C a t a l i n
30 Mar 2015, 09:18
QUOTE(gabize @ 30 Mar 2015, 09:00)
apeși accelerația la pământ
Tractoare - pamant.
Da' de ce ai vrea sa apesi la maxim pe acceleratie in loc sa apesi un buton cu degetelu'?
hitman1234
30 Mar 2015, 09:24
QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Mar 2015, 08:44)
Depinde de drum e adevarat. La Leguma pe autostrada A1 consumul pe CC la 140Km/h setati e acelasi cu cel de mers fara CC la 160-170Km/h. Ilegal ... stiu ...
N-are bre cum, e functie de optimizare ce naiba, la aceasi viteza medie n-ai cum sa-l bati din talpa, d-apai sa mai si cresti viteza..altfel de ce naiba se mai putea asa ceva pe masini?
QUOTE(espacern @ 30 Mar 2015, 08:53)
Apasa la maxim....pentru decuplare limitator!
Dafac? La masini doar ciupesti acceleratia sau frana si se decupleaza, dar reno e inovativ din nou
gabize
30 Mar 2015, 09:26
nene, limitatoru' nu ceceu'!
espacern
30 Mar 2015, 09:27
QUOTE(hitman1234 @ 30 Mar 2015, 09:24)
Dafac? La masini doar ciupesti acceleratia sau frana si se decupleaza, dar reno e inovativ din nou
Se discuta despre LIMITATOR.....nu de CRUISE CONTROL stii nu?
gabize
30 Mar 2015, 09:33
QUOTE(C a t a l i n @ 30 Mar 2015, 10:18)
viață în natură.
QUOTE(gabize @ 29 Mar 2015, 19:42)
Io n-am condus mașină care pe cc să consume mai puțin. Și chestia asta a fost constatată și de alții.
Confirm.Ceceul accelereaza ca turbatul la maxim cand simte ca trebuie, soferul o face mai bland.
b76bgaarh
30 Mar 2015, 09:55
iegzista limitator la biemve?
gabize
30 Mar 2015, 10:00
decât nelimitator.
hitman1234
30 Mar 2015, 10:04
QUOTE(b76bgaarh @ 30 Mar 2015, 09:55)
iegzista limitator la biemve?
Corect, stai ca-i o notiune noo si interesanta pentru mine. Deci ce face asta, la golf doar ma avertizeaza, la bemfe era ceva lipit pe torpedou sa nu-i dau peste 210 cu gumele de iarna, la asta ne referim?
gabize
30 Mar 2015, 10:11
Face ce trebuie să facă: limitează viteza maximă.
Tu setezi de la botoane un prag de viteză și ea nu trece peste indiferent de insistențe. Mă rog, decuplează când apeși la maxim pedala sau decuplezi limitatoru de la bumb.
Asta la mașini.
La beamveu' probabil calcă mai abitir accelerația.
madhorsefuzzy
30 Mar 2015, 11:03
Limitatorul asta se pune si pe Logan II nu?
corbex
30 Mar 2015, 12:59
Ca sa-i limiteze ce?
QUOTE(gabize @ 30 Mar 2015, 10:00)
Cele cu cc din fabrică decuplează când apeși accelerația la pământ. Nu contează cât. Și se simte un prag când ajungi aproape jos cu pedala.
Am elucitat, daca apesi si o lasi nu se decupleaza, la 1-2 sec cu ea la podea, decupleaza, nu am pornit cronometru, am estimat.
QUOTE(hitman1234 @ 30 Mar 2015, 10:24)
N-are bre cum, e functie de optimizare ce naiba, la aceasi viteza medie n-ai cum sa-l bati din talpa, d-apai sa mai si cresti viteza..altfel de ce naiba se mai putea asa ceva pe masini?
Dafac? La masini doar ciupesti acceleratia sau frana si se decupleaza, dar reno e inovativ din nou
Eu vorbeam de limiter, pe cc, intradevar e cum zici, ciupesti acc, frana sau ambreiaj, decupleaza instant, si daca apesi pe R, se reia aceeasi viteza setata anterior.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Mar 2015, 12:03)
Limitatorul asta se pune si pe Logan II nu?
