Nici cu talent. smile.gif
b76bgaarh
Argon a găsit tot timpul chestii sh k noi bune.
dr_mKe
Gabize, in proba, un motor se observa in toate regimurile de sarcina si turatie.

Zona ok este pana in 4500 in functie de ce faci cu masina.
4x4
QUOTE(gabize @ 17 Mar 2016, 21:14)
Io zic că cel mai bine e până pe la 3500.
*



Are motor de autobuz?
gabize
E o mașină de familie ce se simte excelent pe autostradă. 3500rpm e o turație pe care eu rar o ating, aproape deloc. Poate pe serpentine, în urcare sau te miri în ce condiții speciale, dar nici chiar acolo, motorul trage perfect în plaja 2000-3000.
Părerea mea!
cj98czh
Nu stiu voi .. dar eu cam cu toate diesel-urile ce le-am condus .. cel putin in depasiri plec de la 2000 .. si pana catre 4300 dau in ele fara frica .. dar nici nu a fumegat vreuna, nici turbo nu a picat ... sau altele din astea intalnite la multi utilizatori de diesel ...

17 Mar 2016, 22:46:
QUOTE(dr_mKe @ 17 Mar 2016, 21:09)
Motorul trage curat pana la 5000 rpm in primele 4 trepte, ca mai mult nu am dat pe ea ca ma dadea jos
*




Vezi ca pe la 4600 iti taie gazul ... nu stiu cum ai ajuns tu in 5000 smile.gif
marian-j
Ui, mă, la mutu'!!!Tace și face!Bravo, mă, argoane! up.gif
S-o stăpânești săntos!
În ciuda ironiilor, io ocserv un trend ascendent pe acest topic.De la praguri cu spumă,la Tico franțuzesc robotizat, apoi un pet cu sigle de 2 litri și s-a ajuns la Inițiale.E bine.Chiar foarte bine, aș zice.
Coane, argoane, io nu prea am de ce să-ți laud șalupa, că nu mă dă pe spate.Este foarte adevărat și faptul că strugurii îs ai dracului de acri. blush.gif
În schimb, îmi sunt pe plac farurile, starea caroseriei și, mai ales, scaunele.Alea, da, își merită toți banii!
Amu, stau și io și mă întreb, la fel ca alți colegi, ce fras o fo' în mintea lu' alăuzitu' ăla de dizainăr franțuz când o trântit kcaturile alea galbine pe volan și bord.Merde! mad.gif
P.S.
Ce părere are "partea maghiară" de noua achiziție? rolleyes.gif
dr_mKe
Face poza cu turometrul. Pana in 5 iti zic ca s-a dus dry.gif
madhorsefuzzy
La 2.0 dci 150cp cu PK4 de pe Leguma 3 se taie injectia la 5200rpm. Nu vad de ce pe L2 sa o taie mai repede.

Vorba aia diesel diesel dar e tot pui de Renault F1 Team. radmasa.gif
marian-j
Argoane, nu-l mai lăsa la volan!Știi care a fost prima eroare(în afară de un bec de la lămpile de număr, când veneam de la Craiova) care a afișat-o leguma mea?Eroare de abs.Ghici cine conducea, ca turbatu', în giratoriul de la aeroport. mellow.gif
Sinteza vocală:
"Abes funcționir nicht...
Normalle bremse funcționir gheverlaited...
Bitte balt reno werckstadt, plm!"
Am ajuns pe tester, ca să descopăr că mi-o zmucit mufa de la senzorul de abs dr. față! mad.gif
mars
Nu cumva a largit si esapamentul?
argon
Partea maghiară nu e mulțumită, de culoare și scaunele de piele. Am încercat eu să invoc volanul cu lemn natural cu 8-10 straturi de lac și lustruit manual de Jean Pierre , care costa cât tuingo dumneaei, dar fără succes...

Are cineva idee cât o costat de nouă legumă? Mă gândesc ca mai scumpă fu v6 ele, asta e penultima de sus ca pret..știu doar ca e cu 1000 euro mai scumpă ca hatchul fiind grandtour, și navigația cu volanul de lemn iar au costat în plus fata de un initial Paris normal..
gabize
Dacă a mea, hatch, privilege mai dotat (luxury) a fost 21.000E (tva inclus)...
mars
Cam 30.000 in afara.
GIC
QUOTE(argon @ 18 Mar 2016, 07:24)
lustruit manual de Jean Pierre ....
*


Nu se baga Jean Pierre la asa ceva. Il pune pe Mohamed sau pe Mnubongo....
madhorsefuzzy
argoane ce ulei i-au pus la reviziile de la reprezentanta pana la 300.000Km?
DannyY
Clasic ar fi Floriol sau Bunica biggrin.gif

Multi km fara incidente si productie maxima de motorina!
argon
Habar n'am trebuie sa-l intreb pe doctoru sa-l intrebe pe einstein. Dar dupa 3000 km, uleiul e ca de benzinar, nu e taciune ca la diesel, e usor colorat pe joja blink.gif
cj98czh
Aia nu este un lucru bun ... dupa 100 km trebuie sa fie negru ... daca este ce trebe ...
madhorsefuzzy
Gata i-ai bagat mortu' in casa. biggrin.gif

argoane nu trebuie sa fie negru taciune dupa 100Km. La mine cu Elf nu era negru taciune nici dupa 10000Km. Dar ii facusem un flush inainte de schimb si ii bagasem 2T in motorina.

