Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
bucatzel
QUOTE(calinutzzz @ 10 Aug 2010, 14:04)
Nu mai fabula, pentru ca la VAG-uri nu iti calculeaza in litri la suta de kilometri daca stai pe loc, iti calculeaza in litri pe ora, logic nu?!?!
*



Ceea ce demonstreaza inca o data ce sursa de umor poate fi topicul asta biggrin.gif

Noroc ca am inceput sa ma invat minte... Cand intru pe topicul asta, pun cafeaua deoparte. O masura preventiva, ce tine monitorul curat.

Oricum, ma bucur ca nu au murit toti laudatorii VAG-elor. Acesti logici laudatori ai acelor masini logice, proiectate de ingineri logici, si conduse de nemti, logic, in intervalul logic de exploatare, si apoi vandute (logic, veti spune) unor romani (doar cui altcuiva, logic) in urma unei prezentari de masina intretinuta logic, cu consumabilele schimbate la intervalele logice.

Tot logic, e un motiv pentru care am scos doar 99.9% . Asa ca iti provoc logica sa imi explice de ce nu am reusit sa imi integrez logica consumului in infinitul absolut.

---------------------------------------------------------------------------------------

In alta ordine de idei... Cateva zile imi este lasat in grija una bucata ticozaur. Al naibii cartu', sa-mi bag picioarele.
Daca nici macar nu ma strofoc si scartai din roti cand schimb a doua, mi-i destul de clar ca pana si minusculitatea aia de motor ii prea mult pentru cat de grea e masina de fapt.

In plus, pozitia e atat de joasa, ca aproape ca poti sa vezi pe sub fuste biggrin.gif

Ce nu inteleg e cum naiba volanul merge mai greu cand stai pe loc decat ala de la 1300. In mers e super-ok, nici o plangere. Dar pe loc, ma intreb cum naiba l-ar manevra o femeie mai micuta.

Argoane, tu ai servo pe soarec? Daca nu, cat de tare tragi de volan stand pe loc?
calinutzzz
QUOTE(R19/16v @ 10 Aug 2010, 13:06)
Fabula e una, ce faci tu e alta treaba...

bucatel vorbeste de consum mediu, tu de consum instaneu. Eu zic sa nu te mai ataci atat ca nu e o idee buna.
*


Vezi ca mai sus am folosit verbul "a fabula", tu confunzi verbul cu substantivul. Limba romana e grea!
Eu nu ma atac, iti spun doar ca nu se calculeaza consumul mediu stand pe loc la VAG-uri. E usor sa vorbesti din nestiinta !
cdadan
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 16:36)
Oricum, ma bucur ca nu au murit toti laudatorii VAG-elor.
*


Ai dracu' de acrii strugurii.

QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 16:36)
Daca nici macar nu ma strofoc si scartai din roti cand schimb a doua, mi-i destul de clar ca pana si minusculitatea aia de motor ii prea mult pentru cat de grea e masina de fapt.
*


Pentru scartait de roti oare ce o fi de vina, aderenta lipsa sau preapotentul motor de Tico?
argon
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 15:36)
...
*


Pozitia la volan nu mi-a placut la Tico printre altele, mult prea jos. La Matiz nu am servo, si nevasta nu se plange ca merge greu, si face manevre pe loc, ca incepatorii, iar pe mine nu m-a deranjat deloc lipsa servo, poate are ceva al tau..sau verifica presiunea in roti..
Andy_ACS
Daca si la Matiz (chiar fara servo) vi se pare greu sa invartiti volanul eu va propun:
1. Invatati sa virati volanul cand masina se misca usor, nu pe loc
2. verificatice cauciucuri aveti pe fata si ce presiune au
3. mai mergeti pe la sala din cand in cand

Bafta!
argon
deci merge chiar OK, si e singura masina fara servo ce o conduc, nu vad rostul servodirectiei, desi varianta SE are. Am auzit ca se mai duc casetele si atunci merge greu..
cdadan
Daca nu ma insala memoria, era undeva o poveste (cred ca la bebelu' verde). Dupa reglajul directiei, cica volanul se invartea mult mai usor.
argon
intradevar, era si un tutorial pe alt forum, pretenu BZN sigur te poate lamuri, caci c@talin nu intelegi ce zice ph34r.gif
C@talin
QUOTE(cdadan @ 10 Aug 2010, 17:01)
Daca nu ma insala memoria, era undeva o poveste (cred ca la bebelu' verde). Dupa reglajul directiei, cica volanul se invartea mult mai usor.
*




exact ,el oricum se invartea lejer da geometria avea deviatie de -10%.
Dupa geometrie facuta frumos pestand computerizat. parca are servo de citymode de la fiat blush.gif
argon
reglajul convergentei(paralelism), adica singurul reglaj posibil ca la toate masinile macperson, nu are nici o legatura cu miscarea volanului pe loc..asa ca..
C@talin
nustu bre io am simtit o diferenta mare dupa reglaju geometriei. din prima cum am dat masina afara dupa stand iam zis aluia si mia zis ca e si normal.
sa mearga mai usor directia.

