cdadan
22 Jul 2011, 16:53
Raspund si io ca un chibit: ba da, dar roata aia nu merge de capul ei, nu-i ca piatra de polizor. Adica inertia aia mai mare e vax albina raportata la total angrenaj. La fel si alea 20 de kile in plus, care nu-s 20 ci vreo 5-6, maxim 8.
Chestia care strica treaba (sesizabil) e latimea anvelopei. Frecare mai mare, rezistenta la inaintare mai mare.
Cred ca voi nu stiti ca Argon a fost in viata anterioara fizician... Cand deschide gura se anuleaza toate legile fizicii si ale matematicii.
QUOTE(aleksanders @ 22 Jul 2011, 11:05)
hai ma ca doar suntem pe topicul lui argon - ce luati voi totul in serios
Ai dreptate, nush unde-mi era capul
...
QUOTE(para06 @ 22 Jul 2011, 11:12)
Pentru rotile alea are nevoie si de-o masina pe masura:
[attachmentid=1627737713]
para06
22 Jul 2011, 18:26
cineva care se pricepe cu photoshop poate sa puna rotile alea pe megan?
)
Doar sa Hack ca arata mai bine pe megan decat pe tomberonu ala de hummer
QUOTE(Neagu Ionut @ 22 Jul 2011, 18:04)
Cand deschide gura masina lui anuleaza toate legile fizicii si ale matematicii.
Vezi ca ai uitat o virgula
Tomberonu' in cauza, la mine am uitat sa fac poza, dar arata 10.4 si viteza medie 18 km/h, acelasi stil de condus. [attachmentid=1627737745] [attachmentid=1627737746]
ORicum cand te sui din megan in tomberonu' e o gluma proasta, incepand cu servodirectia care e ca si inexistenta, merge volanul mai usor la Matiz fara servo decat la Logan cu, si terminand cu caraitul de raba obosita cand bagi in marsalier.
.
Speedy
22 Jul 2011, 20:33
vezi bre ca tre sa fii oprit cand bagi in "marsalier"
Pai normal ca oprit, dar m-am obisnuit, caraitul ala e nimic pe langa vuietul de intercity de la compresorul de AC.
dr_mKe
22 Jul 2011, 20:36
Argoane te pun la bula, viteza medie de invartit prin curtea blocului ? Pana nu postezi ceva cu minim 4-500 km de oras, o sa-ti creasca nasul ca lui Pinocchio
Apropos de submotorizare, Loganu 1.6 16v viteza maxima contructiva=181 km/h, Megan 1.4 viteza max constructiva = 185 km/h, deci cum e cu submotorizarea aia?
ArtVandelay
22 Jul 2011, 20:41
Minti de crezi si tu. Cum sa consume un logan de 1.4 12%.. in Deva ?! tu realizezi ce consum ar trebui sa aibe aia din Bucuresti ?
Atat e consumul, distanta era vreo 230 km. Ce conteaza ca e in Deva? COnteaza viteza medie, in zilele 'bune' am si 12-14 km/h .
dr_mKe
22 Jul 2011, 20:45
Stim toti cat de prost conduci
Nu mai fii asa modest
LE > nu ca ar conta pentru tine, dar motorul mai mare intotdeauna ajunge mult mai repede la viteza maxima
La reprize spala pe jos cu tine si dCi-ul de 70 cp
aphophis
22 Jul 2011, 20:56
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 20:25)
Tomberonu' in cauza, la mine am uitat sa fac poza, dar arata 10.4 si viteza medie 18 km/h, acelasi stil de condus. [attachmentid=1627737745] [attachmentid=1627737746]
ORicum cand te sui din megan in tomberonu' e o gluma proasta, incepand cu servodirectia care e ca si inexistenta, merge volanul mai usor la Matiz fara servo decat la Logan cu, si terminand cu caraitul de raba obosita cand bagi in marsalier.
.
argoane asta e din ciclul: megan tomberon plin de platic. IN vecii vecilor nu se invarte volanul mai usor la matizul fara servo decat la loganul cu servo
Speedy
22 Jul 2011, 20:58
doftore o dai si tu in argoneala?
aphophis
22 Jul 2011, 20:59
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 12:33)
aide plt, e tripla fata de tomberonu tau
Am Logan la munca relativ nou, 24.000 km, nu birjalit, ma felicit de fiecare data cand il folosesc ca nu am luat asa ceva , mare prostie era sa fac
Nu ca as lauda Meganu, putea fi si Astra, Focus, etc, modele dupa 2005, sunt la ani lumina fata de frigider.
ti-ai revenit.Si eu care credeam ca ti-a spart careva contul
sobolan
22 Jul 2011, 21:06
tot el este...inconfundabilul nostru coleg argon ....
dr_mKe
22 Jul 2011, 21:12
Cu argon trebuie sa lupti folosind tacticile lui
danutsb
22 Jul 2011, 21:30
Nea Argon vinde castraveti gradinarilor; macar de-ar fi fost pe alt club, nu pe asta, sa-l mai creada cineva...
aphophis
22 Jul 2011, 21:32
bre aici il subapreciezi. Mai ales cand incearca sa explice comunitatii logan ce prost e loganul
tomberon chiar
Merced
22 Jul 2011, 21:33
Un fel de Basescu al masinilor, sa-mi bag pu|a!
