Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Victoras2001
Cand am intrebat de ban, nu ma refeream la topicul asta, ci in general. As pune ramasag ca n-a dat un ban in viata lui. Pedeapsa, nu lovele. Ca d-alea n-a dat sigur. tongue.gif
vijelie
Asta inseamna fie ca e un moderator mai tolerant fie ca pacientii lui sunt mai decenti decat cei din restul saloanelor.
bucatzel
QUOTE(Victoras2001 @ 14 Jul 2009, 14:03)
Pe langa faptul ca-s convins ca n-o sa stearga niciun post, desi in multe e atacat (si aici ma vad obligat sa-l felicit), e cineva care a primit ban sau warn de la el?
*



Intr-adevar, respect la faza asta.

Dar tot haos e aici tongue.gif. Peste vreo cativa ani, copii nostri o sa dea de topicu' asta. Fereasca al-de-sus sa se prinda ca noi eram aia care aberam cu atata voiosie pe aici.

"Taaaaati, de ce ai fost rau cu nenea argoon. Ca eu cand i-am pus piedica lui gigel, mi-ai spus ca nu-i frumooooos. "

Victoras2001
Acum o dau complet pe langa.
DAR, in opinia mea, aceste "curatenii" arata o fata falsa a forumului. Inteleg ca administratorul doreste un forum decent si mi se pare firesc. Numai ca stergand anumite posturi, bagi gunoiul sub covor. Postul a disparut, distrusul a ramas. Se duce intr-o comunitate selecta si se lauda ca-i membru al acestui forum. Calitatea unui forum este data de calitatea membrilor lui, nu de numarul lor. Si sa-mi fie cu iertare, eu na ma prea bag in scandaluri, dar am vazut aici niste specimene de-ti vine sa intri inapoi pe unde-ai iesit.
vijelie
Nu faci rating numai cu calitatea.
Andy_ACS
Vezi OTV si jurnalul lui argon, nu? smile.gif

P.S. nimic nou despre limuzina, asteptam modificari, tuning, teste

Bafta!
driverx
radmasa.gif
Muttley
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 11:11)
@Ironick: Cielo si Espero sunt masini la care pedala atinge podeaua cu franele incinse, asa de mare este fading-ul.
*


Mai zi o data de ce atingi podeaua cu pedala dupa franari lungi si puternice???!!!!
De la feiding? wacko.gif
argon
ma scuzati ca va deranjez...@nextwebmaster nu am gasit adaptor ISO la As electronic, avea decat pentru Matiz/Nubira. Unde mai sunt magazine de genu' in aceasta metropola?
nextwebmaster
QUOTE(vijelie @ 14 Jul 2009, 14:14)
pacientii lui sunt mai decenti decat cei din restul saloanelor.
*



Pai aici e si ideea ... se mai distreaza omu', ca doar de-aia e forum virtual ... singura conditie e sa se pastreze totusi un nivel de decenta ... fara mame si neveste ... cum spunea colega noastra de forum ... tongue.gif

Revenind la limuzina, imi place foarte mult spatele ala de Nissan 200SX smile.gif

LE: @argon: pai mai poti incerca pe la Ulpita (slabe sanse), si ami sunt ceva ramasite de magazine la Opera, langa statia de autobuz, prin jurul Rodostar mai sunt ceva magazine auto ... si cam atat stiu eu ... dupa-masa desfac magaoaia, si ii fac poze, sa vezi cum se face.
Steel Tormentor
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 10:06)
Sunt constient ca pot zbura in decor dar nu ma simt in nesiguranta.
*



blink.gif blink.gif blink.gif
lag_ph
Mie incepe sa-mi sune ca "Tanar si nelinistit" .. O sa fie scrise 1000 de pagini.. fara continut efectiv tongue.gif
dr_mKe
Cel putin poti rade bine, spre deosebire de serial radmasa.gif
driverx
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 15:19)
ma scuzati ca va deranjez...@nextwebmaster nu am gasit adaptor ISO la As electronic, avea decat pentru Matiz/Nubira.  Unde mai sunt magazine de genu' in aceasta metropola?
*



Sfat. Scoate rahatu ala de casetofon, il desfaci, ii scoti mufa mama afara, lipesti firele la o mufa ISO care o gasesti pe toate gardurile si ai un ditamai adaptor. Asta daca nu gasesti repede ceva de cumparat si te deranjeaza putin lucru manual.
Shush
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 14:19)
ma scuzati ca va deranjez...@nextwebmaster nu am gasit adaptor ISO la As electronic, avea doar pentru Matiz/Nubira.  Unde mai sunt magazine de genu' in aceasta metropola?
*


nextwebmaster
QUOTE(driverx @ 14 Jul 2009, 16:14)
Sfat. Scoate rahatu ala de casetofon, il desfaci, ii scoti mufa mama afara, lipesti firele la o mufa ISO care o gasesti pe toate gardurile si ai un ditamai adaptor. Asta daca nu gasesti repede ceva de cumparat si te deranjeaza putin lucru manual.
*



