Nu-mi trebuie gumele ca-s mici, mersi de intentie. Ideea era ca volanul la Logan e pus aiurea, si e fix, aceasi pozitie si la o pitsi de 155 si 50 de kile, si ditai reisarul de 195, sau cat ai doctore, deci e exclusa o pozitie a volanului optima pentru curse. Poate ma luminezi care ar fi cea mai buna pozitie, daca eu nu am zis-o bine, in filmuletele de pe net toti au volanul in brate, tu nu poti la inaltimea ta.
SorinCT
2 Aug 2011, 10:09
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 11:07)
...volanul la Logan...
...optima pentru curse...
Haidi bre nea Sorine,ca se potriveste jantili alea haurii cu culoarea lu meganu' frantuzanu ieuropeanu' 4 !
Ie frumoase,mincati-as!
Altii moare si-n Deva nu are !
SorinCT
2 Aug 2011, 10:18
Nu ma refer la jante, chiar arata bine, dar nu pe orice masina. Ma refer la faptul ca argon are si el un reglaj pe masina si sufera de parca el regla volanul cand altii isi ungeau lantul la pegas.
QUOTE(SorinCT @ 2 Aug 2011, 11:18)
...cand altii isi ungeau lantul la pegas.
Oare cu ulei 5w30 sau cu ce...
pt. o mai mare economie de "pedalat"
'ga-mi-as... nu gasesc manualul de la pegas... sa vad ce ulei trebe...
Cica e bun uleiul de pila !
Si in sfirsit s-a hotarit lumea sa mai deschida o carte!
cosmin_2300
2 Aug 2011, 10:42
de șters ... nu are farmec dacă cenzurează site-ul
Pune si tu un spatiu pe unde trebuie si nu mai cenzureaza
QUOTE(SorinCT @ 2 Aug 2011, 10:59)
Deja ai uitat de unde ai plecat?
Limo coreana avea reglaj la volan
Orice masina are reglaj la volan.
SorinCT
2 Aug 2011, 11:33
Pai si atunci de ce tot te plangi ca ai descoperit reglajul la volan si nu te decizi cum sa il lasi?
cosmin_2300
2 Aug 2011, 11:33
Stai liniștit că nu înjurasem, voiam să spun că uleiul din localitatea "aia" din Croația este cel mai bun
QUOTE(SorinCT @ 2 Aug 2011, 12:33)
Pai si atunci de ce tot te plangi ca ai descoperit reglajul la volan si nu te decizi cum sa il lasi?
Pentru ca are si pe adancime, ala ma enerveaza.
Razvione
2 Aug 2011, 11:35
Nene argonel am un prieten cu un golf 4 din 2001 si nu are reglaj la volan
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 12:21)
Limo coreana avea reglaj la volan
Orice masina are reglaj la volan.
Si Matizu'
, sa inteleg ca nu era limo coreana?
QUOTE(Razvione @ 2 Aug 2011, 12:35)
Nene argonel am un prieten cu un golf 4 din 2001 si nu are reglaj la volan
Poate nu l-a gasit? Si caddy si pana si golfu 3 are, e o mica clapeta in stanga sub volan.
Razvione
2 Aug 2011, 11:46
Sincer nici mie nu mi-a venit sa cred , dar m-am uitat atent si nu are
andreiutzu
2 Aug 2011, 11:46
argoane vezi ca la feislift la golan volanu e reglabil pe hinaltime!
cand avea luminatia sa limousina reglajul volanului era un moft...la fel si abeseul dar cum el era sofer profi punea frana mai bine decat cei ce aveau abeseu pe masina!
QUOTE(andreiutzu @ 2 Aug 2011, 12:46)
argoane vezi ca la feislift la golan volanu e reglabil pe hinaltime!
Misto, inseamna ca e the ultimate racing machine. Bara stambilizatoare are?
andreiutzu
2 Aug 2011, 11:54
are are...si chiar daca iti iei model de nu prevede cu o pila la uzina se rezolva! comanda speciala...evident de romania nu de franta!
Amu dejaba ai reglaj pentru profunzime daca nu stii sa-i gasesti pozitia optima.
In Logan pozitia optima este cu spatarul mai drept, cum de altfel si conduc 90% din timp. Amu' dupa pozitia optima mai tre' sa stii si cum sa dai din volan si pedale, daca tot ajungi bine la ele
Volanul, in lipsa reglajului este fixat in pozitia maxim sus, cum de altfel l-as fi pus si daca avea reglaj pe inaltime.
Amu' tot baiu-i ca eu n-am cel mai bun Logan din galaxie
Pentru consum as recomanda bujii iridium, ulei esteric, filtrul de aer schimbat de 2 ori pe parcursul unui schimb de ulei, anvelope eco. In final se simte diferenta, daca circuli mult. Prin giratorii in nici un caz nu se simte ceva
andreiutzu
2 Aug 2011, 12:15
doftore da' toate astea noi?
nimic sehas din jermania?
incredibil...eu refuz sa cred asa ceva!
Cum se schimba si unde e filtrul de aer la unu patru 16ve?
Paiiii, toate se gasesc sub capota, tot acolo unde este si rezervorul pentru uleiul de servodirectie
IRONICK
2 Aug 2011, 12:37
QUOTE(dr_mKe @ 2 Aug 2011, 13:11)
Pentru consum as recomanda bujii iridium, ulei esteric, filtrul de aer schimbat de 2 ori pe parcursul unui schimb de ulei, anvelope eco. In final se simte diferenta, daca circuli mult
Si cand tragi linie si cu diferenta de bani la achizitionarea lor, iti dai seama ca ai dat bani pe tampenii de marketing.