si pe locoricum pot sa dau ca smecherii cu o manade volan radmasa.gif sa moara pitipoancele
calinutzzz
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 15:36)
Tot logic, e un motiv pentru care am scos doar 99.9% . Asa ca iti provoc logica sa imi explice de ce nu am reusit sa imi integrez logica consumului in infinitul absolut.
*



Hai sa facem un test. Du-te la Skoda aia lasa motorul pornit si dai caldura sau aer conditionat ce vrei tu si vino cu poza aici sa vedem consumul mediu ! Haide fa asta pentru noi. O sa fii surprins de rezultate cand ai sa vezi ca nu ti-l calculeaza.
Vezi ca mai sus nu slaveam in cer VAG-ul sau alte marci(probabil numai tu ai vazut asta), eu doar incercam sa le demonstrez colegilor de forum cum tu ai mintit. In postul tau anterior probabil vorbea frustrarea unuia care a trecut de pe skoda fabia pe daewoo matiz(nu ca ar fi rea o asemenea trecere).
Andy_ACS
@calinutzzz - hai sa incerc sa iti explic mai pe intelesul tau ce voia omul sa zica:
Pornesti masina, resetezi CB, o lasi 3 ore la ralanti, apoi te duci cu ea sa iti cumperi o bere de la un magazin aflat la 1 km de casa. Atunci verifici consumul mediu afisat de CB si vei observa probabil o valoare foarte mare, deoarece masina a consumat mult combustibil de la resetare, dar a facut o distanta foarte mica.

Bafta!
dr_mKe
Argoneatza, din vasta ta cultura auto lipsesc cunostintele despre suspensia fata a BMW-ului M5, McPherson cu anumite "imbunatatiri" si mai are ceva reglaje in plus p-acolo tongue.gif
Nu de alta dar se poate regla si caderea cand sunt echipate cu anumite repere care permit aceasta. Desigur nu vorbim despre shoareci, frigidere, ticozaure. Desi, tehnic vorbind pot fi dotate cu piesele respective, relativ usor laugh.gif
bucatzel
QUOTE(calinutzzz @ 10 Aug 2010, 17:12)
Hai sa facem un test.
*



Da' du-te tu si fa testu' ala, ca nu io-s batut in cap sa nu inteleg nici macar cand imi explica mai multi.

Si dupa ce ai facut testul ala, iti sugerez sa printezi rezultatele, si sa faci ce-oi sti mai bine cu hartia aia. Iti recomand s-o inmoi inainte, ca altfel zgarie.

QUOTE(calinutzzz @ 10 Aug 2010, 17:12)
incercam sa le demonstrez colegilor de forum cum tu ai mintit.
*


Si? Ai reusit?

Fraaatele meu alb, daca as avea un cap ca al tau, as fugi pan' l-as pierde. Daca chiar nu intelegi, spune, ca-ti explic ca la prosti, nu trebuie sa incepi cu acuze de-astea, sa ma faci mincinos, etc, etc, ca ma supar naibii si-mi iau jucariile.

Sireacul CB afiseaza el l/h in consum instant... dar in consumul mediu nu se mai descurca la fel de bine sa impace mere cu pere fara sa-i iasa compot. Asa ca face singurul lucru care-l poate face: Ia cantitatea totala de benzina consumata de la ultimul reset, si o imparte la distanta parcursa de la ultimul reset. LOGIC, NU?

Si desi vroiam sa-i las fericirea doctorului, mi-o afisat doar 99.9%, pentru ca mai departe n-are cum sa afiseze... Cand ai consum fie si de numai o secunda, si deplasare 0, consumul mediu % e infinit. LOGIC, NU? E, ca sa nu se sperie CB-ul de VAG ca-l pune cineva sa imparta la 0, mai mult ca sigur au pus baietii care au programat CB-ul ala ceva minim de calcul al distantei, un metru, ceva... de aia trebuie un pic de timp pana cand consumul mediu ajunge la maximul afisabil de 99.9%.