Ai pierdut firul ... el are ISO pe casetofon ... nu cred ca-l ajuta cu nimic sa desfaca "rahatul" ...
driverx
Deci pe el nu il intereseaza sa aiba mufa ISO tata pe masina ca sa poate conecta o scula audio din zilele noastre?
marksman
@driverx: El vrea adaptor sexpero -> ISO
tatabobu
Ce rau esti...vrei sa strice originalitatea limuzinei de Incheon?
driverx
QUOTE(Illusi0n @ 14 Jul 2009, 16:24)
@driverx: El vrea adaptor sexpero -> ISO
*



Si eu fix pentru asa ceva i-am oferit o solutie....Nu e prima data cand am aplicat asa ceva.
nextwebmaster
QUOTE(driverx @ 14 Jul 2009, 16:24)
Deci pe el nu il intereseaza sa aiba mufa ISO tata pe masina ca sa poate conecta o scula audio din zilele noastre?
*



"Tata" e aia cu pini, mama e aia cu gauri ... si nu cred ca ma insel cand zic ca aia tata e pe player, si mama pe masina smile.gif

Poate ai vrut sa zici sa desfaca casetofonul vechi, daca se poate scoate mufa de woo de pe el, desi ma indoiesc ...
driverx
Se poate la multe cas-uri. Nu garantez ca se poate si la cas-ul de sexpero.

@nextwebmaster Stiu care mufa cum ii, dar le-am incurcat. Nu mama e in cas ci tata. E si logic de altfel. My mistake...
bulan
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 09:50)
draivaricsule, cand doi iti zic ca esti beat te duci si te culci
*


Corect

QUOTE(FLP @ 14 Jul 2009, 10:09)
Si tie ti-au zis destui, si totusi nu i-ai ascultat
*


Corect

QUOTE(driverx @ 14 Jul 2009, 10:09)
Alta replica mai desteapta n-ai gasit?
*


La replici toti suntem tari.

QUOTE(Diana @ 14 Jul 2009, 10:50)
De mame si neveste cand va ziceti?
*


Sper sa nu isi zica.

QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 11:37)
Nu-mi place sa arunc cu nimic, ci doar sa raspund cu aceasi moneda.
*


Lasa nu mai raspunde!

QUOTE(danyhhh @ 14 Jul 2009, 12:32)
Eu cred ca e mai oke sa incetati ... 
*


Chiar de tot nu trebuie sa inceteze dar fara lovituri sub centura!!!

QUOTE(nextwebmaster @ 14 Jul 2009, 14:20)
Pai aici e si ideea ... se mai distreaza omu', ca doar de-aia e forum virtual ... singura conditie e sa se pastreze totusi un nivel de decenta ... fara mame si neveste ... cum spunea colega noastra de forum
*


Exact si acum continuati de voie!
marian-j
QUOTE(Merced @ 14 Jul 2009, 08:43)
Nu stiu cum e la Espero, dar la Cielo inclusiv mecanicu' care se ocupa de ea, inclusiv ingineru' de la ITP mi-au confirmat, ce eu deja observasem, ca ai frane doar pe fata. Spatele e mai mult degeaba, sabotii originali din 1995 erau cam jumate tociti dupa vreo 120.000km cand am facut o mica verificare anu' trecut parca.
[...]
*


Exact cum spune colegul Merced mi-au spus si mie soferii de pe Cielo-uri.
Cam pe la 80.000 au inceput sa inlocuiasca rulmentii rotilor din spate si cand au dat jos tamburii au observat ca sabotii de frana aveau garniturile de frictiune aproape neatinse!Aspectul lor in loc sa fie lucios era mai degraba usor rugos iar tamburii nu aveau "oglinda" semn ca sabotii nu prea se intalneau cu tamburii decat arareori.
Am intrebat si eu un nene de la reprezentata Daewoo de ce nu "muncesc" franele pe spate la Cielo si mi-a spus ca vina ar purta-o niste supape tarate (intarzietoare de reactie,dozatoare functie de sarcina sau cum mama nevoii le-o spune) montate pe conductele de lichid ce pleaca din pompa centrala de frana si duc la cilindrii receptori spate.Cica aceste supape s-ar detara rapid mai apoi se colmateaza si astfel ajunge lichid tot mai putin si cu presiune tot mai redusa la cilindrii receptori.Pistonasele din cilindri se depleseaza tot mai mai putin pana ajung incet-incet sa se gripeze.De aici si efectul scaderii eficacitatii siatemului de franare.Mi s-a parut destul de logica explicatia.Sper ca Espero sa nu sufere de aceleasi "boli". smile.gif
Mi-a mai spus nenea ala ca daca vreau sa ma conving,sa dau jos supapele respective,sa fac doua adaptoare si prin intermediul acelor by-pass-uri pompa sa trimita lichidul direct la cilindri si sa observ cum forta de franare dezvoltata va ca creste simtitor.
Evident ca n-am fost curios sa ma apuc de "experiente" de gen! happy.gif


