Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
ma intreb de unde le stii matale asa de bine cum e cu dozajul si eficienta franarii la diverse masini. Lasand teoria la o parte, practic pedala se apasa foarte putin, prinde sus, maxim 2 cm daca o apesi usor franeaza suficient, daca apas mai tare, adica mai cu forta, ma da cu capul de parbriz, pedala nu se apasa mai mult, tot la 2-3 cm prinde.
dr_mKe
Pentru ca le-am condus tongue.gif Idee despre dozaj ? Liniaritate ? Urca-te intr-un BMW, nu conteaza modelul numai ok sa fie dpv tehnic si vezi ce-i aia dozaj bun la pedala de frana. Confunzi cu cursa scurta, care din pacate nu ramane constanta cu franele incinse. Pedaleaza un Citroen si vezi exact opusul. Cursa scurta la pedala nu inseamna frane bune automat. Inseamna de regula dozaj slab.
Laurentziu83
QUOTE(ArtVandelay @ 13 Jul 2009, 16:16)
Asta cu linistea imi aduce aminte de reclama asta

*


Eu zic ca era asta


QUOTE(ArtVandelay @ 13 Jul 2009, 17:29)
decat modulator USB mai biine iei caseta din aia adaptoare, e 8-10 ron, si un mp3 player de 1 gb si aia e
*


Daaa, tot cenzuratul ala e.

Ia bre un mp3 player de la mama lui, taie mufa si stai linistit. La Matiz merg de 6 ani si jumatate cu mufa taiata si n-am avut niciodata problema asta.]

Auzi, sa mergi cu caseta adaptoare sau fm transmitter... Doar maneaua se aude decent la un sistem dintr-asta. radmasa.gif
marian-j
Colega argon,nu te supara!
Chiar n-am chef sa fac misto!
Ma injura destui la lucru incat sa nu mai am nevoie sa te scot din papuci si pe matale.
Cred ca "dozajul" la care se refera colegul dr_mKe in jargonul itp-istic se numeste "moderabilitate" adica sistemul de franare sa reactioneze liniar pe toata perioada de franare de la intierea procesului pana la oprirea completa a masinii(sau ma rog oprirea motoarelor standului de frana).
Reactiile de gen:calci 3/4 din pedala si nu se intampla nimic iar in urmatorul sfert musti din "covrig" sau nici nu atingi bine pedala de frana si deja esti cu fatza poster pe parbriz nu sunt chestii de dorit!
Cei 2-3 cm cursa a pedalei mie imi "suna" a lipsa de moderabilitate.E cam greu sa opresti (in siguranta si fara efecte nedorite)o tona si jumatate de fiare cu o deplasare a pedalei de 2-3 cm.Esti absolut sigur ca doar atata se deplaseaza pedala?
Repet inca o data ca n-am chef sa-ti f*t nervii!
Intreb doar!
P.S.
Scuze!
Pana m-am cacait io sa editez colegul dr_mKe a lamurit situatia!
turturel
cred ca rolul acestui topic este sa il depaseasca pe cel a lui driver..asta daca nu l-a depasit deja. in rest...misto.. lurk0000.gif
nextwebmaster
QUOTE(argon @ 13 Jul 2009, 17:10)
ar fi perfect, la cati am intrebat(nu la magazine) raspunsul a fost tai si inadesti, nu mersi, prefer sa-l las pe asta cu caseta decat asa.
*



Poti folosi bloc de contacte cu suruburi (nu mai stiu exact denumirea "stiintifica", gasesti la AS Electronic) si un set de mufe ISO, fara sa inadesti "romaneste". Eu asa am facut, ca masina nu mai avea mufele (furasera baietii casetofonul de fabrica ... blink.gif cu tot cu mufe). A iesit foarte elegant. Daca il mai dau jos, ii fac si poze. Trebuie sa stii doar "harta" pinilor la ambele mufe, si sa le corelezi in blocul de contacte.
argon
QUOTE(marian-j @ 13 Jul 2009, 22:10)
Esti absolut sigur ca doar atata se deplaseaza pedala?
*



nu-s 2-3 o fi 4, oricum putin, si pedala nu e elastica, nici nu ar trebui sa fie, forta de franare creste cu apasarea, dar pedala nu se duce in jos mai mult de pragul ala, in fine, mie imi place asa, si omologului matale de la ITP ia placut, a luat cu brio testul, dezechilibru zero.

