Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
MoneyTalks
Si crezi ca argon apuca sa citeasca in ritmu in care scrieti voi? laugh.gif
mars
Io ma mir cata rabdare are argon cu topicul asta wink.gif. La Cafenea un topic similar iesea cu flame, scandal, inchidere si suspendari, d'aia piratam jurnale. Eu zic sa continuam la "Black Beauty" wink.gif.
dr_mKe
Da da, suntem o veche trupa de pirati radmasa.gif
ursul_bipolar
Doctore nu exista masina fara probleme, adica masina ideala. Important este ce probleme are si cat de mult te costa sa remediezi acele defectiuni. In principiu japonezii sunt mai corecti, le fac mai bine, nu le au cu interioarele, nu sunt masini de show off dar sunt fiabile, daca ai grija de ele se strica greu. Nu trebuie sa le pui ulei ca se aprinde becu', nu raman in drum ca s-a belit bateria, nu mor injectoarele subit, nu crapa cutiile de viteze. Sunt si acolo probleme dar parca nu te sperie asa tare. Germanii fac masini frumoase, dar cum spunea un coleg de pe alt forum, frumoase si atat.
AR-18-MOS
QUOTE(gabize @ 3 Dec 2016, 13:07)
group_pointing.gif
Nu mai lucreaza nici la nationala! group_pointing.gif
*


blush.gif
b76bgaarh
arguane vezi ce ai inceput cu volanu tau de lemn, aflam ca lexus is e mai majina ca bmw seria 3, lexus ls e mai luxuasa decat seria 7/sclasse si europenii e rai ca nu le cumpara. da hamericanii care cumpara mai multe merc si biemve e tot hateri?
ursul_bipolar
Ce sa faci si tu...
b76bgaarh
uitasem, viking e anvelopa premium.
ursul_bipolar
Bati campii... Dar ne-am obisnuit.
mars
Haidi, bre, mie chiar imi era dor de arhitect. Stii cum e, sindromul Stockholm. E rau cu el, dar mai rau e fara el radmasa.gif.
argon
Ontopic...

E normal sa functioneza motorul la 60-70 de grade pe vremea asta? Auzisem zvonuri cu diesel = nasol iarna si inainte. De cand cu frigul acul nu mai sta unde statea, am pus testerul...trebuie o forja sa urce la 80-90 de grade...apoi iar se raceste la 70, am eliminat cauzele...termostat bun...furtun tur si radiator = rece.

PErsonal nu ma afecteaza chestia asta, caldura da...ca frantujii au fost calculati si au pus incalzitor electric de antigel...care functioneaza la greu...dar nu stiu cat de bine e pentru motor...imi vine greu sa cred ca e asa eficient de nu reuseste sa stea la temperatura de lucru la -5 grade afara...
AR-18-MOS
Nu, nu e normal. Dar la limuzina ta, nu e de mirare. Astazi dimineata, in jud. CJ, la -10C, apa la BMW statea la aproape 100 de grade, adica exact cat trebuie.
marksman
Coboara acul sau vezi temperatura mai mica pe tester? La Passat vad in meniul service de la climatronic cum acul e la 70 si apa la 55-60. Apa la 65, acul la 780... si tot asa.
LE: urasc touchscreen-urile!
argon
Acul nu mai statea ca pana sa dea frigul, si am verificat cu testerul. La cat iti sta la passat cand e cu minus afara?
MoneyTalks
QUOTE(b76bgaarh @ 4 Dec 2016, 17:17)
da hamericanii care cumpara mai multe merc si biemve e tot hateri?
*


Si ia zi, cam pe unde prin hamerica vazusi asa puzderie de bmwuri si mercuri? Ca io vazui mai multe accura si infinity decit bmw 7 sau merc s
cj98czh
La Passat sta dupa ce se incalzeste motorul lipit de centru ... adica 90 grade ... la Vagon la 89 ... verificat cu tester ... de incalzit se incalzesc mai greu .darodata ajunse la temperatura de functionare ... acolo stau ..