dr_mKe
In curbe ar fi fost o fericire sa franezi cu rotile spate riscand sa se blocheze biggrin.gif
driverx
QUOTE(marian-j @ 14 Jul 2009, 17:49)
....
Mi-a mai spus nenea ala  ca daca vreau sa ma conving,sa dau jos supapele respective,sa fac doua adaptoare si prin intermediul acelor by-pass-uri pompa sa trimita lichidul direct la cilindri si sa observ cum forta de franare dezvoltata va ca creste simtitor.
Evident ca n-am fost curios sa ma apuc de "experiente" de gen! happy.gif
*



Moama. da' cum ii culegi pe astia asa sfatosi?
argon
QUOTE(driverx @ 14 Jul 2009, 15:24)
Deci pe el nu il intereseaza sa aiba mufa ISO tata pe masina ca sa poate conecta o scula audio din zilele noastre?
*



mie imi trebuie fix asta, mufa masinii intra in partea alba, restul in mufa casetofonului nou.[attachmentid=1627538135]

QUOTE(marian-j @ 14 Jul 2009, 16:49)
Sper ca Espero sa nu sufere de aceleasi "boli". smile.gif
Mi-a mai spus nenea ala  ca daca vreau sa ma conving,
*




Nu sufera, difera sistemul de la Cielo cu tot cu supapele respective. Cum spuneam, a iesit perfect la ITP, in parametri si pe fata si pe spate, cu procentul respectiv pe punti corespunzator, si fara dezechibru stanga dreapta. In momentul ITP-ului placutele frana erau cele originale din fabrica, la ferodourile spate nu m-am uitat ca nu aveam de ce, daca au tinut placutele 70.000 km, aia tin dublu.
bulan
Domnu argon!Zic si eu ceva!Daca vreti muzica nu va ajung sculele de acasa?De ce nu lasati masina cu toate cele pe ea originale de la mama ei?Eu am vazut concursuri de masini vechi la care se depuncta tot ce nu era pus de fabrica.Daca primul proprietar a avut grija de masina si v-a dat-o nepipaita Dumneavoastra de ce trebuie sa o tunati ca tuning se chiama si schimbarea sistemului audio?Ce are masina functioneaza bine?Daca da lasati masina asa cum e ca e mare lucru sa fie originala!
ArtVandelay
si ce face, asculta casete cu elvis presley in masina?
bulan
Dar ce viata e o discoteca continuua?Nu va rade nimeni daca masina are casetofonul ei original si inca functioneaza.Ba din contra va da dovada ca este o masina ingrijita careia ii functioneaza toate cele ca atunci cand era noua.
driverx
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 18:27)
mie imi trebuie fix asta, mufa masinii intra in partea alba, restul in mufa casetofonului nou.[attachmentid=1627538135]
Nu sufera, difera sistemul de la Cielo cu tot cu supapele respective.   Cum spuneam, a iesit perfect la ITP, in parametri si pe fata si pe spate, cu procentul respectiv pe punti corespunzator, si fara dezechibru stanga dreapta.   In momentul ITP-ului placutele frana erau cele originale din fabrica, la ferodourile spate nu m-am uitat ca nu aveam de ce, daca au tinut placutele 70.000 km, aia tin dublu.
*



Asa. Si DACA nu gasesti acest cablu adaptor, atunci mufa aia alba din poza o obtii chiar din cas-ul original al rablei. Tot aia zic. Iar instalatia audio a masinii ar ramane virgina. Probabil singura componenta cu sanse de virginitate in masina aia.

