QUOTE(b76bgaarh @ 3 Sep 2009, 14:57)
argoane...cataline...unde e bursa pe forumu gm..... ca vrea o colega sa isi ia un spark....
nu stiu cui i-ar place chestia aia, eu i-as recomanda il locul tau un Saxo, 106, Fiesta, Twingo, benzina cu motor mic, 2001-2002 , cu criza asta gaseste mai ieftin ca un SPark si chiar decat un Matiz, care rugineste in draci.
b76bgaarh
3 Sep 2009, 19:49
eu ias recomnada chiar si un sandero nou....dar na...ea vrea sa isi ia masina de maxim 4000 de euro...
maxim 2 ani...etc etc....
C@talin
3 Sep 2009, 21:42
fitzeee
un sandel ar fi bun.Asa ce face ia un matiz plin de rugina.sau un spark,miemi place sparku e comic el.am condus 20 km unu odata.e mai aiurea ca nai ceasurile in fata da imi placea ca are servo
.
b76bgaarh
4 Sep 2009, 11:41
la mine e pagina 69.......
C@talin
4 Sep 2009, 11:42
pai la alti e altfel
?
Lostboy
4 Sep 2009, 11:44
La mine e pagina 42. În funcție de câte postări a ales fiecare să-i fie afișate pe pagină.
am schimbat si filtrul de benzina in sfarsit, ala vechi arata dezastros, m-am tot invartit la mai multe magazine aveau decat cica 'originale' cu 20 ron, si altceva decat pe comanda, dar la Rodostar(pt cunoscatori
) avea Champion, cu 40 ron, sunt sigur ca injectoarele imi vor multumii pentru asta.
Treptat-treptat o schimbi pe toata desi era impecabila. Noroc ca e ieftina la piese!
asa e , nasoala masina, cine a mai vazut sa schimbi consumabile la o masina serioasa...
Sau amortizoarele la o limuzina care se aseaza perfect pe drum la viteze de peste 160 km/h.
cine a schimbat amortizoarele?
Lostboy
4 Sep 2009, 11:53
QUOTE(argon @ 3 Sep 2009, 11:05)
s-au mai adunat vreo 1000 ron pe consumabile
inclusiv anvelope si arcurile spate, altceva nu am schimbat....a implinit 6000 km si doua luni, la mine.
Becurile se schimba usor din cate am vazut in manual, nu am avut ocazia.
Cam scumpe consumabilele astea.
C@talin
4 Sep 2009, 11:53
Pai TDI merge 100 k km cu uleiu din fabrica
dupa aia iese din rodaj si se punel alt ulei din 10k in 10 k km
4 Sep 2009, 12:53:Lost la cielo un arc spate e 60 ron
Imi cer scuze! Am vrut sa scriu arcuri, nu amortizoare.
ar fi cam asa, gume 600 ron, arcuri spate 250 ron, ulei 5w40 120 ron, filtrul ulei 10 ron, filtru aer 10 ron, filtru benzina 40 ron, fise bujii 50 ron, si atat.
Lostboy
4 Sep 2009, 11:55
scump...
Cand va fi schimbat si posesorul ca sa fie tacamul complet?
Lostboy
4 Sep 2009, 11:56
QUOTE(C@talin @ 4 Sep 2009, 12:53)
Lost la cielo un arc spate e
60 ron
QUOTE(argon @ 4 Sep 2009, 12:54)
ar fi cam asa, gume 600 ron,
arcuri spate 250 ron, ulei 5w40 120 ron, filtrul ulei 10 ron, filtru aer 10 ron, filtru benzina 40 ron, fise bujii 50 ron, si atat.
C@taline, pe noi sau pe argon îl minți?
si placute frana 90 ron, scuze, am uitat.
Lostboy
4 Sep 2009, 11:58
Mai ai puțin și modifici titlul în limuzina mea de 3000 de euro.
Limuzina mea de 2261 euro
Lostboy
4 Sep 2009, 12:02
Mai pune și diferența de curs valutar ....
QUOTE(argon @ 4 Sep 2009, 11:47)
am schimbat si filtrul de benzina in sfarsit, ala vechi arata dezastros, m-am tot invartit la mai multe magazine aveau
decat cica 'originale' cu 20 ron, si altceva
decat pe comanda, dar la Rodostar(pt cunoscatori
) avea Champion, cu 40 ron, sunt sigur ca injectoarele imi vor multumii pentru asta.
Decat cartofi
bucatzel
4 Sep 2009, 16:38
QUOTE(argon @ 4 Sep 2009, 12:54)
Deocamdata. Ai luat o masina veche. poa' sa fie ea si echivalentul automotive al zmeului zmeilor, tot o sa mai bagi bani in ea. Ca iesi poate mai bine ca si cost/an de exploatare, asta-i alta problema la fel de discutabila, dar sa crezi ca ai terminat investitiile (si nu ma refer la consumabile) e ...
Dar anvelope de iarna ai?
Acuma o dati si voi in partea aiaalalta, pai o zis el ca o nu o sa mai bage bani in ea? O zis ce o schimbat si cat o costat, io n-am vazut sa fi scris ca nu o sa i se mai strice nimic la masina in viitor.
Da o venit iarna? Ca io vad ca nu mai vrea sa plece vara ...
Jack Daniel's
4 Sep 2009, 23:04
Are talent Argon, a facut 70 de pagini instantaneu.
ArtVandelay
4 Sep 2009, 23:19
Masina face toata treaba
daca era logan nu avea nici 10 pagini
agree?
marian-j
4 Sep 2009, 23:36
Mi-s invidios!!
Colegul argon arunca doua-trei cuvinte si mai apoi noi ne flotam amarnic neuronii ca sa-l putem musca de tur!
