Motor mic, deh... Ce-ai vrea, 260 la oră?
bv-08-fgm
7 Oct 2012, 19:23
La motor ala de masina de cusut nu stiu ce vibratii ar putea face,poti sa incerci cu tamponu de dci.
Cat despre cutie pare cam scurta a 5-a
QUOTE(Markos @ 7 Oct 2012, 20:14)
Motor mic, deh... Ce-ai vrea, 260 la oră?
Nu, da' e aiurea sa ai la 130 la ora 4000+ rpm..
QUOTE(bv-08-fgm @ 7 Oct 2012, 20:23)
Cat despre cutie pare cam scurta a 5-a
Nu pare, chiar este.
bv-08-fgm
7 Oct 2012, 19:29
Aici iti dau dreptate.La mine atat ca e diesel da la 3500 r/min am 165km/h
spy_oh_joy1389
7 Oct 2012, 19:31
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 20:28)
Nu, da' e aiurea sa ai la 130 la ora 4000+ rpm..
Mitsubishi Lancer 1.5 110 CP si Skoda Octavia 1 1.6 MPI au cutia la fel etajata ca Meganeul. Asta cam e standardul.
Laurentziu83
7 Oct 2012, 20:03
Si care e problema ca e mai turata? Oricum nu apuci sa o segmentezi.
bv-08-fgm
7 Oct 2012, 20:05
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2012, 21:03)
Si care e problema ca e mai turata? Oricum nu apuci sa o segmentezi.
Bine zis
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2012, 21:03)
Si care e problema ca e mai turata? Oricum nu apuci sa o segmentezi.
Consumul...la 110 e vreo 5 % instantul, la 130 sare de 7.
Păi n-o mai alerga
QUOTE(Markos @ 7 Oct 2012, 20:29)
deci in concluzie argon o are scurta !
Laurentziu83
7 Oct 2012, 21:09
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 21:07)
Consumul...la 110 e vreo 5 % instantul, la 130 sare de 7.
Si crezi ca ar consuma mai putin cu a 5-a mai lunga?
Nu uita ca ai cel mai mic motor. Motoarele mici trebuie turate ca sa obtii aceleasi performante, iar ca sa poti tura un motor, trebuie sa-i dai mai multa benzina pe la injectoare.
turbodxman
7 Oct 2012, 21:10
Mai putin conteaza consumul
Cel mai important e cat produce!
QUOTE(l@u @ 7 Oct 2012, 21:54)
deci in concluzie argon o are scurta !
... si se mai si lauda
Aceeasi etajare a cutiei de viteze este si la golf 4 1.6 16V.
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 7 Oct 2012, 20:31)
Mitsubishi Lancer 1.5 110 CP si Skoda Octavia 1 1.6 MPI au cutia la fel etajata ca Meganeul. Asta cam e standardul.
O lae.
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 19:11)
Pai da ca nu merge mai mult ca ajunge motorul la limitare in a cincea
Pai trebuiau sa limiteze cumva si bestia asta mica, daca nu o limitau intrai cu viteza pe taramul Veyronului
...
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2012, 22:09)
Si crezi ca ar consuma mai putin cu a 5-a mai lunga?
Nu uita ca ai cel mai mic motor. Motoarele mici trebuie turate ca sa obtii aceleasi performante, iar ca sa poti tura un motor, trebuie sa-i dai mai multa benzina pe la injectoare.
Motorul ar duce stai linistit, si in plus si la 1.6 e aceasi cutie, nu au pus alta cutie speciala la 1.4 ca e mai mic. Ca fapt divers la Logan 1,4 a cincea e mai lunga considerabil, si cu toate asta unii nu-s multumiti si o mai lungesc cu pinion de dci.
DragosP
8 Oct 2012, 09:43
Adică tu crezi/speri că o ai tot atât de lungă ca a mea? Ha!
Cita vreme nu poate face o comparatie concreta, de ce sa nu creada?
Argoane, la fiecare trei posturi scie c-o ai cea mai lunga, sa-i bagi in boale!
Squirrel
8 Oct 2012, 10:05
Dacă vrea cineva să se dea cu 212…
DragosP
8 Oct 2012, 12:40
O face mai lungă?
La mpi, dci, tsi, tdi, kki?
Cea mai lunga o am eu. Pot merge intr-a patra de la 40 la 170 la ora
marksman
8 Oct 2012, 13:12
Din ciclul "ba a mea e mai lunga", cu a doua la 90
Eu ajung la 90 si stind pe loc. 90 de grade.
