marksman
7 Nov 2017, 15:07
Macar l-ai folosit pana acum?
Da, la suportul de biciclete. Mare noroc că leguma are geam care se deschide separat la haion.
Tu ai suport de biciclete ? What for ? Te-ai apucat de biciclit ?
Ahaaa, urci la Sacaramb cu masina si-i dai drumul la vale pe doo roti
N-ai luat si tu suport d-ala rabatabil?
Raduchu
7 Nov 2017, 20:40
Ce bine arata interiorul
.
aprob pozitiv, arata bine interiorul.
Cu ce l-ai curatat / hidratat / whatever verb - care e solutia?
Confirm ca e chinui naibii sa demontezi cuiul ala. Prima data l-am dat jos cu flexu'
Apoi ma chinui sa-l dau jos in extrasezonul bicicletelor. Deh, mi-e frica sa nu-i trag una aluia din spate cand parchez strans. Dar chinul al mai mare e sa-l pun la loc. Fanta in care intra se ingusteaza deci trebuie ciocane la greu. Ma car cu un ciocan de cauciuc in cutia de scule. Oricum cand il pun, plec deja transpirat, nu-mi mai trebuie bicicleta. Argon, un link la cupla aia? E rezistenta la umezeala sau cum?
CT-05-DGP
8 Nov 2017, 00:17
Poze cu km din bord si cu ziarul din ziua pozei, nu cred ca are 420k km..
Nici nu am crezut ca are 320.000 cand am luat-o , ii dadeam 250.000 max, in bord era trecut 160.000. Dar daca nu mi-a picat nimic important de atunci, sunt irelevanti km.
Cred ca ai mai zis pe aici, pe ce te-ai bazat totusi cand ai zis 400k?
Adica ori a fost asta intretinuta obsesiv, ori sunt mult mai putini kmp, ori nu stim noi cati kmp au sehasurile noastre si de fapt au mult mai mult.
Pe istoricul din Franta de la reprezentanta pana la 320.000 si de atunci cred ca stiu sa calculez cat am facut personal
Inafara de consumabile am schimbat arcuri, amortizoare si un suport de motor.
Poate ca sunt eu "special" in felul ala, dar eu i-as da kmp inapoi la 400k sau cat are.
Numai ca sa tin evidenta, binenteles
M-am gandit, pot sa-i dau oricand inainte cu clip-ul, dar daca ma loveste unul o sa iau mai putini bani de la asigurari, datorita rulajului. Asta ar fi singurul motov pentru care nu i-am facut reali.
Crezi ca asa mult face asta diferenta? Vorbim totusi de o masina de 11 ani de acum. Is incurcate caile asiguratorilor.
AR-18-MOS
8 Nov 2017, 15:55
Oricât de hater aș fi cu argon, trebuie să recunosc că interiorul arată îngrijit.
Plus ca trebuie sa recunoasteti ca eu am ochi buni la masini sehas, pentru ca ii spusesem lui argoneatza ca are aprox dublu fata de bord, cand am vazut-o, pe langa detalii gen capota revopsita, restul vopselei originale, interior necosmetizat, etc, samd
Acum aud prima oara de capota, nu e revopsita, si nu mi-ai zis asa ceva. In schimb ce mi-ai zis, si se si observa, bara fata ar trebui revopsita, de departe merge, dar de aproape e cu belituri de vopsea, ca asa se parcheaza in Franta.
Telescoapele si discurile de frana le-am schimbat in secunda doi dupa ce ai testat-o, nu se putea circula asa cu ea, dupa standardele tale.
M-oi fi sclerozat sau nu mai tii minte, dar eu asa retin
Tre sa ne intalnim sa faci o reconstatare. Nu am umblat cu vopsitul la nimic de cand am luat-o. Tu cred ca esti la a doua vopsite totala de atunci.
Una
singura a existat la Logan si una la BMW.
bucatzel
9 Nov 2017, 15:55
Pai si SuperNova?
