sunt convins ca ia 190, taman ce i-a schimbat scaunele
R19/16v
9 Aug 2011, 14:18
QUOTE(skorpio_bog @ 9 Aug 2011, 14:04)
insa la dci-uri spre exemplu e limitata din soft sa nu sara de 190.
Fugi ma
skorpio_bog
9 Aug 2011, 14:23
Nu fug, alerg
SorinCT
9 Aug 2011, 14:23
Argon cred ca se ia dupa astia. A se observa: - cimentul + parchetul de pe podea, - scaunele full-ajustabile (nu se poate decide argon in ce pozitie sa fixeze totul de cand cu atata mobilitate) - motorul ce dezvolta prea multa putere pentru caroseria aferenta etc.
skorpio_bog
9 Aug 2011, 14:25
Nu mai faceti misto baieti ca se supara argon. Nu ati auzit ca asta e un topic serios?
ajaccio83
9 Aug 2011, 14:26
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 12:17)
Uite aici e avantajul la 1.4, nu trece de 8 in acelasi conditii.
Mestere avantajul unui motor mic tocmai aici se termina.In regim de autostrada consumul creste astronomic.Hai sa-ti zic la mine la Clio II (am acelasi motor si aceleasi rapoarte la cutie):
De aici in sus nu mai are rost sa zic consumul.Asa informativ la 150km/h arata pe bord cam 11-12 instant.Avantajul unui motor mic e doar pe hartie...sau cel putin la partea de impozite si asigurari.Nici macar in oras (~10%)nu prea il vad econom,consuma la fel de mult ca un 1.6,desi teoretic cel putin in oras ar trebuii sa fie mai economic.
cdadan
9 Aug 2011, 14:54
Cel mic consuma mai putin la relanti.
Ov
9 Aug 2011, 15:01
@ajaccio83: stai asa ca cx-ul la megane e mult mai mic decat la clio, de acolo si consumul "narat" de argon
DragosP
9 Aug 2011, 15:05
Măi Ov, nu-i mai da apă la moară lu' pardon!
Ov
9 Aug 2011, 15:08
bucatzel
9 Aug 2011, 15:11
Cx-ul e relavant in deplasarile pe autostraji. In nesfarsitele curbe devene, cunoscute sub numele de giratorii, conteaza CX-ul lateral, nespecificat de producatorii de limuzine.
skorpio_bog
9 Aug 2011, 15:17
QUOTE(bucatzel @ 9 Aug 2011, 16:11)
Cx-ul e relavant in deplasarile pe autostraji. In nesfarsitele curbe devene, cunoscute sub numele de giratorii, conteaza CX-ul lateral, nespecificat de producatorii de limuzine comanda speciala de Franta.
ZTV
9 Aug 2011, 15:51
ciudat gandirea ta pardon, eu cu motor de 1.8 pe autostrada la 150 km/h, aproape constant merg undeva la 8 - 9 %, fara sa am TIR in fata. Cand merg cu masina firmei, 1.9 TDI ia cam 7-8 % tot la 150 km/h, iar cu Logan de 1.4mpi am consum de 10.8 pe calculator la 145 km/h.
SorinCT
9 Aug 2011, 16:11
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 11:58)
Pe la 140 productia instanta e vreo 7,2, am mers si mai tare, dar am uitat sa dau la productie.
Va certati degeaba...
DanCVA
9 Aug 2011, 18:43
Imi cer scuze ca m-am indoit de cacitatile motorului 1.4 16V la Megane. Pana acum imi parea rau ca nu am putut sa-mi iau 1.9dci in loc de 1.6 16V, dar dupa ce ai spus tu, imi bag unghia in gat de oftica, pe motiv ca nu mi-am luat motorul de 1.4 16V. Trebuie sa recunosti si tu, nene Argoane, ca ai un motor superior celui de 1.9dci.
R19/16v
9 Aug 2011, 18:47
Superior oricarui motor!
corbex
9 Aug 2011, 18:54
Am impresia ca vrajba pleaca de la cele 4 supape in plus. Fa schimb de motor cu mine, alea 4 supape ti le dau la pachet, nu pierzi nimic.
StefanT
9 Aug 2011, 19:07
QUOTE(DanCVA @ 9 Aug 2011, 19:43)
Imi cer scuze ca m-am indoit de cacitatile motorului 1.4 16V la Megane. Pana acum imi parea rau ca nu am putut sa-mi iau 1.9dci in loc de 1.6 16V, dar dupa ce ai spus tu, imi bag unghia in gat de oftica, pe motiv ca nu mi-am luat motorul de 1.4 16V. Trebuie sa recunosti si tu, nene Argoane, ca ai un motor superior celui de 1.9dci.
Esti cam superficial, a scris acum vreo 2 saptamani (probabil maxim 70 de pag in urma), ca o Laguna 1.9 dci pe serpentine scotea doar fum fara sa reuseasca manevra de depasire asupra lui, care mergea chiar lejer.
ady77
9 Aug 2011, 19:12
QUOTE(R19/16v @ 9 Aug 2011, 19:47)
Superior oricarui motor!