Nu la toate, ci la cele dotate, era si cazul in 2015.
C a t a l i n
30 Mar 2015, 15:32
Nu mai tin minte cum e le Renault, insa pe la alte marci, cand ai CC activat, NU se decupleaza cand apesi acceleratia, viteza creste, iar cand eliberezi acceleratia, viteza revine la cea setata...
CC se decupleaza din buton, la apasarea ambreiajului, franei, sau la scoaterea din viteza.
Fapt foarte util, de altfel, depasesti, dai drumul gazului si revii la viteza de croaziera.
gabize
30 Mar 2015, 18:18
tu n'auz' că reno nu-i mașină?
corbex
30 Mar 2015, 19:19
A auzit da' nu-i vine sa creada.
QUOTE(gabize @ 30 Mar 2015, 18:18)
tu n'auz' că laguna-i marca de barci?
IRONICK
30 Mar 2015, 21:17
QUOTE(l@u @ 30 Mar 2015, 08:42)
Confirm.Ceceul accelereaza ca turbatul la maxim cand simte ca trebuie, soferul o face mai bland.
QUOTE(gabize @ 29 Mar 2015, 18:42)
Io n-am condus mașină care pe cc să consume mai puțin. Și chestia asta a fost constatată și de alții.
Nu este chiar asa. Ai buton de sport apasat, da accelereaza.Dar nici atunci in disperare. Ai cutie manuala.. naspa. Cu o automata mai noua sau un cvt si nu submotorizata, cc te duce lin.
Si este normal sa ai un consum mai mic fara cc, dar nici nu ajungi la destinatie la aceeasi ora.
Bre io am passat nu cine stie ce racheta, la mine asa face, accelereaza ca si cum apesi oedala la maxim, imi de o senzatie de pasager nu de sofer.
C a t a l i n
30 Mar 2015, 21:26
Sa vezi cum te simti cand franeaza si vireaza...
Si-n dreapta ce senzatie iti da?
Raduchu
30 Mar 2015, 21:28
De sofer, evident.
gabize
30 Mar 2015, 21:31
QUOTE(l@u @ 30 Mar 2015, 22:20)
Bre io am passat nu cine stie ce racheta, la mine asa face, accelereaza ca si cum apesi oedala la maxim, imi de o senzatie de pasager nu de sofer.
așa face și barca
Pe valuri?
gabize
30 Mar 2015, 21:44
normal
QUOTE(argon @ 30 Mar 2015, 09:50)
O intrebare pentru cine are pe reno cc/limitator de mult, cum e cu limitatorul, se decupleaza daca apesi acceleratia la maxim, si dupa cat timp? Am apasat dar nu am tinut mult, ea mergea linistit cu cat era setat..
Din cate stiam sunt diferite ansamblu pedala-acceleratie la cele cu CC si la cele fara CC.
E aceasi, am scris mai sus ca daca o ti un moment apăsata la max, decuplează.
Nu m-am mai jucat de mult cu ceceul, dar parcă îmi amintesc că era suficient să ajung cu pedala de accelerație la final de cursă, nu era nevoie să o țin acolo deloc.
b76bgaarh
3 Apr 2015, 13:35
nu prea.
la megan trebuie sa ajungi "vartos".
tatimeu
3 Apr 2015, 13:42
QUOTE(C a t a l i n @ 30 Mar 2015, 15:32)
Nu mai tin minte cum e le Renault, insa pe la alte marci, cand ai CC activat, NU se decupleaza cand apesi acceleratia, viteza creste, iar cand eliberezi acceleratia, viteza revine la cea setata...
CC se decupleaza din buton, la apasarea ambreiajului, franei, sau la scoaterea din viteza.
asa e si la romb
Scoate cineva sin viteza fara sa apese ambreiajul? De mers merge, si de băgat înafară de treapta 1, dar nu știu daca e bine..
hitman1234
3 Apr 2015, 15:09
Poti face un video sa vedem cum?