La Megane in schimb cand era frig statea mai jos decat in zile normale ... poate asa sunt ele construite ..
Speedy
Si la mine tot la 90 sta, numai ca dureaza ceva pana ajunge acolo.
argon
Daca merg pe autostrada, sta unde trebuie...daca o las mai moale, ralanti, frana de motor, sau mers prin oras..scade temperatura motorului...crste turatia de ralanti 100 rpm...si intra incalzitorul auxiliar de antigel...astea ultimele doua cred ca sunt legate...ca ala consuma 1200w.
mars
La mine se duce in mijloc si acolo intepeneste, indiferent de regimul de mers. Si e tot M9R, deci poti trage concluzia singur. E drept ca nu am mers la mai putin de 2-3 grade.
corbex
Curentul de aer raceste blocul si chiulasa. Se impune prezenta unui carton. Da-i PM lui Filip.
AmunDei
Ia vezi tu, softul tau e facut si cu cresterea presiunii in turbo sau e doar motorina mai multa? Daca merge cu amestec mai bogat decat de fabrica atunci e oarecum normal sa stea mai rece. Si la mine la Logan e la fel, ca sa-l aduc la temperatura de regim pe vremea asta trebuie sa-i dau cate forje sanatoare. Da apoi nu scade macar.
AR-18-MOS
QUOTE(mars @ 4 Dec 2016, 20:43)
La mine se duce in mijloc si acolo intepeneste
*


up.gif
Asta e comportamentul normal, indiferent de temperatura de afara. Poate ca ajunge mai greu la temperatura optima frig fiind, dar o data ajuns, acolo intepeneste.
pishky
QUOTE(argon @ 4 Dec 2016, 20:01)
E normal sa functioneza motorul la 60-70 de grade pe vremea asta? 
*


nu
se incalzeste mai greu, dar dupa ce a ajuns la temperatura nu mai scade.
Iar legat de ce zice matizu` turbo - da, la mine baga si motorina in plus si presiune in turbo in plus.
dr_mKe
Poate deshide mai repede decât trebuie termostatul. Nu este o piesa veșnică, obosește si el fix ca un amortizor.
corbex
Termostatele meid in frans deschid mai repede. Franta e o tara calda.

5 Dec 2016, 09:27:
Termostatele meid in frans deschid mai repede. Franta e o tara calda.
argon
QUOTE(mars @ 4 Dec 2016, 21:43)
La mine se duce in mijloc si acolo intepeneste, indiferent de regimul de mers. Si e tot M9R, deci poti trage concluzia singur. E drept ca nu am mers la mai putin de 2-3 grade.
*



la 2-3 grade exact asa si la mine, dar ma refeream la -8 cat sunt azi..de exemplu.

QUOTE(AmunDei @ 4 Dec 2016, 21:51)
Ia vezi tu, softul tau e facut si cu cresterea presiunii in turbo sau e doar motorina mai multa? Daca merge cu amestec mai bogat decat de fabrica atunci e oarecum normal sa stea mai rece. Si la mine la Logan e la fel, ca sa-l aduc la temperatura de regim pe vremea asta trebuie sa-i dau cate forje sanatoare. Da apoi nu scade macar.
*



Posibil sa aiba legatura..nu am comparatie inainte de tiuning..ca o fost cald.
marksman
QUOTE(argon @ 4 Dec 2016, 20:12)
Acul nu mai statea ca pana sa dea frigul, si am verificat cu testerul. La cat iti sta la passat cand e cu minus afara?
*


La Passat acul urca la 90 de grade si ramane acolo. Temperatura mai fluctueaza: 85-89, dar acul indica 90.
MyKe89
Eu mizez pe termostat obosit.

