Am ajuns si la lichidul de frana, il schimb conform tutorialului:
e corect? Ala vechi e rosiatic, era transparent la inceput, sau exista lichid rosiatic de nou?
Markos
15 Jul 2012, 19:24
QUOTE(argon @ 15 Jul 2012, 20:17)
exista lichid rosiatic de nou?
Păi ce, pui lichid nou?
argon
20 Jul 2012, 14:52
Dupa ce am schimbat ultimele doua bobine Sagem originale, consumul parca si-a mai revenit, dat fiind conditiile, adica masina plina, jante 17, si AC nonstop parca se justifica, cu jantele pe 15, fara aceu si greutate cred ca ar fi vreo 5%.
pishky
20 Jul 2012, 14:56
de ce nu faci pozele cu motoru pornit?
sa nu se vada rezervorul "care este"?
Laurentziu83
20 Jul 2012, 19:44
Hai lasa-ma cu 5% consum la Megane benzinar....
argon
20 Jul 2012, 20:14
Daca mergi la consum, cu unupatrusaispev scoti 5 linistit. Mers normal un 5,5 sa zic. Ce-mi place e ca nu se simte diferenta cu aceul cuplat, ce nu-mi place, derivat din problema asta, cutia foarte scurta, la 120 la ora, 4000 si ceva rpm.
cdadan
20 Jul 2012, 20:25
QUOTE(argon @ 20 Jul 2012, 21:14)
Daca mergi la consum, cu unupatrusaispev scoti 5 linistit. Mers normal un 5,5 sa zic.
Lasa tu chestiile in nemteste, ca aia au autostrazi, si am mers si eu pe autostrazi, si la o medie de 90 km/h imi da vreo 8 % consumul, si ca sa scoti media aia cu kktul de cutie de pe Megane 2 motorul tre sa fie peste 4500 rpm constant.
cdadan
20 Jul 2012, 20:54
Argoane, la tine cartea zice 5.4 extraurban. Adica cifra aia pe care in conditii normale n-ai cum s-o atingi.
QUOTE(argon @ 20 Jul 2012, 21:14)
la 120 la ora, 4000 si ceva rpm.
Daca n-ai motor. La mine 4000 de ture = 180.
corbex
20 Jul 2012, 21:36
Eu as avea 4500 la 180...
cdadan
20 Jul 2012, 21:41
Ti-s defecte ceasurile de bord.
corbex
20 Jul 2012, 21:42
Motoru-i defect, ca nu ajunge la turatia asta Am pinionul schimbat la a cincea Il bat pe Argon la consum.
l@u
20 Jul 2012, 21:46
QUOTE(argon @ 20 Jul 2012, 21:14)
Ce-mi place e ca nu se simte diferenta cu aceul cuplat
Aici ai dreptate , la un lesinat de 1,4 chiar nu se simta ac-ul....daca nu il ai pornit !
mai baga ca esti nostim ca sa nu spun altfel !
vallyyy
20 Jul 2012, 23:51
QUOTE(argon @ 20 Jul 2012, 20:14)
Daca mergi la consum, cu unupatrusaispev scoti 5 linistit. Mers normal un 5,5 sa zic. Ce-mi place e ca nu se simte diferenta cu aceul cuplat, ce nu-mi place, derivat din problema asta, cutia foarte scurta, la 120 la ora, 4000 si ceva rpm.
Da drumul la AC si apoi urca o panta,poate atunci se simte........deci motoarele astea de 1.6 il simt si al tau de 1.4 custom made France nu-l simte,nu prea cred
Shush
21 Jul 2012, 01:47
QUOTE(l@u @ 20 Jul 2012, 21:46)
Aici ai dreptate , la un lesinat de 1,4 chiar nu se simta ac-ul....daca nu il ai pornit !
mai baga ca esti nostim ca sa nu spun altfel !
E lesinat si cu AC si fara, de aia a zis ca nu se simte diferenta.
Markos
21 Jul 2012, 08:24
Chiar mă miram cât poate să dureze până ajunge argon la un 4 la sută, e pe-aproape.
spy_oh_joy1389
21 Jul 2012, 08:35
Eu ma mir cum de nu e prezent la emisiuni auto sa demonstreze performantele de condus economic sau cum de nu il angajeaza aia de la VW ca tot timpul cauta profesionisti de genul ca sa se laude cu consumuri infime.
argon
21 Jul 2012, 08:39
Nu stiam ca in carte e 5,4 extraurban, am fost pe aproape, se apropie de pocnitorile de dci, numai ca nu se strica.
Hack
21 Jul 2012, 09:13
QUOTE(argon @ 20 Jul 2012, 21:14)
Daca mergi la consum, cu unupatrusaispev scoti 5 linistit.
Adica daca impingi masina?
