ArtVandelay
20 Feb 2011, 18:37
cum ai modificat tu timpii de injectie?
Din potentiometru facut pentru asta. Ala nu are sonda lambda sa ajusteze automat.
dogy_10
20 Feb 2011, 19:30
si vrei sa si credem consumul asta?
E problema ta, si buzunarul meu. Dar ca fapt divers, e destul de mult si asa.
marian-j
20 Feb 2011, 21:08
Si care-i potentiometrul cela,mestere?
Ista?
[attachmentid=1627698719]
Merced
20 Feb 2011, 22:47
E surprinzator totusi cum de tocmai tu, dintre toti posesorii de asa ceva, ai "descoperit" cum se reduce cu 2 litri consumul dintr-un surubel, in timp ce altii ard benzina multa in continuare.
Hop si tu, am descoperit cum sa consum normal, nu mai putin! Cineva umblase la el, era dereglat initial.
QUOTE(Merced @ 20 Feb 2011, 22:47)
E surprinzator totusi cum de tocmai tu, dintre toti posesorii de asa ceva, ai "descoperit" cum se reduce cu 2 litri consumul dintr-un surubel, in timp ce altii ard benzina multa in continuare.
La mine era surprinzator daca "descoperea" altul
Merced
20 Feb 2011, 23:05
Cate ture tre sa invarti ca sa dea rezervoru' pe dinafara si la asta, stau si ma gandesc...
vallyyy
20 Feb 2011, 23:33
Eu inca nu inteleg cum de a dedus ca in urma reglarii surubului a scazut consumul si cum se observa cand se reduc timpii de injectie ,dupa ureche sau cum si surubul ala se regleaza asa la mana nu trebuie nimic de precizie ? intreb si eu nu dau cu parul .Tare mi-e ca e placebo
ArtVandelay
20 Feb 2011, 23:44
se regleaza cu analizorul de gaze, nu dupa ureche. nu e o idee prea buna sa umblii pe acolo
vallyyy
20 Feb 2011, 23:53
QUOTE(ArtVandelay @ 20 Feb 2011, 23:44)
se regleaza cu analizorul de gaze, nu dupa ureche. nu e o idee prea buna sa umblii pe acolo
Acum astept raspuns de la argonel : l-ai reglat cu asa ceva ?
Markos
21 Feb 2011, 01:54
L-a reglat cu surubelnita, mi-a zis mie.
vallyyy
21 Feb 2011, 08:37
Presupun ca are mana formata
cum au unii mecanici cheia dinamometrica in degete
tribunul
21 Feb 2011, 08:41
QUOTE(vallyyy @ 20 Feb 2011, 23:33)
Eu inca nu inteleg cum de a dedus ca in urma reglarii surubului a scazut consumul si cum se observa cand se reduc timpii de injectie ,dupa ureche sau cum si surubul ala se regleaza asa la mana nu trebuie nimic de precizie ? intreb si eu nu dau cu parul .Tare mi-e ca e placebo
o fi avut vreo urma de vopsea.
ydaniel
21 Feb 2011, 08:42
QUOTE(vallyyy @ 21 Feb 2011, 08:37)
Presupun ca are mana formata
cum au unii mecanici cheia dinamometrica in degete
si lera in ochi cand regleaza culbutorii
Merced
21 Feb 2011, 09:41
Lera e de fapt la incheietura dintre brat si antebrat, asa mi-a aratat un batranel simpatic care mi-a reglat la Dacie singura data.
cj98czh
21 Feb 2011, 10:18
Pai ce vreti ... toate automatele de la WOO consuma in draci ... a lui Argon trebuie sa fie deosebita ... si sa nu se incadreze in tipar ...
QUOTE(ArtVandelay @ 21 Feb 2011, 00:44)
se regleaza cu analizorul de gaze, nu dupa ureche. nu e o idee prea buna sa umblii pe acolo
Sau cu scanerul, sa se incadreze intr-un anumit voltaj pe pinul respectiv. Eu l-am desfacut 3 ture de 360 de grade, o sa ajung si la cineva sa-l regleze cum trebuie, dar acum ma bat cu un capat de bara care nu vrea sa iasa, am rupt 2 prese, idei?
R19/16v
21 Feb 2011, 10:28
Da, tai surubul si dupa ce fac? Pun o poze pentru edificare, nu-mi apartine, dupa ce am rupt presa, am pus ranga cum e desenat, tensonat, si lovit de jos, a inceput sa se indoaie bratul, dar pivotul nu s-a depresat..
C@talin
21 Feb 2011, 10:34
ce suspensie naspa.nu e mcpherson.
R19/16v
21 Feb 2011, 10:35
Iei o presa mai de Doamne-ajuta?
QUOTE(C@talin @ 21 Feb 2011, 11:34)
ce suspensie naspa.nu e mcpherson.
