Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Markos
Motor mic, deh... Ce-ai vrea, 260 la oră?
bv-08-fgm
La motor ala de masina de cusut nu stiu ce vibratii ar putea face,poti sa incerci cu tamponu de dci.

Cat despre cutie pare cam scurta a 5-a blink.gif
argon
QUOTE(Markos @ 7 Oct 2012, 20:14)
Motor mic, deh... Ce-ai vrea, 260 la oră?
*



Nu, da' e aiurea sa ai la 130 la ora 4000+ rpm..
Markos
QUOTE(bv-08-fgm @ 7 Oct 2012, 20:23)
Cat despre cutie pare cam scurta a 5-a blink.gif
*


Nu pare, chiar este.
bv-08-fgm
Aici iti dau dreptate.La mine atat ca e diesel da la 3500 r/min am 165km/h
spy_oh_joy1389
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 20:28)
Nu, da' e aiurea sa ai la 130 la ora 4000+ rpm..
*


Mitsubishi Lancer 1.5 110 CP si Skoda Octavia 1 1.6 MPI au cutia la fel etajata ca Meganeul. Asta cam e standardul.
Laurentziu83
Si care e problema ca e mai turata? Oricum nu apuci sa o segmentezi.
bv-08-fgm
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2012, 21:03)
Si care e problema ca e mai turata? Oricum nu apuci sa o segmentezi.
*



Bine zis radmasa.gif
argon
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2012, 21:03)
Si care e problema ca e mai turata? Oricum nu apuci sa o segmentezi.
*



Consumul...la 110 e vreo 5 % instantul, la 130 sare de 7.
Markos
Păi n-o mai alerga sleep.gif
l@u
QUOTE(Markos @ 7 Oct 2012, 20:29)
Nu pare, chiar este.
*


deci in concluzie argon o are scurta !
Laurentziu83
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 21:07)
Consumul...la 110 e vreo 5 % instantul, la 130 sare de 7.
*


Si crezi ca ar consuma mai putin cu a 5-a mai lunga?

Nu uita ca ai cel mai mic motor. Motoarele mici trebuie turate ca sa obtii aceleasi performante, iar ca sa poti tura un motor, trebuie sa-i dai mai multa benzina pe la injectoare.
turbodxman
Mai putin conteaza consumul happy.gif
Cel mai important e cat produce! tongue.gif
nonic
QUOTE(l@u @ 7 Oct 2012, 21:54)
deci in concluzie argon o are scurta !
*


... si se mai si lauda radmasa.gif

Aceeasi etajare a cutiei de viteze este si la golf 4 1.6 16V.
cdadan
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 7 Oct 2012, 20:31)
Mitsubishi Lancer 1.5 110 CP si Skoda Octavia 1 1.6 MPI au cutia la fel etajata ca Meganeul. Asta cam e standardul.
*


O lae.
Hack
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 19:11)
Pai da ca nu merge mai mult ca ajunge motorul la limitare in a cincea  unsure.gif
*


Pai trebuiau sa limiteze cumva si bestia asta mica, daca nu o limitau intrai cu viteza pe taramul Veyronului rolleyes.gif ...
argon
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Oct 2012, 22:09)
Si crezi ca ar consuma mai putin cu a 5-a mai lunga?

Nu uita ca ai cel mai mic motor. Motoarele mici trebuie turate ca sa obtii aceleasi performante, iar ca sa poti tura un motor, trebuie sa-i dai mai multa benzina pe la injectoare.
*




Motorul ar duce stai linistit, si in plus si la 1.6 e aceasi cutie, nu au pus alta cutie speciala la 1.4 ca e mai mic. Ca fapt divers la Logan 1,4 a cincea e mai lunga considerabil, si cu toate asta unii nu-s multumiti si o mai lungesc cu pinion de dci.
DragosP
Adică tu crezi/speri că o ai tot atât de lungă ca a mea? Ha!
corbex
Cita vreme nu poate face o comparatie concreta, de ce sa nu creada?
Argoane, la fiecare trei posturi scie c-o ai cea mai lunga, sa-i bagi in boale!
Squirrel
Dacă vrea cineva să se dea cu 212…
user posted image
DragosP
O face mai lungă?
La mpi, dci, tsi, tdi, kki?
corbex
Cea mai lunga o am eu. Pot merge intr-a patra de la 40 la 170 la ora icon_mrgreen.gif
marksman
Din ciclul "ba a mea e mai lunga", cu a doua la 90 smile.gif
corbex
Eu ajung la 90 si stind pe loc. 90 de grade.
Markos
QUOTE(corbex @ 8 Oct 2012, 14:07)
la 170 la ora  icon_mrgreen.gif
*


