Catalinmodena
23 Dec 2011, 20:34
Subscriu,pe ceata fac toti banii!
C@talin
23 Dec 2011, 20:38
sa nu zici ca a pus porcariile astea de la philips care costa 330 ron
turbodxman
23 Dec 2011, 22:22
QUOTE(C@talin @ 23 Dec 2011, 20:38)
sa nu zici ca a pus porcariile astea de la philips care costa 330 ron
cu sau fara TVA?
P-A-C-O
23 Dec 2011, 22:29
QUOTE(C@talin @ 23 Dec 2011, 20:38)
sa nu zici ca a pus porcariile astea de la philips care costa 330 ron
unde le-ai gasit bre cu treisutetreizeci?.... poate pe bucata nu pe set
Markos
23 Dec 2011, 23:45
Astea-s bune sa te uiti sub biblioteca dupa vreun nasture sarit, ca-s plate.
Raduchu
24 Dec 2011, 20:13
Sarbatori fericite bre argon !!
C@talin
24 Dec 2011, 20:39
la ausbiurg parca
QUOTE(C@talin @ 23 Dec 2011, 20:38)
sa nu zici ca a pus porcariile astea de la philips care costa 330 ron
Exact, aratau ca astea, si intrau perfect in decupaturile alea dreptunghiulare din buza aia de sub spoiler. S-ar putea sa fie chiar modelul asta. De ce zici ca-s porcarii?
Edit: oricum, piperat pretul. Pai cu 1 milion imi iau faruri la dacia mea, si-mi mai raman bani si de-un suc si-o pizza.
QUOTE(Raduchu @ 24 Dec 2011, 21:13)
Sarbatori fericite bre argon !!
Craciun Fericit la toata lumea!
QUOTE(argon @ 26 Dec 2011, 20:04)
Am uitat sa zic deznodamantul..am dat bara jos pan la urma, cu clemele de deasupra farurilor a fost simplu, cu alea 3 de sub fiecare far...alea s-au rupt toate, fara exceptie, nu ca am tras de bara, ci am bagat surubelnita pe sub far sa le presez, s-au rupt, nu erau elastice deloc ci casante, s-au rupt cand sa apas sa eliberez bara, alta solutie nu era, am impresia ca-s de unica folosinta si se rup la prima demontare a barei.
Markos
27 Dec 2011, 17:04
Ai dezmembrat meganu?
Nu, am schimbat un bandou zgariat, si nu se putea scoate fara demontat bara.
Deocamdata doar una, i-am pus si bara tiuning, mai trebuie mici ajustari.
La multi ani! Si o poza proaspata, de anul asta:
C a t a l i n
2 Jan 2012, 22:21
Ce vecină blondă ai!
Poze cu masina lu' argon:
[attachmentid=1627776119]
[attachmentid=1627776121]
[attachmentid=1627776122]
[attachmentid=1627776123]
Are casetofon cu empetrei?
si-a luat teapa nu vezi ca-i lipseste capacu de pe volan ... a fost dauna clar , airbag sarit...
macar e corect si are gume de iarna. BV ARGON !
marksman
3 Jan 2012, 14:17
are si PDG!
E misto trocariciu`, dar nu inteleg de ce nu si-a luat o dacie papuc gospodarul...
M-a impulsionat marianj sa schimb si eu bujiile, care au ceva km, si sunt cu 2 electrozi. engeca nu pun, ci doar de origine, dar aici vine dilema, se potrivesc 3 feluri, cu 1,2 si 3 electrozi. Nu am probleme cu mersul motorului, dar citind pe reno.ro, la clio 1.4 100 de cai unii le-au incercat pe toate, si sunt cel mai multumiti de cele cu 3 craci, hellcat parca.
Pune
d'astea ...daca n-ai ce face cu banii
.
QUOTE(argon @ 5 Jan 2012, 10:19)
M-a impulsionat marianj sa schimb si eu bujiile, care au ceva km, si sunt cu 2 electrozi. engeca nu pun, ci doar de origine, dar aici vine dilema, se potrivesc 3 feluri, cu 1,2 si 3 electrozi. Nu am probleme cu mersul motorului, dar citind pe reno.ro, la clio 1.4 100 de cai unii le-au incercat pe toate, si sunt cel mai multumiti de cele cu 3 craci, hellcat parca.
