Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
AR-18-MOS
19.5°C? Asa calduros esti? tongue.gif
marksman
QUOTE(argon @ 5 Apr 2016, 21:13)
Nu ai inteles, eram obisnuit cu VAG si ma intrebam de reglajele manuale respective.

La asta, concret, cand te sui dimineata in masina, baga incalzirea in scaune mai tare, cand s-a incalzit putin motorul, deci baga ventilatia cald, taie singura din intensitate.
*


Reno are la incalzirea in scaune o termocupla care permite pornirea cand temperatura e mai mica de 13 grade si o decupleaza la 20 si ceva de grade. Poate dupa Megane 2.2 sa fie cuplate si la climatizare, ca pana acolo comanda e independenta.
gabize
Dacă nu uit, că n-am obișnuința butonatului. Clima e mereu pe auto și face ce știe să facă. Iar căldura în scaune tocmai am oprit-o după incidentul descris.
marksman
QUOTE(argon @ 5 Apr 2016, 21:00)
1.5 dci.
Ontopic, de unde pot seta treapta de incalzire la scaune?  Ca am gasit doar botoane de on/off, pe fiecare in parte, dar atat..
*


E fix ca la Logan butonul.
gabize
Arhitectule, dacă nu uit, că n-am obișnuința butonatului. Clima e mereu pe auto și face ce știe să facă. Iar căldura în scaune tocmai am oprit-o după incidentul descris.
R E M U S
Totusi poate incerci tongue.gif
gabize
Poate smile.gif
M.C.
Gabize,vezi ca i-ai spus arhitectului ca o sa o opresti complet, dacă nu uiti,stii că n-ai obișnuința butonatului. Iar clima e mereu pe auto și face ce știe să facă,si nu uita sa-i dai drumul din nou,ca tocmai ai oprit-o dupa incidentul descris....
gabize
Dacă nu uit, că n-am obișnuința butonatului. Clima e mereu pe auto și face ce știe să facă. Iar căldura în scaune tocmai am oprit-o după incidentul descris.
biggrin.gif

Zău că nu știu cum de s-a dublat postarea, eu intrasem s-o editez, că nu se mai înțelegea cui îi este adresată. mellow.gif
M.C.
Eu doar ti-am adus aminte...... tongue.gif
argon
Stiu ca umbla VAG-isti pe aici, ajutati-ma cu ceva, cum se numeste modelul asta de janta, si pe ce s-a pus? Mersi.
b76bgaarh
Tiguan?
marksman
QUOTE(argon @ 7 Apr 2016, 09:02)
Stiu ca umbla VAG-isti pe aici, ajutati-ma cu ceva, cum se numeste modelul asta de janta, si pe ce s-a pus?  Mersi.
*



Par sa fie Los Angeles si da, s-au pus pe Tiguan. Sunt de 17"?

LE: vezi daca seria part number-ul coincide: 5N0 601 025M
DannyY
Mie mi se pare ca s-a pus pe gresie.
marksman
Corect, pe gresie s-a pus, de pe Tiguan s-a luat.
M.C.
Am asa,o vaga banuiala unde se va pune dupe ce se va lua dupe gresie,mai ales daca or fi sehashcanoi..... nedumerire.gif
ursul_bipolar
Daca le pune pe leguma sa pastreze si semnul din centrul jantei!
Laurentziu83
Cred ca ii trebuie si o bormasina, distanta dintre prezoane este diferita intre Renault si VAG...
ursul_bipolar
N-ai vazut ce flex are biggrin.gif
cj98czh
un flex bun ai nevoie doar ... diferenta este mica .. 5X108 si 5X112 ,,,
gabize
Pe lângă distanța dintre prezoane, mai sunt și alți parametrii de luat în considerare la o jantă.
cj98czh
neglijabili restul parametrilor ...
marksman
ET-ul e neglijabill?
gabize
Prea puțini știu la ce e bun, dacă janta+guma încap pe butuc, se pot înfileta prezoanele (eventual cu distanțiere și alte artificii) și nu freacă prea tare în aripă și contraaripă, e bune. sleep.gif
M.C.
Cita lume rea si uricioasa........ sad.gif
gabize
mie-mi spui? tongue.gif
cdadan
QUOTE(marksman @ 7 Apr 2016, 10:35)
ET-ul e neglijabill?
*