Comunitate Logan o fi la tine in spatele blocului la o samanta, io intru de pe reno
neeee... argon e doar un troll
Merced
22 Jul 2011, 21:35
@argonu:
Ce vrajeala ai si tu, sa-mi bag picioarele.
aphophis
22 Jul 2011, 21:37
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 21:34)
Comunitate Logan o fi la tine in spatele blocului la o samanta, io intru de pe reno
te propun moderator pe aria Magnum
danutsb
22 Jul 2011, 21:39
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 22:34)
Comunitate Logan o fi la tine in spatele blocului la o samanta, io intru de pe reno
...prin fata blocului.
Las' sa fi tu sanatos sa te duga Megane-ul cat mai mult...mult mai mult ca Logan-ul ce era gata gata sa-l cumperi
dr_mKe
22 Jul 2011, 21:40
In Deva se va deschide in curand un nou obiectiv turistic ! Muzeul Renault !
Merced
22 Jul 2011, 21:41
In locul muzeului Daewoo?
dr_mKe
22 Jul 2011, 21:44
Mercede, daca nu l-ai vizitat cand ai trecut prin Deva cu Pejo-ul, ai ratat definitiv ocazia
Merced
22 Jul 2011, 21:44
Nu se poate. Si urmatoarea masina intentionez s-o cumpar tot din "vest". Peste patru ani asa.
danutsb
22 Jul 2011, 21:45
meganul lu' Argon?
Argoane, vezi ca au facut astia in BV niste sensuri beton, faci opturi, uzezi masina in mod egal si nici nu mai ametesti.
Merced
22 Jul 2011, 21:48
Io i-as fi luat Matizu' ala pentru maica-mea, da' mi-a lucrat creieru' prea greu.
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 20:25)
Tomberonu' in cauza, la mine am uitat sa fac poza, dar arata 10.4 si viteza medie 18 km/h, acelasi stil de condus. [attachmentid=1627737745] [attachmentid=1627737746]
ORicum cand te sui din megan in tomberonu' e o gluma proasta, incepand cu servodirectia care e ca si inexistenta, merge volanul mai usor la Matiz fara servo decat la Logan cu, si terminand cu caraitul de raba obosita cand bagi in marsalier.
.
Am facut scoala pe matiz fara servo si avea o directie mai grea decat Dacia 1300. Si logan cu servo are o directie destul de usoara. Bine, era 1.6 8v.
cristio_79
22 Jul 2011, 21:48
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 21:41)
COnteaza viteza medie, in zilele 'bune' am si 12-14 km/h .
Pai si ce viteza medie vrei sa ai daca mergi numai prin sensuri giratorii? Daca dai mai tare te apuca ameteala.
dr_mKe
22 Jul 2011, 21:50
A ramas socat de la Matiz, care risca sa se rastoarne in giratoriu
Isi revine el incet incet, numai sa puna pe Megan niste gume adevarate, sehas din nemtia
QUOTE(Merced @ 22 Jul 2011, 22:48)
Io i-as fi luat Matizu' ala pentru maica-mea, da' mi-a lucrat creieru' prea greu.
Ce bine ca ti-a lucrat creierul prea greu...
Merced
22 Jul 2011, 21:55
Hai ma ca si Cielou' consuma ca porcu' de la o vreme, a inceput sa solicite mai multa atentie. Un Matizache era mai mult decat ok pentru o femeie, oricum mai ok decat inculpatul care este in familie din mai 1995 si probabil de la noi va ajunge direct la Remat, in ritmul asta.
para06
22 Jul 2011, 21:56
QUOTE(argon @ 22 Jul 2011, 20:25)
si terminand cu caraitul de raba obosita cand bagi in marsalier.
.
Mana dreapta e de vina;)
Merced
22 Jul 2011, 21:57
E de vina ca nu e masina oprita.
Cand o bagi in 1-a cand masina inca mai ruleaza cu spatele e ok, invers caraie. Bine eu stiu chestia asta si nu carai, dar am observat la altii...
Merced
22 Jul 2011, 22:00
Ar trebui sa-ti dea astia un brevet ma.
danutsb
22 Jul 2011, 22:01
Prost Loganu' ista; bine ca si-a luat Megane, sigur ma convingea ca am cea mai vrednica masina.
Argoane vezi ca treapta de mers inapoi e nesincronizata.
Merced
22 Jul 2011, 22:02
La Meganu' lui din Franta e sigur, nu si-a permite aia sa n-o sincronizeze.
Probabil mosu de la care a luat-o avea un nepot care la randul lui avea un var care lucra in fabrica si cand a trebuit sa-i schimbe uleiul la cutie i-a inlocuit-o cu una noua si i-a sincronizat si "marsalierul".
danutsb
22 Jul 2011, 22:06
La Meganul lui Argon poti sa bagi din a 5-a in marsalier nu zice nici "pss"
Merced
22 Jul 2011, 22:07
E "R", de la "Racheta", cand il bagi dintr-a cincea.
Iulikk
22 Jul 2011, 22:09
De fapt... "R"-ul vine de la "Racheta".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.