Si la aia a existat una
Muttley
9 Nov 2017, 21:14
QUOTE(dr_mKe @ 9 Nov 2017, 15:38)
Nu-i de curand
Leguma se tine bine, deschid capota doar pentru lichid de gzenoane si parbriz. A intrat in spiritul sarbatorilor, mi s-a acrit de targuri de craciun pe anul asta, poza de la Dresda..
stai sa vezi cand o pune mecanicu chinez mana oare se mai tine bine
Nu am dus-o la mecanic niciodata, am schimbat singur ce era de schimbat, gen consumabile/discuri/placute, arcuri, amortizoare, flanse amortizor.
QUOTE(argon @ 4 Dec 2017, 13:56)
Nu am dus-o la mecanic niciodata, am schimbat singur ce era de schimbat, gen consumabile/discuri/placute, arcuri, amortizoare, flanse amortizor.
Spuma in praguri ai fi bagat.o tot singur, dar nu este necesar la asta momentan.
marian-j
6 Dec 2017, 23:55
QUOTE(argon @ 4 Dec 2017, 13:56)
Nu am dus-o la mecanic niciodata, am schimbat singur ce era de schimbat, gen consumabile/discuri/placute, arcuri, amortizoare, flanse amortizor.
Auzmă, dar nu-i mai sănătos ca electricianul să pună prize și întrerupătoare, zugravul să dea cu trafaletu', iar mecanicu' să înlocuiască flanșe, telescoape și plăcuțe? Ce te bagi tu la d-astea? Pierzi o grămadă de timp! Mai bine ai folosi acel timp producând bani, făcând ce știi tu mai bine, și la ce te pricepi, pentru ca mai apoi să dai o parte din banii produși și la nenea mecanicu'. Dacă te miști cu talent, și faci bine ceea ce faci!!, în timpul astfel economisit poți să mergi cu duamna ta la o "halasz csarda" că nu-i departe, sau la o savarina, sau la o bere, etc. Fiecare să își câștige bucata lui de pită cum se pricepe mai bine!
Pe bune amu: de ce să îți rupi aiurea șalele pe sub tigaie?
N-ai sdv-istică, n-ai experiență, n-ai elevator, etc. Chiar nu pricep de ce îți place să te chinui!
bucatzel
7 Dec 2017, 00:37
QUOTE(marian-j @ 7 Dec 2017, 00:55)
N-ai sdv-istică, n-ai experiență, n-ai elevator, etc.
Are flex si fibră.
marian-j
7 Dec 2017, 01:05
Ai uitat de spumă!
'rea-ți ai dreaq de simpatici, că dacă vă intră careva în malaxor, nu mai scapă veci!
Chiar! Furgoneta asta a lu' fratili argon are borcan de zamă la servodirecție?
R19/16v
7 Dec 2017, 01:06
Are
marian-j
7 Dec 2017, 01:39
Păi pune o poză cu locul unde se află, că iară îl caută ăla de bezmetic!
QUOTE(marian-j @ 7 Dec 2017, 00:55)
Auzmă, dar nu-i mai sănătos ca blablabla....
N-ai sdv-istică, n-ai experiență, n-ai elevator, etc. Chiar nu pricep de ce îți place să te chinui!
Din ce am citit eu din operele lui Argon pe forum, doar e cel mai prolific membru DC, pare ca se pricepe, are si scule si ii place sa mestereasca. De fapt a si avut multe masini, majoritatea trecute de prima tinerete, care necesitau destula ingrijire, asa ca a facut pana acum experienta destula.
Nu mi se pare nimic rau sa mai faci sicu mana ta cate ceva, la masina, prin casa etc. ca altfel anchilozezi.
Oricum, exista mecanici amatori care dau ceata multor maimute "profesioniste".