Eu abtin economii consistente la consum punind cheia in contact mai rar.
cosmin_2300
2 Aug 2011, 12:42
D-aia ți se rupe distribuția des, că pornești mașina împinsă (să bagi cheia în contact mai rar)
In 100.000 km bujiile iridium costa in sine mai putin decat cele de origine schimbate de 3 ori dupa cum prevede cartea.
Anvelopele eco costa la fel ca si cele normale. Un filtru de aer costa 40 de lei ? Cresterea de consum, daca-l lasi imbacsit, costa mai mult. Un ulei esteric scade uzura si scade pierderile mai ales la drumuri scurte. Amu io n-as tine motorul in 4500 rpm cateva mii de km pe autostrada cu 10W-40 semi si sa-l mai si schimb la 15.000 km
Ar fi o chestie in toamna sa raspunzi la o provocare de consum. Ce zici ? Insa nu rulare de autostrada exclusiv
Pe mine ma provoci ? Facem un test! Daca pierzi, imi faci o radiografie la plamini, sa stiu cite tigari mai pot fuma pe zi. Eu vin cu bujii Sinterom si ulei 10-40 Petrom. Tu, cu ce vrei.
El vine pe jos... si nu va consuma nimic
.
IRONICK
2 Aug 2011, 13:04
QUOTE(corbex @ 2 Aug 2011, 13:57)
Daca pierzi, imi faci o radiografie la plamini
Ce subtire esti, eu vreau analize complete.
Ce ma, are doctoru' butic de piese auto?
SorinCT
2 Aug 2011, 13:20
Argoane, parca ziceai ca ai citit cartea aia. Vezi ca arata in poza pe unde e cutia filtrului de aer si alte pese'.
Tomograf nu vrea nimeni ?
Argoane, nu vrei tu unul la cap ?
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 13:17)
unde e filtrul de aer la unu patru 16ve?
între carburator si delcou.
sa schimbi si filtrul de ulei!
Filtrul e chiar in fata aerului, deasupra valvelor. Se demonteaza cu valvele de admisie inchise, sa nu intre praful.
IRONICK
2 Aug 2011, 13:36
QUOTE(dr_mKe @ 2 Aug 2011, 14:25)
Tomograf nu vrea nimeni ?
Merge si un tomo!
Sint alergic la substanta de contrast. Doar n-o sa ma pui sa beau vin rosu! In lumea civilizata se foloseste RMN.
Am gasit si filtrul de aier, ce marca e mai buna la reno ca sa-l schimb?
ArtVandelay
2 Aug 2011, 14:18
Shciorditdingermany
C a t a l i n
2 Aug 2011, 14:24
Găsești tu un aspirator vechi în garajul ăla...
aleksanders
2 Aug 2011, 14:27
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 15:03)
Am gasit si filtrul de a
ier, ce marca e mai buna la reno ca sa-l schimb?
aier ca rimeaza cu fraier?!!
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 15:03)
Am gasit si filtrul de aier, ce marca e mai buna la reno ca sa-l schimb?
io zic sa-l speli cu apa calduta.
bmwh548
2 Aug 2011, 14:46
Baga si niste Pur parfumat sa miroasa frumos esapamentul.
sobolan
2 Aug 2011, 14:51
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 15:03)
Am gasit si filtrul de aier, ce marca e mai buna la reno ca sa-l schimb?
"aier" .....
cauta UFI,ieftin si bun....daca nu ,pune un Mann si ai rezolvat dilema !
QUOTE(corbex @ 2 Aug 2011, 12:57)
Pe mine ma provoci ? Facem un test! Daca pierzi, imi faci o radiografie la plamini, sa stiu cite tigari mai pot fuma pe zi. Eu vin cu bujii Sinterom si ulei 10-40 Petrom. Tu, cu ce vrei.
nu prea ai dreptate. In cazul bujiilor pe iridium, doftore are dreptate. Am pus la mitsu din ala , am dat 70 ron pe bucata. Masina chiar trage mai bine, si consumul mai bun, 0.1-0.2 %, nu e ceva semnificativ
skorpio_bog
2 Aug 2011, 15:11
QUOTE(argon @ 2 Aug 2011, 15:03)
Am gasit si filtrul de aier, ce marca e mai buna la reno ca sa-l schimb?
Mahle, Mann sau Purflux (ultimul este cel de origine).
In privinta bujiilor Iridium ii dau dreptate lui ZTV.Am montat si eu pe Meganica un set d-asta.
IRONICK
2 Aug 2011, 15:21
Diferente de consum sunt intodeauna la schimbul lor.
In privinta filtrului de aer as merge pe Mahle, pare mai bine facut decat Mann-ul
.
cristio_79
2 Aug 2011, 15:25
Ce-mi plac mie cei care apar cu glume de genul "mi-a scazut consumul cu 0,1%". As fi curios cum s-a facut determinarea. Daca era de la 0,5 % in sus mai ziceam, dar 0,1 ala depinde de atat de multi factori incat mi se pare o tampenie sa spui ca a scazut consumul cu atat din cauza unui filtru sau al bujiilor. Daca se face un test adevarat pe o anumita portiune de drum, aceeasi viteza, acelasi carburant si terminand cu factori atmosferici si alte variabile, mai zici.
Nu zic ca bujiile alea nu-s bune. Dar 70*4=280. Merita, pentru acel 0.1%? Adica 1 litru la 1000 km?
Adica 5 lei. Cind amortizez restul de 250? Pe Sinterom am dat 30 pe set. Obtin consum sub specificatiile producatorului. Poate sa merite din punct de vedere al performantei. La Solenta, problema performantei nu se pune. Ca n-are.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.