QUOTE(corbex @ 8 Oct 2012, 14:07)
la 170 la ora
170 pe ceasurile alea antice
Cam 145 în realitate.
Nu conteaza. Importanta e diferenta, pentru stabilirea lungimii
marksman
8 Oct 2012, 13:17
QUOTE(corbex @ 8 Oct 2012, 13:13)
Eu ajung la 90 si stind pe loc. 90 de grade.
Eu am ajuns numai la vreo 65 (de grade), dupa care n-am mai putut sa plec de pe loc, a trebuit sa fiu tractat
tatabobu
8 Oct 2012, 13:17
La mine ajunge de la 0 la 120 intr-o secunda. E cu afisaj dijital.
Io aveam afișaj digital pe C4, l-am testat cu gipiesu' și avea zero abatere
Am prins 198 pe bune, cum ar veni.
Alea care ajung prea repede la maxim nu sint cautate.
8 Oct 2012, 14:20:QUOTE(Markos @ 8 Oct 2012, 14:19)
Am prins 198 pe bune, cum ar veni.
Asta nu dovedeste ca e lunga. Esti off topic.
turbodxman
8 Oct 2012, 13:25
Lungimea (treptei) nu e criteriul cel mai important in aprecierea performantelor (agregatului).
Mai conteaza si durata de viata si cat de agila se simte cat este in viata
MADendY
8 Oct 2012, 16:26
@ argon nu te intereseaza o cutie de nova?
[attachmentid=1627842133]
hitman1234
8 Oct 2012, 16:53
plictisitoare masina argone, tre' sa scapi de ea, a distrus jurnalul, nu tu o sirena, un overdrive, niste roti distrigaz, nimic
Aprob pozitiv
Laurentziu83
8 Oct 2012, 18:58
QUOTE(tatabobu @ 8 Oct 2012, 14:17)
La mine ajunge de la 0 la 120 intr-o secunda. E cu afisaj dijital.
Da, dar trebuie sa-l apesi inainte, sa se calibreze, de-abia dup-aia poti atinge performanta asta. Deci mai mult de o secunda.
cosmin_2300
8 Oct 2012, 20:19
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 17:43)
Am mai facut ceva mii de km, agregatu' merge bine, singura problema(in afara ca-i renou) este cutia, pe autostrada e turata ca naiba, la 190 intra in limitare motorul, e peste 6000, iar la mers normal..pun o poza, la orice masina ai zice ca-i in patra, la megan ii a cincea
Pff, la Dacia din semnătură am 110 pe GPS la 3500 rpm, deci cutiile sunt etajate similar.
La Cielo e mișto, 120 km/h la 3000 rpm.
QUOTE(Markos @ 8 Oct 2012, 14:19)
Am prins 198 pe bune, cum ar veni.
Carfolio zice ca-i posibil, la vale.
hitman1234
9 Oct 2012, 12:42
apropo
bine, e discutabil ce-a vrut sa zica cu "dedea" poetul, dar na
QUOTE(argon @ 2 Aug 2012, 13:07)
6000 rpm nu a vazut si nu va dedea vrodata, nu-i genul meu sa-mi bat joc nici de lucrurile altora, apai ale mele.
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 17:43)
Am mai facut ceva mii de km, agregatu' merge bine, singura problema(in afara ca-i renou) este cutia, pe autostrada e turata ca naiba, la 190 intra in limitare motorul, e peste 6000, iar la mers normal..pun o poza, la orice masina ai zice ca-i in patra, la megan ii a cincea
E scos din context, cu motorul rece parca era vorba acolo , sau in gol..in a cincea nu se pune..
cj98czh
9 Oct 2012, 13:37
Eu unul nu cred ca trotineta de 1.4 poti sa o duci pe drum drept in limitare in Tr. 5 .... poate era la vale si ai omis sa ne spui ...
In carte e dat 185 maximul, pe bord merge pe drept pana pe linia de 200 care e cam 186 pe gps si turometrul e peste 6000. Mai mult nu vrea
Dupa un an si ceva de cand am plasticu', m-am prins cu o nemarginita mirare zilele trecute, ca are 'folow me home'.
Markos
21 Oct 2012, 14:43
Fiță!
iulian'71
21 Oct 2012, 14:43
Si a intrat cu tine in casa?
QUOTE(l@u @ 21 Oct 2012, 15:31)
Ce te razi, tu ai?
cj98czh
21 Oct 2012, 16:47
La el nu trebuie decat bifata o setare din VagCom daca are versiune cu modul confort ... si eu cred ca o are
nu te umfla ...
Ce atata bifat, computere, etc, ce-i aici Star trek? Daca e, e de la inceput.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.