Cel mai superior
StefanT
9 Aug 2011, 19:15
QUOTE(argon @ 11 Jul 2011, 12:42)
Tot asa ca si caerul oprit, nu am remarcat nici un fel de diferenta, si am bagat-o pe serpentine ieri, trage bine si la 2000-2500 rpm, nu doar turata, cel putin pentru nevoile mele, oricum o laguna d;aia cum ai tu, diesel dar nustiu de cat, n'a reusit sa ma depaseaca, si cand l-am lasat si rau am facut m-a afumat bine, m-ar fi rusine sa circul cu un diesel fara DPF, sincer, din respect pentru ceilalti participanti la trafic, mai ales dci-urile obosite la peste 150.000 km sunt afumatori ambulante.
Ce inteleg eu de aici: -argon mergea lejer pe la 2000 de ture ca e un motor suficient de potent pe serpentine pentru a nu-l tura inutil peste 2200 rpm -laguna era in spatele lui in blana cu pedala la fund si treapta 3 cuplata, fumegand de spume si motorina nearsa -laguna incerca sa depaseasca dar atunci argon ii dadea varfuri de 2300 rpm si laguna ramanea iar in spate grav de tot, iar apoi cand s-a apropiat de el, argon a redus pe la 1800 rpm, ca Laguna sa poate depasi in conditii de maxima siguranta.
Concluziile, sunt clare, Argon s-a felicitat inca o data pentru alegerea bine facuta, ala cu Laguna probabil se simtea naspa ca a unul cu 1.4 i-a dat perversa, si s-a dus apoi sa isi monteze DPF ca in halul asta nu se mai poate.... Asta daca nu avea deja cei 150k KM impliniti, caz in care s-a hotarat sa o duca la casat.
ZTV
9 Aug 2011, 19:36
QUOTE(StefanT @ 9 Aug 2011, 19:15)
Ce inteleg eu de aici: -argon mergea lejer pe la 2000 de ture ca e un motor suficient de potent pe serpentine pentru a nu-l tura inutil peste 2200 rpm -laguna era in spatele lui in blana cu pedala la fund si treapta 3 cuplata, fumegand de spume si motorina nearsa -laguna incerca sa depaseasca dar atunci argon ii dadea varfuri de 2300 rpm si laguna ramanea iar in spate grav de tot, iar apoi cand s-a apropiat de el, argon a redus pe la 1800 rpm, ca Laguna sa poate depasi in conditii de maxima siguranta.
Concluziile, sunt clare, Argon s-a felicitat inca o data pentru alegerea bine facuta, ala cu Laguna probabil se simtea naspa ca a unul cu 1.4 i-a dat perversa, si s-a dus apoi sa isi monteze DPF ca in halul asta nu se mai poate.... Asta daca nu avea deja cei 150k KM impliniti, caz in care s-a hotarat sa o duca la casat.
esti tare. Tu nu stii ca daca argon are motor de 1,4 trage mai bine decat un 2.6 supraalimentat. Ala cu laguna trebuia sa intra in pamant de rusine ca nu are filtru DPF, dar cand pardon mergea cu kkt-ul woo de 20 de ani, non euro nu era problema. Nici cand avea cotet autohton, acuma de cand are o trotineta submotorizata de E3 sau E4............
skorpio_bog
9 Aug 2011, 19:37
QUOTE(StefanT @ 9 Aug 2011, 20:07)
Esti cam superficial, a scris acum vreo 2 saptamani (probabil maxim 70 de pag in urma), ca o Laguna 1.9 dci pe serpentine scotea doar fum fara sa reuseasca manevra de depasire asupra lui, care mergea chiar lejer cu AC cuplat si portbagajul plin de bagaje.
<span class='edit'>9 Aug 2011, 20:41:</span> O fi fost argon prin Bucuresti azi cu o limuzina adevarata Woo aka Leganza tunata maxim?
[attachmentid=1627742183]
Cred ca numai din eleronul ala scoate 50 de cai si inca vreo 10 din stopurile vopsite cu crema de pantofi.
Alex4u
9 Aug 2011, 19:44
defapt chiar imi place cum arata leganza aia
Victoras2001
9 Aug 2011, 19:52
QUOTE(ZTV @ 9 Aug 2011, 16:51)
iar cu Logan de 1.4mpi am consum de 10.8 pe calculator la 145 km/h.
Ma, io la aproape 180, cu 1.6, aveam consumul instant 18.
skorpio_bog
9 Aug 2011, 19:53
pai argon le tuneaza cu gust n-are cum sa nu iti placa
argon
9 Aug 2011, 20:07
QUOTE(DragosP @ 9 Aug 2011, 14:26)
Du-te mă și te împușcă!
Impusca-te tu, ca tu ai o pocnitoare flamanda, parca nu ti-ar fi ajuns nubira aia cu 15 in oras, mai ai si meganu. Si in al doilea rand nu ai de unde sa stii cat consuma meganu cu motor de 1.4, doar presupui.