QUOTE(argon @ 3 Apr 2015, 16:08)
Scoate cineva sin viteza fara sa apese ambreiajul? De mers merge, si de băgat înafară de treapta 1, dar nu știu daca e bine..
Nu obișnuiesc.
De scos din viteză merge ușor fără ambreiaj, dar la cuplare nu cârâie cutia?
e posibil, pe drum drept, poate, daca o "nimeresti".
Dar de ce ai face asta? Te apuci de teste argoane? Am scos eu odata tractorul din viteza cand mergeam cu cc, s-a turat in gol motorul, pana am calcat ambreiajul si s-a decuplat.
psychoo
3 Apr 2015, 18:25
QUOTE(argon @ 3 Apr 2015, 15:08)
Scoate cineva sin viteza fara sa apese ambreiajul? De mers merge, si de băgat înafară de treapta 1, dar nu știu daca e bine..
Am facut eu asa ceva, inclusiv treapta 1 la semafoare doar necesita musai oprit motorul. Se rupse cablul ambreiajului la fostul oltcit si eram aproape de casa (10 km prin oras).
A fost o experienta
Nu caraie, trebuie doar potrivita turatia motorului cu viteza in momentul respectiv, ca sa corespunda turatia arborilor din cutie si intra usor. De scos din viteza, iasa fara probleme, cu conditia sa nu fie in acceleratie sau frana de motor, fara urmari neplacute.
You got that from me
marian-j
3 Apr 2015, 22:47
QUOTE(argon @ 3 Apr 2015, 15:08)
Scoate cineva din viteza fara sa apese ambreiajul? De mers merge, si de băgat înafară de treapta 1, dar nu știu daca e bine..
QUOTE(hitman1234 @ 3 Apr 2015, 15:09)
Poti face un video sa vedem cum?
Ce video vrei?!
Nu stii ca:
QUOTE(argon @ 28 Mar 2015, 10:33)
[...]
Si eu sunt, printre altele, sofer profesionist [...]
<span class='edit'>3 Apr 2015, 22:48:</span>
<span class='edit'>3 Apr 2015, 23:07:</span>
QUOTE(dr_mKe @ 3 Apr 2015, 21:56)
You got that from me
Amu ceva vreme, am cetit oarice chestii vizavi de niste pinioane barberite prin cv...
CV, nu sivi!
hitman1234
4 Apr 2015, 08:42
Te rog io argoane fa video sa vada si ochiul meu minunea, o fi la modelul de spania cutie semiautomata ceva..
hellcat
4 Apr 2015, 09:05
QUOTE(argon @ 30 Mar 2015, 09:50)
O intrebare pentru cine are pe reno cc/limitator de mult, cum e cu limitatorul, se decupleaza daca apesi acceleratia la maxim, si dupa cat timp? Am apasat dar nu am tinut mult, ea mergea linistit cu cat era setat..
Nu stiu daca ti s-a raspuns...n-am mai avut rabdare sa citesc
se va decupla daca-ti inlocuiesti pedala de acceleratie, practic potentiometrul, cu una care "stie" kick down.
Asta spuneam si eu... insa din ce spune are modelul Fabrique en France
Inlocuibila doar cu talpa...
după abeiesu' pedalifer era inevitabil să apară și limitatorul talpălungă.
Am mai experimentat cu cc-ul, 250 km cu 130 setați, 6.9% consumul. Ciudat ca accelerează mai bine singura, sau poate fi doar o iluzie. De la 130 la 160 zici ca e nu e 1.4, din picior e mai lent.
dr_mKe
13 Apr 2015, 18:43
De la Sibiu la Deva ?
Dus intors plus 15 km in Sibiu e consumul. A si batut vantul tare din fata la intoarcere, ca scoateam mai putin de 6.9. A mai remarcat cineva ca trage mai bine daca accelerezi din buton, decat daca apesi acceleratia?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.