QUOTE(calinutzzz @ 10 Aug 2010, 17:12)
In postul tau anterior probabil vorbea frustrarea unuia care a trecut de pe skoda fabia pe daewoo matiz
*



Cand mama naibii am ajuns io pe matiz? crazys4.gif


@Andy_ACS. Cum ziceam, in mers (oricat de incet) n-am nici un comentariu. Doar ca ieri am cam fost inghesuit in locul de parcare, si am preferat sa fac manevrele mai pe loc. Nu ca n-am putut sa le fac, daaaar, am tras mai greu de volan decat trageam de volanul de la 1300 la manevre similare. De unde si mirarea mea.

O sa-i transmit la propritar sfatul cu geometria.
argon
QUOTE(dr_mKe @ 10 Aug 2010, 16:58)
Argoneatza, din vasta ta cultura auto lipsesc cunostintele despre suspensia fata a BMW-ului M5,  McPherson cu anumite "imbunatatiri" si mai are ceva reglaje in plus p-acolo  tongue.gif
Nu de alta dar se poate regla si caderea cand sunt echipate cu anumite repere care permit aceasta. Desigur nu vorbim despre shoareci, frigidere, ticozaure. Desi, tehnic vorbind pot fi dotate cu piesele respective, relativ usor  laugh.gif
*




inchipuieti ca stiu ce-i aia camber bolts dinainta ta, desi e posibil sa afli acu de la mine, dar nu era cazul sa pomenesc aici fara nici o legatura cu subiectul, te-ai trezit sa ne arati ce vasta e cultura ta a ta...bacteriana tongue.gif
BZN
1.La Tico se poate ajusta foarte usor unghiul de cadere.
2. Volanul se manevreaza mai usor cand caseta incepe sa dea urme de oboseala. Posibil sa fie prea "stransa" sau anvelopele sunt prea moi.
dr_mKe
Q.E.D. In plus mai sunt destul automobile cu McPherson sau pseudo-McPherson la care se regleaza caderea. De respectivele scule iti si zic pe ce topic ai auzit tongue.gif

Mai ai tu de recuperat tongue.gif inclusiv cu ortografia.
calinutzzz
QUOTE(Andy_ACS @ 10 Aug 2010, 16:30)
@calinutzzz - hai sa incerc sa iti explic mai pe intelesul tau ce voia omul sa zica:
Pornesti masina, resetezi CB, o lasi 3 ore la ralanti, apoi te duci cu ea sa iti cumperi o bere de la un magazin aflat la 1 km de casa. Atunci verifici consumul mediu afisat de CB si vei observa probabil o valoare foarte mare, deoarece masina a consumat mult combustibil de la resetare, dar a facut o distanta foarte mica.

Bafta!
*


Arata-mi te rog postul unde a zis ca dupa ce o lasi x ore la relanti te duci 1 metru macar? El a zis ca a pornit si stat pe loc ca ii era frig. Nu a pomenit nicaieri ca a mers macar 1 cm.


QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 17:03)

Si desi vroiam sa-i las fericirea doctorului, mi-o afisat doar 99.9%, pentru ca mai departe n-are cum sa afiseze... Cand ai consum fie si de numai o secunda, si deplasare 0, consumul mediu % e infinit. LOGIC, NU? E, ca sa nu se sperie CB-ul de VAG ca-l pune cineva sa imparta la 0, mai mult ca sigur au pus baietii care au programat CB-ul ala ceva minim de calcul al distantei, un metru, ceva... de aia trebuie un pic de timp pana cand consumul mediu ajunge la maximul afisabil de 99.9%.

*


"un pic de timp" ???? Adica in ilogica ta tu crezi ca consumul mediu la suta de kilometri se realizeaza in un pic de timp????
Eu am inteles ce ai vrut sa spui, dar ceea ce ai vrut sa spui nu e ceea ce ai spus! Intelegi? Reciteste-ti postul nr 7749 si ai sa vezi ce ai spus. Iti repet inca o data ca sa iti intre bine la cap: Cel putin la VAG nu se realizeaza consumul mediu stand pe loc, tocmai din motivul pe care l-ai spus mai sus, ca nu are cu ce distanta sa imparta ! Imi cer scuze ca te-am facut "mincinos" dar in topic-ul anterior ai dezinformat. E greu sa accepti ca ai gresit !
G I M
E mai rau ca argon...
bucatzel
QUOTE(calinutzzz @ 10 Aug 2010, 20:55)
Adica in ilogica ta tu crezi ca consumul mediu la suta de kilometri se realizeaza in un pic de timp????
*



