Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Maskatu
Cum sa puie jepeleu la limuzina? Tulai domne... Este cum ti-ai pune jepele la porsche cayenne sau hummer blush.gif
Shush
QUOTE(Shush @ 29 Jul 2009, 17:30)
Am auzit ca Espero-ul lui Argon a facut un infinit de kilometri, de doua ori happy.gif
...
cu un singur plin biggrin.gif

De asemenea rotile de la Espero nu "imping" masina inainte ci rotesc Pamantul sub ele  happy.gif
*




QUOTE(Maskatu @ 20 Jan 2010, 16:23)
Espero facts:

Un espero poate ajunge la 1 milion de km. De doua ori.

*



Am fost mai rapid tongue.gif
nh1980ro
QUOTE(Maskatu @ 21 Jan 2010, 00:00)
Cum sa puie jepeleu la limuzina? Tulai domne... Este cum ti-ai pune jepele la porsche cayenne sau hummer  blush.gif


Desi pare amuzant, totusi tipii respectivi cu GPL fac un lucru foarte bun. La cat de mult polueaza o ragalie din aia cu motor Vx de cel putin 3l, pe GPL se micsoreaza Co2 eliminat.
In tarile cu apa calda GPL e o chestie de bun simt.
Voi v-ati intrebat cam cat costa o instalatie GPL pt Cayenne de exemplu?
Cam cate plinuri faci de banii aia?
argon
O cunostinta cu un Cielo 1.5 16v cu GPL din fabrica are consum de gaz 13-14 in oras, acelasi oras, asa ca ma las pagubas, oricum nu-s adeptul gazului. Acelasi are 11-12% benzina, dar s-a mai discutat odata pe topicul asta diferenta intre intre motoare, alta injectie, mai putini cai si Euro 3 care mai umfla si ala consumul.
razvanamza
eu stiam ca Euro3 are consum mai scazut ca Euro4. Sau sa nu+mi spui ca limuyina are Euro 2 ca dacia?
argon
da, dar mai mare ca non euro icon_mrgreen.gif Normele euro nu erau aplicabine in coreea, ca de aia le zice euro. Are Lambda dar in loc de catalizator are o teava, daca-i pun catalizator in loc e Euro 2, sau 3 dupa caz, cu softul modificat, dar nu ma intereseaza acest aspect.
razvanamza
sa inteleg ca tii la mediu =))
argon
nu polueaza stai linistit, cate cotete Euro 2 sau 3 aduse de dincolo am vazut si esti halit daca nu dai pe recirculare in spatele lor..sau o gramada cu catalizatorul golit, ca e mai ieftin decat altul nou, si nu-ti dai seama de acest lucru, daca motorul e in stare buna.

Sunt curios in general ce polueaza mai mult, eu cu 1.5 si consum 6,5 % sau un Tuareg 3.0 si 20 % consum, da' euro 4.
Catalizatorul intra in parametrii corespunzatori dupa 15-20 de km de mers, el isi face treaba cand e incins, deci in oras 'poluez' la fel ca oricare altu.
einstein1984
Hai zi zau! Testul de noxe pentru normele euro 3 si superioare se face imediat dupa pornire, nu dupa 1 ora. Deci motoarele alea si reci polueaza mai putin decat antichitatea ta.
Si pentru cunostintele tale, toaregul ala da, scoate mai putine noxe decat masina ta. CO2 nu e noxa.
argon
inseamna ca minteau aia pe discovery si tu esti mai destept! Si repet, poate sa polueze pana nu mai poate si daca ar polua, miserupe, eu am numai avantaje din norma non euro mai ales ca asa e omologarea.

Co2 conteaza, aia se urmareste si se declara la toate masinile! de la ala e incalzirea globala, nu de la un oxid de azot amarat sau o hidrocarbura care nu te afecteaza cu nimic.
BlaueCorsa
Adica oxidu' de azot nu ataca stratul de ozon?
argon
mai mult il strica freonul.
BlaueCorsa
Si nici boli pulmonare nu cauzeaza, nu?
einstein1984
Freon ai tu in masina, alea mai moderne au R134. Si intre noxe si gaz cu efect de sera exista o mica diferenta. Ce conteaza ca hidrocarburile si Nox sunt cancerigene, sa nu mori de caldura e important.
argon
si eu am R134, si vrei sa zici ca in bucuresti pe strazi toate-s non euro? eu am vazut ca rar apare cate una. Si tot e cel mai poluat oras cu cea mai scazuta calitate a vietii.
BlaueCorsa
Ia vezi care e densitatea de masini per kmp in Bucuresti fata de restul oraselor. Vezi ca mai e acolo si un incinerator care deserveste toata tara (Protan), si multe alte surse de poluare.
argon
tocmai, oxizii mei se duc pe deal, nu in plamanii bucurestenilor, si asa plini de alte prostii radmasa.gif dar ce nu fac unii pentru un motiv sa se lege de mine 04.gif
vijelie
QUOTE(einstein1984 @ 21 Jan 2010, 10:01)
...Testul de noxe pentru normele euro 3 si superioare se face imediat dupa pornire, nu dupa 1 ora...
*