Ce rost ar avea sa le schimbi...daca a mers pe autostrazi..condusa doar de batranei...
Am eu p-acasa niste engecauri... folosite vreo 1000 de km. Daca vrei... sunt ale tale. BKR6EZ au codu'. Vezi si tu daca merg la tine, cand ajung acasa le caut. Pe bune, nu fac misto.
QUOTE(Iulikk @ 5 Jan 2012, 11:23)
Am eu p-acasa niste engecauri... folosite vreo 1000 de km.
Sunt ca noi, doar rodate, esti omul lui!
IRONICK
5 Jan 2012, 11:38
QUOTE(Hack @ 5 Jan 2012, 11:13)
Pune
d'astea ...daca n-ai ce face cu banii
.
Alea costa cat un schimb de ulei.
Mersi iulikk, dar am zis ca nu vreau ngk de nici un fel, nu se impaca cu motoarele de renault, plus ca-s contrafacute majoritatea.
Zi mai bine ca-s scumpe.
QUOTE(argon @ 5 Jan 2012, 11:43)
Mersi iulikk, dar am zis ca nu vreau ngk de nici un fel, nu se impaca cu motoarele de renault,
Asta de unde ai mai scos-o?
marksman
5 Jan 2012, 11:58
Nu-s inca destul de rulate, aia e problema lui argon. Daca ar fi testate pe autostrazile din ioropa de catre un batranel care mergea numai in excursii, ar fi fost altceva.
Ce marca si tip pot fi asimilate aifonului, in materie de bujii?
QUOTE(argon @ 5 Jan 2012, 11:43)
Mersi iulikk, dar am zis ca nu vreau ngk de nici un fel, nu se impaca cu motoarele de renault, plus ca-s contrafacute majoritatea.
Si 75% din limuzina cum e?
marksman
5 Jan 2012, 12:53
@corbex:
astea?
IRONICK
5 Jan 2012, 12:54
QUOTE(Hack @ 5 Jan 2012, 11:45)
Asta de unde ai mai scos-o?
Beru sau Denso se descurca foarte bine pe Renault. NGK nu prea.
bucatzel
5 Jan 2012, 12:55
@corbex. Astea
QUOTE(Filip @ 5 Jan 2012, 12:45)
Zi mai bine ca-s scumpe.
Nu-s scumpe, alea originale sunt mai scumpe, dar de alea am cu de alea merge bine. Trebuie sa ma decid doar, astea-s variantele.
7700500155 - cu 1 electrod
7700500168 - cu 2 electrozi
7700500132 - cu 3 electrozi
C a t a l i n
5 Jan 2012, 13:36
Ia cu 1 si mai cositoresti tu 2-3 sarme.
IRONICK
5 Jan 2012, 13:40
Eventual da si o gaura in ala central. Face scanteia rotunda si asta ii da aderenta la vaporii de benzina.
QUOTE(IRONICK @ 5 Jan 2012, 12:54)
Beru sau Denso se descurca foarte bine pe Renault. NGK nu prea.
De ce?
Eu am NGK Iridium pe masina si functioneaza foarte bine.
Iridium e altceva, nu sunt asa falsificate ca alea normale. Dar nu se justifica iridium, ce face motorul in plus fata de cu alea de origine?
IRONICK
5 Jan 2012, 14:07
Merge cum trebuie sa mearga. Ralantiu mai stabil, regimuri mai bune (nu ma refer la 0-100), tacanituri mai mici de la avans, etc
Si le schimbi la 90 de mii de km.
Si un cod pentru 1.4 16v sa ma interesez ce si cum?
IRONICK
5 Jan 2012, 14:11
QUOTE(Hack @ 5 Jan 2012, 14:09)
Si le schimbi la 90 de mii de km.
Nu chiar, este putin exagerata perioada aia.
R19/16v
5 Jan 2012, 14:13
La mine alea originale sunt NGK. 60k interval.
QUOTE(IRONICK @ 5 Jan 2012, 14:11)
Nu chiar, este putin exagerata perioada aia.
Posibil, ei asa spun ca ar dura, vom vedea...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.