Dar ce e?
e macperson toata ziua.
@R19/16v, era Yato presa
R19/16v
21 Feb 2011, 10:39
Cine-i Yato asta? A auzit Draper de el?
C@talin
21 Feb 2011, 10:41
arata ciudat rau cu teava aia ptr bara stabilizatoare
si capu de bara prins de sus detot acolo.
poate la expero trebuie sa demontezi si amortizoru sa iasa ala mic deacolo
Merced
21 Feb 2011, 10:43
Nu inteleg cum este exact la tine, poza aia e prea de aproape ca sa vad daca-i la fel sau nu, dar la Cielo nu tin minte sa fi fost nevoie de vreo presa cand am scos capetele de bara vechi. Doua ciocane p-acolo si a iesit frumos afara.
Iese la ciocan.
Sacrifici piulita pe care o pozitionezi la "fatza" capului de bara si-i tragi doua-trei ciocane...
LE
Poti incerca sa incalzesti bratul cu o lampa cu gaz. Nu vad ce ai putea strica, amortizorul propriu-zis e destul de departe.
Merced
21 Feb 2011, 10:52
Da' poti sa sacrifici si filetul daca schimbi capul de bara. Sau nu-l schimba?
Il schimb, de aia il dau jos. La ciocan nu iasa sub nici o forma, filetul oricum e distrus, iar in brat nu mai dau ca se indoaie. Am incalzit cu lampa cu gaz, degeaba, cu autogenul la rosu o sa am mai mult succes?
Eu nu la asta ma gandeam. Asa are o priza mai sanatoasa.
21 Feb 2011, 10:57:
LE
Cred ca e prea puternica flacara. Daca ai loc mai bine-l tai si incerci cu o bormasina sa scoti restu' afar'.
Merced
21 Feb 2011, 10:57
Eu atat tin minte: degripant foarte banal in cantitati generoase, asteptat un pic, futut vreo doua-trei ciocane si a iesit. Asta acum 2 ani si ceva. Tinand cont ca erau alea originale din 1995.
SIi la alalalt au iesit usor afara, astea nu erau cele originale, sunt dintr-un material prost se pare, si asa se explica de ce s-a sudat mecanic in locas.
marian-j
21 Feb 2011, 11:04
Calmeaza-te cu autogenul!
Vezi daca nu gasesti pe undeva o presa Proxon.
Yato alea-s pistoale cu apa.Jucarii...
Se decaleste cu autogenul? Ma gandeam sa dau jos ansamblul, si sa scot ciotul in menghina, eventual gaurit daca nu se lasa...
marian-j
21 Feb 2011, 11:15
Se caleste/decaleste oricum risti sa compromiti grav materialul.
Mai bine cum zice colegul BZN a carui idee vad ca incepe sa te tenteze.
Dupa parerea mea e o solutie mai buna chit ca e mult mai mult de munca dar decat sa deteriorezi ceva sau piesa incinsa sa iti faca vre-o figura nasoala in mers mai bine dai mai mult cu cheia.
Sau cauta o presa destoinica.
bucatzel
21 Feb 2011, 11:28
Intrebare. Am nevoie pentru cineva de manualul de service de espero. Am gasit pe gemeteclub unul, la vreo 100 si de mega, scanat pe bucati. Exista si vreunul intr-un format mai uman? Adica pdf serios, nu scan. Ca la scan zoom-ul e inutil, par egzamplu.
bucatzel
21 Feb 2011, 11:50
Multzam' fain.
Am dat totul jos, in menghina cu ciocan nu tocmai mic, si degeaba, nu se clinteste, in rest pe masina am nontat capatul de bara bun, si asteapta zile mai bune.
R19/16v
21 Feb 2011, 14:27
Pai bre, wtf!? In ce bati tu acolo!?
In surub de sus in jos, exact cum ar presa presa, si menghina confera contrasprijin la brat.
R19/16v
21 Feb 2011, 14:33
cu toate ca in poza pare ca e prins capul de bara in menghina?
Nu, asa s-a lasat ca am luat mana de pe ea, nu-l strange, e slabita.
R19/16v
21 Feb 2011, 14:38
Atunci a venit momentul sa tragi de fiare
Baga degripant la greu pe toate partile si lasa-l cateva ore sa actioneze si incearca dupaia.
Am bagat, dar nu patrunde la interior, e ca si sudat. De batut nu as mai bate in surub, ca incepe sa se ingroase, si o sa se transforme intr-un nit, o sa tai la nivel, si cu un dorn eventual.
R19/16v
21 Feb 2011, 14:48
argoneata, ori dai pana il tasezi, pana il indoi sau pana iese
Daca nu-ti iese niciuna dintre astea, du-l la cineva cu o presa hidraulica.
Merced
21 Feb 2011, 14:50
In zece mii de posturi aici, asta-i cea mai tehnica discutie de care-mi amintesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.