QUOTE(argon @ 20 Jul 2012, 21:14)
Ce-mi place e ca nu se simte diferenta cu aceul cuplat,...
Poate nu simti tu diferenta...
Laurentziu83
21 Jul 2012, 09:31
Nici daca mergi cu a 6-a la 80 la ora nu scoti 5%. Am scos cu a mea 5.3% pe Sinaia-Baneasa, dar in sens invers mi-a luat 7%, deci nu e relevant. 6% e credibil la drumul ala nenorocit Sibiu-Deva-Arad, plin de tiruri, unde mergi cu 60-80, asta daca nu depasesti.
argon
21 Jul 2012, 13:07
Ce de experti, si ca o coincidenta toti au haraitoarea de 1.6, numai ca eu nu de ala vorbeam, ci de a mea, adica 1.4
Cu a cincea (ca a sasea nu am) la 80 la ora instantul e ~4,6 la mers constant, pe drept, la campie. Mediu nu stiu, ca nu am am avut rabdare sa merg mai mult de 10 km la consum, si ca sa fie relevant trebuie sa fie pe macar 2-300 km.
Ontopic, la meganele astea, electroventilatorul e activ si dupa oprirea motorului? TIn minte ca anul trecut vara il mai auzeam baraind dupa ce opream motorul, sau pornea el dupa cateva momente daca opream motorul fierbinte, dar in ultimul timp nu, cand am oprit motorul se opreste si ventilatorul(daca se nimerste mergand in momentul ala), si nu mai porneste de nebun singur.
Markos
21 Jul 2012, 13:17
QUOTE(argon @ 21 Jul 2012, 14:07)
Ontopic, la meganele astea, electroventilatorul e activ si dupa oprirea motorului?
Căteodată da, atunci când e încins tare motoru'. Adică după un drum mai lung pe caniculă.
nonic
21 Jul 2012, 13:21
Anul trecut probabil ca nu mergeai la consum si o forjai... acu' daca mergi sa scoti un consum mai mic decat un dci nici ventilatorul nu mai porneste .
dan22y
21 Jul 2012, 14:29
QUOTE(argon @ 21 Jul 2012, 09:39)
Nu stiam ca in carte e 5,4 extraurban, am fost pe aproape, se apropie de pocnitorile de dci, numai ca nu se strica.
Mai baga o fisa si mai traje odata...
Daca ar merge toti cu "pocnitorile" cum ai zis matale, ar scoate consumuri si mai mici... si asa ezista o abatere a CB-ului... in sensul "multumirii" mosului ce merje doar pe A1-A2-A3, gen autobahn...
argon
21 Jul 2012, 14:54
Singurele motorizari bune si fiabile in timp de pe Megane 2 sunt 1.4 benzina si 1.9 dci, alealalte...varza.
Hack
21 Jul 2012, 15:09
ecspertule!
Markos
21 Jul 2012, 15:25
ți-ar taraba de râs
Catalinmodena
21 Jul 2012, 15:34
Vezi ca 4000rot/min corespunde cu 130 km/h la mine.
Raduchu
21 Jul 2012, 15:34
Deci din cauza asta si-a luat 1.4 16ve, nu pentru ca n-avea bani de unusase, ci pentru ca e cel mai fiabil motor pe benzon de la reno.
spy_oh_joy1389
21 Jul 2012, 15:36
Sunt mai fiabile ca nu prea exista posesori de asa motoare. Majoritari sunt de 1.6 si 1.5 85 pe forum si normal ca numarul absolut de masini cu probleme e mai mari in zona aia. Procentual e greu de calculat si de urmarit dar foarte probabil sunt prin aceeasi zona.
QUOTE(argon @ 21 Jul 2012, 14:07)
Ontopic, la meganele astea, electroventilatorul e activ si dupa oprirea motorului? TIn minte ca anul trecut vara il mai auzeam baraind dupa ce opream motorul, sau pornea el dupa cateva momente daca opream motorul fierbinte, dar in ultimul timp nu, cand am oprit motorul se opreste si ventilatorul(daca se nimerste mergand in momentul ala), si nu mai porneste de nebun singur.
Daca mergi cu aerul conditionat oprit si daca e foarte cald iar tu ori esti in ambuteiaj ori urci serpentine e foarte posibil sa ramana ventilatorul pornit sau sa porneasca dupa ce ai oprit motorul. Am observat la mai multe masini ca daca mergi cu aerul conditionat pornit, nu se incinge motorul (cel putin in ambuteiaj, pe serpentine fiind racoare de obicei sta oprit) si deci nu mai porneste ventilatorul.
Markos
21 Jul 2012, 15:36
QUOTE(Raduchu @ 21 Jul 2012, 16:34)
Deci din cauza asta si-a luat 1.4 16ve, nu pentru ca n-avea bani de unusase, ci pentru ca e cel mai fiabil motor pe benzon de la reno.