Nu e greu. Iti fac eu instalatia daca vii la CJ. Daca ma enervezi, ti-o fac ca de fabrica biggrin.gif Da' inainte sa imi arati curu cas-ului, facand o pozna.
Muttley
Iar te plictisesti acasa doh.gif
driverx
QUOTE(Muttley @ 14 Jul 2009, 20:45)
Iar te plictisesti acasa doh.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Din pacate nu. Cel putin saptamana asta...
C@talin
ce zice driver e adevarat,acelasi tratament la primit si rabla tank de la tico wink.gif sau rupt mufelele dupa el si sa optinut un adaptor ca din fabrica woo iso biggrin.gif
dr_mKe
Magaoaia originala poate fi pastrata in caz ca pe Argon il bate gandul sa mearga la Pebble Beach radmasa.gif Sa nu uitam de gume radmasa.gif
Muttley
Dom' doctor, mai zi-o o data p-aia cu fadingu' si pedala de frana in podea!
Te-am mai intrebat o data, da' te faci ca ploo.
Dup-atatea lectii in materie de frane as fi vrut o dezvoltare a subiectului.
Laurentziu83
Argoane, dute la un electrician, taie mufa aia, leaga de fire un adaptor ISO, si firele cositoreste-le sau baga-le pe legaturi tuburi cu inel de cositor la mijloc. Apoi strange cositorul pe viitoare imbinare de cupru dintre fire, cu o bricheta apoi topesti cositorul si gata legatura. Apoi tragi tubul peste legatura si dai iar cu bricheta ca sa obtii izolatia. Asta daca nu te deranjeaza pierderea de 0.0001 volti de pe respectiva legatura.
Vezi ca e 4 lei/bucata un tub dintr-ala smile.gif)
Sunt 1000 de solutii pentru a obtine o legatura de calitate.

argon
nu trebuie sa ma duc la electrician sa-si bata joc, cum zici tu pot si eu sa fac, cu tub termocontractil...dar aman poate gasesc mufa direct biggrin.gif
driverx
Scoate ma mufa din cas.... Gizas...
Muttley
Ii dau oarece dreptate la argoneatza...
Pastreaza casu' original, pastreaza mufa originala, iar cand vinde (/da pomana) fieru' de calcat, il da in configuratie "de fabrica", cum ii place la bulan.
dr_mKe
Cu tot cu fadingu' original la frane laugh.gif Nu ca ar fi unicat la Woo chestia asta, in anii '90 mai toate masinile "de familie" aveau frane proaste, in frunte cu Golf III. Cam asta era standardul.
Laurentziu83
http://www.metrafo.ro/produse/adaptoare-intermediare-auto

Vezi ca-i din Oradea firma, poate te impaci cu driveru'. tongue.gif
driverx
Poza care a pus-o argonica ieri pe forum, e fix asta de la oradeni radmasa.gif

argonica, si cand te gandesti ca in urma cu ceva zile ai trecut pe langa adaptoru' tau...
argon
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2009, 08:54)
Cu tot cu fadingu' original la frane  laugh.gif Nu ca ar fi unicat la Woo chestia asta, in anii '90 mai toate masinile "de familie" aveau frane proaste, in frunte cu Golf III. Cam asta era standardul.
*



totusi mai bune ca Supernova din 2003 biggrin.gif sau scuze..tu ai tiunat-o..si apropos, Espero nu era masina de familie, te rog frumos..
Muttley
QUOTE(driverx @ 15 Jul 2009, 10:13)
argonica, si cand te gandesti ca in urma cu ceva zile ai trecut pe langa adaptoru' tau...
*



Pacat ca e scump sad.gif
De banii aia-si mai ia si cauciucuri de iarna sleep.gif
Laurentziu83
Eu stiam de site-ul ala de ani de zile, da nu ma gandeam ca e atat de important un rahat dintr-ala de adaptor.

Muttley, da ce cauciucuri isi ia bre cu 6.8 lei? radmasa.gif Poate bucse de cauciuc.
dr_mKe
Sexpero era masina de parlamentar, intr-adevar mandru.gif
argon
a fost, acum e de primar, nu stiu daca ai observat, dar multe au ca masina oficiala, de exemplu, primaria Orastie, si primaria Ilia, parlitii de la comune, au Supernove in cel mai bun caz.
vijelie
Pe la noi, Espero e foarte apreciat in radurile lautarilor de buget restrans, incap aproape toate instrumentele.
marksman
QUOTE(argon @ 15 Jul 2009, 09:55)
a fost, acum e de primar, nu stiu daca ai observat, dar multe au ca masina oficiala, de exemplu, primaria Orastie, si primaria Ilia, parlitii de la comune, au Supernove in cel mai bun caz.
*


Primaria Orastie a evoluat de la Solenza la Espero SH. Mare evolutie!


QUOTE(vijelie @ 15 Jul 2009, 09:58)
Pe la noi, Espero e foarte apreciat in radurile lautarilor de buget restrans, incap aproape toate instrumentele.
*


radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.