La toate ITP-urile facute la masini EURO pe benzina ma puneau sa pornesc motorul cu 10 min inainte de a verifica noxele. radmasa.gif
argon
si la mine non euro a zis sa o las pornita 15 minute inainte, la fel la aia din fata mea de la rand cu euro cutare, dar o stii el mai bine wacko.gif La mine probabil nu stia norma, decat dupa ce s-a apucat de masurat, dar ideea era ca asa zice la toti.
axabrt
corect, cand am facut IPT-ul ma uitam si eu crucis la tipul de acolo, era masina inaintea mea cred ca a tinut-o cu motorul la relanti vreo 20 de minute. Si la a mea a facut la fel, a bagat-o pe stand si a lasat-o cu motorul mergand, i-a bagat ceva in esapament dupa ceva vreme si ceva in joja de ulei.
vijelie
Noxele se masoara la turatia de ralanti sau la rece?
Ca ma duc cu Eugen si anulez ITP-ul.
argon
la benzina la ralanti, la diesel il tureaza de draci are.
bulan
Draga Domnule argon!Va rog respectuos sa va revizuiti atitudinea fata de Domnul einstein1984!Daca dati in el,dati in mine si daca dati in mine,dati in fabrici si uzine care va sa zica dati in popor si asa ceva nu se face!

vijelie
Asta ne mai lipsea: un popor de einstein1984 popa.gif
marian-j
QUOTE(einstein1984 @ 21 Jan 2010, 10:01)
Testul de noxe pentru normele euro 3 si superioare se face imediat dupa pornire, nu dupa 1 ora.
*


Colega einstein,din cate am inteles eu,matale nu esti "nevinovat" in materie de automobile.De aceea sunt surprins sa citesc afirmatia dumitale!Cred ca te-ai enervat si din aceasta cauza ti-au scapat din vedere anumite lucrururi.Cu voia dumitale(si a colegului argon,evident!)imi permit(ca un truditor in domeniu ce ma aflu)sa fac cuvenitele rectificari. blush.gif
Niciodata,repet niciodata,testele privitoare la emisiile poluante(sau cele de opacitate la mac) NU se fac cu motoare "reci"!!Indiferent daca un buletin de gaze(sau de opacitate) are toate valorile urmarite in cea mai perfecta regula sau valorile respective sunt total aiurea,este absolut invalid daca temperatura uleiului nu este minim cea prescrisa adica min 60 grd C la mas(sau maskat) respectiv min 80 grd C la mac(egal daca e turbo sau aspirat).Dinou sunt nevoit sa ma repet.Cand zic temperatura "prescrisa" ma refer la temperatura uleiului din baia de ulei(masurata,cum spunea colegul axbart mai sus,prin introducerea unei sonde de temperatura in locul jojei de ulei cuplata la analizorul de gaze respectiv la opacimetru) si nicidecum la temperatura lichidului de racire!Mai ales pe timp de iarna temperatura uleiului poate fi semnificativ mai scazuta decat cea a antigelului!
Inca ceva!Daca un mas/maskat nu indeplineste baremurile maxime admisibile ale emisiilor poluante la 60grd nu trantim imediat verdictul "Respins"!!No,sir! wink.gif
Ne calmam,oprim testarea si continuam incalzirea motorului pana cand temperatura uleiului atinge cel putin 80grd C(eu personal,in asemenea cazuri,"duc" temperatura respectiva undeva in jur de 90 de grade!)si reluam testarea.Daca nici asa emisiile poluante nu se inscriu in parametri abia atunci autovehiculul respectiv va fi declarat respins.
Cam asta am avut de spus.Sper sa nu mi-o iei in nume de rau! happy.gif