N-a găsit 1.2
cdadan
21 Jul 2012, 15:41
QUOTE(argon @ 21 Jul 2012, 14:07)
la meganele astea, electroventilatorul e activ si dupa oprirea motorului?
Asa e la totate troacele fabricate in ultimii 30-40 de ani, care au electroventilator.
Laurentziu83
21 Jul 2012, 15:42
Singura punct la care ar putea fi tras 1.6 in jos fata de 1.4 la fiabilitate e fulia defazoare (si nici aia nu mai pica din 2007 incoace). Altfel ambele au senzori, ambele au bobine... Cat despre consum...nu vad ce mare diferenta sa fie cand sunt doar 200 centimetri cubi in minus. Ori de multe ori cilindreea in minus, in extraurban, poate insemna chiar un consum mai mare, vezi Matizul cu motor de 0.8.
Markos
21 Jul 2012, 15:45
QUOTE(cdadan @ 21 Jul 2012, 16:41)
Asa e la totate troacele fabricate in ultimii 30-40 de ani, care au electroventilator.
Cu mențiunea că la megan se întâmplă foarte rar să rămână pornit. Dar se întâmplă.
cdadan
21 Jul 2012, 15:49
Depinde de temperatura lichidului de racire. Poate sa ramana pornit sau poate sa porneasca singur, dupa cateva secunde/zeci de secunde.
marian-j
21 Jul 2012, 15:57
Exact asa face si a mea,aia frontozeasca. Te si miri cand se apuca fofeaza aia sa se invarta.
Markos
21 Jul 2012, 16:02
QUOTE(cdadan @ 21 Jul 2012, 16:49)
Depinde de temperatura lichidului de racire.
Cred că-i singura mașină cu care am mers și am nonstop indicatorul de temperatură încremenit pe linia a doua (exceptând pornirile, desigur), indiferent dacă-s plus 40 sau minus 20 afară (și indiferent de regimul de mers).
Un timp am suspectat că-i făcătură
spy_oh_joy1389
21 Jul 2012, 16:06
Cu AC oprit nu ai observat ca incepe sa treaca un pic si porneste ventilatorul?
Markos
21 Jul 2012, 16:09
AC-ul a stat întotdeauna pe AUTO în 7 ani jumate, e adevărat.
marian-j
21 Jul 2012, 16:13
Cum adica,coane? Pai matale nu-ti place sa mai clampani din cand in cand pe butoanele alea?
Markos
21 Jul 2012, 16:15
Clămpănesc pe alea de la radiosidi pleiăr, e suficient
Ba mint, mai cresc/scad temperatura, da' tot pe auto-l las.
marian-j
21 Jul 2012, 16:26
Asa,asa!Corect! La unii le-ar place sa clampaneasca pe altele.
argon
21 Jul 2012, 16:27
QUOTE(Raduchu @ 21 Jul 2012, 16:34)
Deci din cauza asta si-a luat 1.4 16ve, nu pentru ca n-avea bani de unusase, ci pentru ca e cel mai fiabil motor pe benzon de la reno.
Daca tu crezi ca e vorba de bani, esti pe dinafara. 1.6 era tot pe acolo ca pret, dar nu am vrut din cauza fuliei defazoare si a consumului nesimtit, dar atunci cand e vorba de masina sh conteaza mai mult provenienta sigura, si prin urmare nu am avut nici o problema la ea.
marian-j
21 Jul 2012, 16:28
Pai si atunci de ce ai schimbat bobinele?
Markos
21 Jul 2012, 16:29
să fie.
argon
21 Jul 2012, 16:30
Sa nu le mai tin in portbagaj. Oricum e o minune ca Sagemurile alea 2 au tinut atat. Celelalte 2 au fost schimbate la 60.000.
marian-j
21 Jul 2012, 16:40
Aha,am inteles.Iarta-mi slaba tinere de minte,si mi-e lene sa caut:cati kmp are petu' amu?
hitman1234
21 Jul 2012, 20:32
QUOTE(argon @ 21 Jul 2012, 09:39)
Nu stiam ca in carte e 5,4 extraurban, am fost pe aproape, se apropie de pocnitorile de dci, numai ca nu se strica.
deh ba argoane,ai dat una antifonata de nu auzeai ambulantele pe una cu consum de dci si la care nu se simte aerul...treaba buna
da' greieri are?
argon
21 Jul 2012, 20:34
Ba se simte inca prea tare, si-mi pare rau ca nu e clima, il tin tot pe treapta 1 si dirijat spre parbriz, ca face foarte rece daca nu, si nu a fost incarcat niciodata.
ArtVandelay
21 Jul 2012, 20:56
pocnitoarea de clio dci de la servici ia 5.1 MEDIU cu ac pornit mereu, asa e, te apropii cu 5.4 extraurban
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.