gata si cu matuiala, luminati-ma si pe mine ce pasta se foloseste, cum arata si de unde, ca nu le am..10x!
Andy_ACS
9 Apr 2010, 11:28
Hahahaha - ce usor influentabil esti
Bafta!
Maskatu
9 Apr 2010, 11:29
Ia si tu o pasta de la turtle wax. Sunt destul de bune.... Faza este ca trebuie sa fie lacrima masina inainte de aplicare, pentru ca daca prinde masina o pietricica , o sa faca varza vopseaua.
argon
9 Apr 2010, 11:29
polish vreau sa-i fac de cand am luat-o, e usor matuita, nu a vazut ceara sau polish niciodata, dar nu ma incanta sa dau 300 ron si sa astept, imi place sa fac cu mana mea.
@maskatu, te referi la aia la conserva, galbena? din cate am observat se foloseste ceva mai lichid la masinarie, aia e pentru manual, ca in carate kid...am vazut ceva polish prevent la tub, dar cica e scratch remover, eu nu vreau sa scot zgarieturi ca nu are.
Andy_ACS
9 Apr 2010, 11:42
In mod normal polishul calumea se face la o firma specializata, su utilizeaza discuri/paste abrazive de diferite granularitati. Ideea e sa subtiezi foarte putin startul de vopsea existemt, sa elimini partea superioara matuita, cu pori, cu zgarieturi superficiale.
Edit: Daca faci acasa recomand sa fii atent la partile din plastic negru (manere, spoilere, chedere) - daca dai si pe ele e posibil sa le matuiesti si vor arata urat.
Bafta!
vis-a-vis
9 Apr 2010, 11:45
QUOTE(argon @ 9 Apr 2010, 12:29)
nu ma incanta sa dau 300 ron si sa astept, imi place sa fac cu mana mea.
argon
9 Apr 2010, 11:45
are discuri de diferite granulatii..si eu vreau sa inlatur stratul oxidat, lac nu exista din fabrica, norocul meu, doar vopsea..si groasa, comparativ cu masinile de azi facute cu vopseluri...ecologice..
Maskatu
9 Apr 2010, 11:50
Da, majoritatea sunt la conserva. Au capac rosu sau galben si din cate imi aduc aminte sunt unele care sunt pe naunta... adica rosu, verde, alb,etc. Chiar daca nu este foarte apoasa cred ca poti sa dai si la masina. Dar nu trebuie sa insisti mult pentru ca poate sa se arda zona din cauza frecarii intense si sa lasi urme.
Din cate stiu exista si de la turtle wax pasta pentru polish la tub, costa 20-30 de lei, si aveau si scratch remover.
maryus_83
9 Apr 2010, 12:06
Cauta polish 3M. Celelalte sunt glume proaste.
dogy_10
9 Apr 2010, 12:09
vezi ca trebuie sa pui si apa daca nu vrei sa arzi vopseaua
Andy_ACS
9 Apr 2010, 12:11
Daca nu e atent in ideea de a economisi 300 ron numai bine o matuieste calumea inainte sa o duca la revopsire totala Ar fi bine daca ti-ai forma mana pe vreo rabla de remat inainte de a o face pe a ta.
Bafta!
Maskatu
9 Apr 2010, 12:15
Sa vorbeasca cu doctoru', poate il lasa sa ii polisheze loganu' de proba.
MihaiD
9 Apr 2010, 12:30
QUOTE(vis-a-vis @ 9 Apr 2010, 11:45)
QUOTE(argon @ 9 Apr 2010, 11:29)
...nu ma incanta sa dau 300 ron si sa astept, imi place sa fac cu mana mea.
PaulT
9 Apr 2010, 14:13
Argon-- Faptul ca la Logan la 5000rpm ai real 170km/h si cu limuzina ai real 185 nu inseamna ca eroarea e mai mare la Logan, ci evident ca tu ai cutia mai lunga(cel putin treapta 5), lucru pe care l-am remarcat imediat si in filmuletul tau. Mie la putin peste 5125rpm imi indica 180km/h (putin peste...)pe ceas. Conform datelor la 1000rpm aveam 33,9 km/h (inainte de schimbarea pinioanelor...) deci real la sa zicem 5150 rpm aveam 5,15x33,9= 174km/h.. Deci zic eu ca abaterea e normala la Logan, nu sunt 20km/h in plus. Acum dupa ce am pus pinioanele de dci e cel putin la fel ca treapta ta 5. Initial raportul era 0.79, dupa schimbare e 0.73 . Dar sunt si diferente la raportul final intre Logan si Limuzina(cu litera mare, ca merita ) Pentru cine e curios sa faca niste calcule am pus un link catre topicul de schimbare pinioane la jh3 de pe Logan mpi, unde am pus poze cu vitezometru+turometru.
Sa ai grija cu masina de polishat.. Ce vrei sa ii dai? Ceara normala de protectie sau ceva abraziv? Poti incerca si produse de la MaFra. Sunt foarte ok.
driverx
9 Apr 2010, 14:18
Nu stiu de ce am impresia ca poza de acum 2-3 zile, pusa de argonica va fi ultima poza care o vedem cu rabla asta. Sau poate o sa mai vedem, DUPA revopsire. Sa vedeti atunci laude, impresii pe capu' lu' argonel.