<span class='edit'>21 Jan 2010, 22:39:</span>
QUOTE(argon @ 21 Jan 2010, 12:03)
la benzina la ralanti, la diesel il tureaza de draci are.
*


Colega argon,si dumitale iti scapa un aspect!
Ai dreptate in ceea ce priveste testarea motoarelor mac(sau mac turbo) precum si privitor la cele noneuro(respectiv euro 1 sau cu catalizator "retrofit").
Uiti insa de motoarele maskat euro2,3,4...
La acestea se face o proba la mersul in gol incent(sau ralenti pentru cei pretentiosi! tongue.gif )
si inca una la mers in gol accelerat(undeva intre 2000 si 3000rpm).
Nu mai insir valorile maxime admisibile ca mi s-a dus gura la urechi tot repetandu-le. happy.gif
Ar mai fi de mentionat masinile alimentate si cu GPL sau cele cu propulsie hibrida dar deja am parasit de mult topicul asa ca prefer sa inchid pliscul. blush.gif
razvanamza
Ideea ar fi deci ca o masina non-euro poate sa polueze oricat doreste, pe cand la euro 4 meu pierd cativa cai ca sa respire aia cu non+euro aer curat pe dealuri.
Si te mai miri de ce era 2000 de euro?
marian-j
Eh,hai sa nu fim rai! smile.gif
Un noneuro nu poa' sa polueaze cat vrea el!Are si el niste parametri prescrisi!
Poate sa polueze atat cat i-a fos permis in momentul omologarii! rolleyes.gif
Tocamai de aia costa cat costa!
pcs
@ razvanamza : Nu colega, un non euro nu poate sa polueze oricat! E adevarat ca nivelele de emisii admise sunt mai mari, dar si la astea sunt limitate - mai ales CO si nivelul de oxigen. Mereu aveam probleme inainte de ITP cu vechea mea Nova - carburator, - reglam carburatorul si apoi fuga la ITP, sa nu se deregleze iar si sa ma respinga. Dupa inspectie - doi ani Dumnezeu cu mila, ca nimeni in Suceava nu stia sa regleze corect nenorocitul de carburator de Oltcit!
FLP
Argon cu consumul lui de 6.5 rullez. Eu propun ca argon sa fie numit capitanul suprem a forumului, al economiei si al ingineriei!!!!
argon
QUOTE(razvanamza @ 21 Jan 2010, 23:00)
Ideea ar fi deci ca o masina non-euro poate sa polueze oricat doreste, pe cand la euro 4 meu pierd cativa cai ca sa respire aia cu non+euro aer curat pe dealuri.
Si te mai miri de ce era 2000 de euro?
*



ce treaba are pretul cu norma Euro? De poluat polueaza mai putin decat o Dacie non euro cu carburator, pentru ca are sonda de oxigen pentru gestionarea amestecului, raportul aer-benzina este intotdeauna cel optim. Toba mea e la fel de curata la interior ca a ta, fara negreata, la stutul final ma refer.

@FLP, oricat de haios te-ai crede, nu esti, care e faza ca eu nu m-am prins? Datele declarate de la producator zic 5,2 % extraurban, dar acum iarna nici o sansa, asta vara aveam si 5.5, si cum poluarea e direct proportionala cu cantitatea de combustibil ars...
FLP
Scuze daca te-am deranjat cu ceva, dar zau ca cineva cu consum de diesel pe motor de 1.5 limuzina, cineva care crackuieste windows xp si ii fixeaza bugùrile este clar ca e CINEVA care merita sa ne conduca. Avem nevoie de lideri, traim vremuri grele... Stiu sigur ca TU esti solutia la iesirea din criza!!!!
argon
eu nu am crackuit nimic, reia vizionarea poate te prinzi.

Consumul e mai mare cu mult decat cel declarat, 5,2 vs 6,5 cat am acum, ti se pare normal?daca si coreenii minte ne-am dus dracu sad.gif
axabrt
Pentru Argon, citeste si consumul meu,

1.4i Twinport / 90 CP
Clasa de emisie Euro 4
Combustibil Benzina
Putere maxima 66 / 90 Kw / CP Turatie 5600 rot/ min
Cuplu maxim 125 Nm Turatie 4000 rot/ min
Viteza maxima 178 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 13.7 sec.
Consum (99/100/EU) Urban 8.2 l/ 100km
Extraurban 5.2 l/ 100km Mediu 6.3 l/ 100km
Emisie CO2 (g/km)- cutie manuala 151-156

DEci urban eu am 9.3 in conditiile in care climatizarea merge non stop.
In conditiile in care este iarna si zapada si fac drumuri de 4-5 km.
DAR EVIT AGLOMERATIA, incredibil, de acasa si pana la munca NU este nici un semafor amplasat, doar 2 sensuri giratorii si o intersectie cu STOP. Daca ma bagam pe Semafoare cred ca mai trebuia sa pun minim 1 litru peste deci cam 10.5, si pot confirma si valoarea aceasta pentru trafic URBAN in bucuresti cand se pare ca maxima este peste 11.