QUOTE(nextwebmaster @ 13 Jul 2009, 22:47)
Poti folosi bloc de contacte cu suruburi (nu mai stiu exact denumirea "stiintifica", gasesti la AS Electronic) si un set de mufe ISO, fara sa inadesti "romaneste".
*



o sa ma duc la As Electronic, sa caut adaptor woo-iso, netul e plin de ele, in ultima instanta merge si blocul cu suruburi.
Merced
Nu stiu cum e la Espero, dar la Cielo inclusiv mecanicu' care se ocupa de ea, inclusiv ingineru' de la ITP mi-au confirmat, ce eu deja observasem, ca ai frane doar pe fata. Spatele e mai mult degeaba, sabotii originali din 1995 erau cam jumate tociti dupa vreo 120.000km cand am facut o mica verificare anu' trecut parca.
Cat despre pedala, se duce si mai jos, ideea e sa apesi ca dementu', caz in care o sa te duci sanie si o sa-ti iei alt set de cauciucuri Dayton ca alea se fac praf. tongue.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 13 Jul 2009, 19:42)
ca tot ati inceput cu cauciucurile, sunt multumit de Dayton-uri...adica merge tare, franeaza bine, si nu scartaie in giratoriu...daca stiti si alte criterii dupa care sunteti voi multumiti de cauciucuri, inafara de cele psihice cu numele, luminati-ma tongue.gif
*




Pai de ce nu ma mir.... am zis-o de cand le-ai luat... si cauciucuri de caruta la tine erau excelente... dapai astea.... pt. unii jafurii pt. tine execelente....

QUOTE(argon @ 13 Jul 2009, 22:33)
pedala se apasa foarte putin, prinde sus, maxim 2 cm
*




QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 07:27)
nu-s 2-3 o fi 4,
*



Pai nu... cum ti-au explicat altii ca nu este ok... revii... ca la orice.... acuma am o intrebare .. minti sau dezimformezi... sau nici macar nu iti dai seama care din ele este ... ???? asa este si cu zgomotul in interior??? nu se aude nimic... sau poate totusi se aude??? radmasa.gif radmasa.gif
argon
nu stiu cum iti dai seama la picior de 1-2 cm in plus sau in minus, ideea care ti-am mai spus-o decat sa vi cu posturi d'astea amp%^a in care razi de unu' singur de parca ai avea tourette, abtine-te, te simti ma interesant? crezi ca eu am fost cu mirifica idee de a se unii forumurile? eu am fost DINTOTDEAUNA impotriva, asa ca ce vina am eu ca tu citesti jurnalul meu...
cj98czh
Sincer ... sunt foarte interesat de minciunile si aberatiile care le spui... mai ales ca am impresia ca ne iei de prosti ... sau pe unii care nu au vazut niciodata o masina sau care nu au habar deloc de lumea auto....
argon
QUOTE(cj98czh @ 14 Jul 2009, 08:34)
sunt foarte interesat
*



ma bucur happy.gif
FLP
QUOTE(argon @ 13 Jul 2009, 17:07)
nu mai vorbiti din puntul de vedere al loganarilor eventual nestabilizati prin bara 04.gif , si mie mi frica cu Loganul peste 120 la ora...as fi mers cu 160 tot drumul, dar intra nevasta pe fir, pe la 140 asa tace, aia 'nseamna ca filingu e de perfecta siguranta in masina, dupa vreo 10 km cu 160 , cand o las la 120 parca stai pe loc 04.gif  Asta nu ineamna ca fac depasiri aiurea, ci repet, era drumul liber.




O masina cu suspensii tari la 160 de km pe ora pe un drum cu denivelari iti rupe ficatu in tine, zguduie copilu si nevasta de te termina, etc. A ta e mai speciala. Eu am mers pe e85 cu Volvo s40 nou nout cam 300 de km si tot nu inspira siguranta la 160 de km la ora. Dar ma rog, Espero e mai masina, e mai executive.



In alta ordine de idei, geaca ai, bataie stii, dar masina cand iti iei ?
nextwebmaster
QUOTE(FLP @ 14 Jul 2009, 09:47)

In alta ordine de idei, geaca ai, bataie stii, dar masina cand iti iei ?