A avut odata un espero, iar la fiecare 400 km trebuia sa traga benzina in canistra pentru a nu da afara ca producea benzina nu consuma. Apoi a incercat sa imbine pasiunea pentru automobile cu aceea de bricolaj si asa a aparut spuma poliuretanica in pragurile limuzinei coreene.
einstein1984
7 Dec 2017, 08:33
Marian, are si omul o satisfactie ca a facut ceva cu mainile lui (plus ca e chitros). Am schimbat si eu discurile de frana la limuzina mea, dar dupa aia am apelat la altii mai calificati (mi-a crescut salariul).
marksman
7 Dec 2017, 08:58
Io n-am timp si sdv-istica, pasiune pentru murdarit pe maini e destula.
einstein1984
7 Dec 2017, 09:07
AR-18-MOS
7 Dec 2017, 10:20
Eu am încercat să schimb un ștergător că mi-a zburat, n-am reușit. Asta a fost cea mai apropiata experiență a mea cu mecanica practică.
Adica care e problema daca imi place sa mesteresc? Am SDV-uri(ca doar nu risc sa-mi zboare arcu'n freza), tester, cricuri hidraulice, nu am carpit nimic la leguma, chiar am facut mai cu simt de raspundere decat unele service-uri.
Doctorul numa la mine schimba discurile.
QUOTE(marian-j @ 6 Dec 2017, 23:55)
Auzmă, dar nu-i mai sănătos ca electricianul să pună prize și întrerupătoare, zugravul să dea cu trafaletu', iar mecanicu' să înlocuiască flanșe, telescoape și plăcuțe? Ce te bagi tu la d-astea? Pierzi o grămadă de timp! Mai bine ai folosi acel timp producând bani, făcând ce știi tu mai bine, și la ce te pricepi, pentru ca mai apoi să dai o parte din banii produși și la nenea mecanicu'.
QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2017, 10:07)
Ce mișto e!
marksman
7 Dec 2017, 14:06
Are spuma coreana originala in praguri?
Radeti voi, dar ala
initial din topic circula prin Petrosani, e usor cocalarit acum, dar cand l-am dat era in starea lu asta din link. Iar al doilea, cel cu spuma automat circula prin Deva, nu i-a facut nimic, s-a rupt distributia, ia pus alta curea in drum, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. In rest e cam copt de rugina, si e pe gaz, dar merge.
marksman
7 Dec 2017, 14:42
QUOTE(argon @ 7 Dec 2017, 14:37)
Radeti voi, dar ala
initial din topic circula prin Petrosani, e usor cocalarit acum[...]
Stiu, l-am vazut o data prin zona.
Mi-am adus aminte ce telefon aveam atunci 8 ani, Nokia 5140i .. tanc
marian-j
7 Dec 2017, 20:22
QUOTE(argon @ 7 Dec 2017, 12:23)
Adica care e problema daca imi place sa mesteresc? Am SDV-uri(ca doar nu risc sa-mi zboare arcu'n freza), tester, cricuri hidraulice, nu am carpit nimic la leguma, chiar am facut mai cu simt de raspundere decat unele service-uri.
Doctorul numa la mine schimba discurile.
Stai, bre, colericule, ce te inflamezi așa?
Mi-am expuns punctul de vedere, și am pus o simplă întrebare. N-am dat cu parul!
Îți place să meșterești? Treaba ta! Să-ți fie de bine și de folos! Io m-am cam plictisit de sportul ăsta. Îl tot practic de prin '86! Mi-s sătul!
Tu, vezi-ți de treabă, nu mă băga în seamă.
<span class='edit'>7 Dec 2017, 21:05:</span>
QUOTE(argon @ 7 Dec 2017, 12:23)
Doctorul numa la mine schimba discurile.
Da, le schimbaă la tine, pentru că este în Deva.
Dacă era in Tm, ii suiam tigaia pe un supercric de punte cu sarcina macsimă de 11 tone.
Dacă duceam cursa cricului la maximul admis, îi răstigneam ambulanța pe verticală.
einstein1984
8 Dec 2017, 10:49
Daca intra cricul pliat sub ambulanta... Ca si serpii isi dau palaria jos cand trec pe sub BMWul ala.
^dis...
Cu cricul e mai complicat, am folosit un cric crocodil, de ala plat, care binenteles nu intra, decat inpins cu piciorul in timp ce 2 malaci aka eu si doctorul ridicau de aripa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.