Nu mi se pare un consum atat de mare, probabil stiti ca in 99/100/EU se opreste AC-ul si este o singura persoana in masina, nu trebuie sa bata vantul, soseaua trebuie sa fie perferc uscata si alte chestii ideale.
Pe afara am scos sub consumul dat de producator cu mare chinuiala cam 5 % dar nu ma intrebati cum am mers...doar viteza a 4-a si cam la 80 la ora, insa de obicei scot cam 5.8-6.2 in conditii de mers normal cu 4 persoane, ceva bagaje si clima tot timpul. Deci iarasi sunt multumit.
argon
deci si tu ai declarat 5,2 extraurban la fel ca si mine, si real tot asa cu 1 in plus....ai tot 90 de cai, dar eu am 140 Nm fata de 125 ai tai. Mi se pare mare turatia ta de putere max..5600 rpm.
FLP
Baiatul dezamagit in dragoste are Opel, cu vreo 7 ani mai tanar decat masina ta
axabrt
FLP si sexpero e opel, doar ca e undercover, iti zic eu. Probabil sa fie mai fiabil decat a mea...e Ascona, da ? Am scapat si eu o ocazie, o Ascona de 1.9D, tractiune spate, dar o aveam p-asta...

oricum vezi...1 litru diferenta e parfum iti zic eu. Poti atinge si 5% extraurban dar si 7...turatia aia 5600 nu mi se pare mare, daca te obisnuiesti e ok...eu oricum o tin in 4500 constant.

De fapt din ce am constatat eu urban si extraurban consumul variaza intre ceea ce da producatorul + maxim 3 litri (se poate 12 % dar si 16% pentru scurt timp in conditii inumane de stat din semafor in semafor si numai viteza 1) si extraurban (se poate 8 % in conditii de viteza 150 km/k, car care poate fi si 17-18% in conditiile vitezei maxime de aproximativ 180 kmh
argon
eu nu trec de 4000 prea des aka mai deloc, intre 3000 si 4000 trage cel mai bine, probabil acolo e cuplul. La 4000 rpm in a cincea am vreo 152 km/h, tu cat ai?

Mai terminati cu Ascona si mituri urbane , e Ascona la fel cum e Toyota Cavalier sau Pontiac Sunfire din 2005. De fapt e 'GM J platform' care se regaseste pe multe alte masini decat Ascona.
axabrt
haide ma...daca ati avut vreunu Nova, aia face de ras si Phaeton-ul. Consum ca la nova n-am vazut nicaieri...deci eu dupa experienta nefericita de posesor mandru de Dacia Nova, toate masinile mi se par extrem de economice. Masina care a facut 8000 de km in 7 ani, in fiecare an alt carburator: primul Dacie Nova, al doilea Audi, al treilea golf, al patrulea 1310, al n-lea...tot atata consuma.

<span class='edit'>22 Jan 2010, 09:24:</span>
rau este ca de banii aia si o mica diferenta luau parintii mei o garsoniera la vremurile acelea. Am zis sa luam masina, ca aveam o Dacie din '79 care nu mai avea tabla. Aia consuma cel putin de 3 ori mai putin...adica 7 in oras, fata de 20 cat baga Nova. Asta e, a ajuns in cativa ani in acelasi stadiu de rugina, bagai degetu in praguri....si a costat ceva. De atunci mi-a cam trecut de masinile autohtone, pentru niste salariati obisnuiti, bugetari si cu studii medii, a fost o teapa destul de mare...cati si-or mai fi luat.
einstein1984
Colegul marian-j, crede-ma ca stiu ce zic si e verificabil. Eu vorbeam de testul de omologare, ala la care se face un traseu standard pe dinamometru cu rulouri, se colecteaza esapamentul in saci si se analizeaza. Stiu la fel de bine ca si tine ca la ITP se ia temperatura de ulei ca sa te lase sa faci testul (si se incalzeste sonda cu bricheta). Cele 2 ocazii, echipamentele folosite si normele sunt complet diferite.
FLP, vezi sa nu ia cineva de buna ideea ta.
argon
QUOTE(einstein1984 @ 22 Jan 2010, 10:00)
Stiu la fel de bine ca si tine ca la ITP se ia temperatura de ulei ca sa te lase sa faci testul
*