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
dr_mKe
Iti dai seama de fiecare milimetru de cursa a pedalei daca ai ceva simt in tine. Indiferent ca-i frana, ambreiaj sau acceleratie. Ar fi deosebit de interesant sa vorbim despre cat de mult creste cursa si forta pe care trebuie s-o aplici pedalei cu franele incinse tongue.gif
@FLP: faptul ca TU nu te simti in siguranta la 160 kmh este cu totul alta poveste. Sa tinem cont si de drumul pe care ai umblat, totusi. O masina cu suspensii ferme este mult mai confortabila la viteze mari decat la viteze mici tongue.gif
Eu n-am nici o problema la viteza asta pe o speciala de raliu. Sunt constient ca pot zbura in decor dar nu ma simt in nesiguranta.
b06fcn
QUOTE(Illusi0n @ 13 Jul 2009, 15:15)
... de parca toata lumea isi incalta masina cu Bridgestone, Dunlop, Michelin si GoodYear! Hai sa fim seriosi. Cati aveti gume de iarna si de vara? Cati aveti gume all-season? Dintre toti astia, cati aveti gume "de top"? Dintre astia care le aveti, cati ani le tineti?
*



...nitel off, dar merge, chestia asta imi aduce aminte de o faza, acum vreo trei ani, luasem gume noi la R 21 - Dunlop SP Sport 01, ceva la promotie pe la 400 RON bucata si eram cu masina la vulcanizare sa le montez...vine unu cu Passat cu TDI rosu si se uita cu jind la gumele mele, intreaba cat au costat, ce si cum, dupa care vede si R 21 si ma intreaba pe ce masina le pun...ca nu am cum sa pun gume asa de scumpe pe asemenea masina...ca el la Passat, a luat o sina de tramvai si a venit sa vada ce gaseste sa inlocuiasca o anvelopa, cauta ceva resapat...Il intreb de siguranta, alea alea, zice ca nu e nici o problema, masina are toate dotarile de siguranta, ABS, frane cu disc pe toate rotile, nu cauciucurile sunt decisive...l-am lasat si de atunci ma uit mereu sa vad ce marci de gume au tovarasii pe masini...

In ceea ce ma priveste, am gume de vara si de iarna separate, fiecare rand cu jentile proprii si nu ma uit la gume no-name sau promotii dubioase (gume de marca dar vechi, state mult prin soare etc...) si le schimb cam la doi sau trei ani, depinde de cat merg cu masina in perioada respectiva...
driverx
Fucking shit. Ce de reisari pe aici. Si inca in cele mai capabile masini pentru asa ceva. Sexpero si SN....

roooomiiiica. Unde esti? Ti-am gasit frate/nevasta...ce vrei tu.
FLP
Repet ptr cei care citesc printre randuri:

- Din cate stiu eu e85 e mult mai bun ca drum decat drumul de care vb argon
- Ai dreptate, un Volvo s40 are suspensiile mai nasoale decat espero
dr_mKe
O fi suprafata de rulare buna, eu ma refer la trafic si la drumul in sine, ca nu-i autostrada cu sensuri separate tongue.gif Si repet, ca nu te-ai simtit in siguranta pe drumul respectiv la 160 kmh nu are legatura cu masina. Daca mergeai intr-un tanc probabil te simteai mai protejat.

Mai drivere, tu vorbesti ? Smiorcaitul cu Lancer ? Cate posturi constructive ai tu pana la ora asta ? Cam putine. Numai misto-ul iti vine bine tongue.gif Macar de-ar fi d-ala finom a la Marty sau Sony tongue.gif
FLP
Deci argon e reiser
dr_mKe
Wanna be reisar radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 10:06)
Ar fi deosebit de interesant sa vorbim despre cat de mult creste cursa si forta pe care trebuie s-o aplici pedalei cu franele incinse  tongue.gif
chiar ma gandeam cand aduci vorba
lag_ph
Pai Volvo e masina? Ti-ai gasit sa faci comparatie... Espero vs Ma~ibahu' lu' Becali ar fi mai corect tongue.gif
Dar nici asa nu ar fi corect.. ca e diferenta la anvelope. Dayton rulz tongue.gif
nextwebmaster
QUOTE(driverx @ 14 Jul 2009, 10:09)
Fucking shit. Ce de reisari pe aici. Si inca in cele mai capabile masini pentru asa ceva. Sexpero si SN....

roooomiiiica. Unde esti? Ti-am gasit frate/nevasta...ce vrei tu.
*



Alta veriga slaba ... biggrin.gif
driverx
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 10:30)
Wanna be reisar  radmasa.gif
*