In ilogica mea, consumul mediu la suta de kilometri se calculeaza impartind combustibilul consumat la distanta parcursa. ORICARE AR FI ELE! De exemplu 0.001 litri / 1 cm => 10%

Tot in ilogica mea, imi cunosc destui din colegii de facultate care acum programeaza chestii de-astea. Stiu si destule povesti infricosatoare de la ei referitoare la "mici" bug-uri din diverse masini de succes, sau rahaturi pe care au trebuit sa le rezolve... Si mai stiu si cum le-ar rezolva...

QUOTE(calinutzzz @ 10 Aug 2010, 20:55)
Cel putin la VAG nu se realizeaza consumul mediu stand pe loc, tocmai din motivul pe care l-ai spus mai sus, ca nu are cu ce distanta sa imparta ! Imi cer scuze ca te-am facut "mincinos" dar in topic-ul anterior ai dezinformat. E greu sa accepti ca ai gresit !
*



Din pacate Skoda aia nu mai exista de ceva vreme ca sa poci verifica. Dar cu prima ocazie cu care dau de vreun neam din famelia VAG, o s-o fac. Cine stie, poate sunt amnezic. Dar ma indoiesc, sincer.
calinutzzz
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 20:57)
Din pacate Skoda aia nu mai exista de ceva vreme ca sa poci verifica. Dar cu prima ocazie cu care dau de vreun neam din famelia VAG, o s-o fac. Cine stie, poate sunt amnezic. Dar ma indoiesc, sincer.
*


Intreaba-ti fostii colegi de la VDO(Continental ex Siemens) smile.gif
Andy_ACS
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2010, 21:57)
Tot in ilogica mea, imi cunosc destui din colegii de facultate care acum programeaza chestii de-astea.
*



Mmmm, ai cunoscuti la Hella sau Conti. biggrin.gif

Bafta!
dr_mKe
O adevarata mafie as zice tongue.gif
argon
O intrebare tehnica, ce se intampla rau daca atunci cand pornesti motorul tii cheia si putin dupa ce a pornit? Banuiesc ca daca nu abuzezi de treaba asta, nimic, electromotorul doar merge in gol, turatia motorului dupa ce a pornit fiind mai mare decat a electromotorului....
Andy_ACS
Eu cred ca distrugi rotile alea dintate care angreneaza electromotorul. Nu e indicat, incearca sa ii explici nevestei sa dea cheie mai scurta, chiar daca nu porneste din prima la sfert.

Bafta!
R19/16v
Electromotorul nu merge in gol. Este invartit de motor la o turatie mult mai mare decat cea pe care o poate obtine singur. Bine in mod sigur nu ii face.
argon
nu e invartit pentru ca pinionul ala ce invarte coroana e unisens, ca la bicicleta..bine, sunt sigur ca la orice pornire a oricui merge cateva fractiuni de secunda pana intra reflexul si actiunea celui mai bun sofer...dar la incepatori e mai mare timpul.
driverx
Incepatori my ass. Macar cu invatatura asta trebuia sa fie in stare sa iasa din scoala daca nu si cu condusul. Dar daca la atatea opriri de motor de care are parte un incepator in scoala (DA...STIU...argonica nu a avut nevoie) atunci cred ca ne putem face o idee despre calitatile ei la volan.


...No offence...my 2 cents....
argon
Conteaza oare ca a facut scoala pe un diesel aspirat cu 600.000 km ce trebuia tinut secunde bune la automat? te-ai gandit la asta?
cj98czh
Pai la diseselul ala ceva nu era ok, un diesel in paramatrii ok de functionare porneste la fel de repede ca o benzina....


Si nu, nu este ok sa tina mai mult la automat.... electromotorul va avea viata scurta....


