Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
ArtVandelay
cum ai modificat tu timpii de injectie?
argon
Din potentiometru facut pentru asta. Ala nu are sonda lambda sa ajusteze automat.
dogy_10
si vrei sa si credem consumul asta?
argon
E problema ta, si buzunarul meu. Dar ca fapt divers, e destul de mult si asa.
marian-j
Si care-i potentiometrul cela,mestere?
Ista? nedumerire.gif
[attachmentid=1627698719]
argon
igen.
Merced
E surprinzator totusi cum de tocmai tu, dintre toti posesorii de asa ceva, ai "descoperit" cum se reduce cu 2 litri consumul dintr-un surubel, in timp ce altii ard benzina multa in continuare. rolleyes.gif
argon
Hop si tu, am descoperit cum sa consum normal, nu mai putin! Cineva umblase la el, era dereglat initial.
ady77
QUOTE(Merced @ 20 Feb 2011, 22:47)
E surprinzator totusi cum de tocmai tu, dintre toti posesorii de asa ceva, ai "descoperit" cum se reduce cu 2 litri consumul dintr-un surubel, in timp ce altii ard benzina multa in continuare.  rolleyes.gif
*




La mine era surprinzator daca "descoperea" altul biggrin.gif
Merced
Cate ture tre sa invarti ca sa dea rezervoru' pe dinafara si la asta, stau si ma gandesc... rolleyes.gif
vallyyy
Eu inca nu inteleg cum de a dedus ca in urma reglarii surubului a scazut consumul si cum se observa cand se reduc timpii de injectie ,dupa ureche sau cum si surubul ala se regleaza asa la mana nu trebuie nimic de precizie ? intreb si eu nu dau cu parul .Tare mi-e ca e placebo
ArtVandelay
se regleaza cu analizorul de gaze, nu dupa ureche. nu e o idee prea buna sa umblii pe acolo
vallyyy
QUOTE(ArtVandelay @ 20 Feb 2011, 23:44)
se regleaza cu analizorul de gaze, nu dupa ureche. nu e o idee prea buna sa umblii pe acolo
*




Acum astept raspuns de la argonel : l-ai reglat cu asa ceva ? unsure.gif
Markos
L-a reglat cu surubelnita, mi-a zis mie.
vallyyy
Presupun ca are mana formata cool.gif cum au unii mecanici cheia dinamometrica in degete dry.gif
tribunul
QUOTE(vallyyy @ 20 Feb 2011, 23:33)
Eu inca nu inteleg cum de a dedus ca in urma reglarii surubului a scazut consumul si cum se observa cand se reduc timpii de injectie ,dupa ureche sau cum si surubul ala se regleaza asa la mana nu trebuie nimic de precizie ? intreb si eu nu dau cu parul .Tare mi-e ca e placebo
*


o fi avut vreo urma de vopsea.
ydaniel
QUOTE(vallyyy @ 21 Feb 2011, 08:37)
Presupun ca are mana formata  cool.gif  cum au unii mecanici cheia dinamometrica in degete  dry.gif
*


radmasa.gif
si lera in ochi cand regleaza culbutorii laugh.gif
Merced
Lera e de fapt la incheietura dintre brat si antebrat, asa mi-a aratat un batranel simpatic care mi-a reglat la Dacie singura data. radmasa.gif
cj98czh
Pai ce vreti ... toate automatele de la WOO consuma in draci ... a lui Argon trebuie sa fie deosebita ... si sa nu se incadreze in tipar ... biggrin.gif
argon
QUOTE(ArtVandelay @ 21 Feb 2011, 00:44)
se regleaza cu analizorul de gaze, nu dupa ureche. nu e o idee prea buna sa umblii pe acolo
*



Sau cu scanerul, sa se incadreze intr-un anumit voltaj pe pinul respectiv. Eu l-am desfacut 3 ture de 360 de grade, o sa ajung si la cineva sa-l regleze cum trebuie, dar acum ma bat cu un capat de bara care nu vrea sa iasa, am rupt 2 prese, idei?
R19/16v
user posted image
argon
Da, tai surubul si dupa ce fac? Pun o poze pentru edificare, nu-mi apartine, dupa ce am rupt presa, am pus ranga cum e desenat, tensonat, si lovit de jos, a inceput sa se indoaie bratul, dar pivotul nu s-a depresat..
C@talin
ce suspensie naspa.nu e mcpherson. tongue.gif
R19/16v
Iei o presa mai de Doamne-ajuta? smile.gif
argon
QUOTE(C@talin @ 21 Feb 2011, 11:34)
ce suspensie naspa.nu e mcpherson. tongue.gif
*



Dar ce e? huh.gif e macperson toata ziua.