Nici mie nu îmi scădea sub 90 la Passat, cu tot ciuningu' aferent. Ajungea în 5-10 minute acolo, în funcție de cât de frig era, dar acolo înțepenea. Scădea doar dacă îl lăsam la relanti mai mult de 5 minute și revenea repede la loc imediat ce mă puneam în mișcare.
argon
ok, asa o las, pentru 2 luni de iarna pe an nu-mi bat capul, mai ales ca nu o frec in oras. Asta vara cand nu aveam inca tiuning, nu am reusit sa trec de 100 de grade, nici in iulie la 43 de grade afara blocat in trafic , nu cred ca mi-a pornit niciodata ventilatorul de racire, cu exceptia cand e pornita clima. Asa o rula el mai rece.
dr_mKe
Pentru cât de eftin este un termostat, eu l-aș înlocui dacă este obosit pentru că oboseala asta mai poate duce și la blocarea axului, în cel mai neferict caz pe inchis și atunci să te ții tongue.gif
MuciX
QUOTE(dr_mKe @ 4 Dec 2016, 08:27)
Atata vreme cat comutatorul din A-Klasse il gasesc si in S, S nu este lux. Idem pentru Audi.
*


Maybach o fi de lux? Ca acolo gasesti sigur comutatoare de S-Klass, care pentru ca are comutator de A-Klass nu e nici el de lux.
Dar oare Rolls or fi de lux? Ca sunt un seria 7 pe dedesubt.
Idem Bentley, care sunt un amarat de Phaeton pe dedesubt (sau invers, dar e tot aia).
dr_mKe
O fi, dar atmosfera este alta. Crezi că-i așa scump să produci alte manete de comandă ?

Asta este diferența, detaliul !
corbex
Masina e de lux dupa cine se suie in ea.
cj98czh
QUOTE(argon @ 5 Dec 2016, 09:36)
Asta vara cand nu aveam inca tiuning, nu am reusit sa trec de 100 de grade, nici in iulie la 43 de grade afara blocat in trafic , nu cred ca mi-a pornit niciodata ventilatorul de racire, cu exceptia cand e pornita clima.
*




Asta da ...
ursul_bipolar
Cateva chestii mai noi despre crossclimate.
Multi vor spune hai domne lasa-ne, cine sunt aia de la autoexpert (un fel de promotor, doc stie tongue.gif ), nu sunt avizati etc, bla bla. Pana la urma fiecare intelege ce vrea.
bucatzel
QUOTE(argon @ 4 Dec 2016, 20:01)
Ontopic...

E normal sa functioneza motorul la 60-70 de grade pe vremea asta?  Auzisem zvonuri cu diesel = nasol iarna si inainte. De cand cu frigul acul nu mai sta unde statea, am pus testerul...trebuie o forja sa urce la 80-90 de grade...apoi iar se raceste la 70, am eliminat cauzele...termostat bun...furtun tur si radiator = rece.

PErsonal nu ma afecteaza chestia asta, caldura da...ca frantujii au fost calculati si  au pus incalzitor electric de antigel...care functioneaza la greu...dar nu stiu cat de bine e pentru motor...imi vine greu sa cred ca e asa eficient de nu reuseste sa stea la temperatura de lucru la -5 grade afara...
*


Pe ce vag-uri dizal am mai pedalat pe -10, ajungea apa la 90 in 5 km, si oloiul ajungea si el la 90 in inca 5 km. Si acolo ramaneau. Ca si comparatie, benzinar pe aceeasi vreme ajungea apa la 90 in sub 2 km (la aia nu mai aveam indicator si de temp oloi).

De fapt, basca mea, si la dacie ajungea apa la 90 in cam tot atata timp, singura data cand am scazut-o pe la 70 o fost cand am uitat sa pun cartonu' intre AR si TM, ca in oras n-aveam nevoie de el oricum.
argon
Laso-n fasole cu 90 de grade in sub 2 km la -10 grade...la megane 2 termostatul l-am schimbat cu mana mea, nu ca era rau ci ca s-a crapat carcasa. Si inainte si dupa trebuia macar 8-10 km sa ajunga la 90 de grade..de la -10.
cj98czh
Argoane fara misto ... ambele masini sunt la 90 grade in 8-10 km ... la -10 grade exterior .. si sunt diesel.
argon
Din pacate leguma nu a fopst facuta pentru tarile nordice, ci pentru sudul Frantei...asta inseamna ca apa din motor se duce din prima sa incalzeasca radiatorul habitaclu, nu am rezistente electrice. Intradevar e un termoplonjor pe furtunul de antigel...ce il au toate..dar nu stiu cat de repede incalzeste ala 10 litri de apa la minus nustiu cate grade plus sute de kile de fier la aceasi temperatura. Deci tot motorul termic da caldura..si vad ca prioritar pentru masina e incalzirea interiorului...care ia destul de multe resurse.
cj98czh
Diesel fara rezistente electrice pentru habitaclu care chiar fac treaba dupa primele 2 minute ... este cam nasol la -10 ... la -20 ... este chiar naspa ..
bucatzel
motoarele de 2.0 16v sunt cunoscute ca se incalzesc mai greu. tongue.gif