nu incapea nici o indoiala, pe toate le stii, dar dupa icon_mrgreen.gif
einstein1984
MAi citeste de 2 -3 ori. Si dupa aia inca odata. La sfarsit poate intelegi ca eu nu vorbeam de ITP.
andreiutzu
QUOTE(argon @ 22 Jan 2010, 08:23)


@FLP, oricat de haios te-ai crede, nu esti, care e faza ca eu nu m-am prins? Datele declarate de la producator zic 5,2 % extraurban, dar acum iarna nici o sansa, asta vara aveam si 5.5, si cum poluarea e direct proportionala cu cantitatea de combustibil ars...
*


what!? la vale si cu uraganu in spate poate!
daca era platforma J de la GM de ce opel a retras licenta celor de la daewoo?
nh1980ro
Opel nu e tot GM?
argon
ce licenta? Daewoo=Chevrolet, sub brandul Daewoo se fac alte chestii gen vapoare. In alte tari nu este Daewoo Espero ci Chevrolet Espero. Spark e fostul Matiz, etc.
ydaniel
QUOTE(argon @ 21 Jan 2010, 08:01)

Sunt curios in general ce polueaza mai mult, eu cu 1.5 si consum 6,5 %  sau un Tuareg 3.0 si 20 % consum, da' euro 4.


3.0 v6 tdi nu consuma 20% rolleyes.gif icon_mrgreen.gif
andreiutzu
bre nenea argoane hai sa te lamuresc ce si cum cu licenta aia Opel pentru sexpero.
Espero a fost o copie a Opel Ascona...copie cumparata de cei de la Daewoo sau facut sub alt nume dar cu licenta. eh prin anul 97 sau 98 ca nu mai tin bine minte cei de la Opel nu au mai vrut sa dea acea licenta si astfel modelul Daewoo Espero a fost scos din productie!
si by the way...chevrolet espero nu exista! chevrolet nubira da si alte modele carora numele le-a fost pastrat sub brandul chevrolet!
nh1980ro
Nu doar 20/100:

9.2 / 12.4 / 18

Dar consumul instant cine stie cat e... icon_mrgreen.gif
C@talin
cum expero e o copie ohmy.gif ? .nu va cred sa moara bibi radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
QUOTE(andreiutzu @ 22 Jan 2010, 22:12)
bre nenea argoane hai sa te lamuresc ce si cum cu licenta aia Opel pentru sexpero.
Espero a fost o copie a Opel Ascona...copie cumparata de cei de la Daewoo sau facut sub alt nume dar cu licenta. eh prin anul 97 sau 98 ca nu mai tin bine minte cei de la Opel nu au mai vrut sa dea acea licenta si astfel modelul Daewoo Espero a fost scos din productie!
si by the way...chevrolet espero nu exista! chevrolet nubira da si alte modele carora numele le-a fost pastrat sub brandul chevrolet!
*




Nu esti tu in masura sa lamuresti pe nimeni, din simplul motiv ca habar nu ai. Modelul Espero a fost scos din productie pentru ca a fost inlcuit de Leganza, nu ca s-a luat nici o licenta de catre nimeni, si pur si simplu ia fost de ajuns 8 ani de productie ca nu e Dacia 1300. Espero nu a fost o copie a nimanui, din contra a fost o masina cu un designer celebru, singura asemanare cu Ascona e ca au impartit aceasi platforma General motors, impreuna cu alte 15 modele diferite(de care sunt sigur ca habar nu ai). Apropos, da-mi exemplu de niste asemanari cu Ascona, ca-s si io curios wacko.gif Cu Xantia as intelege, dar e facuta dupa, de acelasi designer.
dogy_10
asemanari cu opel.......toata jumatatea de sus a masinii, de la linia geamurilor pana la plafon e identica........iar apropo de consum, am vazut cu ochii mei la un 4.2 tdi un consum mediu de 13%......in conditiile de mers 60% extraurban si 40%urban....mers sportiv
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.