Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
C@talin
argon are tatuat pe ceafa sigla DW icon_mrgreen.gif
argon

gata si cu matuiala, luminati-ma si pe mine ce pasta se foloseste, cum arata si de unde, ca nu le am..10x!
Andy_ACS
Hahahaha - ce usor influentabil esti smile.gif

Bafta!
Maskatu
Ia si tu o pasta de la turtle wax. Sunt destul de bune.... Faza este ca trebuie sa fie lacrima masina inainte de aplicare, pentru ca daca prinde masina o pietricica , o sa faca varza vopseaua.
argon
polish vreau sa-i fac de cand am luat-o, e usor matuita, nu a vazut ceara sau polish niciodata, dar nu ma incanta sa dau 300 ron si sa astept, imi place sa fac cu mana mea.

@maskatu, te referi la aia la conserva, galbena? din cate am observat se foloseste ceva mai lichid la masinarie, aia e pentru manual, ca in carate kid...am vazut ceva polish prevent la tub, dar cica e scratch remover, eu nu vreau sa scot zgarieturi ca nu are.
Andy_ACS
In mod normal polishul calumea se face la o firma specializata, su utilizeaza discuri/paste abrazive de diferite granularitati.
Ideea e sa subtiezi foarte putin startul de vopsea existemt, sa elimini partea superioara matuita, cu pori, cu zgarieturi superficiale.

Edit: Daca faci acasa recomand sa fii atent la partile din plastic negru (manere, spoilere, chedere) - daca dai si pe ele e posibil sa le matuiesti si vor arata urat.

Bafta!
vis-a-vis
QUOTE(argon @ 9 Apr 2010, 12:29)
nu ma incanta sa dau 300 ron si sa astept, imi place sa fac cu mana mea.
*

taci.gif
argon
are discuri de diferite granulatii..si eu vreau sa inlatur stratul oxidat, lac nu exista din fabrica, norocul meu, doar vopsea..si groasa, comparativ cu masinile de azi facute cu vopseluri...ecologice..
Maskatu
Da, majoritatea sunt la conserva. Au capac rosu sau galben si din cate imi aduc aminte sunt unele care sunt pe naunta... adica rosu, verde, alb,etc. Chiar daca nu este foarte apoasa cred ca poti sa dai si la masina. Dar nu trebuie sa insisti mult pentru ca poate sa se arda zona din cauza frecarii intense si sa lasi urme.

Din cate stiu exista si de la turtle wax pasta pentru polish la tub, costa 20-30 de lei, si aveau si scratch remover.
maryus_83
Cauta polish 3M. Celelalte sunt glume proaste.
dogy_10
vezi ca trebuie sa pui si apa daca nu vrei sa arzi vopseaua
Andy_ACS
Daca nu e atent in ideea de a economisi 300 ron numai bine o matuieste calumea inainte sa o duca la revopsire totala smile.gif
Ar fi bine daca ti-ai forma mana pe vreo rabla de remat inainte de a o face pe a ta.

Bafta!
Maskatu
Sa vorbeasca cu doctoru', poate il lasa sa ii polisheze loganu' de proba. biggrin.gif
MihaiD
QUOTE(vis-a-vis @ 9 Apr 2010, 11:45)
QUOTE(argon @ 9 Apr 2010, 11:29)

...nu ma incanta sa dau 300 ron si sa astept, imi place sa fac cu mana mea.

taci.gif


user posted image

PaulT
Argon-- Faptul ca la Logan la 5000rpm ai real 170km/h si cu limuzina ai real 185 nu inseamna ca eroarea e mai mare la Logan, ci evident ca tu ai cutia mai lunga(cel putin treapta 5), lucru pe care l-am remarcat imediat si in filmuletul tau. Mie la putin peste 5125rpm imi indica 180km/h (putin peste...)pe ceas. Conform datelor la 1000rpm aveam 33,9 km/h (inainte de schimbarea pinioanelor...) deci real la sa zicem 5150 rpm aveam 5,15x33,9= 174km/h.. Deci zic eu ca abaterea e normala la Logan, nu sunt 20km/h in plus. Acum dupa ce am pus pinioanele de dci e cel putin la fel ca treapta ta 5. Initial raportul era 0.79, dupa schimbare e 0.73 . Dar sunt si diferente la raportul final intre Logan si Limuzina(cu litera mare, ca merita smile.gif ) Pentru cine e curios sa faca niste calcule am pus un link catre topicul de schimbare pinioane la jh3 de pe Logan mpi, unde am pus poze cu vitezometru+turometru.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1100753


Sa ai grija cu masina de polishat.. Ce vrei sa ii dai? Ceara normala de protectie sau ceva abraziv? Poti incerca si produse de la MaFra. Sunt foarte ok.
driverx
Nu stiu de ce am impresia ca poza de acum 2-3 zile, pusa de argonica va fi ultima poza care o vedem cu rabla asta. Sau poate o sa mai vedem, DUPA revopsire. Sa vedeti atunci laude, impresii pe capu' lu' argonel.