La aia care nu fac flush si nici nu baga 2T in motorina, da e negru taciune dupa 100Km.
cj98czh
Mah eu la toate diesel-urile avute sau de se servici uleiul se facea negru in aprox. 100 km ... si am folosit Elf pe Megane de s-a saturat ... la Citroen este la fel .. aici este Total .. deci frate cu Elf ... functionarea motorului diesel este de asa natura incat innegreste uleiul ..
madhorsefuzzy
Dar niciodata la nici o masina nu ai facut flush inainte de schimb. Asta zic, ca in cazul in care procedezi "regulamentar" se innegreste in 100Km.

Poate a lui argon a avut parte de flush inainte de schimb.
Laurentziu83
Cui ii pasa? Pui Elf-ul recomandat de carte si gata! Motoarele astea nu prea au moarte.
cdadan
QUOTE(argon @ 17 Mar 2016, 20:35)
O da, cu 70 de cai si prinzi 190 la ora, hai ca nu m-am nascut ieri.
*


90 si prinde 190 pe ceas. tongue.gif
Iar eroarea nu-i mai mare ca la reno.
cj98czh
Nu am facut niciodata si nici nu am de gand sa ii fac ... schimb la 10.000 respectiv 15.000 sau 1 an, asa cum recomanda producatorul mi s-a parut suficient .. eu nu am nici o treaba ca uleiul este negru ... asa trebuie sa fie smile.gif

Ca idee .. R25 a trecut de 800.000 km fara vreun flash de motor smile.gif dar stiu vb. de vremea cand se faceau masini si motoare smile.gif
dr_mKe
Daca nu s-a innegrit dupa ce am facut eu ieri cu ea . . . . . .
gabize
Cine, Argon? huh.gif
argon
Argon s-a inverzit ca ala din avataul tau..
mars
De ce naiba il lasi tu pe doctor sa-ti f... masina? Te-a ametit cu rodajul placutelor?
gabize
I-a scos motorul din rodaj. biggrin.gif
dr_mKe
Normal ! Doar discurile noi le montam impreuna ! Voi ce credeati ? sleep.gif

Pemfeul si-a luat azi un omor de zile mari la Sacaramb, franele-i fac ca la tren in gara radmasa.gif
mars
Da' de ce? Ai urcat in el mirosind a Laguna si a bagat d'alea cu "check engine"?
dr_mKe
Vezi că nu mai ai mult până nu-ți pedalez iară Laguna 243.gif

Io chiar mă tem c-am executat ambreiajul ieri blush.gif
mars
Nu pupa nimeni Laguna mea. Am discuri noi, nu le vreau albastre sau strambe. Poate vin cu Twingo wink.gif.
cdadan
Poate vrei să zici nu mai pupa. tongue.gif
mars
Sa zicem... Oricum, doar doftoru' a pupat-o corespunzator. Restul doar s-au frecat putin de ea.
argon
Legumă are discuri noi, Textar, doctoru nu a servit, cică e la cabinet . acum frânează ok de la 180, nu mai tremura. Discurile vechi erau originale din fabrică, deci mașină a servit doar autostrada.
R E M U S
QUOTE(dr_mKe @ 19 Mar 2016, 08:55)


Io chiar mă tem c-am executat ambreiajul ieri  blush.gif
*




Ti-ai dat seama cam tarziu ca nu o sa traga in veci ca ,,tractorul,, lui argon. radmasa.gif
argon
Trage, dar trebuie turata bine, la mine la 2000 rpm in orice treapta baga ca locomotiva.
gabize
Ce? Fum? 04.gif
Markos
QUOTE(argon @ 19 Mar 2016, 11:57)
deci mașină a servit doar autostrada.
*


de parcă am avut vreo îndoială.
RZV
Io la Golf am schimbat prima data placutele la 118k daca imi aduc bine aminte (si alea, numai pe fata). Masina aia a vazut autostrada cam 60-70k din cei 118k, pana la schimb. Daca era inca la mine, nu vedea schimb de discuri inca vreo 150k pe putin, in aceeasi configuratie de drumuri.
Cred ca si a ta are cam tot asa, 60-70% autostrada din cei 300k. Nu mai mult.
madhorsefuzzy
Pai a lui argon are 300.000Km nu 150.000Km. Si eu la Leguma am 155.000Km si discurile originale cred. Dar nu ajung la 200.000Km cu ele.
argon
Consum 8.9%, prin oraș, nu prea ai cum să treci de treaptă 3 la masna asta în oraș..
gabize
8.9 e parfum. Eu sub 10 nu cobor.
AR-18-MOS
Argon vorbea de productie, nu de consum. blush.gif
cdadan
QUOTE(argon @ 19 Mar 2016, 16:45)
nu prea ai cum să treci de treaptă 3 la masna asta în oraș..
*


Pai în a 6-a între 1000 și 1500 de ture nu ai viteze de oraș?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.