Si uite asa ne-a tras in barba sapteji de pagini de topic!
Respectele mele,coane argon!
Ne-ai "facut" din vorbe!
Iar eu preocupat de bujii si fading m-am prins de jurnalul argonetzei abia cand ajunsese aproape de jumatate
PS > oricum autorul jurnalului tot se fofileaza si nu vine la intalnire, desi joi cred, binocla de zor o supernova argintie in fata spitalului
Poate astepta momentu' sa iti bage un morcov in toba.
marian-j
5 Sep 2009, 00:45
Nenea doctoru',amu ce faci matale cu noi?
Psihologie inversa?
Mai zici matale ca cineva iti benocla Nova in fata spitalului.
Paranoia?
Andy_ACS
5 Sep 2009, 04:35
QUOTE(ArtVandelay @ 5 Sep 2009, 00:19)
Masina face toata treaba
daca era logan nu avea nici 10 pagini
agree?
Nu. Vezi cazul romeodr. Daca vrei 'audienta' la jurnalul de bord e suficient sa iti lauzi masina mai mult decat e cazul,eventual criticand masinile pe care le au ceilalti de pe forum. In felul acesta toti se vor chinui sa ii explice initiatorului ca greseste/exagereaza, de aici pana la bascalie e un pas foarte mic, si uite asa se strang posturile.
Daca initiatorul e un tip popular ca argon totul se amplifica de cel putin 3 ori
Bafta!
Morcovu n-are succes ca am bujii NGK si sare urgent din toba cand ambalez motorul
C@talin
5 Sep 2009, 10:42
la sn doar presiunea relantiului e de ajuns sa arunce morcovu la 100 m inspate
einstein1984
5 Sep 2009, 13:35
Daca avea tico era de ajuns o pastaie de fasole.
Era de ajuns dacă sufla în tobă să dea motorul peste cap.
marksman
7 Sep 2009, 17:45
up!
de voie de nevoie am pus benzina de la Petrom, era pacat sa arunc niste bonuri d'alea de Praktiker, si e la fel de nasoala ca anul trecut cand am pus ultima data, nu mai trage asa bine, ca si cand as avea aeru pornit desi nu e, gazele de evacuare miros foarte urat(nu, nu le-am mirosit, dar se simte implicit in garaj) si consumul a crescut cu un litru la suta in medie...ralantiul n'are treaba, e neclintit ca muntele, aviz unora
In general i-am mai pus pe langa OMV, Rompetrol si Mol, toate de 95 si sunt OK, Petromul e de rht .
Credeam ca sunt singurul care are parerea asta...
Asa e... Petrom sucks si PetromV nu este aceeasi mancare de peste cu OMV.
dupa mi-a nazarit ca puteam pune 99+ poate e putin mai buna..
AmunDei
7 Sep 2009, 18:37
Eu 99 pun, mere bine si n-am avut probleme sa nu traga.
Si eu pun top 99+ in Lancer si merge foarte bine.Trage de rupe si sta si bine la capitolul consum.De 95 n-am mai incercat de muuult.
L.E. Si eu am ralantiul "neclintit ca muntele"...
Oare cine n-are?
In Dacie nu prea fac nazuri, doar Lukoil sa nu fie, dar in Cielo am observat ca mananca Petrom tot asa, cu un litru in plus lejer la suta de kilometri.
Am fost cu benzina de la OMV pana la aeroport in Baneasa intr-o noapte sa-l iau pe un amic. Am bagat de 50 de lei pe vremea cand era 3.7 lei litrul si am mers la dus 130km/h cu trei insi in masina. P-acolo am stat juma de ora pana am intrat in parcare ca era aglomeratia de pe lume, dupaia am fost sa las pe cineva prin Rahova si am plecat pana la Pitesti la intoarcere, 4 insi si bagaje in general cu 150km/h. Cand am ajuns in parcare mi-a mancat dupa ac fix cat bagasem, in conditiile date.
Saptamana trecuta am bagat un plin de la Petrom, tot 95. M-a tinut, Pitesti-Medgidia si retur pana pe la kilometru' 56 la intoarcere pe A1. Era acu' pe rosu, am bagat de la OMV de 35 de lei si s-a simtit o diferenta incredibila la mersul masinii. Se infigea mult mai bine decat pana atunci, n-avea cum sa mi se para ca abia mersesem cateva sute de kilometri in acelasi ritm in general pe autostrada. Si acul a ramas asa pana la Pitesti.
Parca n-o faceau asa proasta pana acum, am avut mereu incredere ca e buna bazandu-ma pe faptul ca rafinaria-i la doi pasi, dar se pare ca m-am inselat.
Un litru la suta, ziceti...
Am sa trec si eu la alta benzina, atunci, ca sa-mi consume 5,2 litri la suta...
extraurban nu prea se simte la consum, dar in oras clar manca cu un litru in plus.
Poate difera si de la masina la masina pana la urma. Am un vecin care merge mult cu masina personala, un BMW 320i si care-l stiu drept om de incredere, care mi-a zis ca de doua ori a facut plinul la Petrom si a facut cu vreo 100 de kilometri mai putin decat cu plinuri de Efix de la Rompetrol.
De curiozitate, ce raport de compresie are motorul masinii tale? Intrebare valabila si pentru argon.
ArtVandelay
7 Sep 2009, 20:28
la mine se simte diferenta clara intre carrera 95 (care chiar are 95) si lukoil 95 care sigur are sub.
r/c 11:1
de 98/99/100 nu am bagat pana acum, dar nu cred ca trage mai bine decat cu carrera 95
Cielo 1.5 SOHC para-mi-se ca are 9.5:1, dar sunt curios cat are 1.6 16v de pe masina lui xcss.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.