Absolut neglijabil. Iar daca diferă inelul de centrare, se rezolva cu niste ... chestii facute la strung. rolleyes.gif
gabize
QUOTE(cdadan @ 7 Apr 2016, 11:52)
Absolut neglijabil.
*


Firește, altfel nu i-ar spune și factor de echilibru. tongue.gif
cj98czh
QUOTE(marksman @ 7 Apr 2016, 11:35)
ET-ul e neglijabill?
*




Mah, trebuie sa va spun ca am raspuns la misto ... ce dracu .. va credeam oameni seriosi smile.gif
ursul_bipolar
Si eu la fel, nah, credeam ca se intelege in consecinta..nu vorbii serios.
M.C.
Ma,si totusi niciunul dintre voi doi nu sunteti din Ploiesti,da o intoarceti ca acolo....... icon_mrgreen.gif
AR-18-MOS
QUOTE(argon @ 4 Apr 2016, 17:57)
intr-un oras gen Arad, consuma intre 8 si 9
*


Las si eu asta aici.

Alimentat de la Aral, tras kilometrajul la 0, facut 90km prin Arad, de dimineata pana acum.
M.C.
Da ai aparat bun de fotat daca scoate asa poze asa clare cind fotezi din portbagaj tongue.gif
Tza fost frica sa pui si o poza cu rezervoru de motorina dizel..... group_pointing.gif
Si totusi,unde a iesit consumul ala?
La oras sau in Arad? tongue.gif
gabize
E timpul s-o dai jos de pe remorca.
marksman
O fi blocat in giratoriu.
M.C.
up.gif
AR-18-MOS
QUOTE(M.C. @ 7 Apr 2016, 15:14)
Tza fost frica sa pui si o poza cu rezervoru de motorina dizel..... group_pointing.gif
*


Am bagat decat de 100 de lei. icon_mrgreen.gif
QUOTE
Si totusi,unde a iesit consumul ala?
La oras sau in Arad?

In Arad toti cei 90 de kilometri.
QUOTE(gabize @ 7 Apr 2016, 15:14)
E timpul s-o dai jos de pe remorca.
*


tongue.gif


P.S. Clima pornita tot timpul, setata la 21.5°C.
M.C.
QUOTE(marksman @ 7 Apr 2016, 16:17)
O fi blocat in giratoriu.
*


O fi patit roundabout captivus. icon_mrgreen.gif

7 Apr 2016, 16:21:
QUOTE(AR-18-MOS @ 7 Apr 2016, 16:18)


In Arad toti cei 90 de kilometri.


*


Cind o fi,sa ne spui si consumul in oras. tongue.gif
AR-18-MOS
QUOTE(M.C. @ 7 Apr 2016, 15:19)
Cind o fi,sa ne spui si consumul in oras. tongue.gif
*


Mai e de lucru la ea saptamana viitoare, si apoi iese la un tur (Arad-Oradea-Huedin-Belis-Arieseni-Arad).
M.C.
Si orasul,unde-i orasul? tongue.gif
De condus o s-o conduci din porbagaj? icon_mrgreen.gif
gabize
O tracteaza cu loganul.
argon
Facut geometria la leguma, la service-ul Dacia, ca la Renault nu au stand, nu era dereglata rau, doar o mica ajustare, si e totul perfect. Se pare ca asa toaca ea gumele, ultimele continentaluri Sport COntact 5, puse in Frantia la reprezentanta anul trecut, au tinut cam 25.000 km pe fata, pe spate mai merg destul.
gabize
În special legumele cu motor 2.0 dCi uzează mai tare exteriorul gumelor de pe față. De, se pare că pe viraje se poticnește bine pe ele. Mulțumită binecunoscutei punți spate.
argon
Exact, uzura mai pronuntata pe exterior decat pe interior, chiar daca geometria e buna, si nu stiu de ce doar la 2.0, ca puntea spate e la fel si la 1.9 sau la benzinar, probabil e semnificativ mai greu motorul de 2.0.
gabize
Da, e motorul masiv.
M.C.
Numa' fibra. tongue.gif
Masivi-lor! icon_mrgreen.gif
l@u
QUOTE(argon @ 7 Apr 2016, 17:33)
si nu stiu de ce doar la 2.0, ca puntea spate e la fel
*



Greseala de proiectare, reducerea cheltuielilor, samd.
argon
Nu e nici o greseala de proiectare, mai repede e un compromis, daca au pus un motor de duba/SUV pe o compacta...
b76bgaarh
vorbesti de megan?
gabize
Pe megan are motor de avion.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.