170 pe ceasurile alea antice tongue.gif


Cam 145 în realitate.
corbex
Nu conteaza. Importanta e diferenta, pentru stabilirea lungimii sleep.gif
marksman
QUOTE(corbex @ 8 Oct 2012, 13:13)
Eu ajung la 90 si stind pe loc. 90 de grade.
*



Eu am ajuns numai la vreo 65 (de grade), dupa care n-am mai putut sa plec de pe loc, a trebuit sa fiu tractat smile.gif
tatabobu
La mine ajunge de la 0 la 120 intr-o secunda. E cu afisaj dijital.
Markos
Io aveam afișaj digital pe C4, l-am testat cu gipiesu' și avea zero abatere cool.gif

Am prins 198 pe bune, cum ar veni.
corbex
Alea care ajung prea repede la maxim nu sint cautate.

8 Oct 2012, 14:20:
QUOTE(Markos @ 8 Oct 2012, 14:19)
Am prins 198 pe bune, cum ar veni.
*


Asta nu dovedeste ca e lunga. Esti off topic.
turbodxman
Lungimea (treptei) nu e criteriul cel mai important in aprecierea performantelor (agregatului). tongue.gif
DFL
Mai conteaza si durata de viata si cat de agila se simte cat este in viata tongue.gif
MADendY
@ argon nu te intereseaza o cutie de nova? blush.gif

[attachmentid=1627842133]
hitman1234
plictisitoare masina argone, tre' sa scapi de ea, a distrus jurnalul, nu tu o sirena, un overdrive, niste roti distrigaz, nimic mad.gif
argon
Aprob pozitiv mellow.gif
Laurentziu83
QUOTE(tatabobu @ 8 Oct 2012, 14:17)
La mine ajunge de la 0 la 120 intr-o secunda. E cu afisaj dijital.
*


Da, dar trebuie sa-l apesi inainte, sa se calibreze, de-abia dup-aia poti atinge performanta asta. Deci mai mult de o secunda. biggrin.gif
cosmin_2300
QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 17:43)
Am mai facut ceva mii de km, agregatu' merge bine, singura problema(in afara ca-i renou) este cutia, pe autostrada e turata ca naiba, la 190 intra in limitare motorul, e peste 6000, iar la mers normal..pun o poza, la orice masina ai zice ca-i in patra, la megan ii a cincea wacko.gif
*


Pff, la Dacia din semnătură am 110 pe GPS la 3500 rpm, deci cutiile sunt etajate similar.
La Cielo e mișto, 120 km/h la 3000 rpm. wub.gif
cdadan
QUOTE(Markos @ 8 Oct 2012, 14:19)
Am prins 198 pe bune, cum ar veni.
*


Carfolio zice ca-i posibil, la vale.
hitman1234
apropo sleep.gif

bine, e discutabil ce-a vrut sa zica cu "dedea" poetul, dar na

QUOTE(argon @ 2 Aug 2012, 13:07)
  6000 rpm nu a vazut si nu va dedea vrodata, nu-i genul meu sa-mi bat joc nici de lucrurile altora, apai ale mele.
*




QUOTE(argon @ 7 Oct 2012, 17:43)
Am mai facut ceva mii de km, agregatu' merge bine, singura problema(in afara ca-i renou) este cutia, pe autostrada e turata ca naiba, la 190 intra in limitare motorul, e peste 6000, iar la mers normal..pun o poza, la orice masina ai zice ca-i in patra, la megan ii a cincea wacko.gif
*


corbex
"dedea" era vedea...
argon
E scos din context, cu motorul rece parca era vorba acolo , sau in gol..in a cincea nu se pune..
cj98czh
Eu unul nu cred ca trotineta de 1.4 poti sa o duci pe drum drept in limitare in Tr. 5 .... poate era la vale si ai omis sa ne spui ... biggrin.gif
argon
In carte e dat 185 maximul, pe bord merge pe drept pana pe linia de 200 care e cam 186 pe gps si turometrul e peste 6000. Mai mult nu vrea mad.gif
argon
Dupa un an si ceva de cand am plasticu', m-am prins cu o nemarginita mirare zilele trecute, ca are 'folow me home'. huh.gif
l@u
radmasa.gif
Markos
Fiță!
iulian'71
Si a intrat cu tine in casa?
argon
QUOTE(l@u @ 21 Oct 2012, 15:31)
radmasa.gif
*



Ce te razi, tu ai?
cj98czh
La el nu trebuie decat bifata o setare din VagCom daca are versiune cu modul confort ... si eu cred ca o are biggrin.gif nu te umfla ...
argon
Ce atata bifat, computere, etc, ce-i aici Star trek? Daca e, e de la inceput.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.