Ca si tine de altfel. radmasa.gif

14 Jul 2009, 10:45:
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 10:25)
....

Mai drivere, tu vorbesti ? ...
*



Constat doar cat de penibili puteti fi unii. Aveti niste convingeri in cap...... La argonica nu am nu stiu ce pretentii, dar daca tu esti ceea ce zici ca esti, ar trebui sa inveti unele chestii. Dar tu faci fix invers....tragi cele mai idioate concluzii. Daca vezi oameni rupti in doua, din masina buna, cu centura, care a mers incet, inseamna ca e tot aia cum mergi iar stilul tau nu pune cu nimic mai mult in pericol viata ta si a celorlalti participanti la trafic. Nu? Ca doar tu trebuie sa te simti reissar, sa traiesti viata la maxim. Pana te-a culege un coleg cu farasu si te coase ca pe un sac rupt, ca sa mai ai forma. Sau pe o alta persoana pe care o sa o nenorocesti

Sunteti ca niste copii de 7 ani cu Matchbox-urile lor. Si tu si argonica asta...
argon
draivaricsule, cand doi iti zic ca esti beat te duci si te culci, problema e ca in decursul timpului tie ti-au zis juma de forum radmasa.gif
FLP
Si tie ti-au zis destui, si totusi nu i-ai ascultat, eu nu am nimic personal cu tine, esti ok, dar o dai in balarii rau cu topicu asta
driverx
Alta replica mai desteapta n-ai gasit? Juma' de forum?

Daca tot te dai destept. Cand mai toti userii activi pe daciaclub iti zic ca esti in aer cu covata aia expirata, nu crezi ca ar trebui sa incepi sa iti pui intrebari?

Nu stiu ce vrei sa faci, dar te comporti fix ca si romica. Si stiu ca in acele momente realizai cat de penibil ii el cu golanu lui cu tot.
dr_mKe
tongue.gif Pana una alta micile imbunatatiri aduc un plus de siguranta activa, ca d-aia pasiva nu prea avem biggrin.gif
Oricum sa fii considerat cu nasul pe sus pentru ca tii la incaltarile si franele masinii spune multe despre cei care te iau peste picior. Stiu ca nu-i in sangele natiei sa mentina ceva in stare foarte buna, asa ca-mi asum riscul sa fiu nuca din perete radmasa.gif

@Ironick: Cielo si Espero sunt masini la care pedala atinge podeaua cu franele incinse, asa de mare este fading-ul. Alta masina ar fi Dacia 1310, chiar si cu placute mai rasarite. Sa nu iesim din gama posesiunilor lui Argon. Oricum grupul auto pentru care lucrezi tu a avut o istorie bogata de modele cu frane catastrofal de proaste, unele recente. Acum franele modelelor Reno sunt printre cele mai bune. Meganu parca era cu cea mai scurta distanta de franare din clasa pe la 36 m de la 100 kmh (Porsche 34 din cate tin minte tongue.gif ).
vijelie
Exista si useri pasivi?
dr_mKe
De ce ? Iti cauti perechea ? laugh.gif
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 11:11)
@Ironick: Cielo si Espero sunt masini la care pedala atinge podeaua cu franele incinse, asa de mare este fading-ul
De doua ori era sa mi-o fur de la masini din grupul Daewoo. Noroc ca soferii lor au avut bunul simt sa iasa de pe drum.
QUOTE(dr_mKe @ 14 Jul 2009, 11:11)
Oricum grupul auto pentru care lucrezi tu a avut o istorie bogata de modele cu frane catastrofal de proaste, unele recente
Daca tie iti face placerea sa crezi ca lucrez la un grup auto nu ma deranjeaza. Este ultima oara cand o sa mai ma obosesc sa iti raspund la asa ceva.
argon
QUOTE(FLP @ 14 Jul 2009, 10:09)
esti ok
*



wub.gif mersi


QUOTE(Driverx)
Cand mai toti userii activi pe daciaclub iti zic


aide capu' meu...nasol a ajuns forumu' daca-s 5 useri activi pe Daciaclub, si 2 pe reno naughty1.gif
driverx
ai de capu' tau. 5 + 2 de pe reno? Chiar stai prost cu matematica. De aia negai mai demult ca nu e nevoie de matematica deloc pentru contabilitate.

