Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
cj98czh
1.8 exista pe Ascona... de 115 cai...motor pe injectie SOHC

Si loganul are tehnologie veche... dar oricum bazata pe Megane 1 care a aparut prin '96... masina gandita sa se deformeze calculat in caz de impact nu sa ramana tare si sa mori cu zile....

Hai Argoane... fi tu fericit cu Sexpero tau.... siguranta nu este o prioritate pt. tine.... ca doar masina stie sa anticipeze si sa se fereasca singura de berbecul care iti iese direct in fata...
argon
QUOTE(einstein1984 @ 3 Feb 2010, 11:49)
si zi cat a scazut consumul cu amortizoarele alea noi.
*


creca-i la fel, mai nasol e ca au aparut niste greierasi blink.gif
IRONICK
Daca este asa de moderna si doatata masina ... de ce ansamblul de directie trece prin compartimentul motor si nu pe la nivelul cadrului motorului? De ce basculele sunt prinse de sasiu si nu de puntea fata? De ce sasiul nu are traverse longitudinale? Etc ...?
ArtVandelay
de parca ar interesa pe cineva chestiile alea huh.gif
IRONICK
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 11:54)
e si prea multa tehnologie pentru mine
Pai limuzina are tehnologie din era berlinei.
argon
cum e cu basculele si traversele? baga o schema. Ce treaba are amplasarea casetei de directie cu modermismul? huh.gif
edy_albastru@yahoo.com
tot o masina veche de 14 ani ramine...........
argon
macar e mai noua decat a ta biggrin.gif tehnologic ma refer nu biologic......................

na ca eu am mai multe puncte happy.gif
einstein1984
Argoane, tre sa te uiti si tu de dedesubt la niste masini mai moderne (si nu ma refer la un Logan, ci de la un MEgane 2 in sus, poate un Golf 5 sau ASTRA H) ca sa intelegi de ce te intreaba Ironik.
Altfel o dam in cursuri de constructia automobilului.
argon
nu strica nici niste cursuri din cand in cand wise_guy.gif Astra H la 2000 coco nu am gasit, desi am cautat unsure.gif
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 3 Feb 2010, 12:39)
si nu ma refer la un Logan
Nici eu, dar in realitate Loganu are un sasiu mult mai rigid decat limuzina. Si nu ma refer la partea de siguranta, ca atunci dadeam si alte exemple de solutii care in plus.
argon
de unde ai dedus ca nu e rigid la limuzina? asa din pozele de pe elevator? mie mi se pare foarte teapan, nu flambeaza, etc.
IRONICK
rigiditatea la torsiune mah ...
argon
cand se manifesta torsiunea asta? frustrat.gif
Merced
In nefericitele cazuri in care se face masina cenzurat...
argon
la Pontiacuri care multe-s ruda cu Ascona e un feature blush.gif dar americanii e baieti destepti, ce atatea aere si fite si stele visate noaptea ca arciupaliticii de francezi.
Merced
Sa nu-mi spui ca acu' limuzina e si muscle car? radmasa.gif
Americanii se stie ca in perioada aia dadeau cam doi bani pe siguranta masinilor fabricate.
Eu revin la vechea concluzie, e o masina mai mult decat corecta la 2000 de euro, de fapt mai nou cred ca ai ajuns la 3000 de euro, o masina pe care o s-o poti folosi inca cinci ani fara mari investitii, da' sincer la capitolu' siguranta e praf in comparatie cu un Logan. Nu e un motiv mare de ingrijorare, dar nu poti s-o slavesti pe toate planurile, nu exista nimic perfect, daramite masina perfecta...
argon
supercar e prin definitie, astea-s modelele cu platforma comuna de peste ocean:

Pontiac J2000
Pontiac 2000
Pontiac 2000 Sunbird
Pontiac Sunbird
Pontiac Sunfire

Este si un Cadilac, ca facea cineva sto acu cateva pagini, si anume Cadillac Cimarron.

a dracu de n'ati fi zis unu' ca e copiata limuzina dupa Pontiac Sunbird de exemplu, toti cu Ascona, batman, batman mad.gif
koldun
Sexperu e copiat dupe Pontiac Sunbird!!!
Na!

Acu ma duc sa ma uit la "Ingerii lu Ciarli"

user posted image
FLP
QUOTE(koldun @ 3 Feb 2010, 14:23)
Sexperu e copiat dupe Pontiac Sunbird!!!
*




Astazi unicat, maine de toti copiat, poimaine de toti invidiat(sau cum dracu mai zic aia pe cocalari.com).

Argon, esti tru! Care este...
argon
QUOTE(koldun @ 3 Feb 2010, 13:23)
Sexperu e copiat dupe Pontiac Sunbird!!!
Na!

Acu ma duc sa ma uit la "Ingerii lu Ciarli"

user posted image
*



radmasa.gif te drac, alea's fufele din poza cu einstein ce circula mai demult pe forum? radmasa.gif
IRONICK
De unde dracu le-ati gasit mah pe alea????????????
koldun
Nu prea va uitati la filme.... dry.gif


Dupa aia urmeaza Icsmen


user posted image


einstein1984
QUOTE(argon @ 3 Feb 2010, 14:32)
radmasa.gif te drac,  alea's fufele din poza cu einstein ce circula mai demult pe forum? radmasa.gif
*


Cu fufe sa umbli tu mah si cu limuzina ta de peste.
ionutctn
QUOTE(cj98czh @ 3 Feb 2010, 11:54)
1.8 exista pe Ascona... de 115 cai...motor pe injectie SOHC

Si loganul are tehnologie veche... dar oricum bazata pe Megane 1 care a aparut prin '96... masina gandita sa se deformeze calculat in caz de impact nu sa ramana tare si sa mori cu zile....