Sincer, eu nu il inteleg ... Ce urmareste cu toate astea? Sa isi ocupe timpul? Sa depaseasca valoarea unui Logan nou? Sau chiar a unui A6 TDI SH din 2002?
Andy_ACS
9 Apr 2010, 14:20
@PaulT - raportul final si marimea rotilor nu au nicio influenta, conteaza decat raportul pe treapta a cincea, a demonstrat argon mai sus si noi toti am fost de acord Daca o masina are raport pe a cincea mai bun are 100% viteza mai mare la aceeasi turatie fata de una care are raportul pe a cincea mai slab, raportul final al cutiei si dimensiunea rotilor nu au nicio legatura
Bafta!
IRONICK
9 Apr 2010, 14:21
QUOTE(vis-a-vis @ 9 Apr 2010, 12:45)
evident, la ce sa te gandesti tu
PaulT
9 Apr 2010, 14:23
QUOTE(Andy_ACS @ 9 Apr 2010, 15:20)
@PaulT - raportul final si marimea rotilor nu au nicio influenta, conteaza decat raportul pe treapta a cincea, a demonstrat argon mai sus si noi toti am fost de acord Daca o masina are raport pe a cincea mai bun are 100% viteza mai mare la aceeasi turatie fata de una care are raportul pe a cincea mai slab, raportul final al cutiei si dimensiunea rotilor nu au nicio legatura
Bafta!
Ok.
kog
9 Apr 2010, 14:37
pasta prevent la tub e destul de buna. Am dat eu pe dacia mea. Bine inteles ca am frecat cu o carpa pana mi-au ieit ochii ca la melc, dar a iesit foarte bine, luciu mai bun si nici apa nu a mai prins cateva spalari
PaulT
9 Apr 2010, 14:46
Eu as sugera sa incerci manual(partea cu polish abraziv..)... Daca nu lucrezi cum trebuie cu masina poti ajunge usor la revopsire....
Merced
9 Apr 2010, 14:53
Eu as sugera sa dai 300 de lei si s-o faci la niste oameni care se ocupa cu asta. Ca n-o sa stai sa polishezi in fiecare zi la ea...
einstein1984
9 Apr 2010, 14:56
Andy_ACS , nu conteaza nici puterea motorului sau ce a mai ramas din ea dupa (2)80 000 km.
PaulT
9 Apr 2010, 14:56
Corect Merced. Aplicarea doar de ceara de protectie este destul de simpla si o faci in 1,5 ore manual ... Dar daca e vorba de utilizare polish abraziv e ceva mai complexa treaba...
argon
9 Apr 2010, 15:56
QUOTE(driverx @ 9 Apr 2010, 14:18)
Nu stiu de ce am impresia ca poza de acum 2-3 zile, pusa de argonica va fi ultima poza care o vedem cu rabla asta. Sau poate o sa mai vedem, DUPA revopsire. Sa vedeti atunci laude, impresii pe capu' lu' argonel.
Sincer, eu nu il inteleg ... Ce urmareste cu toate astea? Sa isi ocupe timpul? Sa depaseasca valoarea unui Logan nou? Sau chiar a unui A6 TDI SH din 2002?
ce urmaresc cu ce? si ce revopsire? pun cate poze vrei, poti sa o vezi si live un uichend daca te tine..
QUOTE(einstein1984 @ 9 Apr 2010, 14:56)
Andy_ACS , nu conteaza nici puterea motorului sau ce a mai ramas din ea dupa (2)80 000 km.
conteaza, e mai mare ca a ta, care din fabrica iese manarita, sa puna romanu botu' , suna mai bine 90 de cai, in realitate nu are nici 86...marketingul asta..
ipiq
9 Apr 2010, 16:11
argon: 1. ai fost la real si ti-ai luat cu 24 de lei la superoferta masina de polishat? 2. NU da banii pe Prevent si alte gunoaie de paste. Incearca ceva mai lichid de la Mecanocar sau Turtle. Cica "e" cele mai bune 3. Grija mare sa nu arzi vopseaua!! 4. Incearca sa o iei progresiv: Nu speli toata masina odata, ca pana polishezi capota, se prafuieste portbagajul (de exemplu) si iese un kkt. Speli bine o aripa, lasi sa se uste, stergi, polishezi. Si tot asa... Bafta!
Andy_ACS
9 Apr 2010, 16:15
QUOTE(argon @ 9 Apr 2010, 16:56)
suna mai bine 90 de cai, in realitate nu are nici 86...marketingul asta..
Ca sa nu vorbim din auzite:
64 kW = 87,02 PS = 85,83 hp
66 kW = 89,74 PS = 88,51 hp
Asta e la masinile noi, daca sunt uzate nu mai stiu, probabil mai tai putin coada cailor
Bafta!
vijelie
9 Apr 2010, 16:18
Ce rost are discutia despre putere maxima la o masina care la 140 km/h pare ca decoleaza?