Oricum invat-o sa-si antreneze urechea.... ca doar se aude cand porneste motorul...
argon
zdai seama ca nu sta mult, o secunda cam asa..ma interesa ce se poate strica, ca asta am mai auzit si la altii, dar nu au putut sa-mi zica de ce.
driverx
QUOTE(argon @ 11 Aug 2010, 08:42)
Conteaza oare ca a facut scoala pe un diesel aspirat cu 600.000 km ce trebuia tinut secunde bune la automat? te-ai gandit la asta?
*



Ma, nu m-as fi gandit la asa ceva radmasa.gif Dar tocmai ca era ocazie mai buna sa prinda care e smecheria....cand sa ia mana de pe cheie. Sau ea a ramas doar cu idea ca trebuie 5 secunde la automat radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
G I M
Uzura prematura a coroanei si a electromotorului, in tot acest timp el fiind cuplat si invartit de motor cand acesta porneste pana eliberezi cheia. Am intalnit un caz ( femeie) cu o dacie berlina care a mers vreo 20 de km cu el cuplat fara sa-si dea seama, pana a iesit fum de sub capota. Problema a fost de la contact, s-a blocat. Asa e la inceput, o sa-i intre in reflex.
argon
eu am zpus cum vad treaba, dupa ce a pornit motorul, electromotorul pleaca in gol ca nu mai are sarcina, iar pinionul fiind unisens, electromotorul nu e actionat de motor.
cj98czh
Este.... si se duce coroana.....
driverx
Baaaa...problema nu e la electromotor....ce zice omu' ce esti tu capabil sa intelegi.

Electromotoru invartiduse el tot vrea sa se puna pe coroana. Motorul are turatie mai mare, deci slabe sanse sa se puna pe coroana, deci motorul NU va invarti eletromotorul. In schimb o sa se tot frece de coroana......
argon
@cj98czh, de ce este? daca ai tinut un electromotor in mana, sau doar bendixul, poate ai vazut ca cum e el facut, intr-o parte opune rezistenta, in cealalta merge in gol..ca si cheia cu clichet..atunci cum poate fi invartit de motor?

@driverx, pinionul e deja pe coroana de cand invarte cheia, si ramane acolo actionat de bendix pana da drumul la cheie, chiar daca motorul a pornit, deci dintii sunt aliniati toata perioada asta.
BZN
argon, chiar si cu pinionul ala, tot il roteste nitel. Lagarele , dantura coroanei si a bendixului au sigur de suferit, chiar si carbunii.
tribunul
Argon, ai dat vreo cheie lunga, si acum vrei sa te convingi ca nu s-a busit nimic?
argon
eu nu, da nevasta cateodata, destul de rar, nu tot timpul...si nici turometru nu exista. La matiz nu se schimba sunetul prea tare dupa ce a pornit, tot ca un blender se aude.
cj98czh
Am tinut .... destule.... probblema vine de la turatia motorului care este mult mai mare decat cea la care functioneaza in mod normal electromotorul ... acuma daca vrei sa crezi bine... daca nu stai linistit ca nu se intampla nimic....

Am o intrebare.... de face electromotorul urat daca il tii pus dupa pornirea motorului daca nu se intampla nimic cu el?
argon
pentru ca creste brusc turatia daca nu e in sarcina, ca si cand il actionezi demontat pentru proba..poate asta nu-i face bine, nefiind un motor de turatie.
driverx
QUOTE(argon @ 11 Aug 2010, 08:53)
....
La matiz nu se schimba sunetul prea tare dupa ce a pornit....
*



De ce in cazul tau exista intotdeuna o explicatie?? .......


Si....stai...STOP....cum adica? SE AUDE MOTORUL intr-un argoncar? IMPOSIBIL.
cj98czh
Da de ce, de ce? biggrin.gif
einstein1984
QUOTE(argon @ 11 Aug 2010, 09:42)
Conteaza oare ca a facut scoala pe un diesel aspirat cu 600.000 km ce trebuia tinut secunde bune la automat? te-ai gandit la asta?
*



Trebuia sa ma gandesc ca ai cautat pentru ea cea mai ieftina scoala de soferi posibila, in consecinta cu cea mai daramata masina din judet.
Bendixul ala chiar daca e unisens, tot nu suporta prea bine turatiile mari (raportul de angrenare e de vreo 10 ture de demaror la 1 tura de motor).
driverx
Singura masina din judet. Ca era si daramata, e doar un detaliu, dar si evident oarecum.
vijelie
Io zic ca a facut scoala pe limousina, e mai ieftin.
cj98czh
Pun pariu ca masina aia de scoala .... abia iesise din rodaj la 600.000 km ... biggrin.gif
argon
Nu m-am uitat la masina, ci la instructor preten si vecin, de fapt e de moto, dar ia si la B, nu e totuna daca e unul ce face pe banda rulanta, sau unul care isi face treaba cum trebuie, drept dovada a luat din prima, fara greseli la oras. Scoala costa la fel si pe pejo 407 aproape nou si pe Logan si pe aia de a facut ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.