Amu' daca tu locuiesti in varful devei si vii tot in frana de motor pana-n vale, nu se incalzeste nici intr-o mie de ani.

Treaba ta daca ma crezi sau nu, io vorbesc de traseul meu spre lucru pe vremea cand se mai gaseau locuri de parcare, si asta in diminetile in care nici n-aveam de curatat geamuri inainte de plecare. In conditiile astea, cand ajungeam de acasa pe langa Alcatel, temperatura apei era la macsim. Asta zicea si acul, si obd-ul cand m-am jucat cu el. Gugal meps imi spune ca-s 2.2 km pana acolo.

Cu Vag-urile mergeam de obicei spre Arad, acolo uleiul aungea la 90 fix cand ma suiam pe autobahn-ul banatean. Aici se pare ca am scris prostii in materie de distante, nu erau 5 km pentru apa si inca 5 pentru ulei, erau 10 km pentru ca sa ajunga apa la 90, si inca 10 ca sa ajunga si uleiul. Atat 1.6 cat si 2.0, ambele CR.
argon
QUOTE(cj98czh @ 5 Dec 2016, 14:39)
Diesel fara rezistente electrice pentru habitaclu care chiar fac treaba dupa primele 2 minute ... este cam nasol la -10 ... la -20 ... este chiar naspa ..
*



Asta e...ma bucuram si de webasto..dar daca nu e , nu e.
cj98czh
QUOTE(argon @ 5 Dec 2016, 14:00)
daca nu e , nu e.
*



Daca nu este poti sa pui ... gasesti la preturi decente SH ... si de pus nu este mare inginerie ..
MoneyTalks
QUOTE(corbex @ 5 Dec 2016, 10:08)
Masina e de lux dupa cine se suie in ea.
*


Asta inseamna ca maybach nu e de lux, pentru ca behehecali se suie in asa ceva radmasa.gif

QUOTE(argon @ 5 Dec 2016, 12:24)
Laso-n fasole cu 90 de grade in sub 2 km la -10 grade...la megane 2 termostatul l-am schimbat cu mana mea, nu ca era rau ci ca s-a crapat carcasa. Si inainte si dupa trebuia macar 8-10 km sa ajunga la 90 de grade..de la -10.
*


Argon >> la fostul passat diesel la -20 grade temperatura urca la 90 si acolo intepenea acul. Nu retin in citi km, as spune intre 10-15
espacern
QUOTE(argon @ 5 Dec 2016, 13:34)
Din pacate leguma a fopst facuta pentru sudul Frantei

Pentru ce oras...mai exact?
Ai vazut asta in ADN-ul antigelului....nu?
espacern
Acolo e drum cu sens unic.....ce intra pe insula acolo moare!
Laguna ta nu avea nici o sansa acolo.....o mancau aia cu tot cu volan/scaune!
b06fcn
Normal, acolo rezista doar alea japoneze...
mars
QUOTE(ursul_bipolar @ 5 Dec 2016, 11:38)
Cateva chestii mai noi despre crossclimate.
*



Da' urat profil mai au. Mi-ar fi rusine sa merg cu asa ceva vara, mai ales ca Michelin stie d'astea: [attachmentid=1628049160]
madhorsefuzzy
Da trecand de la astea te obisnuiesti si cu altele: franezi mai din timp, accelerezi mai cu teama. D-astea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.