Andy_ACS
9 Apr 2010, 16:20
poate Loganul, nu si Espero
Bafta!
Maskatu
9 Apr 2010, 16:51
Jurnalul asta a inceput sa devina espero vs logan . Pacat.
ydaniel
9 Apr 2010, 16:58
polish-ul de la 3M este f bun dar si scump. 1l costa cam 150-200lei si se foloseste in functie de starea vopselei.
PaulT
9 Apr 2010, 17:20
Tot cam pe acolo se invarte la pret si Mafra... Polish Gel step 1 urmat de Polish Champion Brill .
argon
9 Apr 2010, 17:51
QUOTE(ipiq @ 9 Apr 2010, 16:11)
argon: 1. ai fost la real si ti-ai luat cu 24 de lei la superoferta masina de polishat? 2. NU da banii pe Prevent si alte gunoaie de paste. Incearca ceva mai lichid de la Mecanocar sau Turtle. Cica "e" cele mai bune 3. Grija mare sa nu arzi vopseaua!! 4. Incearca sa o iei progresiv: Nu speli toata masina odata, ca pana polishezi capota, se prafuieste portbagajul (de exemplu) si iese un kkt. Speli bine o aripa, lasi sa se uste, stergi, polishezi. Si tot asa... Bafta!
la Real doar ca superoferta era la 59 ron, nu 24, mersi de sfaturi o sa testez intai pe interiorul portbagajului cred sa nu am surprize.
QUOTE(Maskatu @ 9 Apr 2010, 16:51)
Jurnalul asta a inceput sa devina espero vs logan . Pacat.
te-ai dilit? Supernova e cea mai tare, se stie.
cmres80
9 Apr 2010, 21:20
Cred ca e cel mai lung jurnal din cate am vazut pe internet. Arata foarte bine masina pentru anii ei, probabil ca merita toti cei 2000 de Euro.
misu78
9 Apr 2010, 21:27
Te-ai dilit? E limuzina, nu masina! @Argon- Scule ai, cunostinte capeti, un pic de antrenament iti mai trebuie, trebuie sa iasa ceva!
cosmin_2300
9 Apr 2010, 21:27
1/4 din posturi de pe acest topic sunt ale lui Argon .... Top 10 in continuare :
Doctore , inca 600 de posturi si-l ajungi pe Argonel !!!
dogy_10
9 Apr 2010, 21:48
limuzina poate asa ceva???
&feature=related
einstein1984
9 Apr 2010, 21:50
Sa-i zica doctoru ce offroad a facut Loganu pe sacaramb, a ramas suspendat pe 2 roti.
BZN
9 Apr 2010, 21:57
Tico sigur poate. Aia e "minciuna".
argon
9 Apr 2010, 21:57
QUOTE(dogy_10 @ 9 Apr 2010, 21:48)
limuzina poate asa ceva???
no way
QUOTE(einstein1984 @ 9 Apr 2010, 21:50)
Sa-i zica doctoru ce offroad a facut Loganu pe sacaramb, a ramas suspendat pe 2 roti.
oho..old news
PaulT
9 Apr 2010, 21:59
Daca ar fi coborat cu un usor viraj dreapta in loc sa insiste cu usor stanga nu o mai suspenda asa si nici nu mai tremura ca da cu botul de pamant...
dr_mKe
9 Apr 2010, 22:02
Nu era asa dramatic pe film
BZN
9 Apr 2010, 22:03
Nu stiu ce imi lasa impresia ca nu face asta acolo prima data.
PaulT
9 Apr 2010, 22:09
Coboara si limuzina pe acolo daca abordarea e corecta.... fara probleme.
BZN
9 Apr 2010, 22:12
Film n-am, doar poze.[attachmentid=1627611004] [attachmentid=1627611007] Ala e drumul...
PaulT
9 Apr 2010, 22:24
Frumos ...
C@talin
10 Apr 2010, 01:27
vreau si io si legat de filmulet poate tico,de cate ori nam ramas cu el in 3 roti
dogy_10
10 Apr 2010, 09:17
QUOTE(PaulT @ 9 Apr 2010, 21:09)
Coboara si limuzina pe acolo daca abordarea e corecta.... fara probleme.
nu poate limuzina, pt ca are ampatamentul mai mare si console mai lungi....... eu cu passatu desi are aprox garda la sol identica cu loganu, am atins in locuri in care cu loganu treceam fluierand
PaulT
10 Apr 2010, 12:04
Nu poate sa treaca in abordarea facuta de cei din filmulet. Dar altfel poate si limuzina. Stiu ca are consolele mai lungi si ca nu poate trece pe acolo pe unde Loganul e intr-adevar spre limita .Si ei puteau trece pe acolo fara sa suspende roti si sa duca bara fata la 2cm de sol... Dar au coborat aiurea...
argon
12 Apr 2010, 18:48
un filmulet in care apare si limuzina, nominalizare la oscar pentru cel mai bun rol secundar
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.