Ontopic, m-am uitat si la Logan ce turatie are, sta bine, doar e dci cu pinion de dci. [attachmentid=1627742209]
In rest, nu are urmatoarele dotari, airbag, servodirectie, ABS, casetofon, recirculare, de fapt nu are nimic
StefanT
9 Aug 2011, 20:08
Ti-ai ales bine etalonul
argon
9 Aug 2011, 20:11
Motorul trage binisor, pacat doar ca la km aia din bord s-au bagat deja vreo 6000 ron in sistemul de injectie. In rest daca ar avea macar o urma de insonorizare, ar fi chiar misto, suiera turbina aia de zici ca-i langa tine, la inceput e interesant, dar de la o vreme devine enervant.
StefanT
9 Aug 2011, 20:13
Esti singurul pe care l-am auzit spunand ca suieratul turbinei este enervant.
argon
9 Aug 2011, 20:14
Probabil asculti doar fani diesel, si poate ai avea dreptate, dar m-am dat destul cu tdi si nu se aude din masina in halu ala, e chiar placut, ma refeream la gama Dacia.
pishky
9 Aug 2011, 20:18
iti arat ca a mea merge cu 200 km/h si am aprox 900 rot / min
Alex4u
9 Aug 2011, 20:19
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 20:14)
Probabil asculti doar fani diesel, si poate ai avea dreptate, dar m-am dat destul cu tdi si nu se aude din masina in halu ala, e chiar placut, ma refeream la gama Dacia.
normal ca nimic nu se compara cu megane...si nu orice fel de megane...ci ala cu motor de 1.4 16 v
dan22y
9 Aug 2011, 20:23
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 21:11)
suiera turbina aia de zici ca-i langa tine
Cine conduce de pe capota poate confirma, nu?
argon
9 Aug 2011, 20:24
Da' cine a comparat cu meganu?
Apropos, daca la logan dci sta temperatura la numai 2 linii tot timpul, ce are, termostatul oare? Am forjat-o pe canicula, si a crescut pentru cateva momente la 4 linii.. Si consuma si mult
StefanT
9 Aug 2011, 20:24
Ce-ti mai place sa bagi strambe
skorpio_bog
9 Aug 2011, 20:25
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 21:07)
... de fapt nu are nimic
Are detector de radar si AC Nu-ti mai trebuie nimic in afara de astea.
StefanT
9 Aug 2011, 20:26
Si spatiu de depozitare in loc de rahatul ala de airbag care ar fi ocupat loc inutil
M.C.
9 Aug 2011, 20:26
QUOTE(dan22y @ 9 Aug 2011, 22:23)
Cine conduce de pe capota poate confirma, nu?
Pai daca nu are omul aer conditionat,cum vrei sa se racoreasca omul de la atita adrenalina? Normal ca asa aude si zgomotul de la turbina,si te ienerveaza cu nervii capului,nu?
argon
9 Aug 2011, 20:27
QUOTE(skorpio_bog @ 9 Aug 2011, 21:25)
AC
Chiar doua, de viteza, si turatie Unde vezi tu aer conditionat?
Si volan de solenza fara airbag, din fabrica.
skorpio_bog
9 Aug 2011, 20:28
da, dar la TeDeI e mai smecherie, ca e din nemtia sehash, nu se compara cu alde Dacia.
dan22y
9 Aug 2011, 20:29
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 21:27)
Unde vezi tu aer conditionat?
Pe capota
Iulikk
9 Aug 2011, 20:29
Ce-i ala DPF?
skorpio_bog
9 Aug 2011, 20:31
QUOTE(Iulikk @ 9 Aug 2011, 21:29)
Ce-i ala DPF?
Filtru de particule la diesel. La Reno s-a pus pe motoarele 1.9 dci. Dar mai bine sa explice argon, ca el e expert in din astea
argon
9 Aug 2011, 20:31
Repede ca s-a pus la reno, si la toate Daciile diesel euro 5 ai uitat?
Iulikk
9 Aug 2011, 20:33
Am inteles... dizăl partichiul filtăr.
dan22y
9 Aug 2011, 20:39
QUOTE(Iulikk @ 9 Aug 2011, 21:33)
Am inteles... dizăl partycool filtăr.
ArtVandelay
9 Aug 2011, 20:43
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 21:27)
Chiar doua, de viteza, si turatie Unde vezi tu aer conditionat?
Si volan de solenza fara airbag, din fabrica.
wtf ? parca nu s-au vandut logane fara airbag sofer. sau a fost accidentata si s-a pus volan de solnitza ?
ady77
9 Aug 2011, 20:44
QUOTE(argon @ 9 Aug 2011, 21:24)
Si consuma si mult
Cat?
Alex4u
9 Aug 2011, 20:49
s-a montat si pe logan volan de solenza?
corbex
9 Aug 2011, 20:52
Ramasesera pe stoc 6743 de bucati. La Logan e posibil sa te fi lasat termostatul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.