Hai Argoane... fi tu fericit cu Sexpero tau.... siguranta nu este o prioritate pt. tine.... ca doar masina stie sa anticipeze si sa se fereasca singura de berbecul care iti iese direct in fata...
*


Sunt de acord cu tine pana la un anumit punct in ceea ce priveste siguranta: se deformeaza ea controlat sau mai putin controlat dar important e sa ramana cabina intreaga. Daca se face cabina conserva, deformarea aia este egal cu 0. Am vazut accidente in care masina ramasa in sosea era partea din fata aproape lipita de stalpii fata, motorul nu mai era pe masina bineinteles, masina era praf, jalnic dar cabina era intreaga in sensul ca stalpii masinii nu se deformasera, parbriz nu mai avea, aripi nu mai avea si maimutele dinauntru mergeau la spital. Asta conteaza cel mai mult, nu sa se deformeze peste tine si sa se deformeze si cabina intr-un hal fara de hal.
koldun
QUOTE(einstein1984 @ 3 Feb 2010, 14:14)
Cu fufe sa umbli tu mah si cu limuzina ta de peste.
*


173.gif

Da ce ma, a fost la pimp my limo?
cosmin_2300
@ionutctn - te-a intrebat cineva ceva ? 243.gif
Espero e cea mai tare si pace icon_mrgreen.gif
FLP


Inca un roman in Anglia



Argonel, tu esti tata?
Merced
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
dr_mKe
Las ca demonstram maine pe viu cum e cu rigiditatea torsionala, ca tot are amortizoare mai rigide icon_mrgreen.gif
Singura problema ar fi ca s-ar putea sa ramana fara parasocul spate, tare mi-e ca agata toate tufishurile prin acele de par, ca-i lunga rau limuzina icon_mrgreen.gif
IRONICK
Un pilot adevarat ca tine nu trebuie sa se cramponeze de asa ceva. Noi iti tinem punmii sa nu pateasca ceva limuzina.
dr_mKe
Va trebui sa tin cont si de fadingul puternic al franelor, fireste excl.gif
Limuzina asta cere ce-i mai bun de la pilot cool.gif
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 3 Feb 2010, 16:31)
Va trebui sa tin cont si de fadingul puternic al franelor, fireste  excl.gif
Eeeeevident!
argon
QUOTE(einstein1984 @ 3 Feb 2010, 14:14)
Cu fufe sa umbli tu mah si cu limuzina ta de peste.
*




doctoreee, te facu' asta fufa unsure.gif
dr_mKe
Nu mah, pe tine te facu peshte radmasa.gif
andreiutzu
QUOTE
e si prea multa tehnologie pentru mine, si Loganul are fix aceasi poate mai putin de siguranta


nea argoane da-o draq de treaba! golanu a obtinut 3 stele pe la euroNCAP cu dotarile standard...adica 2 bucati airbag (sofer si pasager) si 4 stele cu airbagurile laterale.
de curiozitate limuzina cate stele are? sau mai bine cum ar fi aratat dupa un test euroNCAP!?
argon
bre tu citisi ce am zis eu sau contrazici din reflex? BTW si Matizul are aceleasi 3 stele, sunt cu spaga, nu?
IRONICK
Adica pana si un Matiz este mai sigur decat limuzina???
argon
aveti voi stele le cap 04.gif Limuzina are cate stele vreau eu sa aiba, pana la proba contrarie n'aveti ce zice in privinta asta.
dogy_10
nu cred ca espero e departe de asta
argon
Cielo = GM T platform care e mai veche si primitiva. Si eu n'as baga mana in foc ca cielo-urile astea facute in Uzbekistan, Rusia, Polonia sau Romania sunt conform cu originalul. Ala din test probabil e facut in Uzbekistan unde se fabrica si in prezent.
andreiutzu
da-o draq de treaba ca uzbecii sau rusii nu il fac din hartie da-l draq de cielo!
dr_mKe
Ehei, unde-s vremurile cand eu faceam scoala de soferi pe Lada 1500 wub.gif Masina blindata la propriu, nu alta tongue.gif
CGDBZ
Nu vreau sa aud de Lada ,masina lui tata (Dacie 1300) a fost lovita de una in spate , a lui tata era acordeon spatele iar Lada avea sparta o semnalizare , grila de plastic si bara putin infundata , aia e tanc nu masina.
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 3 Feb 2010, 22:53)
Ehei, unde-s vremurile cand eu faceam scoala de soferi pe Lada
unde sunt vremurile unde conduceam zi de zi Lada ... a cam trecut mai mult de un deceniu de atunci
sorin1983
Maine poimaine o sa incepeti: unde sunt vremurile cand se scula....
argon
eu conduc zi de zi unsure.gif ce mare lucru?
cj98czh
Cat conduci zi de zi? 5 km? eu consider ca conduci mult nu in oras... ci cand faci 3-5000 km/luna
IRONICK
QUOTE(sorin1983 @ 4 Feb 2010, 09:22)
Maine poimaine o sa incepeti: unde sunt vremurile cand se scula....
Pentru alea sunt alte topicuri deschise de mult, sunt destui clienti acolo ...
argon
in medie 30-40 km zilnic, de luni pana vineri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.