Sincer, eu nu il inteleg ... Ce urmareste cu toate astea? Sa isi ocupe timpul? Sa depaseasca valoarea unui Logan nou? Sau chiar a unui A6 TDI SH din 2002?
Andy_ACS
@PaulT - raportul final si marimea rotilor nu au nicio influenta, conteaza decat raportul pe treapta a cincea, a demonstrat argon mai sus si noi toti am fost de acord wink.gif
Daca o masina are raport pe a cincea mai bun are 100% viteza mai mare la aceeasi turatie fata de una care are raportul pe a cincea mai slab, raportul final al cutiei si dimensiunea rotilor nu au nicio legatura wink.gif

Bafta!
IRONICK
QUOTE(vis-a-vis @ 9 Apr 2010, 12:45)
taci.gif
*
evident, la ce sa te gandesti tu
PaulT
QUOTE(Andy_ACS @ 9 Apr 2010, 15:20)
@PaulT - raportul final si marimea rotilor nu au nicio influenta, conteaza decat raportul pe treapta a cincea, a demonstrat argon mai sus si noi toti am fost de acord wink.gif
Daca o masina are raport pe a cincea mai bun are 100% viteza mai mare la aceeasi turatie fata de una care are raportul pe a cincea mai slab, raportul final al cutiei si dimensiunea rotilor nu au nicio legatura wink.gif

Bafta!
*




Ok. wink.gif
kog
pasta prevent la tub e destul de buna. Am dat eu pe dacia mea. Bine inteles ca am frecat cu o carpa pana mi-au ieit ochii ca la melc, dar a iesit foarte bine, luciu mai bun si nici apa nu a mai prins cateva spalari
PaulT
Eu as sugera sa incerci manual(partea cu polish abraziv..)... Daca nu lucrezi cum trebuie cu masina poti ajunge usor la revopsire....
Merced
Eu as sugera sa dai 300 de lei si s-o faci la niste oameni care se ocupa cu asta. Ca n-o sa stai sa polishezi in fiecare zi la ea...
einstein1984
Andy_ACS , nu conteaza nici puterea motorului sau ce a mai ramas din ea dupa (2)80 000 km.
PaulT
Corect Merced. Aplicarea doar de ceara de protectie este destul de simpla si o faci in 1,5 ore manual ... Dar daca e vorba de utilizare polish abraziv e ceva mai complexa treaba...
argon
QUOTE(driverx @ 9 Apr 2010, 14:18)
Nu stiu de ce am impresia ca poza de acum 2-3 zile, pusa de argonica va fi ultima poza care o vedem cu rabla asta. Sau poate o sa mai vedem, DUPA revopsire. Sa vedeti atunci laude, impresii pe capu' lu' argonel.

Sincer, eu nu il inteleg ... Ce urmareste cu toate astea? Sa isi ocupe timpul? Sa depaseasca valoarea unui Logan nou? Sau chiar a unui A6 TDI SH din 2002?
*



ce urmaresc cu ce? si ce revopsire? dry.gif pun cate poze vrei, poti sa o vezi si live un uichend daca te tine..

QUOTE(einstein1984 @ 9 Apr 2010, 14:56)
Andy_ACS , nu conteaza nici puterea motorului sau ce a mai ramas din ea dupa (2)80 000 km.
*


conteaza, e mai mare ca a ta, care din fabrica iese manarita, sa puna romanu botu' , suna mai bine 90 de cai, in realitate nu are nici 86...marketingul asta..
ipiq
argon:
1. ai fost la real si ti-ai luat cu 24 de lei la superoferta masina de polishat? smile.gif
2. NU da banii pe Prevent si alte gunoaie de paste. Incearca ceva mai lichid de la Mecanocar sau Turtle. Cica "e" cele mai bune
3. Grija mare sa nu arzi vopseaua!!
4. Incearca sa o iei progresiv: Nu speli toata masina odata, ca pana polishezi capota, se prafuieste portbagajul (de exemplu) si iese un kkt. Speli bine o aripa, lasi sa se uste, stergi, polishezi. Si tot asa...
Bafta!
Andy_ACS
QUOTE(argon @ 9 Apr 2010, 16:56)
suna mai bine 90 de cai, in realitate nu are nici 86...marketingul asta..
*



Ca sa nu vorbim din auzite:

64 kW = 87,02 PS = 85,83 hp

66 kW = 89,74 PS = 88,51 hp

Asta e la masinile noi, daca sunt uzate nu mai stiu, probabil mai tai putin coada cailor wink.gif