@R19/16v, era Yato presa sleep.gif
R19/16v
Cine-i Yato asta? A auzit Draper de el?
C@talin
arata ciudat rau cu teava aia ptr bara stabilizatoare tongue.gif si capu de bara prins de sus detot acolo.

poate la expero trebuie sa demontezi si amortizoru sa iasa ala mic deacolo icon_mrgreen.gif
Merced
Nu inteleg cum este exact la tine, poza aia e prea de aproape ca sa vad daca-i la fel sau nu, dar la Cielo nu tin minte sa fi fost nevoie de vreo presa cand am scos capetele de bara vechi. Doua ciocane p-acolo si a iesit frumos afara.
BZN
Iese la ciocan.
Sacrifici piulita pe care o pozitionezi la "fatza" capului de bara si-i tragi doua-trei ciocane...
LE
Poti incerca sa incalzesti bratul cu o lampa cu gaz. Nu vad ce ai putea strica, amortizorul propriu-zis e destul de departe.
Merced
Da' poti sa sacrifici si filetul daca schimbi capul de bara. Sau nu-l schimba?
argon
Il schimb, de aia il dau jos. La ciocan nu iasa sub nici o forma, filetul oricum e distrus, iar in brat nu mai dau ca se indoaie. Am incalzit cu lampa cu gaz, degeaba, cu autogenul la rosu o sa am mai mult succes?
BZN
Eu nu la asta ma gandeam. Asa are o priza mai sanatoasa.

21 Feb 2011, 10:57:
LE
Cred ca e prea puternica flacara. Daca ai loc mai bine-l tai si incerci cu o bormasina sa scoti restu' afar'.
Merced
Eu atat tin minte: degripant foarte banal in cantitati generoase, asteptat un pic, futut vreo doua-trei ciocane si a iesit. Asta acum 2 ani si ceva. Tinand cont ca erau alea originale din 1995.
argon
SIi la alalalt au iesit usor afara, astea nu erau cele originale, sunt dintr-un material prost se pare, si asa se explica de ce s-a sudat mecanic in locas.
marian-j
Calmeaza-te cu autogenul! excl.gif
Vezi daca nu gasesti pe undeva o presa Proxon.
Yato alea-s pistoale cu apa.Jucarii...
argon
Se decaleste cu autogenul? Ma gandeam sa dau jos ansamblul, si sa scot ciotul in menghina, eventual gaurit daca nu se lasa...
marian-j
Se caleste/decaleste oricum risti sa compromiti grav materialul.
Mai bine cum zice colegul BZN a carui idee vad ca incepe sa te tenteze.
Dupa parerea mea e o solutie mai buna chit ca e mult mai mult de munca dar decat sa deteriorezi ceva sau piesa incinsa sa iti faca vre-o figura nasoala in mers mai bine dai mai mult cu cheia.
Sau cauta o presa destoinica.
bucatzel
Intrebare. Am nevoie pentru cineva de manualul de service de espero. Am gasit pe gemeteclub unul, la vreo 100 si de mega, scanat pe bucati. Exista si vreunul intr-un format mai uman? Adica pdf serios, nu scan. Ca la scan zoom-ul e inutil, par egzamplu.
bucatzel
Multzam' fain.
argon
Am dat totul jos, in menghina cu ciocan nu tocmai mic, si degeaba, nu se clinteste, in rest pe masina am nontat capatul de bara bun, si asteapta zile mai bune.
R19/16v
Pai bre, wtf!? In ce bati tu acolo!?
argon
In surub de sus in jos, exact cum ar presa presa, si menghina confera contrasprijin la brat.
R19/16v
nedumerire.gif cu toate ca in poza pare ca e prins capul de bara in menghina?
argon
Nu, asa s-a lasat ca am luat mana de pe ea, nu-l strange, e slabita.
R19/16v
Atunci a venit momentul sa tragi de fiare smile.gif
G I M
Baga degripant la greu pe toate partile si lasa-l cateva ore sa actioneze si incearca dupaia.
argon
Am bagat, dar nu patrunde la interior, e ca si sudat. De batut nu as mai bate in surub, ca incepe sa se ingroase, si o sa se transforme intr-un nit, o sa tai la nivel, si cu un dorn eventual.
R19/16v
argoneata, ori dai pana il tasezi, pana il indoi sau pana iese smile.gif
Daca nu-ti iese niciuna dintre astea, du-l la cineva cu o presa hidraulica.
Merced
In zece mii de posturi aici, asta-i cea mai tehnica discutie de care-mi amintesc. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.