Iar forumul chiar a ajuns nasol de tot de are moderator ca tine. Dar aici nu e vina ta. E a altora.
argon
vaaii ce crede el mi-a zis-o radmasa.gif te-ai gandit mult sau ti-a venit pe loc? se pare ca nici dupa ani de zile nu stii ce inseamna sa fii moderator, stai linistit ca de cand cu tine nu au mai dat chix la alegerea moderatorilor, nu toti cedeaza psihic asa usor, norocul tau e ca multi de aici au 'deschis televizoarele' mai tarziu.
Diana
De mame si neveste cand va ziceti?
driverx
Asa ai crezut tu? Ca am dat chix? Sau iti place sa arunci asa cu rahat? Lansezi galusca si vezi cine o si ia de buna?
xcss
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 10:31)
norocul tau e ca multi de aici au 'deschis televizoarele' mai tarziu.
*


Pe vremuri, dupa revelion, in 1 ianuarie era emisiunea "Daca doriti sa revedeti..."... biggrin.gif
Victoras2001
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 09:27)
razi de unu' singur
*


Te asigur ca nu rade singur. tongue.gif
argon
QUOTE(driverx @ 14 Jul 2009, 10:52)
Asa ai crezut tu? Ca am dat chix? Sau iti place sa arunci asa cu rahat? Lansezi galusca si vezi cine o si ia de buna?
*




daca vrei continuam discutia, nici o problema, nu mi greu sa incep sapaturile, dar ar fi mai bine sa o lasam asa. Nu-mi place sa arunc cu nimic, ci doar sa raspund cu aceasi moneda.
nextwebmaster
QUOTE(Diana @ 14 Jul 2009, 11:50)
De mame si neveste cand va ziceti?
*



Nu se ia lumea de rudele lui argon ... ca e moderator ... tongue.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 14 Jul 2009, 10:50)
draivaricsule, cand doi iti zic ca esti beat te duci si te culci, problema e ca in decursul timpului tie ti-au zis juma de forum radmasa.gif
*




Tu vorbesti????? Tie cati ti-au zis si tot beat ai ramas..... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
l@u
Sa inteleg ca era beat si cand a luat sexpero ???
cj98czh
Am impresia ca este permanent... dar este de-al nostru si este simpatic... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif si are cea mai tare masina de pe ambele forumuri reunite.... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
driverx
D'aia un coleg de pe reno vroia ruperea forumurilor? Nu mai putea de ciuda ca argolica are cel mai tare cazan?
danyhhh
Eu cred ca e mai oke sa incetati ... Chiar daca Argon o da in balarii cu masina chiar nu puteti sa va abtineti nu nu dati Add Replay ? Cred ca o sa se lase cu vacante luuungi biggrin.gif
cj98czh
QUOTE(danyhhh @ 14 Jul 2009, 13:32)
nu puteti sa va abtineti nu nu dati Add Replay
*



Nu stiu cum se intampla dar mie mi se apasa automat si incepe sa scrie singura tastatura... probabil ca si la ceilalti... radmasa.gif radmasa.gif
bucatzel
QUOTE(danyhhh @ 14 Jul 2009, 13:32)
Cred ca o sa se lase cu vacante luuungi biggrin.gif
*



Mda... argon o sa aiba nevoie de vreo luna sa faca curat pe topicu' asta. Timp in care, party pe zona administrata de el tongue.gif
Victoras2001
QUOTE(nextwebmaster @ 14 Jul 2009, 12:37)
Nu se ia lumea de rudele lui argon ... ca e moderator ...  tongue.gif
*


Acum nu vreau sa vorbesc in numele altora, ca poate nu-mi dau toti dreptate, dar eu n-as face asta din bun simt, nu ca e moderator.

QUOTE(bucatzel @ 14 Jul 2009, 13:52)
Mda... argon o sa aiba nevoie de vreo luna sa faca curat pe topicu' asta. Timp in care, party pe zona administrata de el tongue.gif
*


Apropos. De ceva vreme ma tot gandeam la asta. Pe langa faptul ca-s convins ca n-o sa stearga niciun post, desi in multe e atacat (si aici ma vad obligat sa-l felicit), e cineva care a primit ban sau warn de la el? Si asta pentru ca am observat ca e cam singurul moderator cu care se ia lumea la tranta. Daca unii deschid topic in care se plang ca si-au luat-o pentru injurii pe MP, aici zice fiecare ce vrea si vad ca nu se plange nimeni de metode de constrangere. wink.gif
vijelie
Unde vezi tu injurii aici?
E numai bascalie, pe tot spectrul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.