Bafta!
vijelie
Ce rost are discutia despre putere maxima la o masina care la 140 km/h pare ca decoleaza?
Andy_ACS
poate Loganul, nu si Espero smile.gif

Bafta!
Maskatu
Jurnalul asta a inceput sa devina espero vs logan . Pacat. smile.gif
ydaniel
polish-ul de la 3M este f bun dar si scump.
1l costa cam 150-200lei si se foloseste in functie de starea vopselei.
PaulT
Tot cam pe acolo se invarte la pret si Mafra... Polish Gel step 1 urmat de Polish Champion Brill .
argon
QUOTE(ipiq @ 9 Apr 2010, 16:11)
argon:
1. ai fost la real si ti-ai luat cu 24 de lei la superoferta masina de polishat? smile.gif
2. NU da banii pe Prevent si alte gunoaie de paste. Incearca ceva mai lichid de la Mecanocar sau Turtle. Cica "e" cele mai bune
3. Grija mare sa nu arzi vopseaua!!
4. Incearca sa o iei progresiv: Nu speli toata masina odata, ca pana polishezi capota, se prafuieste portbagajul (de exemplu) si iese un kkt. Speli bine o aripa, lasi sa se uste, stergi, polishezi. Si tot asa...
Bafta!
*



la Real doar ca superoferta era la 59 ron, nu 24, mersi de sfaturi o sa testez intai pe interiorul portbagajului cred sa nu am surprize.

QUOTE(Maskatu @ 9 Apr 2010, 16:51)
Jurnalul asta a inceput sa devina espero vs logan . Pacat.  smile.gif
*



te-ai dilit? Supernova e cea mai tare, se stie. happy.gif
cmres80
Cred ca e cel mai lung jurnal din cate am vazut pe internet.
Arata foarte bine masina pentru anii ei, probabil ca merita toti cei 2000 de Euro.
misu78
Te-ai dilit? E limuzina, nu masina! biggrin.gif
@Argon- Scule ai, cunostinte capeti, un pic de antrenament iti mai trebuie, trebuie sa iasa ceva!
cosmin_2300
1/4 din posturi de pe acest topic sunt ale lui Argon ....
Top 10 in continuare :
QUOTE
argon   1027
dr_mKe  400
Merced  226
C@talin  204
einstein1984  164
driverx  159
cj98czh  117
IRONICK  110
sorin1983  104
Maskatu  103



Doctore , inca 600 de posturi si-l ajungi pe Argonel !!! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
dogy_10
limuzina poate asa ceva???
&feature=related
einstein1984
Sa-i zica doctoru ce offroad a facut Loganu pe sacaramb, a ramas suspendat pe 2 roti.
BZN
Tico sigur poate. Aia e "minciuna".
argon
QUOTE(dogy_10 @ 9 Apr 2010, 21:48)
limuzina poate asa ceva???
*



no way

QUOTE(einstein1984 @ 9 Apr 2010, 21:50)
Sa-i zica doctoru ce offroad a facut Loganu pe sacaramb, a ramas suspendat pe 2 roti.
*



oho..old news biggrin.gif
PaulT
Daca ar fi coborat cu un usor viraj dreapta in loc sa insiste cu usor stanga nu o mai suspenda asa si nici nu mai tremura ca da cu botul de pamant...
dr_mKe
Nu era asa dramatic pe film tongue.gif
BZN
Nu stiu ce imi lasa impresia ca nu face asta acolo prima data. icon_mrgreen.gif
PaulT
Coboara si limuzina pe acolo daca abordarea e corecta.... fara probleme.
BZN
Film n-am, doar poze.[attachmentid=1627611004] [attachmentid=1627611007]
Ala e drumul...
PaulT
Frumos wub.gif ...
C@talin
vreau si io smile.gif si legat de filmulet poate tico,de cate ori nam ramas cu el in 3 roti 04.gif happy.gif
dogy_10
QUOTE(PaulT @ 9 Apr 2010, 21:09)
Coboara si limuzina pe acolo daca abordarea e corecta.... fara probleme.
*



nu poate limuzina, pt ca are ampatamentul mai mare si console mai lungi....... eu cu passatu desi are aprox garda la sol identica cu loganu, am atins in locuri in care cu loganu treceam fluierand
PaulT
Nu poate sa treaca in abordarea facuta de cei din filmulet. Dar altfel poate si limuzina. Stiu ca are consolele mai lungi si ca nu poate trece pe acolo pe unde Loganul e intr-adevar spre limita biggrin.gif .Si ei puteau trece pe acolo fara sa suspende roti si sa duca bara fata la 2cm de sol... Dar au coborat aiurea...
argon
un filmulet in care apare si limuzina, nominalizare la oscar pentru cel mai bun rol secundar naughty1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.